SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:DU KANNST NICHT IMMER SIEBZEHN SEIN
LIEBLING, DAS KANNST DU NICHT
ABER DAS LEBEN WIRD DIR NOCH GEBEN
WAS ES MIT SIEBZEHN DIR VERSPRICHT
EINMAL DA WIRST DU SIEBZIG SEIN
DANN BIN ICH NOCH BEI DIR
DENN DU WIRST IMMER, IMMER GELIEBT VON MIR
Ja, maar dat was alleen maar een praatje om haar in bed te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat was alleen maar een praatje om haar in bed te krijgen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat was alleen maar een praatje om haar in bed te krijgen.
Hij is inderdaad wel de odd one outquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net dat Juan Luis Guerra hier van de zomer bijna om de hoek optreedt. Leuk, dacht ik.
Het is helaas alleen tijdens een festival wat me verder totaal niet trekt: https://latinogang.nl/en/line-up/
Ik zal er mee stoppen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef livelink het volgende:
Dubieuze muziekkeuze vanavond, Melting.
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net dat Juan Luis Guerra hier van de zomer bijna om de hoek optreedt. Leuk, dacht ik.
Het is helaas alleen tijdens een festival wat me verder totaal niet trekt: https://latinogang.nl/en/line-up/
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Marilyn Monroe - I wanna be loved by you
En hierna iets over een presidentquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Marilyn Monroe - I wanna be loved by you
Themashowquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef livelink het volgende:
Dubieuze muziekkeuze vanavond, Melting.
Boudewijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hierna iets over een president
Tja, daar moet je onwillekeurig toch aan denken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hierna iets over een president
Ja preciesquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, daar moet je onwillekeurig toch aan denken.
Jammer. Inderdaad een zanger die ik ook best zou willen zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het toch mooier van The Carpenters, hoewel dit ook mooi is.quote:
Ah daarom had ik moeite om het te plaatsenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het toch mooier van The Carpenters, hoewel dit ook mooi is.
Hoe gaat die dan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Jack Jersy - Papa Was A Poor Man
De versie van Theo & Thea is leuker…
Niet alleen de zanger, maar z'n 20-koppige band is grandioos…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jammer. Inderdaad een zanger die ik ook best zou willen zien
Dat klinkt goed…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet alleen de zanger, maar z'n 20-koppige band is grandioos…
Zoals het origineel, maar dan op hun manier.quote:
Ik ga 16 mei in Tivoli. Ik ben benieuwd. Ik had het laatste kaartje en echt een slechte plek volgens mij. Dus hopelijk zie ik wel wat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Volgende maand naar Daniel Lohues..
Blij dat hij weer optreedt. Volgens mij is hij er best een tijdje tussenuit geweest.
Heel graagquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een concert van hem bijgewoond en opgenomen.
Wil ik wel eens laten horen hier…
Ik ging eigenlijk ieder jaar wel een keer…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga 16 mei in Tivoli. Ik ben benieuwd. Ik had het laatste kaartje en echt een slechte plek volgens mij. Dus hopelijk zie ik wel wat.
Is goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Help me het zo nodig even herinneren…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo richting bed, de wekker gaat weer heel erg op tijd. (F1)
Was weer een fijne muziekavond.
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
Snurk ze!quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvels
Welterusten Symphonic.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting![]()
Fijne avond nog
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hij is naar de Andre (kant) van de Heuvel(en)…
Ik vond With a little luck van Wings het leukst. Dit gaat zo snel vervelen.quote:
Ja, maar dat schuifelen in de 6e klas lagere school was geweldig…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond With a little luck van Wings het leukst. Dit gaat zo snel vervelen.
Niets bijzonders dus?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef MadMaster het volgende:
En ik ben langs Mull Of Kintyre gevaren op weg naar Islay, Schotland.
Vanaf het land niet of nauwelijks te zien…
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Soul Coaxing, tune van zeezender Veronica
Ja en nee.quote:
Ik kan je niet helpen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Hij van de Pied Piper, kom er even niet op…
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Hij van de Pied Piper, kom er even niet op…
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik boycot dat land, dus zeg even niks…
Ik boycot mee. Ook omdat ik geen idee heb wie het zingt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik boycot dat land, dus zeg even niks…
Slaap lekker Bos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Tot de volgende keer
Welterusten Bos!quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Tot de volgende keer
De Zonnebloem deed dat in het verleden regelmatig. Geen idee of ze dat nog doen.quote:
Tsjuus!quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar slapen
Tot de volgende keer
Ziet er wel mooi uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef MadMaster het volgende:
We hebben dat lied van Dubbel W vaak in een jolige bui gezongen, aan boord van een schip tijdens 'Rhein in Flammen', midden tussen de Duitsers..
[ afbeelding ]
Nog steeds volgens mij. Bij ons in de sluizen en in de haven liggen ze nog steeds. Als ze in de sluizen liggen ga ik wel eens kijken. Best leuk om te zien, vooral als het 's avonds laat is. Dan zijn de meesten al in hun kamer en hebben ze de gordijnen open. Geen idee dat mensen zoals ik dan naar binnen kunnen glurenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
De Zonnebloem deed dat in het verleden regelmatig. Geen idee of ze dat nog doen.
Oh, dat is wel mooi.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef MadMaster het volgende:
We hebben dat lied van Dubbel W vaak in een jolige bui gezongen, aan boord van een schip tijdens 'Rhein in Flammen', midden tussen de Duitsers..
[ afbeelding ]
Dus je bent een gluurder?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds volgens mij. Bij ons in de sluizen en in de havens liggen ze nog steeds. Als ze in de sluizen liggen ga ik wel eens kijken. Best leuk om te zien, vooral als het 's avonds laat is. Dan zijn de meesten al in hun kamer en hebben ze de gordijnen open. Geen idee dat mensen zoals ik dan naar binnen kunnen gluren
Jawel, dat doen ze nog steeds.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
De Zonnebloem deed dat in het verleden regelmatig. Geen idee of ze dat nog doen.
Ik gluur naar bejaarden he.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je bent een gluurder?
En dan zeg je iets van de muziek die ik draai.
Zeker waar. Maar het heeft altijd wel wat. Want met de mensen die wel wakker zijn en op het dek zijn heb je dan wel leuk contact.quote:
Straks eens luisteren.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef livelink het volgende:
Rob de Nijs met kinderkoor en Loeki Knol - Kunt u ons de weg naar Hamelen vertellen
Het heeft mythische vormen aangenomen, net zoals Ja Zuster, Nee Zuster.quote:
Oh ja, Martin Brozius zat daar ook bij.quote:
Wie was die dikkere man ook alweer?quote:
Heb jij het gezien/gevolgd?quote:Op zondag 7 april 2024 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft mythische vormen aangenomen, net zoals Ja Zuster, Nee Zuster.
Oebele niet. Hamelen wel. Op woensdagmiddag voor de tv.quote:Op zondag 7 april 2024 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij het gezien/gevolgd?
En de voorloper Oebele?
Zaterdagmiddag toch?quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Oebele niet. Hamelen wel. Op woensdagmiddag voor de tv.
Oh echt? In mijn beleving was het woensdagmiddag.quote:
Ik twijfel nu.quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh echt? In mijn beleving was het woensdagmiddag.
Eerste aflevering van Kunt u..... was ook op zaterdag.quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik twijfel nu.
Op woensdagmiddag was er maar 2 uur kinder TV en Oebele was zeker op zaterdag…
Ik vond Hamelen vaak eng, vooral wegens Gruizel Gruis (Leen Jongewaard):quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerste aflevering van Kunt u..... was ook op zaterdag.
quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Hamelen vaak eng, vooral wegens Gruizel Gruis (Leen Jongewaard):
[ afbeelding ]
Daar heb ik nachtmerries van gehad…
quote:Op zondag 7 april 2024 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Opschieten Melting, mijn ogen vallen dicht…
quote:Op zondag 7 april 2024 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ike & Tina Turner - Rollin' Down The River
quote:
Ik maakte dezelfde fout en realiseerde het me ook al snelquote:
Jij bent gewoon ook moe…quote:Op zondag 7 april 2024 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik maakte dezelfde fout en realiseerde het me ook al snel
Slaap lekker.quote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ken ik, geen idee hoe het heet.
Ik knijp er snel tussenuit, voordat ik op de bank in slaap val.
Dank Melting, fijne zondag allen!
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Ja, ken ik, geen idee hoe het heet.
Ik knijp er snel tussenuit, voordat ik op de bank in slaap val.
Dank Melting, fijne zondag allen!
Bij Midsummer in Sweden hoef je geen bontmantel aan hoor.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij Midsummer in Sweden hoef je geen bontmantel aan hoor.
Dank je wel Melting. Was een lekkere afsluiter van mijn dag/avond. En nu lekker naar bed. Welterusten!quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot de volgende keer.
Aanstaande donderdag ben ik er wel gewoon. Vergadering is blijkbaar verkeerd aan me doorgegeven.
[ afbeelding ]
Nee, dat weet ik ook niet. Die film heb ik nooit gezien.quote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook niet.
Geen idee of Dr. Zhivago zich in de sneeuw afspeelt?
Slaap lekker.quote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Melting. Was een lekkere afsluiter van mijn dag/avond. En nu lekker naar bed. Welterusten!
Stukje geluisterd al. Later verderquote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
[ link | afbeelding ]
Voor de liefhebber is er weer een nieuwe Spotify-playlist met een selectie uit de beste nieuwe muziek van de afgelopen weken.
Wat is er mis met zelf tzatziki maken?quote:Op maandag 8 april 2024 20:23 schreef livelink het volgende:
Zo, ik was chagrijnig toen ik thuis kwam. Overvolle bus, 3 kwartier gestaan. En toen moest ik thuis nog koken, want mijn man was sporten.
We hadden spullen voor Griekse kofta, maar ik ga dus echt niet met mijn handen in rauw vlees om gehaktballetjes te draaien. Dus gewoon geruld gehakt gedaan.
Vervolgens moest er tomaat bij en ik vind tomaat eigenlijk per definitie niet lekker en nooit iets toevoegen aan een gerecht. Dus die eruit gelaten.
En toen moest er ook nog zelfgemaakte tzatziki bij. Toen weigerde echt alles in me. Ik ga toch echt niet zelf tzatziki maken.
Uiteindelijk dus een prutje met geruld gehakt, zonder tomaat en met een bakje olijven in plaats van tzatziki opgediend en zowel man als zoon vonden het erg lekker![]()
Ja, was voor mij echt een brug te ver. Ik had al knoflook gepeld en gesneden voor de kofta. Nog een teentje had ik gewoon echt geen zin in.quote:Op maandag 8 april 2024 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er mis met zelf tzatziki maken?
Dat is toch 10 minuten werk?
Goedenavond!quote:
Klinkt interessant.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond!
Zgn. Fuzzy Mixing is de nieuwe methode...
https://www.digitaldjtips.com/fuzzy-keymixing-the-new-way-to-dj/
Het is eigenlijk wat minder sterk vasthouden aan de keysoorten die altijd bij elkaar passen, dat is nu ruimer opgezet (en gaat meestal goed)...quote:
Krijg net een belangrijk telefoontje, dus moet helaas even afbreken…quote:Op woensdag 10 april 2024 20:12 schreef livelink het volgende:
Stilte hier. Maar kan ook aan mij liggen.
Ah, logisch. Hopelijk niks ernstigs.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg net een belangrijk telefoontje, dus moet helaas even afbreken…
Niks ernstigs, maar ik dit was een telefoontje vanaf Curaçao, dat eigenlijk gisteren had moeten plaatsvinden, maar toen niet door kon gaan. Ik had geen idee dat ik vandaag alsnog gebeld zou worden...quote:Op woensdag 10 april 2024 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, logisch. Hopelijk niks ernstigs.
Ik luister half mee.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga gewoon verder alsof er niks gebeurd is...
Half met mijn oor bij de tv en half bij de koptelefoon.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry dat ik je liet zitten...
Ben wel benieuwd hoe je half kan meeluisteren...
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Half met mijn oor bij de tv en half bij de koptelefoon.
Ja, is het ook. Maar is BB, waar ook nog ondertiteling bij is vanwege de Belgen.quote:
Ah, heb dat 's avonds laat ook wel gevolgd, maar er zijn nu nog 3 kleurloze figuren over en dan is het wel klaar...quote:Op woensdag 10 april 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Maar is BB, waar ook nog ondertiteling bij is vanwege de Belgen.
Ja, eens. Maar nu wil ik de laatste week ook wel af kijken. Maar vandaar half.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, heb dat 's avonds laat ook wel gevolgd, maar er zijn nu nog 3 kleurloze figuren over en dan is het wel klaar...
Was wel even lekker. Ik heb niet gehoord dat je via een andere methode draaide, maar het was wel fijn. Dank je wel en jij ook welterusten!quote:Op woensdag 10 april 2024 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik brei er een eind aan, het tempo ligt al weer aardig hoog...
Welterusten voor straks!
In dat geval.... veel winkelplezier gewenst.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:29 schreef livelink het volgende:
Sorry, de kans is weer klein dat ik vanavond kan luisteren. Ik ga richting Utrecht (koopavond). Moet wat hebben en kom er zelf eigenlijk nooit aan toe.
Had je Fleetwood Mac wel herkend?quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Je begint wel lekker zullen we maar zeggen…
The Cats Save the last dance
Ik herken enige vorm van sarcasme.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Je begint wel lekker zullen we maar zeggen…
The Cats Save the last dance
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Tom JonesThe Green green grass of home
Uiteraard. Hij had wel een typische stem.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Vluchten kan niet meerJenny en Frans
Ik had altijd een hekel aan muziekles.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Zingen bij muziekles op de middelbare school
Ik ben mijn muziekleraar nog iedere dag dankbaar.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had altijd een hekel aan muziekles.
Gelukkig luisterde ik daar al naar. Onze muziekleraar was er 1 die ze uit het stof hadden getrokken. Dat scheelde ook wel.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben mijn muziekleraar nog iedere dag dankbaar.
Hij heeft me geleerd naar Hardrock te luisteren en mijn muzieksmaak echt opengebroken.
Ik zei een keer dat hardrock gewoon wat geram op gitaren was (vond ik toen ook echt)quote:Op donderdag 11 april 2024 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig luisterde ik daar al naar. Onze muziekleraar was er 1 die ze uit het stof hadden getrokken. Dat scheelde ook wel.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat hardrock gewoon wat geram op gitaren was (vond ik toen ook echt)
Volgende les had hij zijn platenkoffer mee. Toen ben ik heeeel anders naar muziek gaan luisteren.
Gelukkig maar, ik zou een hoop gemist hebben.
Dat klinkt wel zo fout.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:42 schreef Symphonic het volgende:
He meester, laat de kinderen met rust
Zie je ze vliegen, Symph?quote:Op donderdag 11 april 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Nou daar hebben we de witte duifdoor ome Sjors Bakker
Dan snap ik dat die duif in paniek was.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren een witte duif totaal in paniek gezien.
Een kiekendief greep maar net mis. Was wel heel gaaf om te zien.
Ja precies…quote:Op donderdag 11 april 2024 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan snap ik dat die duif in paniek was.
Natuur is hard, maar zo werkt het wel gewoon.
Tegenwoordig zou het nummer Dancing queer heten, gok ik.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Dancing queen. Nooit zo mijn favoriete liedje van Abba geweest
quote:Op donderdag 11 april 2024 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou het nummer Dancing queer heten, gok ik.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
En de naam Barry White zou ook niet meer mogen
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt wel een heel fijn mapje te pakken vandaag
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:09 schreef Symphonic het volgende:
De nozem en de non cornelis vreeswijk![]()
![]()
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken het maar echt geen idee…
Ik hoor net dat dit nog steeds in de top 2000 staat
Wat was het verschil tussen de chrome en gewone TDK 90 bandjes?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En aan mijn TDK chrome 90 bandje dat ik vroeger had
Chrome had volgens mij betere geluidskwaliteitquote:Op donderdag 11 april 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat was het verschil tussen de chrome en gewone TDK 90 bandjes?
Ik had altijd de gewone namelijk.
Ah..... ik heb nooit het verschil geweten.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Chrome had volgens mij betere geluidskwaliteit
Ik ook niet hoor. Maar dat bandje stond echt vol met geweldige nummers. Ook o.a. Abba, Amanda Lear, Dizzy mans bandquote:Op donderdag 11 april 2024 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah..... ik heb nooit het verschil geweten.
Nice....quote:Op donderdag 11 april 2024 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar dat bandje stond echt vol met geweldige nummers. Ook o.a. Abba, Amanda Lear, Dizzy mans band
Dat is wel toevallig.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest van de week nog aan dit nummer denken.
Helen Reddy speelde in een aflevering van Love boat
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Laatste anderhalve nummer ga ik wel missen vanavond.
De handbaldames spelen hun eerste wedstrijd in het OKT.
Ongeveerquote:Op donderdag 11 april 2024 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sluit ik toch gewoon eerder af.
Je stopt 20.55?
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:37 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik echt de allermooiste uitvoering van dit nummer
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dolly Parton I will always love you
quote:Op donderdag 11 april 2024 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was er nog wel hoor, maar ben ziek van de hooikoorts, heel benauwd enzo, ben zombie vandaag
Dankjewel. Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 april 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed opzoeken. Veel plezier met de handbal.
[ afbeelding ]
Dit vind je wellicht leuk: gisterenavond in Londen:quote:Op donderdag 11 april 2024 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank voor de show, heerlijk relaxte muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |