AGVquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Je bent eigenlijk best een leuke jongen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:AFCNiels en @:Littlerabbit als je ze nodig hebt?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat die jongens van @Kukelecucktsju10's link dat straks ook vindenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk best een leuke jongen.
Hopelijk komen die bij het EK weer posten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn @:AFCNiels en @:Littlerabbit als je ze nodig hebt?
En @JR-Style-93quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk komen die bij het EK weer posten.
Net als @:sked en @:erasmus
Linkquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat die jongens van @:Kukelecucktsju10's link dat straks ook vinden
je kan gewoon tabbladen open doen sukkelquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Was er maar een mogelijkheid om 2 websites te bezoeken
Akkoordquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:r-woud93 wil ook graag klikbaar zijn @:ggmm
Pizzequote:Op dinsdag 9 april 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je dit bij mij solo doet, mention ik je nooit meer. Gelukkig doe je het alleen in groepsverband.
quote:
Real - cityquote:Op dinsdag 9 april 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze vrouw komt niet verder dan net geen 3 maanden en is ook geen vrouw van haar woord.
Ach nee, ik maakte een eenmalige uitzondering vanwege m’n bewondering voor je absurde tijden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 20:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Deze vrouw komt niet verder dan net geen 3 maanden en is ook geen vrouw van haar woord.
Dit is je comeback?quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach nee, ik maakte een eenmalige uitzondering vanwege m’n bewondering voor je absurde tijden.
Nee.quote:
@onlogisch zijn leven draait om mentions, rijst en broccoli. Dan krijg je dit soort rariteiten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:26 schreef Salina het volgende:
Fittie om een mention!![]()
[ afbeelding ]
Geen idee waar het over gaat verder; duiding mag.
Onlogisch zn leven moet weer gaan omquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:onlogisch zijn leven draait om mentions, rijst en broccoli. Dan krijg je dit soort rariteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |