SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Heb jij ooit iets positiefs gepost ?quote:
Eens. Ik laat me positief verrassen door zijn optreden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
Voor Rulli een mooie kans om zich te laten zien en wie weet krijgen we er nog een leuk bedrag voor komende zomer. Alle beetjes helpen.
Aad heeft weer aan de LSD gezeten? Taylor is echt het schoolvoorbeeld van wat er mis is in de selectie bij Ajax.quote:
Waarschijnlijk heeft taylor een zaakwaarnemer waar de mos ook een connectie mee heeft ...quote:Op zondag 7 april 2024 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Aad heeft weer aan de LSD gezeten? Taylor is echt het schoolvoorbeeld van wat er mis is in de selectie bij Ajax.
For the Futurequote:Op zondag 7 april 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
Overigens kunnen ze nog steeds lullen wat ze willen maar Kaplan, Hato, Mannsverk, Godts, Hlynsson en Taylor sit echt nog wel rek in.
Deelde ik dat gevoel maarquote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef XDo het volgende:
Ik heb er vreemd genoeg wel een goed gevoel over.
Geen spitsquote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef XDo het volgende:
Ik vind Mannsverk en Taylor echt helemaal niks, Hlynsson mwah.quote:Op zondag 7 april 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
Overigens kunnen ze nog steeds lullen wat ze willen maar Kaplan, Hato, Mannsverk, Godts, Hlynsson en Taylor sit echt nog wel rek in.
Waarom is dit land dan kapotquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mika Godts een moslimDit land is kapot.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:26 schreef -XOR- het volgende:
Wel leuk voor de Feijenoorders dat ze het vlaggenschip van de club waaraan ze ongeveer 10x per uur denken nu ook weer eens in het echt gaan zien.
Godts is een Belgquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mika Godts een moslimDit land is kapot.
Die user heeft het iq van een aardappel.quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd?
Stond als eerste op mijn ignore lijst..quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die user heeft het iq van een aardappel.
Zo slecht had ik ajax niet verwacht, tegen een zwak feyenoord.quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd?
hoe kan je dat doenquote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Stond als eerste op mijn ignore lijst..
quote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Stond als eerste op mijn ignore lijst..
quote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/new/abo/
Zo kunnen Danny en co ook de servers blijven betalen
Het enige positieve is dat we niet degraderen... Voor de rest is het team en de club zo ziek als een club die op randje staat te degraderen. Alles maar dan ook alles zit tegen, en dat allemaal door debiel mis management..quote:
Spelbeeld tot nu toe biedt meer kans op 10-0 dan 2-1quote:
Harry?quote:Op zondag 7 april 2024 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop niet dat Potter aan het kijken is.
Bij nader inzien denk ik toch dat het lastig wordtquote:
Ik kom hier toch op terug.quote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef XDo het volgende:
en dan niet op komen dagen in de playoffs. Zo snel mogelijk einde aan dit seizoen makenquote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef peaceman het volgende:
Ik zou niet verrast zijn als het gewoon plek 6 of 7 is geworden aan het einde van het seizoen.
En dan? In Augustus begint de ellende voor jullie gewoon opnieuw hoorquote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Nog 5 potjes hopelijk en dan einde seizoen. Aftellen
''Heeft de speelstijl van KDB''quote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
Pupil Hlynsson heeft het fysiek wat meilijk tegen Hancko
Nou, ik kan me nog een Feyenoord herinneren met Bahia en Ostlund achterin, gecomplementeerd met Greene en Charisteas etc…quote:
Ja denk je dat er 0 beweging komt in de selectie?quote:Op zondag 7 april 2024 15:18 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dan? In Augustus begint de ellende voor jullie gewoon opnieuw hoor
Die hadden tenminste nog Kuytaids en Kalou. Dit elftal heeft niks op de Brub soms na.quote:Op zondag 7 april 2024 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog een Feyenoord herinneren met Bahia en Ostlund achterin, gecomplementeerd met Greene en Charisteas etc…
Nou in de playoffs ook gewoon onderuit gaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 15:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
en dan niet op komen dagen in de playoffs. Zo snel mogelijk einde aan dit seizoen maken
Dit zag toch iedereen aankomen johquote:
nu al zin inquote:Op zondag 7 april 2024 15:23 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig volgende week een makkelijk potje tegen Twente, dat scheelt.
Zie ninja editquote:
Ik heb dit seizoen al afgesloten.quote:Op zondag 7 april 2024 15:25 schreef Wertha het volgende:
Ik voel hier geen enkele emotie meer bij. Totaal niet.
Heel moeilijk blijkbaar.quote:Op zondag 7 april 2024 15:28 schreef Wotte het volgende:
Hoe moeilijk is het nou daadwerkelijk om die linies klein te houden en de afstanden kort.
Nee dat was die van te voren aangekondigde staking bij de 0-3 in de Arena al.quote:
Zou echt totaal debiel zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Gaan we Brobbey weer naar een nieuwe blessure jagen?
wat dichter erop zitten met wat meer overtredingen. Er zit totaal geen druk op.quote:Op zondag 7 april 2024 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik mag trouwens hopen dat ze 2e helft elke bal de tribune injagen. Heb geen zin in een 10-0.
dat zou wel debiel zijn als je die erin gooit iddquote:Op zondag 7 april 2024 15:35 schreef Heeinz het volgende:
Gaan we Brobbey weer naar een nieuwe blessure jagen?
Ajax heeft mij doen leren dat het juist altijd nog nét een tikkie slechter kanquote:Op zondag 7 april 2024 15:31 schreef peaceman het volgende:
Voordeel is wel dat het volgend jaar niet veel slechter kan worden.
Het begint met talent en kwaliteit. De rest is van dat "de wil om te winnen" gelul wat je altijd hoort van incapabele trainers.quote:Op zondag 7 april 2024 15:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het begint ook gewoon met vechten voor iedere meter.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op zondag 7 april 2024 15:31 schreef peaceman het volgende:
Voordeel is wel dat het volgend jaar niet veel slechter kan worden.
Maar ook dat er altijd weer gouden perioden komen..quote:Op zondag 7 april 2024 15:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ajax heeft mij doen leren dat het juist altijd nog nét een tikkie slechter kan
tuurlijk welquote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn
Iedereen is ook al maanden klaar met hemquote:Op zondag 7 april 2024 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
Bergwijn faket een blessa, hij is er wel klaar mee.
Aanvoerder van niets ook...quote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iedereen is ook al maanden klaar met hem
Hoort in Jong Ajax thuis net zo lang tot hij daar in staat is om een verdediging te leiden. Dan pas naar Ajax 1 met een meer ervaren verdediger naast hem.quote:
dat is echt een probleem idd. Hato, kaplan. Hlynson. Potentie maar het komt allemaal veel te vroeg en niemand aan wie ze zich kunnen optrekkenquote:Op zondag 7 april 2024 15:53 schreef Wertha het volgende:
[..]
Hoort in Jong Ajax thuis net zo lang tot hij daar in staat is om een verdediging te leiden. Dan pas naar Ajax 1 met een meer ervaren verdediger naast hem.
Ze hebben nog niet een keer in de 16 van Feyenoord gestaanquote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef peaceman het volgende:
Wat ik nog het allerergste vind, is dat je zelfs nog niet eens een halve kans gecreëerd hebt.
Hier ook. We gaan de kroeg in hier voor een besloten feestje. Ik wordt gewoon kwaad als ik ernaar kijk.quote:
Dat mag hij doen. Ook al is hij een zwakke trainer, dit is hem niet gegund.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik sluit niet uit dat Schip de handdoek in de ring gooit
Nee dan was de boel nu al gestaakt gok ik.quote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met uitpubliek was dit nooit gebeurd.
schip is geen wereldtrainer, dat weten we. Maar ik vind dat de spelersgroep hem echt te kakken zet vandaag.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
Dat is ook weer overdreven gezien de huidige positie. Maar denken aan Europees voetbal is gewoon idioot.quote:
Bij de 3-0 wilde ik de spelers nog niet iets kwalijk nemen, maar wat er nu allemaal gebeurd is echt schandalig.quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
schip is geen wereldtrainer, dat weten we. Maar ik vind dat de spelersgroep hem echt te kakken zet vandaag.
Hij verdient dit niet.
Die laatste 5 potjes maken nu ook niet meer uit.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Heeinz het volgende:
De meeste van ons waren al lam geslagen...quote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Ik zie de users in dit topic voor mij a la Taylor deze wedstrijd.
Zo kan ie wel weer hequote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Dat zal je nog verbazen, dit komt niet echt als een verrassingquote:Op zondag 7 april 2024 16:09 schreef UedaMANIA het volgende:
Precies.quote:Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij de 3-0 wilde ik de spelers nog niet iets kwalijk nemen, maar wat er nu allemaal gebeurd is echt schandalig.
Nou nou nou.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het aantal zelfmoorden zal wel toenemen vandaag
Selectie mag ook wel afgezet worden op de Brienenoord.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Heb al 113 gebeld voor Kale en Kokkie.quote:Op zondag 7 april 2024 16:12 schreef KlapMongeaul het volgende:
Je bent altijd welkomquote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef De_Pel het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Schoten 24-0
Op doel 15-0
Zou het uitmaken?quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef UedaMANIA het volgende:
Waarom is die pupil eigenlijk aanvoerder?
Het opnieuw beginnen moet vóór de zomer. Ruim vóór de zomer zelfs. Daar zit nu het grootste probleem..quote:Op zondag 7 april 2024 16:10 schreef RAVW het volgende:
Zo die gifbeker is dus nog niet leeg bij Ajax
Dit jaar mag maar snel af gelopen zijn voor Ajax, na de zomer maar weer eens op nieuw beginnen
LOL als je dat 2 jaar geleden had gezegd dat dit zou gebeuren , had je in een dwangbuis afgevoerd geweestquote:
Heracles rolt AZ gewoon op met 5-0 terwijl Ajax daar twee keer kansloos van verloor.quote:Op zondag 7 april 2024 16:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL als je dat 2 jaar geleden had gezegd dat dit zou gebeuren , had je in een dwangbuis afgevoerd geweest
Maar dit is gewoon echt schandalig. Zelfs een Heracles laat dit nog niet eens gebeuren
AZ staat dan ook om bekend dat ze het nog wel eens laten afweten tegen de kleinere clubs.quote:Op zondag 7 april 2024 16:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heracles rolt AZ gewoon op met 5-0 terwijl Ajax daar twee keer kansloos van verloor.
Hey, hetzelfde grapje elke invalbeurt van Rijkhoff. Leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef UedaMANIA het volgende:
Hey, Snelle in de spits bij jullie. Leuk!
Je merkt direct het gemis van Hendersonquote:Op zondag 7 april 2024 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met een fitte selectie was dit natuurlijk nooit gebeurd.
En dat terwijl hij voor de Eagles isquote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hey, hetzelfde grapje elke invalbeurt van Rijkhoff. Leuk.
Mag hopen dat die bus al vertrokken is. Ze zien maar hoe ze thuiskomen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:28 schreef RAVW het volgende:
Zo douchen en snel de bus en en terug naar Amsterdam voor Ajax
En heel snel vergeten
Jaa, Feyenoord is een goede ploeg natuurlijk, je probeert wel tot voetballen te komen, maar je moet ook realistisch zijn, we hebben een heel jonge ploeg.quote:
Net maar abbo viaplay genomen.. Voortaan mijn Engelse club (WHUFC) maar volgen..quote:Op zondag 7 april 2024 16:29 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, tijd voor echt voetbal, Man United - Liverpool.
Had in het begin het idee dat jullie het vooral te mooi wilde doen.....quote:Op zondag 7 april 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan hebben we jullie nog gespaard.
2 strafschoppen niet gehad, doelpunt afgekeurd.quote:Op zondag 7 april 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan hebben we jullie nog gespaard.
Roepen jullie dat niet al 2 jaar?quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef Parafernalia het volgende:
Nou slechter kan het in elk geval niet meer worden
Steijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |