Ja zo staat ik er ook een beetje in. Leuk om ervaren te hebben, maar "normale" seks is voor mij nu wel voldoende.quote:Op zondag 7 april 2024 12:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Achteraf bekeken vond ik het ook maar gedoe![]()
Maar wel blij dat ik het ervaren heb. Nu weet ik echt duidelijk wat ik niet wil nl.
Mijn eerste keer was MVV met een huisgenote en een vriendin na een drankspelletje en toen kwam van het een het ander. Gelukkig was die huisgenote best open-minded en was het daarna ook niet raar. Helaas bleef het wel maar bij één keerquote:Op zondag 7 april 2024 13:21 schreef embedguy het volgende:
Voornamelijk vvm was geweldig om mee te maken. Leuk om te zien hoe de vrouwen van elkaar aan het genieten zijn en tegelijk met mij bezig zijn. Ideale combi.
dmv in het klein is door middel vanquote:Op zondag 7 april 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
DMV MVM, dat moet een spannende combinatie zijn
Verzin je dit nu terplekke of is dat echt zo. Nooit van gehoord.quote:Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.
En zo dus ook bij VVM en VMV
Dat is echt zoquote:Op zondag 7 april 2024 20:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verzin je dit nu terplekke of is dat echt zo. Nooit van gehoord.
Zit daar echt verschil in?quote:Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.
En zo dus ook bij VVM en VMV
Dit vind ik wel fascinerend dat sommige stellen dit kunnen. Ik weet dat wij dat absoluuuuuuut niet zouden aankunnen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:03 schreef joe.joe het volgende:
Aantal keer MVM gedaan met verschillende stellen. Ik heb daar erg van genoten. Een combinatie van factoren: de vrouw was lekker, het is opwindend om de anderen samen bezig te zien, het was leuk om met haar bezig te zijn terwijl haar partner toekeek, ik vind het opwindend om het met andermans vrouw te doen, de vrouw was steeds voor veel in en mvm biedt sowieso mogelijkheden die 1 op 1 niet kunnen.
Ja, de eerste keer was ik ook gefascineerd en wat onwennig, maar ik ben blij dat zulke stellen er zijnquote:Op maandag 8 april 2024 18:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dit vind ik wel fascinerend dat sommige stellen dit kunnen. Ik weet dat wij dat absoluuuuuuut niet zouden aankunnen.
Ieder z'n ding. Het lijkt mij ook met eigen partner wel leuk om te doen (en dus ook deels te zien). Zij met een ander waar ik niet bij ben, niet, maar als ik meedoe en deels toekijk, dan welquote:Beetje toekijken hoe een andere gast mijn vrouw ligt aan te duwen?Hell no ik zou me echt zwaar kut voelen daarbij en het walgelijk vinden.
Mijn eigen partner ziet een extra vrouw ook niet zitten. Die zou daar jaloers en onzeker van worden. Dat zou dus bij ons ook drama wordenquote:En ik weet anderzijds ook dat mijn vrouw echt zwaar over de zeik zou gaan als ze mij over een ander wijf heen zou zien gaan.![]()
In plaats van opwindend en lekker zou het eerder een groot drama worden gok ik zo
Wat zou je walgelijk vinden? De manier waarop je daarna naar je vrouw kijkt?quote:Op maandag 8 april 2024 18:08 schreef dick_laurent het volgende:
Hell no ik zou me echt zwaar kut voelen daarbij en het walgelijk vinden.
Bij ons is het ook wel zo. Ik kies de mannen en mijn vrouw bepaald dan of ze het doet of niet. Soms zijn er 2 mannen waar ze uit kan kiezen.quote:Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef joe.joe het volgende:
Nogmaals: wel alleen als ik mede-selecteur ben; alleen geschikte gasten aan m'n vrouw Maar dan liever vandaag dan morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |