Parrot , Lahdo , maar oef wat werd het nog spannend na de tegen goal Jammer dat van Bommel 2 keer de paal raakte en nog meer flinke kansen voor AZ, het had makkelijk 4-1 kunnen staan
1-2 tegen NAC Maar de wedstrijd zelf? Mwah AZ domineerde in de wedstrijd, maar crëeerde te weinig kansen eigenlijk. Met nog als dieptepunt het gedrag van sommige NAC supporters, met het gooien van flessen en bekers op het veld, na afloop en vechtpartij van de spelers en staf op het veld
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
AZ en Jordy Clasie (33) zijn het eens geworden over een contractverlenging van drie jaar.Zijn contract liep deze zomer af.Aanvoerder Clasie komt sinds 2019 voor AZ uit en speelde 204 duels voor de Alkmaarders.Met 52 Europese wedstrijden voor AZ is de middenvelder recordhouder bij de club.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Op donderdag 23 januari 2025 20:42 schreef Ivy_Mike het volgende: Troy Parrott AZ flikt het weer en dat zelfs tegen AS Roma, die de hele wedstrijd domineerde
Lekker hoor, had het niet meer verwacht in die tweede helft.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||