Had bad dat VBL-SCquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had bad dat VBL-SC heet of qua temperatuur in de kamer waar jij zit?
Ik vroeg niet waar je ze koopt. Maar genoteerd.quote:
Ladagequote:
Jaquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had bad dat VBL-SC heet of qua temperatuur in de kamer waar jij zit?
Hangt af van haar mood hè.quote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier voor over?
[ x ]
Is dit inclusief rode vlekken??quote:Op maandag 8 april 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb jij hier voor over?
[ x ]
Op zuid is het zwartquote:Op maandag 8 april 2024 13:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog wel bewolkt maat. Zo naar Roffa (@:Kingroland) hopelijk schijnt daar het zonnetje.
wtfquote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op zuid is het zwart
@:caland @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:zipportal @:gurneyisbestoke
Dat is het toch altijd?quote:Op maandag 8 april 2024 13:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op zuid is het zwart
@:caland @:fetx @:wereldgozer @:rambodirk @:zipportal @:gurneyisbestoke
Over 2 maanden ben ik weer beperkt aanwezig!quote:Op maandag 8 april 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit hier zelden om 12:00 en zelfs @:scrummie is weer terug van weggeweest.
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.quote:Op maandag 8 april 2024 13:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Over 2 maanden ben ik weer beperkt aanwezig!
Als ze zich er maar niet mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.
Mag met aanhang.
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.quote:Op maandag 8 april 2024 13:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent maar gewoon aanwezig bij het EK.
Mag met aanhang.
Jammer.quote:Op maandag 8 april 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.
Toch niet élke wedstrijdquote:Op maandag 8 april 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat kijk ik waarschijnlijk met mijn pa, en dan ben ik sowieso niet echt op FOK! aanwezig.
Ja oke, ik doel alleen op de wedstrijden van Nederland (en dat zijn er toch maar 3 ofzo).quote:Op maandag 8 april 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch niet élke wedstrijd
Afgezien van Nederland kan je prima op FOK kijken.
Kijkt Scrummie meer dan Feyenoord en Oranje?quote:Op maandag 8 april 2024 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch niet élke wedstrijd
Afgezien van Nederland kan je prima op FOK kijken.
Je doet maar gewoon even gezellig mee.quote:Op maandag 8 april 2024 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, ik doel alleen op de wedstrijden van Nederland (en dat zijn er toch maar 3 ofzo).
We zien het in de zomer wel
Heel sporadisch stukjes van andere wedstrijden.quote:Op maandag 8 april 2024 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijkt Scrummie meer dan Feyenoord en Oranje?
En geen flauwekulletjesquote:Op maandag 8 april 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon even gezellig mee.
Erg mooi.quote:Op maandag 8 april 2024 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer een EK poule organiseren!
Dat zou idd heel fijn zijn.quote:
Je bent een goed mensquote:Op maandag 8 april 2024 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer een EK poule organiseren!
Nu heb ik weer wat meer tijd en zin!quote:Op maandag 8 april 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg mooi.
Vorig keer had ik je niet kunnen overhalen
Dat is zeker een leuk feitje, bedanktquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Leuk feitje.
De film The Blair Witch Project is opgenomen vlakbij waar ik straks in juni naar toe ga!
Wowquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Leuk feitje.
De film The Blair Witch Project is opgenomen vlakbij waar ik straks in juni naar toe ga!
Nasiquote:Op maandag 8 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten? (dit is retorisch dus hou je suggesties aub lekker bij je)
Geen dank maat.quote:
Een broodje poep.quote:Op maandag 8 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten? (dit is retorisch dus hou je suggesties aub lekker bij je)
In het Ajax-topic genieten ze anders van de heerlijke rust nuquote:Op maandag 8 april 2024 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank maat.
Voor meer leuke feitjes kun je @:Caland een DM sturen. Hopelijk is hij inmiddels weer bij.
Met een papje.quote:
Vraagje, heb jij je mentions aanstaan?quote:Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nee joh.quote:Op maandag 8 april 2024 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij je mentions aanstaan?
(ik eet vandaag avg)
Ja na je uitleg is het helemaal duidelijk!!quote:Op maandag 8 april 2024 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik zei dat omdat Drizzt uit het oosten komt
Snappen jullie em
Die wordt vast goed verzorgd door z'n relalalala. Maar een teken van leven is idd fijn.quote:Op maandag 8 april 2024 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben we al een teken van leven van @:caland? Ik begin me een beetje zorgen te maken. De overheid heeft de zorrug keihard kapoet bezuinigd.
Ja ik moest heel erg hard lachenquote:Op maandag 8 april 2024 17:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik zei dat omdat Drizzt uit het oosten komt
Snappen jullie em
Dan zal hem onder narcose krijgen moeilijker zijn geweest dan hem eruit krijgen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:34 schreef GGMM het volgende:
Met alle drugs die caland gebruikt heeft ben ik ook benieuwd of ze hem nog uit coma krijgen
Maar ik wacht geduldig af
Het kan toch ook een overdosis zijn waardoor hij niet meer wakker wordtquote:Op maandag 8 april 2024 17:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dan zal hem onder narcose krijgen moeilijker zijn geweest dan hem eruit krijgen.
Denk toch eens na.
Stokertje.quote:Op maandag 8 april 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan toch ook een overdosis zijn waardoor hij niet meer wakker wordt
Waardeloze zak stront dat je er bent
Maar laten we erover ophouden. Straks is er echt wat en dan voelen we ons knap lullig met dit gespeculeer
Meestal neem ik de kleinste maat ja, ik had een keer de grote (Large) maar die passen echt niet tussen m'n tanden.quote:
Sorry ik liet me even gaan.quote:Op maandag 8 april 2024 18:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dit laat ik mij niet zeggen.
Verkeerde enkel, kan gebeuren.quote:Op maandag 8 april 2024 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks is er echt wat en dan voelen we ons knap lullig met dit gespeculeer
ik ga ZOMETEEN kijkenquote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
De crew vliegt elkaar in de haren in het 'Vitesse is een parodie' topic.
Leuke rubriekquote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt maatquote:Op maandag 8 april 2024 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte nog met de overwinning gister makker.
Beter dan de wedstrijden van Vitesse, thats for sure.quote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Meer strijd ook!quote:Op maandag 8 april 2024 21:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beter dan de wedstrijden van Vitesse, thats for sure.
Zoals ik al zei, ze mogen blij zijn als ze in de KKD door kunnen gaan. Ik hoop het ook.quote:Op maandag 8 april 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer strijd ook!
Maar ik hoop oprecht dat Vitesse uiteraard bestaan blijft. Het KKD topic is een warm bad.
Kunnen ze volgend jaar misschien een feestje vieren. Is ook mooi voor die paar honderd trouwe supporters.quote:Op maandag 8 april 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer strijd ook!
Maar ik hoop oprecht dat Vitesse uiteraard bestaan blijft. Het KKD topic is een warm bad.
Ik gun @yats wel een feestje. En @Sked natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kunnen ze volgend jaar misschien een feestje vieren. Is ook mooi voor die paar honderd trouwe supporters.
Heeft iemand hier iets van @Sked gehoord de laatste tijd?quote:Op maandag 8 april 2024 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun @:yats wel een feestje. En @:sked natuurlijk.
Nee, die missen we al een hele tijd.quote:Op maandag 8 april 2024 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heeft iemand hier iets van @:sked gehoord de laatste tijd?
Wij ook.quote:Op maandag 8 april 2024 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, die missen we al een hele tijd.
Ik kijk toe met een mok thee.quote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Uhu, failliet hoeven ze van mij echt niet, ik heb gewoon leedvermaak omdat "ze" Twente zo vrolijk uitzwaaiden en zoveel lol hadden. Nu doe ik hetzelfdequote:Op maandag 8 april 2024 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer strijd ook!
Stevige aso's zat in Arnhemquote:Op maandag 8 april 2024 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, failliet hoeven ze van mij echt niet, ik heb gewoon leedvermaak omdat "ze" Twente zo vrolijk uitzwaaiden en zoveel lol hadden. Nu doe ik hetzelfde
Ga maar lekker ballen in de KKD, en richt je vast op de selectie van komend seizoen, haal een bult stevige kerels, Nederlandse aso's ditdat
Bijzonder.quote:Op maandag 8 april 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
hopelijk met jou ookquote:Op maandag 8 april 2024 23:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hey maat hopelijk alls goed met jou.
Met de rest mag het ook wel goed gaan overigens.
Dankjewel Roland, jij ook. Gods zegen voor jou.quote:Op maandag 8 april 2024 23:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk met jou ook
je bent een goed mens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordle 1025 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟨🟨⬛
⬛🟩⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 821 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟨⬛🟩⬛🟨
⬛🟨🟨🟩🟨⬛
🟨⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩🟨⬛🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@Scrummie @RamboDirk
Goedemorgen![]()
![]()
04:44quote:
Toen sliep ik net 3,5 uur.En een uur later ging m’n wekker.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |