SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Heb jij ooit iets positiefs gepost ?quote:
Eens. Ik laat me positief verrassen door zijn optreden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:44 schreef PicoMMP het volgende:
Voor Rulli een mooie kans om zich te laten zien en wie weet krijgen we er nog een leuk bedrag voor komende zomer. Alle beetjes helpen.
Aad heeft weer aan de LSD gezeten? Taylor is echt het schoolvoorbeeld van wat er mis is in de selectie bij Ajax.quote:
Waarschijnlijk heeft taylor een zaakwaarnemer waar de mos ook een connectie mee heeft ...quote:Op zondag 7 april 2024 11:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Aad heeft weer aan de LSD gezeten? Taylor is echt het schoolvoorbeeld van wat er mis is in de selectie bij Ajax.
For the Futurequote:Op zondag 7 april 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
Overigens kunnen ze nog steeds lullen wat ze willen maar Kaplan, Hato, Mannsverk, Godts, Hlynsson en Taylor sit echt nog wel rek in.
Deelde ik dat gevoel maarquote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef XDo het volgende:
Ik heb er vreemd genoeg wel een goed gevoel over.
Geen spitsquote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef XDo het volgende:
Ik vind Mannsverk en Taylor echt helemaal niks, Hlynsson mwah.quote:Op zondag 7 april 2024 13:23 schreef Wotte het volgende:
Overigens kunnen ze nog steeds lullen wat ze willen maar Kaplan, Hato, Mannsverk, Godts, Hlynsson en Taylor sit echt nog wel rek in.
Waarom is dit land dan kapotquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mika Godts een moslimDit land is kapot.
quote:Op zondag 7 april 2024 14:26 schreef -XOR- het volgende:
Wel leuk voor de Feijenoorders dat ze het vlaggenschip van de club waaraan ze ongeveer 10x per uur denken nu ook weer eens in het echt gaan zien.
Godts is een Belgquote:Op zondag 7 april 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mika Godts een moslimDit land is kapot.
Die user heeft het iq van een aardappel.quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd?
Stond als eerste op mijn ignore lijst..quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die user heeft het iq van een aardappel.
Zo slecht had ik ajax niet verwacht, tegen een zwak feyenoord.quote:Op zondag 7 april 2024 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heb je onder een steen geleefd?
hoe kan je dat doenquote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Stond als eerste op mijn ignore lijst..
quote:Op zondag 7 april 2024 14:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Stond als eerste op mijn ignore lijst..
quote:Op zondag 7 april 2024 15:02 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/new/abo/
Zo kunnen Danny en co ook de servers blijven betalen
Het enige positieve is dat we niet degraderen... Voor de rest is het team en de club zo ziek als een club die op randje staat te degraderen. Alles maar dan ook alles zit tegen, en dat allemaal door debiel mis management..quote:
Spelbeeld tot nu toe biedt meer kans op 10-0 dan 2-1quote:
Harry?quote:Op zondag 7 april 2024 15:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop niet dat Potter aan het kijken is.
Bij nader inzien denk ik toch dat het lastig wordtquote:
Ik kom hier toch op terug.quote:Op zondag 7 april 2024 13:43 schreef XDo het volgende:
en dan niet op komen dagen in de playoffs. Zo snel mogelijk einde aan dit seizoen makenquote:Op zondag 7 april 2024 15:13 schreef peaceman het volgende:
Ik zou niet verrast zijn als het gewoon plek 6 of 7 is geworden aan het einde van het seizoen.
En dan? In Augustus begint de ellende voor jullie gewoon opnieuw hoorquote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Scorpie het volgende:
Nog 5 potjes hopelijk en dan einde seizoen. Aftellen
''Heeft de speelstijl van KDB''quote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
Pupil Hlynsson heeft het fysiek wat meilijk tegen Hancko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |