SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode MolenaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Periode ScheringaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast:
Landskampioen (2x) 1981, 2009
Eerste divisie (3x) 1960 (als Alkmaar '54), 1996, 1998
KNVB beker (4x) 1978, 1981, 1982, 2013
Johan Cruijff Schaal (1x) 2009
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Dagoduck
SINTERGROHLWordt nog een pittig einde van het seizoen, maar ik zie ze ook zomaar wel weer gewoon een paar wedstrijden heel goed spelen zoals vorig maand. Wisselvalligheid tekent dit seizoen. Laatste vier wedstrijden tegen de nummers 5, 3, 7 en 8.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMOk ok ok, we hebben uiteindelijk gewonnen tegen RKC
Maar de eerste helft was een drama en de 2e goal door een gore blunder van Sugawara.
Gelukkig heeft Sugawara zijn schade kunnen wegpoetsen en binnen 10 min. van 0-2 naar 3-2 de winst pakken is toch knap dankzij Sadiq en Pavlidis.'It's a boy'Dagoduck
SINTERGROHLAZ breidt de Europese reeks uit en gaat voor het zevende seizoen op rij Europa in!
Nu 9 punten voor op Ajax met nog 3 wedstrijden te spelen. Vijf punten achter op de nummer 3, Twente.
Pavlidis weer op gelijke hoogte met De Jong op de topscorersranglijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||PzKpfw
Devon 'No Limits'Wat dan?quote:Op maandag 29 april 2024 07:06 schreef Mathijz het volgende:
Gaat 5 mei wel gezellig worden tegen Twente.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spekEn hopelijk blijft het plek 4.quote:Op zondag 28 april 2024 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
AZ breidt de Europese reeks uit en gaat voor het zevende seizoen op rij Europa in!
Nu 9 punten voor op Ajax met nog 3 wedstrijden te spelen. Vijf punten achter op de nummer 3, Twente.
Pavlidis weer op gelijke hoogte met De Jong op de topscorersranglijst.
AZ heeft niks te zoeken in de CL, de EL is hun maximale niveau.
Ik had het graag anders gezien, maar alleen maar nederlagen in de CL is ook niet leuk om naar te kijken.tong80
SpleenheupAZ onder de 18 heeft zich zaterdagmiddag gekroond tot landskampioen. Het hoogste jeugdelftal won het allesbeslissende duel met de leeftijdsgenoten van Ajax. Het werd 0-2 in Amsterdam.
Kees Smit werd de man van de wedstrijd bij AZ. Het talent maakte tien minuten voor tijd de 0-1 voor de Alkmaarders. In de absolute slotfase maakte Smit er uit een counter zelfs nog 0-2 van. Bij beide treffers was invaller Wassim Bouziane de aangever.
Door de zege is AZ niet alleen zeker van het landskampioenschap. De Alkmaarders zijn ook verzekerd van een ticket voor de Youth League, de jeugdvariant van de Champions League.
Er was een beslissingswedstrijd tussen Ajax en AZ nodig omdat beide clubs een helft van de competitie gewonnen hadden. AZ werd najaarskampioen, terwijl Ajax onlangs de voorjaarstitel greep. Het duel op zaterdag besliste welke club zich algeheel landskampioen mag noemen.
De Alkmaarders traden aan met een versterkt elftal. Jayden Addai, Kees Smit en Enoch Mastoras speelden mee. De drie spelers zijn dit seizoen geen onderdeel meer van het o18-team. Ze zijn nog wel speelgerechtigd. Het drietal speelt in Jong AZ en Addai heeft ook al geregeld in het eerste elftal gespeeld.
https://www.msn.com/nl-nl(...)ac5c309ce966b6&ei=15
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !vrijdag 17 mei 2024 @ 11:10:40 #11Dagoduck
SINTERGROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||vrijdag 28 juni 2024 @ 14:02:36 #12Dagoduck
SINTERGROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Dagoduck
SINTERGROHL
Kan slechter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Dagoduck
SINTERGROHLSta je na 3 minuten 1-0 voor, staat het na 9 minuten 1-1.
Matig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokIvy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMWat een zaadpot tegen Groningen , wel wat grote kansen gehad, maar dat is alles mee gezegd.
AZ moet genoegen nemen met de bril stand 0-0'It's a boy'Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMWTF gebeurd er in Alkmaar 9-1 tegen Heerenveen een clubrecord
En een Hattrick voor Parrot . Is De 2e helft is echt genieten, maar dankzij het slecht spel van Heerenveen kon AZ dan ook makkelijk scoren. Jammer dat de 10e goal niet viel'It's a boy'Vier doelpunten van deze held tegen Heerenveen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fokKaneelstokje
Archbishop of BanterburyDenk dat van Persie inmiddels op de schopstoel zit.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:01 schreef Ivy_Mike het volgende:
WTF gebeurd er in Alkmaar 9-1 tegen Heerenveen een clubrecord
En een Hattrick voor Parrot . Is De 2e helft is echt genieten, maar dankzij het slecht spel van Heerenveen kon AZ dan ook makkelijk scoren. Jammer dat de 10e goal niet viel
Maar fijn dat Parrot eindelijk van de 0 is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adepttong80
SpleenheupIk denk het wel. Ik hoop het ook een beetje. Niveau in Nederland is zelden zo laag geweest. Dan maar meer clubs in de top. en meer spanning.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat AZ dit seizoen dan echt meestrijden om de titel?!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !tong80
SpleenheupLeuke gast ook lijkt me.quote:Op zondag 15 september 2024 05:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar fijn dat Parrot eindelijk van de 0 is.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMDie haalt de kerst niet , als Heerenveen zo blijft spelenquote:Denk dat van Persie inmiddels op de schopstoel zit.'It's a boy'Durmada
Neem de tijd!Nee joh, PSV is echt veel en veel beter. Het zou al leuk zijn als we mee kunnen doen om plek twee.quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat AZ dit seizoen dan echt meestrijden om de titel?!AZ
ALKMAARIvy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM1-2, voor AZ weer 3 punten binnen
Maar PEC was een stuk taaier dan Heerenveen, lijkt het wel
AZ had wel de veel moeite tegen PEC, ook vaak makkelijk van de bal gespeeld en andere slordigheden.'It's a boy'Dagoduck
SINTERGROHLEerste|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Dagoduck
SINTERGROHLMatig.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMMan man man AZ grossiert in balverlies, passes die niet aankomen en Troy Parrot die 100x in buitenspel positie staat 2 tegengoals is hieruit voortgekomen'It's a boy'Nee dusquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat AZ dit seizoen dan echt meestrijden om de titel?!"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-soundstong80
SpleenheupAZ kan zondag tegen Go Ahead Eagles niet beschikken over verdediger Moller Wolfe. De Noor bracht zaterdag in het duel met PSV Til ten val, kreeg rood en accepteerde het schikkingsvoorstel van de KNVB van een wedstrijd schorsing.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMWas het een fopduik van Guus Til, Waardoor Moller Wolffe een kreeg aangesmeerd?'It's a boy'Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMGoed gedaan AZ van 2-0 naar 2-2
Na de eerste tegentreffer, zakt het als een plumpudding inmekaar'It's a boy'tong80
Spleenheup3-1
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !tong80
SpleenheupDe burgemeester van Alkmaar heeft
vier delen van de stad aangemerkt als
veiligheidsrisicogebied vanwege de
voetbalwedstrijd tussen AZ en de Turkse
club Fenerbahçe van vanavond.
Het zijn gebieden rond station Alkmaar
en het stadion en twee verzamelplekken
van supporters van Fenerbahçe.Het
besluit betekent dat de politie mensen
daar preventief kan fouilleren.
Burgemeester Schouten zegt dat ze zo'n
duizend fans van Fenerbahçe verwacht.Ze
wil met de maatregel ongeregeldheden
zoals in oktober in Enschede voorkomen,
waar de Turkse club tegen FC Twente
speelde. Daar gingen groepen supporters
met elkaar op de vuist.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=108
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Leuke wedstrijd, van begin tot eind.Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.Dagoduck
SINTERGROHLTijd om in de Eredivisie ook weer wat te gaan winnen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAMJaaaa eindelijk winst voor AZ, eindelijk weer genoten van AZ, al komen nog goed mee weg door de mislukte penalty van Fenerbahce. Kees Smit en Ro Zangelo Daal moeten naar de basis elftal!'It's a boy'tong80
SpleenheupDe jeugd heeft de toekomst. Waarom heeft alleen Meerdink hiervoor speelminuten gekregen met zulk talent in de selectiequote:Op donderdag 7 november 2024 23:03 schreef Ivy_Mike het volgende:
Jaaaa eindelijk winst voor AZ, eindelijk weer genoten van AZ, al komen nog goed mee weg door de mislukte penalty van Fenerbahce. Kees Smit en Ro Zangelo Daal moeten naar de basis elftal!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !xFriendx
AlfistDank je wel AZ. Gekregen wat ik wou😀quote:Op donderdag 7 november 2024 18:31 schreef xFriendx het volgende:
Tijd om in Europa ook weer eens punten te pakken. Ze moeten toch beter kunnen.tong80
SpleenheupFrank Rijkaard is zeer te spreken over het spel van Tijjani Reijnders in de Italiaanse krant La Gazzetta dello Sport. Volgens de EK-winnaar van 1988 is de middenvelder hard op weg om een van de beste ter wereld in zijn positie te worden. Rijkaard ziet dat Reijnders nu al een sleutelrol heeft bij AC Milan.
Reijnders was dinsdagavond belangrijk in de ontmoeting tegen Real Madrid in de Champions League. De international maakte de beslissende 1-3 en leidde Milan naar een knappe zege.
De 26-jarige middenvelder is zijn transfersom tot nu toe dubbel en dwars waard gebleken en treedt in de voetsporen van onder andere Rijkaard op het middenveld van I Rossoneri. Laatstgenoemde is lyrisch over de prestaties van Reijnders in Italië.
“Ik hoopte dat Reijnders een van de beste middenvelders ter wereld zou worden, maar ik denk dat hij al op de goede weg is”, stelt de oud-international. “Ik vind zijn spel echt geweldig en hij wordt steeds belangrijker voor Milan”.
Rijkaard ziet dat de voormalig AZ-speler zich goed ontwikkelt. “Zijn groei, ook qua doelpunten, bevestigt dat Reijnders een sleutelspeler is voor het team. Dankzij zijn vooruitgang wordt Milan steeds sterker. Dat gun ik hem.”
De voormalig trainer van FC Barcelona staat bekend als een multifunctionele speler. Ook Reijnders wordt steeds completer, vindt Rijkaard. “Hij kan alle rollen op het middenveld vervullen en geeft altijd alles voor het team. Met de kwaliteit die hij heeft, is hij erg goed in het creëren van gevaarlijke momenten voor zijn team.”
“Hoe sterker het team wordt, hoe meer kansen hij krijgt om fantastische momenten te beleven met Milan”, sluit de Amsterdammer tenslotte af.
https://www.voetbalzone.n(...)/blt6645e6e29cf87e03
Ik had het nooit verwacht.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Dagoduck
SINTERGROHLVolgende: zondag 16:45 thuis tegen Willem II.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||tong80
SpleenheupSucces. Jij bent de kenner in deze, is het niet jammer dat Martens niet eerder of vaker gebruik maakt van deze geweldige jeugdspelers ? Nu was ie gedwongen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende: zondag 16:45 thuis tegen Willem II.
Zo'n grote paddowolk BAM1-2 Op Het Kasteel
Maar het spel van AZ deed wel pijn in mijn ogen'It's a boy'Dagoduck
SINTERGROHLIn de eerste helft had die bal er nog wel een paar keer ingemogen, zaten grote kansen (en verprutsingen) tussen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |