abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 april 2024 @ 09:01:22 #51
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_213144314
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:28 schreef Vanky het volgende:

[..]
Wat zou je walgelijk vinden? De manier waarop je daarna naar je vrouw kijkt?
Of zou je jezelf walgelijk vinden dat je het hebt toegestaan?
Beiden I guess. Ik hoef echt geen andere dude met mijn vrouw bezig te zien. Zou ik gewoon goor vinden. En als zij dat nodig zou hebben wat doet ze dan nog bij mij? Dan kan je imho net zo goed een open relatie beginnen en in het rond gaan neuken.
pi_213144480
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 11:52 schreef Modus het volgende:
Of je moet alles maar over je heen laten komen ofzo.
B-) B-) B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:49:49 #53
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213144748
Met de juiste mensen zeker een hele leuke ervaring.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213145577
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Lijkt me Het is dus heel opwindend om een ander in haar te zien gaan :@ en wat mij betreft hij en ik ook tegelijk
Dit dus 🥰👍
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_213147478
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Beiden I guess. Ik hoef echt geen andere dude met mijn vrouw bezig te zien. Zou ik gewoon goor vinden. En als zij dat nodig zou hebben wat doet ze dan nog bij mij? Dan kan je imho net zo goed een open relatie beginnen en in het rond gaan neuken.
Hoe zou je er tegenover staan mocht je vrouw vertellen dat ze vroeger heel losbandig was en zeer veel one night stands en friends with benefits heeft gehad. Zou je dat ook 'goor' vinden?
pi_213147535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:49 schreef Vanky het volgende:

[..]
Hoe zou je er tegenover staan mocht je vrouw vertellen dat ze vroeger heel losbandig was en zeer veel one night stands en friends with benefits heeft gehad. Zou je dat ook 'goor' vinden?
Is dat hetzelfde als een trio hebben dan?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator dinsdag 9 april 2024 @ 15:00:01 #57
Dick Laurent Is Dead
pi_213147546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:49 schreef Vanky het volgende:

[..]
Oh ik weet dat ze heus wel one night stands etc heeft gehad voor ons. We hebben die open gesprekken wel gehad hoor ;)
Maar dat is niet iets waar ik veel bij stil ga staan of moeilijk over ga doen, dat is ook niet echt nuttig lijkt me.
En is ook niet echt vergelijkbaar met de stelling van "nu" een trio gaan organiseren....vind ik.

Als je al 14 jaar samen bent en dan opeens zomaar een andere gozer even je vrouw laat doen terwijl je toekijkt, nee dank je :')
Net zo min dat zij van mij wilt zien dat ik met een andere vrouw bezig zou zijn. Dat zou zij never niet trekken weet ik (we hebben zo'n gesprek lang geleden al eens gehad om te peilen van elkaar hoe we daarover dachten).

Ieder stel is daar weer anders in I guess...
pi_213147694
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 15:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Oh ik weet dat ze heus wel one night stands etc heeft gehad voor ons. We hebben die open gesprekken wel gehad hoor ;)
Maar dat is niet iets waar ik veel bij stil ga staan of moeilijk over ga doen, dat is ook niet echt nuttig lijkt me.
En is ook niet echt vergelijkbaar met de stelling van "nu" een trio gaan organiseren....vind ik.

Als je al 14 jaar samen bent en dan opeens zomaar een andere gozer even je vrouw laat doen terwijl je toekijkt, nee dank je :')
Net zo min dat zij van mij wilt zien dat ik met een andere vrouw bezig zou zijn. Dat zou zij never niet trekken weet ik (we hebben zo'n gesprek lang geleden al eens gehad om te peilen van elkaar hoe we daarover dachten).

Ieder stel is daar weer anders in I guess...
Dan is dat jouw mening over een trio :) En die van je vrouw.
pi_213154341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:58 schreef Sally het volgende:

[..]
Is dat hetzelfde als een trio hebben dan?
Nee hoor maar ik dacht vooral dat hij de gedachte vies vond dat een andere man seks heeft gehad met zijn vrouw. Trio is natuurlijk wel iets apart en ik begrijp ook wel dat het voor veel mensen een 'no go' is.
  woensdag 10 april 2024 @ 11:11:29 #60
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_213156993
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
Als je al 14 jaar samen bent en dan opeens zomaar een andere gozer even je vrouw laat doen terwijl je toekijkt, nee dank je

"Zomaar een andere gozer" en "je vrouw doen" klinkt ook wat platter natuurlijk dan een leuke gast na een degelijke selectie en een leuk avontuur met drieën.
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 11:33:12 #61
Dick Laurent Is Dead
pi_213157331
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 11:11 schreef joe.joe het volgende:

[..]
"Zomaar een andere gozer" en "je vrouw doen" klinkt ook wat platter natuurlijk dan een leuke gast na een degelijke selectie en een leuk avontuur met drieën.
Naja is wel waar het basically op neer komt toch. Overigens, wat is dan een "degelijke selectie"? Eerst paar keer koffie drinken met z'n drietjes en de mogelijke standjes alvast bespreken? :D

Maar goed, het zal denk ik ook wel een soort van fetisj ding zijn voor bepaalde kerels om zoiets te willen zien? Verder prima natuurlijk, it's a free world ;)
  woensdag 10 april 2024 @ 11:35:31 #62
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_213157359
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2024 11:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Naja is wel waar het basically op neer komt toch. Overigens, wat is dan een "degelijke selectie"? Eerst paar keer koffie drinken met z'n drietjes en de mogelijke standjes alvast bespreken? :D
Nou, nee, meer of het een chille gast is, of we op één lijn zitten qua do's en don'ts of 'ie netjes verzorgd is, respectvol, grenzen respecteert, puur seks zoekt en niet op zoek is naar iets vasts. Ik zou niet iemand zoeken die mijn vrouw even wil afwerken en alleen voor z'n eigen plezier komt. Kortom: iemand die op mij lijkt.

quote:
Maar goed, het zal denk ik ook wel een soort van fetisj ding zijn voor bepaalde kerels om zoiets te willen zien? Verder prima natuurlijk, it's a free world ;)
Natuurlijk. Ieder z'n voorkeuren.
pi_213158021
In het verleden een paar keer een VMV gehad. En ook wel eens MVMV. Waren leuke ervaringen. Overigens niets gebeurd tussen mij en de vrouwen. Het experimenteren vond ik leuk als vrijgezel, en als vrijgezelle vrouw is het vaak toch wel gemakkelijk te vinden. Tijdens relaties heb ik hier geen ervaring mee.

Met mijn partner hebben wij wel twee keer de kans gehad. De ene keer een vrouw die duidelijk een keer met ons mee wilde doen, maar zij was echt ons type niet. De andere keer een stel dat duidelijk een stap verder wilde. Met dat stel hebben we toen wel wat gerommeld, denk aan zoenen enzo. Maar zij hadden wat andere wensen op seksueel gebied, denk aan SM. En de vrouw was duidelijk bi en wilde ook met mij seks. We hebben toen besloten niet verder te gaan omdat de seksuele wensen nogal uit elkaar lagen.
  woensdag 10 april 2024 @ 18:07:49 #64
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213161351
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:49 schreef PzKpfw het volgende:
Met de juiste mensen zeker een hele leuke ervaring.
Ja, dat is het denk ik en de focus moet in eerste instantie niet op seks liggen, maar gewoon op elkaar leren kennen. Zoiets vereist toch een bepaalde vertrouwensband tenzij er drank/drugs in het spel zijn, dan gaat het in mijn ervaring vanzelf en denkt toch niemand meer na.
Le Diable
  woensdag 10 april 2024 @ 18:30:19 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213161684
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja, dat is het denk ik en de focus moet in eerste instantie niet op seks liggen, maar gewoon op elkaar leren kennen. Zoiets vereist toch een bepaalde vertrouwensband tenzij er drank/drugs in het spel zijn, dan gaat het in mijn ervaring vanzelf en denkt toch niemand meer na.
Oh dan heb ik toch een andere ervaring. Bij de trio's die ik heb gehad is er toch wel zeer bewust voor de sex afgesproken. Je voelt al vrij snel aan of het klikt en heeft het nooit langer dan een half uur geduurd voordat we overgingen tot meer.
Op 't randje en erover.
  woensdag 10 april 2024 @ 18:38:51 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213161784
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Oh dan heb ik toch een andere ervaring. Bij de trio's die ik heb gehad is er toch wel zeer bewust voor de sex afgesproken. Je voelt al vrij snel aan of het klikt en heeft het nooit langer dan een half uur geduurd voordat we overgingen tot meer.
Ja, hier ook. Soms afgesproken, soms spontaan na veel drank. Geef ik toch de voorkeur aan op voorhand wat langer kennis maken om me bewust te zijn van het hele gebeuren, van begin tot einde.
Le Diable
pi_213164398
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:07 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
J.... tenzij er drank/drugs in het spel zijn, dan gaat het in mijn ervaring vanzelf en denkt toch niemand meer na.
Erg mee uitkijken. Kennissen van me zaten te vertellen dat zij door de pilletjes zich soms, ook bij de allereerste afspraak, vast lieten binden voor soft SM.
Ik moet er echt niet aan denken wat er allemaal mis kan gaan bij hun manier van afspreken.......
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_213164458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:30 schreef Sakura het volgende:

[..]
Erg mee uitkijken. Kennissen van me zaten te vertellen dat zij door de pilletjes zich soms, ook bij de allereerste afspraak, vast lieten binden voor soft SM.
Ik moet er echt niet aan denken wat er allemaal mis kan gaan bij hun manier van afspreken.......
Dat is dan een grote fout inderdaad. Ik weet niet helemaal van wie uit, want ook vanuit de dominant is dit meestal niet direct iets wat je meteen al doet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

edit:
Overigens; eigenlijk is drank en drugs in combinatie met (BD)SM sowieso al not done. Maar dat is mijn mening - en die deel ik met velen in die (echte) wereld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 10-04-2024 21:43:29 ]
  woensdag 10 april 2024 @ 21:42:20 #69
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213164555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:30 schreef Sakura het volgende:

[..]
Ja, die figuren zitten er helaas tussen en tot dusver heb ik in zulke gevallen op mijn intuïtie vertrouwd en dat heeft altijd goed uitgepakt. Drugs ben ik niet mordicus tegen; het kan net dat beetje extra aan de ervaring toevoegen zoals een beetje ghb, vond ik heerlijk en beide dames vonden dat ook en dat creëerde een heel ongedwongen, bijna liefdevolle atmosfeer. Net zo'n effect als met mdma, denk ik.
Le Diable
pi_213167107
Screening op voorhand is wel belangrijk. Wij hebben al gehad dat we afgesproken hadden op een bepaalde plaats en dat die kerel nooit is komen op dagen = block.
Of ze zien er onverzorgder uit dan op hun foto = dan zal het ook niet gebeuren.
Ook al gehad dat ze tijdens de eerste kennismaking al meteen beginnen over het weglaten van condoom = die krijgen antwoord dat ze dan maar even verder moeten zoeken.

Met drugs of alcohol zelf nog geen ervaring gehad maar dan zou het ook niet gebeuren!
pi_213169854
Vaak trio's gedaan. (ook wel met meer mensen overigens, maar dat is weer een hele andere tak van sport)

Begonnen met VVM (mijn toenmalige vriendin was en is neem ik aan biseksueel). Dat werkt beter dan VMV, want eerlijk is eerlijk, als je als man je aandacht goed over twee vrouwen wil verdelen, dan is dat toch wel echt wichelroede lopen.

Later ook MVM gaan doen, want eerlijk is eerlijk... daar moet je dan ook voor openstaan vind ik. Leek mij in eerste instantie niet zo geweldig, maar inmiddels vind ik dat eigenlijk de beste vorm. Vrouwen zijn nu eenmaal veel beter ingericht om twee mannen voldoende aandacht te geven.

Absoluut leuk als afwisseling. Binnen een relatie alleen maar doen als je echt goed kan communiceren en beiden er ook echt achter staan.

Zo niet (mijn huidige vrouw is hypermonogaam), dan niet. 1:1 kun je het net zo leuk maken.
pi_213179977
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
Absoluut leuk als afwisseling. Binnen een relatie alleen maar doen als je echt goed kan communiceren en beiden er ook echt achter staan.

Zo niet (mijn huidige vrouw is hypermonogaam), dan niet. 1:1 kun je het net zo leuk maken.
En dit is het absolute belangrijkste punt. Ben te vaak mensen in parenclubs tegengekomen die sexueel een beetje op elkaar uitgekeken waren en dus maar aan partnerruil en/of trio's begonnen. Met zo'n argument is het vrijwel zeker het begin van het einde van je relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sakura op 12-04-2024 13:55:35 (Idiote zinsbouw 😊) ]
pi_213180869
Nooit gedaan. We hebben het er wel eens over, maar het komt er eigenlijk niet van. Uiteindelijk vinden we het allebei toch fijner om het gewoon samen te doen. Met een derde zou ik me toch flink ongemakkelijk en onzeker voelen denk ik en ik kan ook niet echt inschatten of ik jaloers zou worden, dus dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Het is samen al lekker genoeg. Maar de fantasie kan leuk zijn af en toe!
pi_213187474
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
MMV is dat de mannen het ook met elkaar doen en MVM is meer de focus op de vrouw.
En zo dus ook bij VVM en VMV
Dit onderscheid heb ik nog nooit gehoord :D maar ontopic: vvm/vmv was voor mij toch wel een van mijn beste seksuele ervaringen :) veel genietën en elkaar verwennen en toch ook wel ontzettend fijn om aan terug te denken, aanrader,!
pi_213190976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 11:37 schreef Sakura het volgende:

[..]
Dit dus 🥰👍
Is zeker niets mis mee. Ik en mijn vrouw hebben dit al vaker gedaan. Vind ik heel opwindend om te zien hoe mijn vrouw een andere man eerst helemaal gek maakt en andersom ook uiteraard. en dan lekker bij haar naar binnen gaat en haar vol spuit. Ben niet vies van andermans sperma, dus daarna ga ik er ook nog op uiteraard.
Zijn er wel selectief in als we wat nieuws zoeken. Maar momenteel hebben we een vaste man die eens per maand ofzo een avondje komt. 😁
pi_213201881
Een keer gedaan jaren geleden mvm, gaan het binnenkort nog eens doen met iemand nieuw. Hoeft ook echt niet iedere maand maar af en toe is het wel leuk!

Je moet er wel een goede relatie voor hebben.
pi_213202062
[quote0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[/quote] Moet nog verder lezen maar ik sta er zo ook in. Ik wil geen andere vrouw met "mijn dude" bezig zien.

Ik vind dat absoluut ook goor en viezig.

Ben ook geen voorstander van open relaties.

Hoe hypocriet het ook mag klinken: ik heb alles gedaan maar nooit meer.
pi_213202066
Quote verneuken.
Ik kan dat :7
pi_213202770
Een trio in welke vorm dan ook lijkt mij erg opwindend. Geen ervaring mee. Ben ook bang dat de fantasie beter is dan het echt is.
  maandag 15 april 2024 @ 06:21:20 #80
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_213213764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 18:30 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dit deel ik. Contact via een advertentie. Specifiek voor het trio-doel. Een drankje en binnen een kwartier bezig. Met een stel zat er een dagdeel tussen eerste online contact en de fysieke DP. Als je allebei wil.
  maandag 15 april 2024 @ 06:22:52 #81
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_213213765
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:14 schreef hvan het volgende:

[..]
Is zeker niets mis mee. Ik en mijn vrouw hebben dit al vaker gedaan. Vind ik heel opwindend om te zien hoe mijn vrouw een andere man eerst helemaal gek maakt en andersom ook uiteraard. en dan lekker bij haar naar binnen gaat en haar vol spuit. Ben niet vies van andermans sperma, dus daarna ga ik er ook nog op uiteraard.
Zijn er wel selectief in als we wat nieuws zoeken. Maar momenteel hebben we een vaste man die eens per maand ofzo een avondje komt. 😁
Je laat je vrouw zonder condoom volspuiten en gaat er zelf daarna nog in?
pi_213214285
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 06:22 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ik vond dat ook ooit een smerig idee. Maar op het moment zelf ben je geil en dan verdwijnt die walging.

Nou ja, vast niet bij iedereen. Maar het zal je nog kunnen verbazen.
pi_213214498
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 06:22 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Dat heb je goed gelezen 😉
  maandag 15 april 2024 @ 10:38:47 #84
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_213215268
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 08:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vond dat ook ooit een smerig idee. Maar op het moment zelf ben je geil en dan verdwijnt die walging.

Nou ja, vast niet bij iedereen. Maar het zal je nog kunnen verbazen.
Ik heb ooit een chick geneukt nadat haar vriend in haar was gekomen en dat (zelf met condoom erin nadat een ander haar volgespoten had) was voor mij wel de grens.. Als er een mvm met mijn eigen vrouw komt, moet de ander met condoom.
pi_213215581
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 10:38 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Ik heb ooit een chick geneukt nadat haar vriend in haar was gekomen en dat (zelf met condoom erin nadat een ander haar volgespoten had) was voor mij wel de grens.. Als er een mvm met mijn eigen vrouw komt, moet de ander met condoom.
In het begin was dat voor mij/ons ook wel de grens. Maar stiekem leek het mij wel erg geil.
Tot mijn vrouw er zeg over begon of het een keertje zonder kon. Zij is ook behoorlijk zaadgeil zeg maar. En zo kwam van het een het ander. Die andere man waar we het regelmatig mee doen is ook getrouwd, alleen zijn vrouw is helaas ernstig ziek waardoor hij niet aan zijn trekken komt zeg maar. En hij heeft toestemming van haar. Mijn vrouw spreekt ook wel eens los van mij met hem af. Vind ik alleen maar opwindend 😁
  maandag 15 april 2024 @ 14:48:21 #86
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_213217399
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 11:21 schreef hvan het volgende:

[..]
In het begin was dat voor mij/ons ook wel de grens. Maar stiekem leek het mij wel erg geil.
Tot mijn vrouw er zeg over begon of het een keertje zonder kon. Zij is ook behoorlijk zaadgeil zeg maar. En zo kwam van het een het ander. Die andere man waar we het regelmatig mee doen is ook getrouwd, alleen zijn vrouw is helaas ernstig ziek waardoor hij niet aan zijn trekken komt zeg maar. En hij heeft toestemming van haar. Mijn vrouw spreekt ook wel eens los van mij met hem af. Vind ik alleen maar opwindend 😁
Helder. Bij haar moet het met condoom, want vruchtbaar en condoom is ook bedoeld als anticonceptie.
  maandag 15 april 2024 @ 14:49:39 #87
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213217408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Nou goor... Ik denk dat de onderliggende gedachte voor dergelijke gedachten eerder voortkomt uit de eigen onzekerheid. Bang misschien dat de andere man het 'beter' doet. Als je er beide voor open staat is het heerlijk om je partner dat genot te gunnen.
Op 't randje en erover.
pi_213217639
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:48 schreef joe.joe het volgende:

[..]
Helder. Bij haar moet het met condoom, want vruchtbaar en condoom is ook bedoeld als anticonceptie.

Dat is ook niet meer dan logisch.
Moet wel zeggen dat mijn vrouw pas met allerlei wilde fantasieën kwam toen ze gestopt was met anticonceptie. Ik kreeg een hele andere vrouw terug haha. Ik ben zelf gesteriliseerd en die andere man ik kwestie ook. Dus dat is uiteraard wel een voorwaarde voor dat je er zonder rubber in mag
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 17:22:24 #89
Dick Laurent Is Dead
pi_213218833
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:49 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Nou goor... Ik denk dat de onderliggende gedachte voor dergelijke gedachten eerder voortkomt uit de eigen onzekerheid. Bang misschien dat de andere man het 'beter' doet. Als je er beide voor open staat is het heerlijk om je partner dat genot te gunnen.
:') Dus dat genot kan je haar zelf dan basically niet geven? Dat moet een andere dude dan voor haar doen?
  maandag 15 april 2024 @ 17:37:26 #90
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213218989
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2024 17:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
:') Dus dat genot kan je haar zelf dan basically niet geven? Dat moet een andere dude dan voor haar doen?
Als we zo kort door de bocht gaan..
Op 't randje en erover.
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 17:43:04 #91
Dick Laurent Is Dead
pi_213219046
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 17:37 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Als we zo kort door de bocht gaan..
Tja ik stel gewoon de vraag terug. Blijkbaar neem jij meteen aan omdat ik dat idee goor vind ik dan onzeker ben. Dan stel ik de vraag terug, dat jij als partner dan blijkbaar tekort moet schieten in dat 'genot' geven?
Anders zou die ander het niet hoeven doen toch. 🤷🏻
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 17:55:53 #92
441859 crew  Lenny77
pi_213219215
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2024 17:22 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Genot bestaat in vele vormen.
Genot kan ook komen door het nieuwe en dus onverwachte, het samenspel met meerdere mannen/ vrouwen enz enz
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 15 april 2024 @ 19:06:37 #93
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213220262
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 17:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Tja ik stel gewoon de vraag terug. Blijkbaar neem jij meteen aan omdat ik dat idee goor vind ik dan onzeker ben. Dan stel ik de vraag terug, dat jij als partner dan blijkbaar tekort moet schieten in dat 'genot' geven?
Anders zou die ander het niet hoeven doen toch. 🤷🏻
Ik heb het nergens over een tekort. Je kunt het ook gewoon zien als een aanvulling op.
Op 't randje en erover.
pi_213220425
Ik denk dat ik elke vorm al wel eens gedaan heb. Het is leuk en geil maar ik vind 1 op 1 toch beter uiteindelijk. Puur omdat je dat (mits je een goed en fijn gevoel hebt met elkaar) meer en verder gaat en het dus ook lekkerder is.. maargoed dat is mijn ervaring
  maandag 15 april 2024 @ 20:52:20 #95
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213222104
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 17:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Genot bestaat in vele vormen.
Genot kan ook komen door het nieuwe en dus onverwachte, het samenspel met meerdere mannen/ vrouwen enz enz
Gezellig avondje Risk ^O^
Le Diable
pi_213223472
Zonder condoom zou voor ons veel te ver gaan. Wij maken altijd de afspraak dat penetratie en pijpen met condoom is. Die mannen maken er geen probleem van. En ook wij hebben al mannen uitgenodigd die gesteriliseerd zijn maar dat is geen reden om het onveilig te doen.

In een trio heb ik zelf ook een condoom om bij mijn vrouw. Ik ben er van overtuigd dat dat ook het meest respectvolle is naar de andere man toe. Tot nu toe geen contact gehad met sperma van een ander.

En over de hoeveelheid... Ik ben niet de allergrootste spuiter zeg maar. We hebben al mannen gehad die 2x of zelfs 3x meer sperma lossen. Dat maakt mij niet onzeker! Ze zijn ook niet beter want mijn vrouwtje ligt 's avonds gewoon naast mij in bed en vaak hebben we dan nog eens 1:1 seks zonder condoom.
pi_213268335
Gisteren afgesproken met een man die we leerden kennen, tijdje geappt, iets wezen drinken en uiteindelijk in bed beland.
Maar mijn vrouw vond het nogal pijnlijk en kon er niet van genieten. Uiteindelijk heeft hij haar dan maar gemasseerd en heeft ze hem afgetrokken.

Spijtig maar kan dus ook gebeuren. Dacht om daarna, of deze ochtend, zelf nog even seks met haar te hebben (1 op 1 dan) maar dat is er ook niet meer van gekomen.
pi_213289135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 10:38 schreef Vanky het volgende:
Gisteren afgesproken met een man die we leerden kennen, tijdje geappt, iets wezen drinken en uiteindelijk in bed beland.
Maar mijn vrouw vond het nogal pijnlijk en kon er niet van genieten. Uiteindelijk heeft hij haar dan maar gemasseerd en heeft ze hem afgetrokken.

Spijtig maar kan dus ook gebeuren. Dacht om daarna, of deze ochtend, zelf nog even seks met haar te hebben (1 op 1 dan) maar dat is er ook niet meer van gekomen.
Soms klikt het inderdaad gewoon niet. Maar je vrouw vond het pijnlijk begrijp ik niet helemaal?
pi_213299228
Het gesprek was heel leuk enz. en er was een klik.
Maar tijdens de penetratie kon mijn vrouw niet genieten, terwijl ze dat anders wel doet. Ze zei me ook dat het wat pijnlijk was.
Sinds vrijdag ook geen seks meer gehad.

We hebben laten weten aan die man dat we het wel nog eens een tweede kans willen geven en hij reageerde wel positief. Dus we zien wel wanneer en waar.
  donderdag 25 april 2024 @ 11:44:05 #100
27929 piere
doe mij maar bier
pi_213321248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 08:48 schreef Vanky het volgende:
Het gesprek was heel leuk enz. en er was een klik.
Maar tijdens de penetratie kon mijn vrouw niet genieten, terwijl ze dat anders wel doet. Ze zei me ook dat het wat pijnlijk was.
Sinds vrijdag ook geen seks meer gehad.

We hebben laten weten aan die man dat we het wel nog eens een tweede kans willen geven en hij reageerde wel positief. Dus we zien wel wanneer en waar.
Toch nog een 2e kans? Lag het er dan misschien aan dat je vrouw niet kon ontspannen?
fok you ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')