BB zei dacht ik laatst ergens dat er niet persee minimaal 1 Belg + 1 nederlander in de finale moet (maar geloof dat niet)quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef tassie127 het volgende:
Oh dus Glen. Is ook nog niet zeker van een plaats in de finale?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ergens gelezen van wel. Niet man of vrouw maar wel 1 NL en 1 BE. Maar goed alles kan gemanipuleerd worden!quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
BB zei dacht ik laatst ergens dat er niet persee minimaal 1 Belg + 1 nederlander in de finale moet (maar geloof dat niet)
Wat een genot dat die weg isquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Hier had Sabeau moeten staan, die schat
Ze gaat proberen te lijmen met alicequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
Nou As "Kom vriendin" tegen Alice is ook een beetje overdreven.
ja lijkt of ze allemaal te druk zijn met zichzelf en er niets een bij stilstaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef woxxel2 het volgende:
Maar waarom reageren ze er niet op. Ze dachten dat Glenn de finalist zou zijn
Opvallend iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ze gaat proberen te lijmen met alice
Geef ze groot gelijk. De overige flessen zaten in het bbq pakketquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
FEBO is zunig en wil zelf ook wel een drankje ....
Maar echt wat zielig dit ....
Tis ook nog eens cheap Prosecoquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Harry het volgende:
Jeetje, Ashley weet met de champagne en als leadzanger haar tv momentjes weer te scoren.
maakt niet uit schat, kon ik ook es m'n 1e COStopic maken dit seizoenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef lojanda het volgende:
Sorry Cossers.. ik loop de hele tijd een beetje achter en zie dan dus niet wanneer ik de laatste post heb
ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen zo meteen weer een vette SL in onze kanis.
Dat vond ze zelf ook...dus neen...quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
wat een schat was Sabeau, wat een lieverd!
Daarom stemde iedereen ook op haar, zo geliefd was ze daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
maakt niet uit schat, kon ik ook es m'n 1e COStopic maken dit seizoen
Ze vond wel de kaarten en de spelletjes uit ..... sonder dat zou het mog saaier geweest zijn denk ik zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan neemt iemand anders het wel over. Ook al dikwjlls meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef lojanda het volgende:
Sorry Cossers.. ik loop de hele tijd een beetje achter en zie dan dus niet wanneer ik de laatste post heb
Ook Glenn niet dus nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik trakeer jullie op een drankje maar ga niet te veel drinken want van jullie gaan vanavond nog strijden
Want niemand, maar dan ook niemand is nog zeker van een finale plek
Waarschijnlijk wel !quote:
Ze huilde ook zo liefquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom stemde iedereen ook op haar, zo geliefd was ze daar
Ja zich goed neerzettenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat een actrice.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ze hoeven niet te nomineren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Toweler het volgende:
Dus de bewoners moeten morgen nomineren en we kunnen dan tot maandag middag stemmen? Of begrijp ik het verkeerd??
Paul was idd wel heel erg snelquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan neemt iemand anders het wel over. Ook al dikwjlls meegemaakt.
alles voor de kijkers en de stemmers van 'kijk ik ben best wel lief'quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
Nou As "Kom vriendin" tegen Alice is ook een beetje overdreven.
Is nog van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
Serieus ... Ashley ... pakt weer vv dr momenje Dr glas stinkt 12 ongebruikte weken
Haha heb er zelf maar 1 geopend dit seizoen en die heb ik zelfs nog verne*kt met openen dus ik doe het niet meer!quote:
braak braakquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Nou het Ashley bashen gaat gewoon naar hartelust verder hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
alles voor de kijkers en de stemmers van 'kijk ik ben best wel lief'![]()
![]()
lekker hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:06 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou het Ashley bashen gaat gewoon naar hartelust verder hoor.
22 sec te snel dus zo vlot was het nietquote:
ja en Gerrit uit Utopia ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef Paul het volgende:
Scoop
BB / Chelsea van BB gaat meedoen aan De Bondgenoten
Daar heb ik gisteren al tig berichten van verwijderd dus zo scoop is dat niet meerquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef Paul het volgende:
Scoop
En den Gerrit uit Utopia 2!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:07 schreef Paul het volgende:
Scoop
We zitten hier in BB Paul dus laat dit maarquote:
zou een goeie zijn voor de volgende BB als we toch uit dezelfde kaartenbakken gaan trekkenquote:
Rienk was wel vermakelijk ja maar ook vervelendquote:
Misschien zijn ze eigenlijk van bartquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:11 schreef Jockari het volgende:
Vreemd. Ash heeft waarschijnlijk maat 39, maar draagt sleffers van een maat 47
Dan moet je naar de SC hier gaat het alleen over de streamsquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:11 schreef Paul het volgende:
[..]
U bent zo streng!!!!!!! dacht dat dit een cafe was
Zijn ze zo al 24 uur mee bezig.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien kan BB ze de opdracht geven die zooit van de muren te halen
Zo kinderachtig
Napoleon was Keizer en maarschalk, dus die verhouding klopt dan wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:09 schreef Jockari het volgende:
Ze vind zich heerlijk. Van Queen tot generaal.
Is volgens mij downsizen, maar ja, ze is van Schagen.
Van mij mag zij winnen. Eigenlijk geen uitleg, maar de rest verdient het ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:15 schreef Hoempah het volgende:
BB zegt we moeten genieten...
[ afbeelding ]
klopt schat, Randy of Alice moet winnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van mij mag zij winnen. Eigenlijk geen uitleg, maar de rest verdient het ook niet.
BB zei van de week tegen de bewoners in DBK. De laatste keer nomineren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:16 schreef Paul het volgende:
Wel lagge dat ze denken dat ze nooit meer hoeven te nomineren hee
Ik weet bijna zeker dat ze nog 1xtje moeten nomineren hee
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zei van de week tegen de bewoners in DBK. De laatste keer nomineren.
Veelal schijtpapier. Geen idee waar die hun kont nog mee afvegen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:18 schreef Paul het volgende:
wat zijn nou al die witte dingen eigenlijk? WC papier?
ja dat klopt, dat is in de uitzending verteltquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn dochter zegt dat op bb spoilers staat dat er 2 bewoners worden genomineerd en wij dan daarop kunnen stemmen
Met 2 Belgen worden de stemmen verdeeld, met 1 Nederlander was gunstig voor Randy.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:18 schreef Jockari het volgende:
Heb deze keer niet gestemd. Zou zelfs Randy gedaan gestemd hebben wegens geen kans, maar je ziet maar... Had echt niet verwacht dat Tom er uit zou vliegen. Onvoorstelbaar.
Maat moeten ze dan zelf weer nomineren van de week is gezegd dat ze dat niet meer hoefden te doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat klopt, dat is in de uitzending vertelt
quote:
dat hebben ze er niet bij gezegdquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maat moeten ze dan zelf weer nomineren van de week is gezegd dat ze dat niet meer hoefden te doen.
Ja er staat dat er 2 bewoners zijn genomineerd om 12 uurquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
Mijn dochter zegt dat op bb spoilers staat dat er 2 bewoners worden genomineerd en wij dan daarop kunnen stemmen
Keukenrol dubbel gevouwen voor de stevigheid.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:18 schreef Paul het volgende:
wat zijn nou al die witte dingen eigenlijk? WC papier?
Onzinquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 2 Belgen worden de stemmen verdeeld, met 1 Nederlander was gunstig voor Randy.
Klopt, morgen worden twee bewoners genomineerd en daarna kunnen de kijkers tot maandag ochtend op hun favoriet stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat over de vriendin van Randyquote:
En hoe weet ze dat?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Randy zijn vrouw heeft ty ontmoet vanavond
Hoezo dat?quote:
Nou ik neem aan omdat randy genomineerd was en dat dan ze vrouw er is en ze hebben ty zien zitten las ik hierquote:
Omdat iets schreeuwde volgensmij toen hij de studio verliet?quote:
Oh dat kan inderdaad ook mogelijk zo zijn ja.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik neem aan omdat randy genomineerd was en dat dan ze vrouw er is en ze hebben ty zien zitten las ik hier
Ik vind het een kut blaag...nou dat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef B00STER het volgende:
Ik ben zo onder de indruk van hoe wijs Alice is voor haar leeftijd. Oude ziel noemen ze dat volgens mij.
Aardige meid met veel boekenwijsheid , niets mis mee maar ik zie geen oude zielquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef B00STER het volgende:
Ik ben zo onder de indruk van hoe wijs Alice is voor haar leeftijd. Oude ziel noemen ze dat volgens mij.
Heb haar eigenlijk niet gezien, dacht dat het gesprek met zijn moeder was......quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:29 schreef engine het volgende:
Ashley en Randy vinden het leuk van elkaar dat ze er nog zijn.
Ashley en Randy waren aan het praten. Ash zei dat ze zo volgzaam waren geworden en alles deden wat BB commandeerde. Randy antwoordde 'net als met corona'.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:37 schreef spapaars het volgende:
Die Ashley, over een week zijn ze om deze tijd het huis aan het afbreken zegt ze.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:37 schreef spapaars het volgende:
Die Ashley, over een week zijn ze om deze tijd het huis aan het afbreken zegt ze.
Omeikotquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:38 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ashley en Randy waren aan het praten. Ash zei dat ze zo volgzaam waren geworden en alles deden wat BB commandeerde. Randy antwoordde 'net als met corona'.
Nou nee hoor. Wordt gewoon gestript.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:37 schreef spapaars het volgende:
Jut is net weggebonjourd, dus zal Jul wel rap volgen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al zit ze daar elke dag op die beruchte bank, ze zal ze alle dagen overleven.
Wel waar. Schapen gedrag is real.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:38 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ashley en Randy waren aan het praten. Ash zei dat ze zo volgzaam waren geworden en alles deden wat BB commandeerde. Randy antwoordde 'net als met corona'.
Doe eens normaal. Ze heeft heel veel zelfhulpboeken gelezen waar ze tegeltjeswijsheden uit heeft opgedaan. ik noem een 'dicht bij jezelf blijven', 'draai negatief om naar positief' , 'van elke situatie kun je leren' etc. etc.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef B00STER het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef kater1 het volgende:
[..]
De eens normaal. Ze heeft heel veel zelfhulpboeken gelezen waar ze tegeltjeswijsheden uit heeft opgedaan. ik noem een 'dicht bij jezelf blijven', 'draai negatief om naar positief' , 'van elke situatie kun je leren' etc. etc.
Het grote ''Open Deuren intrappen voor Dummy's" heeft ze gelezen ja.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef kater1 het volgende:
[..]
De eens normaal. Ze heeft heel veel zelfhulpboeken gelezen waar ze tegeltjeswijsheden uit heeft opgedaan. ik noem een 'dicht bij jezelf blijven', 'draai negatief om naar positief' , 'van elke situatie kun je leren' etc. etc.
Ik vind er volwassener als moeders as.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef B00STER het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef kater1 het volgende:
[..]
zou wel raar zijn vind ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Spel dus en ik denk de verliezers genomineerd
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Spel dus en ik denk de verliezers genomineerd
VMBOquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft een opleiding gedaan wat ook hiermee te maken heeft kom even niet meer op de naam
Lukt het een beetjequote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee een moeder die elke dag twee uur moet stucadoren om de puisten dicht te stucken,daar trek je volle zalen mee.
Die bijna heel de dag in haar blote kut loopt rond te stappen.
Lukt het.....????quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nee een moeder die elke dag twee uur moet stucadoren om de puisten dicht te stucken,daar trek je volle zalen mee.
Je zal maar een moeder hebben met neptieten, nep haar en nep lippenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ach joh, dat meiske is hartstikke jong. En by far de vriendelijkste in dat huis.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:48 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Vergeet de nep cyclus nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je zal maar een moeder hebben met neptieten, nep haar en nep lippen
En geen zielquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Was te verwachtenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:52 schreef spapaars het volgende:
Ja hoor dubbele SL, stelletje kloothommels.
Ja maar ze komt ook van de wallen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet altijd iets over het innerlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens maar kijk waar ik op reageer, dat slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet altijd iets over het innerlijk natuurlijk
Na de game zullen we het wel weten. Via de bewoners en anders morgenochtend via insta.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar nog wel voor de eerstkomende uitzending stemmen.
Maar dat innerlijke is veel erger als op tv.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt niet altijd iets over het innerlijk natuurlijk
Alice is op alle fronten verder dan Ashleyquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:55 schreef Witborst het volgende:
[..]
Maar dat innerlijke is veel erger als op tv.
Bart weet er alles van.
Kan ze van Alice nog veel leren.
Al is mij ervaring.
Ja dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alice is op alle fronten verder dan Ashley
Nee eensquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mee eens maar kijk waar ik op reageer, dat slaat echt nergens op
Dat plamuren van Alice vind ik ook niks hoorquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee eens
Maar dat plamuren van Al is ook niet gezond , zo de focus op perfect willen zijn vind ik wel ziekelijk
Wat dat moeder stuk daar mee heeft te maken snap ik ook niet helemaal , Al is geen moeder , Ash wel
Plamuren is idd ook niet mijn cup of tea. Maar dat kind zit geen kwaad in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:00 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat plamuren van Alice vind ik ook niks hoor
Over de user die die opmerking maakte zeg ik maar niks meer
En toch moet je het begrijpen en dat doet ze wel. Het moet je ook interesseren en ervoor openstaan en dat zegt ook al veel positiefs. Veel zure negatieve en vaak wat dommere oppervlakkigere mensen kakken op die ‘clichés’, niet wetende dat het ze zo zou verrijken en verbeteren als persoon, voor hunzelf maar ook hun omgeving. Onder diezelfde mensen is het gewoon populair om hierop te kakken en ze doen elkaar daar vrolijk in na.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef kater1 het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ze heeft heel veel zelfhulpboeken gelezen waar ze tegeltjeswijsheden uit heeft opgedaan. ik noem een 'dicht bij jezelf blijven', 'draai negatief om naar positief' , 'van elke situatie kun je leren' etc. etc.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Luna68 het volgende:
Vraag me wel voorzichtig af wat een Canta is
Dank je. Een daadwerkelijk inhoudelijke en intelligente reply. Ook eens fijn om te lezen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
En toch moet je het begrijpen en dat doet ze wel. Het moet je ook interesseren en ervoor openstaan en dat zegt ook al veel positiefs. Veel zure negatieve en vaak wat dommere oppervlakkigere mensen kakken op die ‘clichés’, niet wetende dat het ze zo zou verrijken en verbeteren als persoon, voor hunzelf maar ook hun omgeving. Onder diezelfde mensen is het gewoon populair om hierop te kakken en ze doen elkaar daar vrolijk in na.
Ik snap ook niet zo goed waarom dit elke keer zo’n punt van discussie is lol. Alice is gewoon wijs voor haar leeftijd en denkt na over/staat stil bij belangrijke dingen.
😂😂😂🍆quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:11 schreef sly-nl het volgende:
Have fun of trusten straks!
De Ashley-fanclub wens ik een matige nachtrust toe![]()
[ afbeelding ]
Ze worden helaas steeds zeldzamerquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dank je. Een daadwerkelijk inhoudelijke en intelligente reply. Ook eens fijn om te lezen.
Alle uitspraken over Alice mogen welquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:17 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat een minne uitspraken over iemand die je niet kent .
Misschien door dat in een stuk door bashen en hakken op een en dezelfde persoon hier.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ach joh, dat meiske is hartstikke jong. En by far de vriendelijkste in dat huis.
Vraag je 'ns af waar je overdreven hatelijkheid vandaan komt. En graag antwoord hier!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Misschien door dat in een stuk door bashen en hakken op een en dezelfde persoon hier.
Ben in ieder geval blij dat jullie held naar zijn zus kan.
De één wordt terecht gebasht, de ander niet. Zo simpel ligt het eigenlijk gewoon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Misschien door dat in een stuk door bashen en hakken op een en dezelfde persoon hier.
Had verwacht dat we dit wel mochten zien omdat er morgen gestemd moet worden.quote:
Dus straks zijn er 3 genomineerd en wij mogen dan 1 vrijstelling?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Had verwacht dat we dit wel mochten zien omdat er morgen gestemd moet worden.
2quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:31 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Dus straks zijn er 3 genomineerd en wij mogen dan 1 vrijstelling?
Omdat het een tv programma is en dan is het leuk als er mensen meedoen die voor wat reuring zorgen. Of je As nou een leuke vrouw vind of niet ze zorgt voor vermaak. Positief of negatiefquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jij praised het duidelijk niet helderste kaarsje op de taart en noemt anderen niet het helderste kaarsje op de taart. Okee. Ik zeg het vaker, het is duidelijk in the eye of the beholder. Ik vraag me echt af waarom mensen zo’n mens zo hartstochtelijk verdedigen.
Morgen genomineerd, maar waarom dit spel wat ze nu spelen, of zal het weer een vrijstelling spel zijn?quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:23 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
BB niet snappen, dingen verwachtenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Had verwacht dat we dit wel mochten zien omdat er morgen gestemd moet worden.
Negatief is nooit vermaak imo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat het een tv programma is en dan is het leuk als er mensen meedoen die voor wat reuring zorgen. Of je As nou een leuke vrouw vind of niet ze zorgt voor vermaak. Positief of negatief
Gewoon niet mee in discussie gaan. Eindigt helaas vaak op schelden etc.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:36 schreef Willewa het volgende:
[..]
Exact, dat bedoel ik. Soort zoekt soort. Ik wil het vaak gewoon niet benoemen om de sfeer een beetje normaal te houden hier, maar bepaalde mensen vragen erom door Ashley-like gedrag te vertonen. Omdraaien, wijzen, aanvallen. Cirkel is weer rond.
Ik ben nou eenmaal geen helder ligtquote:
.quote:
Tuurlijk wel 13 Randy's en je hebt helemaal geen TV programma.quote:
Ah, uitersten pakken om een punt te maken wat geen punt is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel 13 Randy's en je hebt helemaal geen TV programma.
13 Alice's lijkt me ook niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel 13 Randy's en je hebt helemaal geen TV programma.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
13 Alice's lijkt me ook niet om aan te gluren.
Joh iedereen is een beetje ramptoeristquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah, uitersten pakken om een punt te maken wat geen punt is.
‘Het is geen Heel Holland Bakt he!’ heb ik ook al regelmatig voorbij horen komen.
Negativiteit is nooit vermaak imo. Als je er wel van houdt zegt dat wat imo. Sorry dat ik het zeg.
Die wilde is expres niet benoemen omdat dat nogal gevoelig ligtquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
13 Alice's lijkt me ook niet om aan te gluren.
Zo werkt stemmen niet; ‘met zijn allen’. Een deel heeft Tom naar huis gestemd. Overigens was Tom okee, een heel stuk leuker dan bijv een type Ashley, maar niet mijn favoriet. Zeker niet mijn ‘held’. Dat was volgens mij de aanname die je deed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:45 schreef Polleke1234 het volgende:
Ik vind negatief vermaak ook niks daarom hebben we vanavond met zijn allen dominee Tom het huis uitgestuurd.
Wilde isquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die wilde is expres niet benoemen omdat dat nogal gevoelig ligt
Joh vervang dat Alice eens door Ashley.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:47 schreef Cupfighter het volgende:
Je hoeft geen fan van een bewoner te zijn maar wat sommige hier over Alice neerkalken slaat totaal nergens op en gaat over de grens, ik ben geen moderator maar het is toch niet zo moeilijk om zonder iemand te beledigen een voorkeur of kritiek uit te spreken
Uh jaquote:
Zo dacht ik ook.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:47 schreef Cupfighter het volgende:
Je hoeft geen fan van een bewoner te zijn maar wat sommige hier over Alice neerkalken slaat totaal nergens op en gaat over de grens, ik ben geen moderator maar het is toch niet zo moeilijk om zonder iemand te beledigen een voorkeur of kritiek uit te spreken
Dan Randy maarquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef kiki2024 het volgende:
nu wachten op ashley en dan zijn randy en jimmy genomineerd zoals verwacht. kan jimmy gaan
Weer terug ??quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef kiki2024 het volgende:
nu wachten op ashley en dan zijn randy en jimmy genomineerd zoals verwacht. kan jimmy gaan
Je weet wie het zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |