En geen flauwekulletjesquote:Op maandag 8 april 2024 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon even gezellig mee.
Erg mooi.quote:Op maandag 8 april 2024 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer een EK poule organiseren!
Dat zou idd heel fijn zijn.quote:
Je bent een goed mensquote:Op maandag 8 april 2024 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga weer een EK poule organiseren!
Nu heb ik weer wat meer tijd en zin!quote:Op maandag 8 april 2024 13:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg mooi.
Vorig keer had ik je niet kunnen overhalen
Dat is zeker een leuk feitje, bedanktquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Leuk feitje.
De film The Blair Witch Project is opgenomen vlakbij waar ik straks in juni naar toe ga!
Wowquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Leuk feitje.
De film The Blair Witch Project is opgenomen vlakbij waar ik straks in juni naar toe ga!
Nasiquote:Op maandag 8 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten? (dit is retorisch dus hou je suggesties aub lekker bij je)
Geen dank maat.quote:
Een broodje poep.quote:Op maandag 8 april 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan eten? (dit is retorisch dus hou je suggesties aub lekker bij je)
In het Ajax-topic genieten ze anders van de heerlijke rust nuquote:Op maandag 8 april 2024 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen dank maat.
Voor meer leuke feitjes kun je @:Caland een DM sturen. Hopelijk is hij inmiddels weer bij.
Met een papje.quote:
Vraagje, heb jij je mentions aanstaan?quote:Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |