abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213360729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 11:44 schreef piere het volgende:

[..]
Toch nog een 2e kans? Lag het er dan misschien aan dat je vrouw niet kon ontspannen?
2de keer ging prima (afgelopen weekend nog eens afgesproken). Die man heeft er verder ook niets meer over gezegd ofzo.
Het is prima verlopen en leuke tijd gehad. We zullen nog wel eens afspreken maar voorlopig weer even met ons twee :)
pi_213377384
Gaaf om te horen dat het de 2de keer wel een succes was.
Maar mag ik je vragen hoe/waar jullie die man hebben leren kennen?
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_213400667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 23:06 schreef Sakura het volgende:
Gaaf om te horen dat het de 2de keer wel een succes was.
Maar mag ik je vragen hoe/waar jullie die man hebben leren kennen?
Redlights . be
Dan ga je naar de profielen en stel je een aantal parameters in. Het is uiteindelijk shoppen zeg maar, maar ik als partner maak eigenlijk wel de keuze. Dan kies ik 2 of 3 mannen en dan vraag ik aan mijn vrouw welke haar voorkeur geniet. (Uiteraard weet ik wel welke types ze aantrekkelijk vind enz.)

We videobellen altijd op voorhand, we spreken ook af voor een drankje.
Als er een klik is (op seksueel vlak) gaan we samen naar bed.
pi_213400806
Zo heel vaak trio's hebben wij nu ook niet hoor. Dat beperkt zich tot 1x of zelfs maar 2x per jaar.
Wij doen ook al helemaal geen extreme dingen. Anaal doen we niet, pijpen en seks is met condoom, ik doe ook niets met de man (het is enkel de vrouw verwennen).

Op die Redlights moet je ook wat geluk hebben. Velen zijn opdringerig (vallen bij ons sowieso af).
Dan heb je er ook die alsnog zonder bescherming willen (vallen ook al af).
Dan heb je er die ineens ghosten, van zodra het concreet wordt of je probeert te videobellen.

Pas op, er zitten ook echt wel goeie mannen op die echt heel veel respect hebben en die weten wat ze doen (en een vrouw echt wel kunnen plezieren). Die kerels moet je er uit halen ;)
En eens je die gevonden hebt, kun je meerdere keren afspreken. En ik merk dat over de prijs te onderhandelen valt, ineens kan het zelfs gratis ;)
Wij hebben maar 1x betaald voor seks maar dat was omdat het echt een professionele gigolo was. Daar valt weinig mee te onderhandelen.
pi_213633346
De volgorde van die letters maakt dus ook nog wat uit. Weer wat geleerd.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:45:58 #106
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213662717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 10:11 schreef Vanky het volgende:
Wij hebben maar 1x betaald voor seks maar dat was omdat het echt een professionele gigolo was. Daar valt weinig mee te onderhandelen.
50 procent korting op een facial :')
Le Diable
pi_214438752
Binnenkort mag ik weer eens aan de bak. Merkte de laatste keer wel dat na een tijdje de lust wat minder werd en de lans wat slapper. Wat is jullie ervaring met een pilletje erbij? Met een grote boner blijven terwijl je niet zoveel zin meer hebt is ook niet leuk. Maar ja, je moet wel beide vrouwen aan hun trekken laten komen.
pi_214440388
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 20:21 schreef Tha_wush het volgende:
Wat is jullie ervaring met een pilletje erbij? Met een grote boner blijven terwijl je niet zoveel zin meer hebt is ook niet leuk.
Dat is een kwestie van het juiste pilletje kiezen..
pi_214440923
MVV kan toch alleen in Maastricht?
pi_214440965
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 20:21 schreef Tha_wush het volgende:
Binnenkort mag ik weer eens aan de bak. Merkte de laatste keer wel dat na een tijdje de lust wat minder werd en de lans wat slapper. Wat is jullie ervaring met een pilletje erbij? Met een grote boner blijven terwijl je niet zoveel zin meer hebt is ook niet leuk. Maar ja, je moet wel beide vrouwen aan hun trekken laten komen.
Echt nooit een pilletje nodig gehad daarbij. Overigens hoef je niet 100% van de tijd een harde te hebben om vrouwen aan hun trekken te laten komen. Get creative zou ik zeggen…
  zaterdag 27 juli 2024 @ 22:25:19 #111
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_214441106
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2024 22:11 schreef Cupfighter het volgende:
MVV kan toch alleen in Maastricht?
En zwart alleen bij de BBC
Le Diable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: