SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:DU KANNST NICHT IMMER SIEBZEHN SEIN
LIEBLING, DAS KANNST DU NICHT
ABER DAS LEBEN WIRD DIR NOCH GEBEN
WAS ES MIT SIEBZEHN DIR VERSPRICHT
EINMAL DA WIRST DU SIEBZIG SEIN
DANN BIN ICH NOCH BEI DIR
DENN DU WIRST IMMER, IMMER GELIEBT VON MIR
Ja, maar dat was alleen maar een praatje om haar in bed te krijgen.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat was alleen maar een praatje om haar in bed te krijgen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat was alleen maar een praatje om haar in bed te krijgen.
Hij is inderdaad wel de odd one outquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net dat Juan Luis Guerra hier van de zomer bijna om de hoek optreedt. Leuk, dacht ik.
Het is helaas alleen tijdens een festival wat me verder totaal niet trekt: https://latinogang.nl/en/line-up/
Ik zal er mee stoppen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef livelink het volgende:
Dubieuze muziekkeuze vanavond, Melting.
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net dat Juan Luis Guerra hier van de zomer bijna om de hoek optreedt. Leuk, dacht ik.
Het is helaas alleen tijdens een festival wat me verder totaal niet trekt: https://latinogang.nl/en/line-up/
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Marilyn Monroe - I wanna be loved by you
En hierna iets over een presidentquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
Marilyn Monroe - I wanna be loved by you
Themashowquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef livelink het volgende:
Dubieuze muziekkeuze vanavond, Melting.
Boudewijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hierna iets over een president
Tja, daar moet je onwillekeurig toch aan denken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hierna iets over een president
Ja preciesquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, daar moet je onwillekeurig toch aan denken.
Jammer. Inderdaad een zanger die ik ook best zou willen zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het toch mooier van The Carpenters, hoewel dit ook mooi is.quote:
Ah daarom had ik moeite om het te plaatsenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het toch mooier van The Carpenters, hoewel dit ook mooi is.
Hoe gaat die dan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Jack Jersy - Papa Was A Poor Man
De versie van Theo & Thea is leuker…
Niet alleen de zanger, maar z'n 20-koppige band is grandioos…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jammer. Inderdaad een zanger die ik ook best zou willen zien
Dat klinkt goed…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet alleen de zanger, maar z'n 20-koppige band is grandioos…
Zoals het origineel, maar dan op hun manier.quote:
Ik ga 16 mei in Tivoli. Ik ben benieuwd. Ik had het laatste kaartje en echt een slechte plek volgens mij. Dus hopelijk zie ik wel wat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Volgende maand naar Daniel Lohues..
Blij dat hij weer optreedt. Volgens mij is hij er best een tijdje tussenuit geweest.
Heel graagquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit een concert van hem bijgewoond en opgenomen.
Wil ik wel eens laten horen hier…
Ik ging eigenlijk ieder jaar wel een keer…quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga 16 mei in Tivoli. Ik ben benieuwd. Ik had het laatste kaartje en echt een slechte plek volgens mij. Dus hopelijk zie ik wel wat.
Is goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Help me het zo nodig even herinneren…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |