quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:42 schreef Ivy_Mike het volgende:
Troy ParrottAZ flikt het weer en dat zelfs tegen AS Roma, die de hele wedstrijd domineerde
Peter Lorre is ook blij.....quote:
Het was te spannend. Veel onnodige fouten bij AZ.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef Ivy_Mike het volgende:
AZ door naar de halve finale![]()
Maar met hakken over de sloot tegen amateurs van Quick Boys![]()
Bas Naaihuis gaf AZ geen penalty in de 2e helft
Bas gaf ook geen kaarten voor het 90 minuten lang zichzelf gigantisch aanstellen aan AZ-kant.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:59 schreef Ivy_Mike het volgende:
AZ door naar de halve finale![]()
Maar met hakken over de sloot tegen amateurs van Quick Boys![]()
Bas Naaihuis gaf AZ geen penalty in de 2e helft
Geweldig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef tong80 het volgende:
De jeugd met strafschoppen van Benfica gewonnen.
Dit is echt topnieuwsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef tong80 het volgende:
De jeugd met strafschoppen van Benfica gewonnen.
Zeker het betreft de Youth league die AZ 2 jaar geleden won en zelfs om het wereldkampioenschap speelde. Grote talenten konden zich er nog meer ontwikkelen.quote:
Liefst United denk ik dan. Volgens mij krijgt Tottenham weer wat spelers terug van blessures dus die zullen wel weer wat opkrabbelen. United is nog steeds los zand.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 03:48 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker hoor, beste prestatie sinds 2013/2014 (als we even uitgaan van EL>UCL).
Volgende wedstrijd gaat lastig worden tegen Manchester United of Tottenham.
United winnen jullie gewoon ja, Tottenham lijkt me pittig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 07:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Liefst United denk ik dan. Volgens mij krijgt Tottenham weer wat spelers terug van blessures dus die zullen wel weer wat opkrabbelen. United is nog steeds los zand.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
United winnen jullie gewoon ja, Tottenham lijkt me pittig.
Zullen allebei wel alles op alles zetten omdat kortste weg naar de CL
quote:United winnen jullie gewoon ja
Die staan over de afgelopen vijf wedstrijden gezien laatste (1 punt uit 5 wedstrijden), als je daar punten bij laat liggen dan verdien je het ook niet om Europees te spelen volgend jaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:39 schreef Mathijz het volgende:
Eerst maar eens Sittard thuis. Na Europees uit is alles lastig.
Pff, veel te spannend weer dit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef Ivy_Mike het volgende:
Belic, pannekoek! Uiteindelijk een penaltyreeks met uitstekende Owusu Oduro als penaltykiller en met een hartslag van 150Op naar de Kuip op 21 april
Prima keeper. Kan er wel wat van.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef Ivy_Mike het volgende:
Belic, pannekoek! Uiteindelijk een penaltyreeks met uitstekende Owusu Oduro als penaltykiller en met een hartslag van 150Op naar de Kuip op 21 april
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |