BB zei dacht ik laatst ergens dat er niet persee minimaal 1 Belg + 1 nederlander in de finale moet (maar geloof dat niet)quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef tassie127 het volgende:
Oh dus Glen. Is ook nog niet zeker van een plaats in de finale?
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ergens gelezen van wel. Niet man of vrouw maar wel 1 NL en 1 BE. Maar goed alles kan gemanipuleerd worden!quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
BB zei dacht ik laatst ergens dat er niet persee minimaal 1 Belg + 1 nederlander in de finale moet (maar geloof dat niet)
Wat een genot dat die weg isquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Hier had Sabeau moeten staan, die schat
Ze gaat proberen te lijmen met alicequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
Nou As "Kom vriendin" tegen Alice is ook een beetje overdreven.
ja lijkt of ze allemaal te druk zijn met zichzelf en er niets een bij stilstaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef woxxel2 het volgende:
Maar waarom reageren ze er niet op. Ze dachten dat Glenn de finalist zou zijn
Opvallend iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ze gaat proberen te lijmen met alice
Geef ze groot gelijk. De overige flessen zaten in het bbq pakketquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
FEBO is zunig en wil zelf ook wel een drankje ....
Maar echt wat zielig dit ....
Tis ook nog eens cheap Prosecoquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Harry het volgende:
Jeetje, Ashley weet met de champagne en als leadzanger haar tv momentjes weer te scoren.
maakt niet uit schat, kon ik ook es m'n 1e COStopic maken dit seizoenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef lojanda het volgende:
Sorry Cossers.. ik loop de hele tijd een beetje achter en zie dan dus niet wanneer ik de laatste post heb
ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen zo meteen weer een vette SL in onze kanis.
Dat vond ze zelf ook...dus neen...quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
wat een schat was Sabeau, wat een lieverd!
Daarom stemde iedereen ook op haar, zo geliefd was ze daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
maakt niet uit schat, kon ik ook es m'n 1e COStopic maken dit seizoen
Ze vond wel de kaarten en de spelletjes uit ..... sonder dat zou het mog saaier geweest zijn denk ik zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan neemt iemand anders het wel over. Ook al dikwjlls meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef lojanda het volgende:
Sorry Cossers.. ik loop de hele tijd een beetje achter en zie dan dus niet wanneer ik de laatste post heb
Ook Glenn niet dus nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Ik trakeer jullie op een drankje maar ga niet te veel drinken want van jullie gaan vanavond nog strijden
Want niemand, maar dan ook niemand is nog zeker van een finale plek
Waarschijnlijk wel !quote:
Ze huilde ook zo liefquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom stemde iedereen ook op haar, zo geliefd was ze daar
Ja zich goed neerzettenquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Wat een actrice.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ze hoeven niet te nomineren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Toweler het volgende:
Dus de bewoners moeten morgen nomineren en we kunnen dan tot maandag middag stemmen? Of begrijp ik het verkeerd??
Paul was idd wel heel erg snelquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan neemt iemand anders het wel over. Ook al dikwjlls meegemaakt.
alles voor de kijkers en de stemmers van 'kijk ik ben best wel lief'quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:58 schreef Soury het volgende:
Nou As "Kom vriendin" tegen Alice is ook een beetje overdreven.
Is nog van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
Serieus ... Ashley ... pakt weer vv dr momenje Dr glas stinkt 12 ongebruikte weken
Haha heb er zelf maar 1 geopend dit seizoen en die heb ik zelfs nog verne*kt met openen dus ik doe het niet meer!quote:
braak braakquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |