Het lijkt of Wiwi een MiaDionnetje/Boulevard heeft gepulld met Mustii door alleen de microfoon input te laten horen oid want in diverse andere filmpjes klinkt ie een stuk minder slecht. Hij is over het podium aan het rennen enzo. Denk dat het in Malmö een stuk beter zal overkomen. Hoe zeer ik ook van Eurovision in Concert hou, ergens is het ook de pest voor het Songfestival he, allll die preparties. Zo afhankelijk van de techniek en van mobiele opnames enzo. Zo veel voor het 'fandom' om af te zeiken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:22 schreef TheVulture het volgende: [..] Ja maar dat is dus het punt, vaak zie je bij de preparty's wel al wie er vocaal in staat is om te leveren. Zeker voor zo'n lied als dat van Belgie is dat erg belangrijk.
of terug naar vroegerquote:Op maandag 8 april 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lijkt of Wiwi een MiaDionnetje/Boulevard heeft gepulld met Mustii door alleen de microfoon input te laten horen oid want in diverse andere filmpjes klinkt ie een stuk minder slecht. Hij is over het podium aan het rennen enzo. Denk dat het in Malmö een stuk beter zal overkomen. Hoe zeer ik ook van Eurovision in Concert hou, ergens is het ook de pest voor het Songfestival he, allll die preparties. Zo afhankelijk van de techniek en van mobiele opnames enzo. Zo veel voor het 'fandom' om af te zeiken.Eigenlijk zou er gewoon hooguit 1 preparty moeten zijn zoals Amsterdam, met goed geluid etc.
Dat is natuurlijk niet te doen gezien er overal nationale finales zijn.quote:Op maandag 8 april 2024 10:00 schreef Giggio het volgende:
[..]
of terug naar vroeger
toen mochten de liedjes volgens mij pas 3 weken voor het songfestival op de radio gedraaid worden
(maar ja de vorige eeuw)
toch gebeurde het zoquote:Op maandag 8 april 2024 10:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te doen gezien er overal nationale finales zijn.
quote:Op maandag 8 april 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
Hoezo nu weer geen pers bij de pre-party zaterdag. Gaat weer nergens over.
Ik neem aan dat je bedoeld dat Joost niet naar het persmoment gaat zaterdagmiddag?quote:Op maandag 8 april 2024 18:42 schreef RipCity het volgende:
Hoezo nu weer geen pers bij de pre-party zaterdag. Gaat weer nergens over.
Er mag geen film-pers de zaal in.quote:Op maandag 8 april 2024 18:46 schreef Zigsky het volgende:
[..]Grey en Cee zijn er. Dat is ook de pers.
Tijdens het concert dus?quote:Op maandag 8 april 2024 18:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er mag geen film-pers de zaal in.
Bron: RTL Boulie zojuist.
Zo slecht waren Mustii en Olly toch ook weer niet?quote:Op maandag 8 april 2024 18:56 schreef Zigsky het volgende:
Oh jezus, Boulevard is nu bij Mustii aan het doen (en olly) wat ze vorig jaar bij Mia en Dion deden. Ipv de NPO te bezuinigen kunnen ze beter Boulevard wegbezuinigen. (Geen publiek geld, ik weet het, maar sjees..).
België klonk op tv imo wel vreselijk.quote:Op maandag 8 april 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht waren Mustii en Olly toch ook weer niet?
Ze laten de slechtere stukjes horenquote:Op maandag 8 april 2024 19:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo slecht waren Mustii en Olly toch ook weer niet?
Nederlandse media gaan natuurlijk aan iedereen vragen wat ze van Joost vinden.quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Momo het volgende:
Ik zie Aran zo Mustii of Olly interviewen over hoe slecht ze waren tijdens de andere pre parties
Niemand zegt dat je niet mag zeggen als artiesten vals zingen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
België klonk op tv imo wel vreselijk.
Als Madonna vals zingt benoemen we dat ook. Ik snap niet zo goed waarom dat hier niet mag.
Net zoals bij S10 en haar te blote buik.quote:Op maandag 8 april 2024 19:17 schreef d_elise het volgende:
Ik kan Aran/Boulevard sowieso niet meer serieus nemen na hun continue hetze tegen Duncan en hoe ze Mia en Dion behandelen. Nu zijn ze gelukkig nog positief over Joost (omdat hij tot nu toe niks "verkeerd" doet), maar als hij in mei lager scoort dan verwacht, reken er maar op dat Aran en z'n vriendjes er als de kippen bij zijn om kritiek te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |