MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.quote:Op zondag 7 april 2024 11:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat is het verschil tussen
MMV en MVM
Of
VVM en VMV
?
Meer de VMV danquote:Op zondag 7 april 2024 11:52 schreef Modus het volgende:
Nooit trio gedaan maar lijkt me ergens ook maar een drukke bedoening. Op 1 ding focussen wordt dan toch lastiger. Of je moet alles maar over je heen laten komen ofzo.
Ik vraag me af, moet je als vrouw zijnde voor een VVM trio bi seksueel zijn? Er komen toch geen gevoelens bij kijken (als het goed is)?quote:Op zondag 7 april 2024 11:10 schreef Lenny77 het volgende:
Trio's
Het spreekt bij sommigen tot de verbeelding, anderen hebben het al gedaan.
Hier kan je je ervaringen delen, je wensen, misschien ook wel je bedenkingen want hoe ga je meerderen kunnen bevredigen? Welke impact heeft dit op je relatie?
Ts begint:
VVM is geen optie voor mij. Ik ben totaal niet biseksueel dus mag er niet aan denken. Een VMV misschien nog wel als het echt een wens van de partner zou zijn maar ik wens dan geen fysiek contact met die andere vrouw te hebben
MMV of MVM lijkt mij wel weer leuk. Ik heb ooit in een ver verleden de kans gehad maar ben er niet mee door gegaan. Ik vermoed omdat ik geen vertrouwen had in 1 van de 2 mannen. Het voelde dus onveilig zeg maar.
En bij welke van de 'versies' denk je met het meeste plezier aan terug?quote:Op zondag 7 april 2024 11:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles gedaan in het verleden. Ook VVV.
Moet er nu niet meer aan denken maar wilde gewoon alles een keer gedaan hebben
Nuja bij een VVM ga je ook aan de slag met elkaar als vrouw. Ik wil geen vrouw kussen, laat staan likken of wat dan ook. En andersom wil ik ook niet dat een vrouw aan mijn lijf zit.quote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af, moet je als vrouw zijnde voor een VVM trio bi seksueel zijn? Er komen toch geen gevoelens bij kijken (als het goed is)?
Okay, fair enoughquote:Op zondag 7 april 2024 12:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja bij een VVM ga je ook aan de slag met elkaar als vrouw. Ik wil geen vrouw kussen, laat staan likken of wat dan ook. En andersom wil ik ook niet dat een vrouw aan mijn lijf zit.
Ik neem aan dat je toch op zijn minst een beetje bi-schierig moet zijn danquote:
Geen enkelequote:Op zondag 7 april 2024 12:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En bij welke van de 'versies' denk je met het meeste plezier aan terug?
Mwah, kweet niet. Als het om het plezier te doen is lijkt het mij niet uitmaken wie het doet denk ik. Maargoed, geen ervaring. Misschien dat ik het ik er in de praktijk anders over denkquote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch op zijn minst een beetje bi-schierig moet zijn dan
Dus het was puur experimenteel dan.quote:Op zondag 7 april 2024 12:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen enkeleDe gelegenheid deed zich gewoon voor, dus die kans pakte ik gewoon.
Verder ben ik behoorlijk monogaam en zou het niet prettig vinden mijn man met een andere vrouw bezig te zien.
Bij mij pure geiligheid. Zou ook nooit op een vrouw kunnen vallen laat staan een relatie mee hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 12:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je toch op zijn minst een beetje bi-schierig moet zijn dan
Um, wat is het verschil dan tussen VVM en VMV? Volgens mij is dat allebei hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2024 11:10 schreef Lenny77 het volgende:
Trio's
Het spreekt bij sommigen tot de verbeelding, anderen hebben het al gedaan.
Hier kan je je ervaringen delen, je wensen, misschien ook wel je bedenkingen want hoe ga je meerderen kunnen bevredigen? Welke impact heeft dit op je relatie?
Ts begint:
VVM is geen optie voor mij. Ik ben totaal niet biseksueel dus mag er niet aan denken. Een VMV misschien nog wel als het echt een wens van de partner zou zijn maar ik wens dan geen fysiek contact met die andere vrouw te hebben
Yep. Gewoon alles willen uitproberen. Been there, done that!quote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus het was puur experimenteel dan.
Niets mis mee natuurlijk
Stel je voor dat een vrouw met jou aan het kussen is of dat jij haar gaat likken.quote:Op zondag 7 april 2024 12:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, kweet niet. Als het om het plezier te doen is lijkt het mij niet uitmaken wie het doet denk ik. Maargoed, geen ervaring. Misschien dat ik het ik er in de praktijk anders over denk
Post 3quote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, wat is het verschil dan tussen VVM en VMV? Volgens mij is dat allebei hetzelfde.
Hoe je het noemt is om het even, als maar van tevoren duidelijk is wie aan wie mag zitten toch...quote:Op zondag 7 april 2024 12:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Um, wat is het verschil dan tussen VVM en VMV? Volgens mij is dat allebei hetzelfde.
Klopt!quote:Op zondag 7 april 2024 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe je het noemt is om het even, als maar van tevoren duidelijk is wie aan wie mag zitten toch...
Als je in een relatie zit dan is het sowieso zaak dat je de verwachtingen gelijk hebtquote:Op zondag 7 april 2024 12:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe je het noemt is om het even, als maar van tevoren duidelijk is wie aan wie mag zitten toch...
Maar dat is dan weer iets wat je helaas niet kan voorspellen en dus 1 van de moeilijkheden die je kan gaan tegenkomen. Daar mag dit topic dus ook over gaan (zoals vermeld in de OP).quote:Op zondag 7 april 2024 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je in een relatie zit dan is het sowieso zaak dat je de verwachtingen gelijk hebt
Daar ging het bij mij mis want de vriend die meedeed kreeg gevoelens voor me. Toen was het dus snel klaar.
Ja zo staat ik er ook een beetje in. Leuk om ervaren te hebben, maar "normale" seks is voor mij nu wel voldoende.quote:Op zondag 7 april 2024 12:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Achteraf bekeken vond ik het ook maar gedoe![]()
Maar wel blij dat ik het ervaren heb. Nu weet ik echt duidelijk wat ik niet wil nl.
Mijn eerste keer was MVV met een huisgenote en een vriendin na een drankspelletje en toen kwam van het een het ander. Gelukkig was die huisgenote best open-minded en was het daarna ook niet raar. Helaas bleef het wel maar bij één keerquote:Op zondag 7 april 2024 13:21 schreef embedguy het volgende:
Voornamelijk vvm was geweldig om mee te maken. Leuk om te zien hoe de vrouwen van elkaar aan het genieten zijn en tegelijk met mij bezig zijn. Ideale combi.
dmv in het klein is door middel vanquote:Op zondag 7 april 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
DMV MVM, dat moet een spannende combinatie zijn
Verzin je dit nu terplekke of is dat echt zo. Nooit van gehoord.quote:Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.
En zo dus ook bij VVM en VMV
Dat is echt zoquote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verzin je dit nu terplekke of is dat echt zo. Nooit van gehoord.
Zit daar echt verschil in?quote:Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.
Dit vind ik wel fascinerend dat sommige stellen dit kunnen. Ik weet dat wij dat absoluuuuuuut niet zouden aankunnen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:03 schreef joe.joe het volgende:
Aantal keer MVM gedaan met verschillende stellen. Ik heb daar erg van genoten. Een combinatie van factoren: de vrouw was lekker, het is opwindend om de anderen samen bezig te zien, het was leuk om met haar bezig te zijn terwijl haar partner toekeek, ik vind het opwindend om het met andermans vrouw te doen, de vrouw was steeds voor veel in en mvm biedt sowieso mogelijkheden die 1 op 1 niet kunnen.
Ja, de eerste keer was ik ook gefascineerd en wat onwennig, maar ik ben blij dat zulke stellen er zijnquote:Op maandag 8 april 2024 18:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit vind ik wel fascinerend dat sommige stellen dit kunnen. Ik weet dat wij dat absoluuuuuuut niet zouden aankunnen.
Ieder z'n ding. Het lijkt mij ook met eigen partner wel leuk om te doen (en dus ook deels te zien). Zij met een ander waar ik niet bij ben, niet, maar als ik meedoe en deels toekijk, dan welquote:Beetje toekijken hoe een andere gast mijn vrouw ligt aan te duwen?Hell no ik zou me echt zwaar kut voelen daarbij en het walgelijk vinden.
Mijn eigen partner ziet een extra vrouw ook niet zitten. Die zou daar jaloers en onzeker van worden. Dat zou dus bij ons ook drama wordenquote:En ik weet anderzijds ook dat mijn vrouw echt zwaar over de zeik zou gaan als ze mij over een ander wijf heen zou zien gaan.![]()
In plaats van opwindend en lekker zou het eerder een groot drama worden gok ik zo
Wat zou je walgelijk vinden? De manier waarop je daarna naar je vrouw kijkt?quote:Op maandag 8 april 2024 18:08 schreef dick_laurent het volgende:
Hell no ik zou me echt zwaar kut voelen daarbij en het walgelijk vinden.
Bij ons is het ook wel zo. Ik kies de mannen en mijn vrouw bepaald dan of ze het doet of niet. Soms zijn er 2 mannen waar ze uit kan kiezen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef joe.joe het volgende:
Nogmaals: wel alleen als ik mede-selecteur ben; alleen geschikte gasten aan m'n vrouw Maar dan liever vandaag dan morgen
Beiden I guess. Ik hoef echt geen andere dude met mijn vrouw bezig te zien. Zou ik gewoon goor vinden. En als zij dat nodig zou hebben wat doet ze dan nog bij mij? Dan kan je imho net zo goed een open relatie beginnen en in het rond gaan neuken.quote:Op maandag 8 april 2024 23:28 schreef Vanky het volgende:
[..]
Wat zou je walgelijk vinden? De manier waarop je daarna naar je vrouw kijkt?
Of zou je jezelf walgelijk vinden dat je het hebt toegestaan?
quote:Op zondag 7 april 2024 11:52 schreef Modus het volgende:
Of je moet alles maar over je heen laten komen ofzo.
Dit dus 🥰👍quote:Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Lijkt me Het is dus heel opwindend om een ander in haar te zien gaanen wat mij betreft hij en ik ook tegelijk
Hoe zou je er tegenover staan mocht je vrouw vertellen dat ze vroeger heel losbandig was en zeer veel one night stands en friends with benefits heeft gehad. Zou je dat ook 'goor' vinden?quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Beiden I guess. Ik hoef echt geen andere dude met mijn vrouw bezig te zien. Zou ik gewoon goor vinden. En als zij dat nodig zou hebben wat doet ze dan nog bij mij? Dan kan je imho net zo goed een open relatie beginnen en in het rond gaan neuken.
Is dat hetzelfde als een trio hebben dan?quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:49 schreef Vanky het volgende:
[..]
Hoe zou je er tegenover staan mocht je vrouw vertellen dat ze vroeger heel losbandig was en zeer veel one night stands en friends with benefits heeft gehad. Zou je dat ook 'goor' vinden?
Oh ik weet dat ze heus wel one night stands etc heeft gehad voor ons. We hebben die open gesprekken wel gehad hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:49 schreef Vanky het volgende:
[..]
Hoe zou je er tegenover staan mocht je vrouw vertellen dat ze vroeger heel losbandig was en zeer veel one night stands en friends with benefits heeft gehad. Zou je dat ook 'goor' vinden?
Dan is dat jouw mening over een trioquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh ik weet dat ze heus wel one night stands etc heeft gehad voor ons. We hebben die open gesprekken wel gehad hoor
Maar dat is niet iets waar ik veel bij stil ga staan of moeilijk over ga doen, dat is ook niet echt nuttig lijkt me.
En is ook niet echt vergelijkbaar met de stelling van "nu" een trio gaan organiseren....vind ik.
Als je al 14 jaar samen bent en dan opeens zomaar een andere gozer even je vrouw laat doen terwijl je toekijkt, nee dank je
Net zo min dat zij van mij wilt zien dat ik met een andere vrouw bezig zou zijn. Dat zou zij never niet trekken weet ik (we hebben zo'n gesprek lang geleden al eens gehad om te peilen van elkaar hoe we daarover dachten).
Ieder stel is daar weer anders in I guess...
Nee hoor maar ik dacht vooral dat hij de gedachte vies vond dat een andere man seks heeft gehad met zijn vrouw. Trio is natuurlijk wel iets apart en ik begrijp ook wel dat het voor veel mensen een 'no go' is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een trio hebben dan?
"Zomaar een andere gozer" en "je vrouw doen" klinkt ook wat platter natuurlijk dan een leuke gast na een degelijke selectie en een leuk avontuur met drieën.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
Als je al 14 jaar samen bent en dan opeens zomaar een andere gozer even je vrouw laat doen terwijl je toekijkt, nee dank je
Naja is wel waar het basically op neer komt toch. Overigens, wat is dan een "degelijke selectie"? Eerst paar keer koffie drinken met z'n drietjes en de mogelijke standjes alvast bespreken?quote:Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef joe.joe het volgende:
[..]
"Zomaar een andere gozer" en "je vrouw doen" klinkt ook wat platter natuurlijk dan een leuke gast na een degelijke selectie en een leuk avontuur met drieën.
Nou, nee, meer of het een chille gast is, of we op één lijn zitten qua do's en don'ts of 'ie netjes verzorgd is, respectvol, grenzen respecteert, puur seks zoekt en niet op zoek is naar iets vasts. Ik zou niet iemand zoeken die mijn vrouw even wil afwerken en alleen voor z'n eigen plezier komt. Kortom: iemand die op mij lijkt.quote:Op woensdag 10 april 2024 11:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja is wel waar het basically op neer komt toch. Overigens, wat is dan een "degelijke selectie"? Eerst paar keer koffie drinken met z'n drietjes en de mogelijke standjes alvast bespreken?
Natuurlijk. Ieder z'n voorkeuren.quote:Maar goed, het zal denk ik ook wel een soort van fetisj ding zijn voor bepaalde kerels om zoiets te willen zien? Verder prima natuurlijk, it's a free world
Ja, dat is het denk ik en de focus moet in eerste instantie niet op seks liggen, maar gewoon op elkaar leren kennen. Zoiets vereist toch een bepaalde vertrouwensband tenzij er drank/drugs in het spel zijn, dan gaat het in mijn ervaring vanzelf en denkt toch niemand meer na.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:49 schreef PzKpfw het volgende:
Met de juiste mensen zeker een hele leuke ervaring.
Oh dan heb ik toch een andere ervaring. Bij de trio's die ik heb gehad is er toch wel zeer bewust voor de sex afgesproken. Je voelt al vrij snel aan of het klikt en heeft het nooit langer dan een half uur geduurd voordat we overgingen tot meer.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, dat is het denk ik en de focus moet in eerste instantie niet op seks liggen, maar gewoon op elkaar leren kennen. Zoiets vereist toch een bepaalde vertrouwensband tenzij er drank/drugs in het spel zijn, dan gaat het in mijn ervaring vanzelf en denkt toch niemand meer na.
Ja, hier ook. Soms afgesproken, soms spontaan na veel drank. Geef ik toch de voorkeur aan op voorhand wat langer kennis maken om me bewust te zijn van het hele gebeuren, van begin tot einde.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh dan heb ik toch een andere ervaring. Bij de trio's die ik heb gehad is er toch wel zeer bewust voor de sex afgesproken. Je voelt al vrij snel aan of het klikt en heeft het nooit langer dan een half uur geduurd voordat we overgingen tot meer.
Erg mee uitkijken. Kennissen van me zaten te vertellen dat zij door de pilletjes zich soms, ook bij de allereerste afspraak, vast lieten binden voor soft SM.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
J.... tenzij er drank/drugs in het spel zijn, dan gaat het in mijn ervaring vanzelf en denkt toch niemand meer na.
Dat is dan een grote fout inderdaad. Ik weet niet helemaal van wie uit, want ook vanuit de dominant is dit meestal niet direct iets wat je meteen al doet.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:30 schreef Sakura het volgende:
[..]
Erg mee uitkijken. Kennissen van me zaten te vertellen dat zij door de pilletjes zich soms, ook bij de allereerste afspraak, vast lieten binden voor soft SM.
Ik moet er echt niet aan denken wat er allemaal mis kan gaan bij hun manier van afspreken.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
edit:
Overigens; eigenlijk is drank en drugs in combinatie met (BD)SM sowieso al not done. Maar dat is mijn mening - en die deel ik met velen in die (echte) wereld.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 10-04-2024 21:43:29 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, die figuren zitten er helaas tussen en tot dusver heb ik in zulke gevallen op mijn intuïtie vertrouwd en dat heeft altijd goed uitgepakt. Drugs ben ik niet mordicus tegen; het kan net dat beetje extra aan de ervaring toevoegen zoals een beetje ghb, vond ik heerlijk en beide dames vonden dat ook en dat creëerde een heel ongedwongen, bijna liefdevolle atmosfeer. Net zo'n effect als met mdma, denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:30 schreef Sakura het volgende:
[..]
Erg mee uitkijken. Kennissen van me zaten te vertellen dat zij door de pilletjes zich soms, ook bij de allereerste afspraak, vast lieten binden voor soft SM.
Ik moet er echt niet aan denken wat er allemaal mis kan gaan bij hun manier van afspreken.......
En dit is het absolute belangrijkste punt. Ben te vaak mensen in parenclubs tegengekomen die sexueel een beetje op elkaar uitgekeken waren en dus maar aan partnerruil en/of trio's begonnen. Met zo'n argument is het vrijwel zeker het begin van het einde van je relatie.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
Absoluut leuk als afwisseling. Binnen een relatie alleen maar doen als je echt goed kan communiceren en beiden er ook echt achter staan.
Zo niet (mijn huidige vrouw is hypermonogaam), dan niet. 1:1 kun je het net zo leuk maken.
Dit onderscheid heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is zeker niets mis mee. Ik en mijn vrouw hebben dit al vaker gedaan. Vind ik heel opwindend om te zien hoe mijn vrouw een andere man eerst helemaal gek maakt en andersom ook uiteraard. en dan lekker bij haar naar binnen gaat en haar vol spuit. Ben niet vies van andermans sperma, dus daarna ga ik er ook nog op uiteraard.quote:
Dit deel ik. Contact via een advertentie. Specifiek voor het trio-doel. Een drankje en binnen een kwartier bezig. Met een stel zat er een dagdeel tussen eerste online contact en de fysieke DP. Als je allebei wil.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh dan heb ik toch een andere ervaring. Bij de trio's die ik heb gehad is er toch wel zeer bewust voor de sex afgesproken. Je voelt al vrij snel aan of het klikt en heeft het nooit langer dan een half uur geduurd voordat we overgingen tot meer.
Je laat je vrouw zonder condoom volspuiten en gaat er zelf daarna nog in?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:14 schreef hvan het volgende:
[..]
Is zeker niets mis mee. Ik en mijn vrouw hebben dit al vaker gedaan. Vind ik heel opwindend om te zien hoe mijn vrouw een andere man eerst helemaal gek maakt en andersom ook uiteraard. en dan lekker bij haar naar binnen gaat en haar vol spuit. Ben niet vies van andermans sperma, dus daarna ga ik er ook nog op uiteraard.
Zijn er wel selectief in als we wat nieuws zoeken. Maar momenteel hebben we een vaste man die eens per maand ofzo een avondje komt. 😁
Ik vond dat ook ooit een smerig idee. Maar op het moment zelf ben je geil en dan verdwijnt die walging.quote:Op maandag 15 april 2024 06:22 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Je laat je vrouw zonder condoom volspuiten en gaat er zelf daarna nog in?
Dat heb je goed gelezen 😉quote:Op maandag 15 april 2024 06:22 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Je laat je vrouw zonder condoom volspuiten en gaat er zelf daarna nog in?
Ik heb ooit een chick geneukt nadat haar vriend in haar was gekomen en dat (zelf met condoom erin nadat een ander haar volgespoten had) was voor mij wel de grens.. Als er een mvm met mijn eigen vrouw komt, moet de ander met condoom.quote:Op maandag 15 april 2024 08:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond dat ook ooit een smerig idee. Maar op het moment zelf ben je geil en dan verdwijnt die walging.
Nou ja, vast niet bij iedereen. Maar het zal je nog kunnen verbazen.
In het begin was dat voor mij/ons ook wel de grens. Maar stiekem leek het mij wel erg geil.quote:Op maandag 15 april 2024 10:38 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ik heb ooit een chick geneukt nadat haar vriend in haar was gekomen en dat (zelf met condoom erin nadat een ander haar volgespoten had) was voor mij wel de grens.. Als er een mvm met mijn eigen vrouw komt, moet de ander met condoom.
Helder. Bij haar moet het met condoom, want vruchtbaar en condoom is ook bedoeld als anticonceptie.quote:Op maandag 15 april 2024 11:21 schreef hvan het volgende:
[..]
In het begin was dat voor mij/ons ook wel de grens. Maar stiekem leek het mij wel erg geil.
Tot mijn vrouw er zeg over begon of het een keertje zonder kon. Zij is ook behoorlijk zaadgeil zeg maar. En zo kwam van het een het ander. Die andere man waar we het regelmatig mee doen is ook getrouwd, alleen zijn vrouw is helaas ernstig ziek waardoor hij niet aan zijn trekken komt zeg maar. En hij heeft toestemming van haar. Mijn vrouw spreekt ook wel eens los van mij met hem af. Vind ik alleen maar opwindend 😁
Nou goor... Ik denk dat de onderliggende gedachte voor dergelijke gedachten eerder voortkomt uit de eigen onzekerheid. Bang misschien dat de andere man het 'beter' doet. Als je er beide voor open staat is het heerlijk om je partner dat genot te gunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Beiden I guess. Ik hoef echt geen andere dude met mijn vrouw bezig te zien. Zou ik gewoon goor vinden. En als zij dat nodig zou hebben wat doet ze dan nog bij mij? Dan kan je imho net zo goed een open relatie beginnen en in het rond gaan neuken.
Dat is ook niet meer dan logisch.quote:Op maandag 15 april 2024 14:48 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Helder. Bij haar moet het met condoom, want vruchtbaar en condoom is ook bedoeld als anticonceptie.
quote:Op maandag 15 april 2024 14:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nou goor... Ik denk dat de onderliggende gedachte voor dergelijke gedachten eerder voortkomt uit de eigen onzekerheid. Bang misschien dat de andere man het 'beter' doet. Als je er beide voor open staat is het heerlijk om je partner dat genot te gunnen.
Als we zo kort door de bocht gaan..quote:Op maandag 15 april 2024 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Dus dat genot kan je haar zelf dan basically niet geven? Dat moet een andere dude dan voor haar doen?
Tja ik stel gewoon de vraag terug. Blijkbaar neem jij meteen aan omdat ik dat idee goor vind ik dan onzeker ben. Dan stel ik de vraag terug, dat jij als partner dan blijkbaar tekort moet schieten in dat 'genot' geven?quote:
Genot bestaat in vele vormen.quote:Op maandag 15 april 2024 17:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]Dus dat genot kan je haar zelf dan basically niet geven? Dat moet een andere dude dan voor haar doen?
Ik heb het nergens over een tekort. Je kunt het ook gewoon zien als een aanvulling op.quote:Op maandag 15 april 2024 17:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja ik stel gewoon de vraag terug. Blijkbaar neem jij meteen aan omdat ik dat idee goor vind ik dan onzeker ben. Dan stel ik de vraag terug, dat jij als partner dan blijkbaar tekort moet schieten in dat 'genot' geven?
Anders zou die ander het niet hoeven doen toch. 🤷🏻
Gezellig avondje Riskquote:Op maandag 15 april 2024 17:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Genot bestaat in vele vormen.
Genot kan ook komen door het nieuwe en dus onverwachte, het samenspel met meerdere mannen/ vrouwen enz enz
Soms klikt het inderdaad gewoon niet. Maar je vrouw vond het pijnlijk begrijp ik niet helemaal?quote:Op zaterdag 20 april 2024 10:38 schreef Vanky het volgende:
Gisteren afgesproken met een man die we leerden kennen, tijdje geappt, iets wezen drinken en uiteindelijk in bed beland.
Maar mijn vrouw vond het nogal pijnlijk en kon er niet van genieten. Uiteindelijk heeft hij haar dan maar gemasseerd en heeft ze hem afgetrokken.
Spijtig maar kan dus ook gebeuren. Dacht om daarna, of deze ochtend, zelf nog even seks met haar te hebben (1 op 1 dan) maar dat is er ook niet meer van gekomen.
Toch nog een 2e kans? Lag het er dan misschien aan dat je vrouw niet kon ontspannen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:48 schreef Vanky het volgende:
Het gesprek was heel leuk enz. en er was een klik.
Maar tijdens de penetratie kon mijn vrouw niet genieten, terwijl ze dat anders wel doet. Ze zei me ook dat het wat pijnlijk was.
Sinds vrijdag ook geen seks meer gehad.
We hebben laten weten aan die man dat we het wel nog eens een tweede kans willen geven en hij reageerde wel positief. Dus we zien wel wanneer en waar.
2de keer ging prima (afgelopen weekend nog eens afgesproken). Die man heeft er verder ook niets meer over gezegd ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2024 11:44 schreef piere het volgende:
[..]
Toch nog een 2e kans? Lag het er dan misschien aan dat je vrouw niet kon ontspannen?
Redlights . bequote:Op dinsdag 30 april 2024 23:06 schreef Sakura het volgende:
Gaaf om te horen dat het de 2de keer wel een succes was.
Maar mag ik je vragen hoe/waar jullie die man hebben leren kennen?
50 procent korting op een facialquote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:11 schreef Vanky het volgende:
Wij hebben maar 1x betaald voor seks maar dat was omdat het echt een professionele gigolo was. Daar valt weinig mee te onderhandelen.
Dat is een kwestie van het juiste pilletje kiezen..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:21 schreef Tha_wush het volgende:
Wat is jullie ervaring met een pilletje erbij? Met een grote boner blijven terwijl je niet zoveel zin meer hebt is ook niet leuk.
Echt nooit een pilletje nodig gehad daarbij. Overigens hoef je niet 100% van de tijd een harde te hebben om vrouwen aan hun trekken te laten komen. Get creative zou ik zeggen…quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:21 schreef Tha_wush het volgende:
Binnenkort mag ik weer eens aan de bak. Merkte de laatste keer wel dat na een tijdje de lust wat minder werd en de lans wat slapper. Wat is jullie ervaring met een pilletje erbij? Met een grote boner blijven terwijl je niet zoveel zin meer hebt is ook niet leuk. Maar ja, je moet wel beide vrouwen aan hun trekken laten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |