In dit soort wedstrijden is die man van puur goud. Het inzicht en de fluwelen bal behandeling. Zeldzame klasse.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Hele hele goede pot.![]()
Als je Veerman nog een seizoen weet te houden doe je hele goede zaken, die was weer fantastisch vandaag.
True, heeft echt een lange blessure voor z’n kiezen gehad maar is eigenlijk vanaf minuut 1 na z’n terugkeer al goed en belangrijk geweest voor PSV.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mauro ook een baas hoor. Die gaat foutloos mee in de snelle combinaties. Erg mooi.
Ja, maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit...quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:15 schreef AmenhotepIV het volgende:
We kunnen volgende week al kampioen zijn.
Hij wilde niet verlengen toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Hele hele goede pot.![]()
Als je Veerman nog een seizoen weet te houden doe je hele goede zaken, die was weer fantastisch vandaag.
Dat was het initiele bericht ja, maar daarna kwamen er volgens mij geruchten dat ze nog altijd in gesprek waren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij wilde niet verlengen toch?
Ben heel benieuwd waar hij naartoe gaat. Hopelijk Italië of Spanje, daar zou ie in mijn ogen goed passen. Hoop stiekem dat Atletico Madrid wat meer wil gaan voetballen ze hem halen om een nieuwe weg in te slaan.
Nee joh, thuis 2x winnen en een pintje bij Heerenveen.quote:Op zondag 7 april 2024 03:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel mijn voorspelling ligt nu dus in puin hè.![]()
Ik had absoluut niet gerekend op het puntverlies van Feyenoord tegen Volendam, en voor vanavond had ik ook puntverlies staan voor ons PSV.
Maar ik denk nog steeds dat we een paar ketsers gaan maken en dat het pas in de laatste 2 wedstrijden beslist wordt
Veerman heeft nog genoeg te leren, vooral in de wedstrijden waar hij niet de ruimte en tijd krijgt. Ik snap ook niet waarom tegenstanders hem niet veel harder aanpakken, daar kan hij totaal niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was het initiele bericht ja, maar daarna kwamen er volgens mij geruchten dat ze nog altijd in gesprek waren.
Als voetbal alleen bestond uit de bal hebben wel ja, aan de bal is hij erg goed, zonder niet zo.quote:Op zondag 7 april 2024 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als je hem laat voetballen is hij, op grote afstand, de beste middenvelder van de Eredivisie.
Gelukkig heeft PSV nagenoeg altijd de bal in de Eredivisiequote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als voetbal alleen bestond uit de bal hebben wel ja, aan de bal is hij erg goed, zonder niet zo.
Precies. Maar ik denk dat hij het in een competitie met veel 50/50 balbezit wedstrijden wel echt heel zwaar zou hebben. Speler voor een dominante aanvallende ploeg.quote:Op zondag 7 april 2024 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PSV nagenoeg altijd de bal in de Eredivisie
Aad vond hem een Arsenalspelerquote:Op zondag 7 april 2024 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als voetbal alleen bestond uit de bal hebben wel ja, aan de bal is hij erg goed, zonder niet zo.
Aad vindt Taylor ook Real Madrid materiaal. Die is al even de weg kwijt.quote:Op zondag 7 april 2024 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Aad vond hem een Arsenalspeler
Waanzinnig hard gelachen
Vanaf 1980quote:Op zondag 7 april 2024 11:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aad vindt Taylor ook Real Madrid materiaal. Die is al even de weg kwijt.
Je kunt ook gewoon blij zijn met de aanstaande titel in plaats van de opper Calimero uit te hangen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:55 schreef PSVCL het volgende:
- Nog niet getest
- Niks laten zien in Europa, Feyenoord deed het beter (PSV overwinterd in de CL, Feyenoord kansloos onderuit in een EL poule ,opnieuw uitgeschakeld door een middenmoter uit Italie)
- Slot: PSV heeft feyenoord gekopieerd
- Kraaij: PSV heeft ajax gekopieerd
- Van Basten: feyenoord de beste ploeg van NL (1 van de 4 wedstrijden van PSV weten te winnen dankzij Ruperti, + 9 punten los)
Altijd weer genieten de afgunst vanuit de randstad-media![]()
[ x ]
? Ik geniet er juist van. Laat ze maar lullenquote:Op zondag 7 april 2024 14:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blij zijn met de aanstaande titel in plaats van de opper Calimero uit te hangen.
Gewoon die Van Gassel als tweede keeper halen.quote:Op zondag 7 april 2024 19:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hahaha, Zoet "zegt geen nee" als PSV belt.
Nee, dat snap ik
Die is echt niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 april 2024 20:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gewoon die Van Gassel als tweede keeper halen.
Zie maar eens een betere tweede keeper te halen, die niet gaat janken om een basisplaats.quote:Op zondag 7 april 2024 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die is echt niet goed genoeg.
Goeie doelman idd. Goeie vent ook. Die zal niet stoken.quote:Op zondag 7 april 2024 20:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gewoon die Van Gassel als tweede keeper halen.
Ik loop weer eens voor.quote:Op maandag 8 april 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)in-de-kijker-bij-psv
Valentijn is een hufter maar over PSV met Rik en Marco heeft hij wel gelijk, komen tegelijkertijd met al het PSV nieuws.quote:
Ze kunnen beide niet tippen aan Slegers (r.i.p). Die kwam destijds als clubwatcher altijd met echte breaking news wat een paar dagen later pas in de media verscheenquote:Op maandag 8 april 2024 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valentijn is een hufter maar over PSV met Rik en Marco heeft hij wel gelijk, komen tegelijkertijd met al het PSV nieuws.
Wel een goeie zet geweest om hem aan te stellen, hij heeft al die gaten gedichtquote:Op maandag 8 april 2024 14:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze kunnen beide niet tippen aan Slegers (r.i.p). Die kwam destijds als clubwatcher altijd met echte breaking news wat een paar dagen later pas in de media verscheen
Slim gehandeld idd. Was wel jammer voor ons supporters.. daarna lekte er niks meer uit op transfergebied.quote:Op maandag 8 april 2024 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel een goeie zet geweest om hem aan te stellen, hij heeft al die gaten gedicht.
In september staan we gewoon weer met ramalho en boscagliquote:
Hoop dat Ramalho nog een jaartje blijft, een ervaren kracht (die zelden verzaakt) is altijd handig om achter de hand te hebbenquote:Op maandag 8 april 2024 18:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
In september staan we gewoon weer met ramalho en boscagli
Gomes en Ono lijken inderdaad wel heel veel op elkaarquote:Op woensdag 10 april 2024 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Wij hadden Ono op bezoek, nu komt PSV met Gomes als act in de rust.
Altijd Feyenoord kopiëren. Schaamteloos.
Nou onder de douche niet hoorquote:Op woensdag 10 april 2024 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gomes en Ono lijken inderdaad wel heel veel op elkaar
Wie heeft dit bedacht?
Dit soort dingen weet jij dan weer.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou onder de douche niet hoor
Hahahaha
Freskuquote:Op woensdag 10 april 2024 15:49 schreef PSVCL het volgende:
https://www.instagram.com/p/C5d91qoMP8A/ Ben benieuwd
https://www.instagram.com/reel/C5jHdCwM_gA/![]()
Hopelijk ook een nummer van de beste rapper van NL (Fresku)
quote:
Wel een dom kutaccent, uit zijn sketches blijkt dat ie prima Brabants kan. Gaat ie zo'n Antilliaans accent forceren. Stoor ik me ook aan bij Gakpo, wil ook als een Hollander klinken. Spreek gewoon met het accent van je stad joh. En ik kom niet eens uit Eindhoven.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Dat is juist een van de ¨normale¨ artiesten in de hip hopscene. Die nils moet hebben van dat neppe gangster gedoe
Ach man, het zijn allemaal trieste aanstellers die rappers.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Dat is juist een van de ¨normale¨ artiesten in de hip hopscene. Die niks moet hebben van dat neppe gangster gedoe
Is dat geen typtje van hem , Gino Pietermaai. In zijn tracks valt het namelijk wel mee, is meer een mix van van alles. Gakpo vind ik sowieso maar een neppert, nooit wat mee gehad eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:01 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wel een dom kutaccent, uit zijn sketches blijkt dat ie prima Brabants kan. Gaat ie zo'n Antilliaans accent forceren. Stoor ik me ook aan bij Gakpo, wil ook als een Hollander klinken. Spreek gewoon met het accent van je stad joh. En ik kom niet eens uit Eindhoven.
https://www.instagram.com/p/C5lr8OosvEQ/quote:Op woensdag 10 april 2024 16:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach man, het zijn allemaal trieste aanstellers die rappers.
Ik doe niet aan Instaaidsquote:Op woensdag 10 april 2024 19:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C5lr8OosvEQ/
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Instaaids
Die zelfgeile keeper laat ook geen kans ongemoeid om zoiets. Ik vind het een prima man maar steeds dit hoeft niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 10:53 schreef Scrummie het volgende:
Wij hadden Ono op bezoek, nu komt PSV met Gomes als act in de rust.
Altijd Feyenoord kopiëren. Schaamteloos.
Heiligschennis! Gomes is en blijft een held in Eindhoven.quote:Op donderdag 11 april 2024 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zelfgeile keeper laat ook geen kans ongemoeid om zoiets. Ik vind het een prima man maar steeds dit hoeft niet.
Babadi was dan ook niet echt een basisspeler natuurlijk. Die zal (indien het een kruisbandje is) erg blij zijn dat hij net een dik meerjarig contract heeft getekend.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:19 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Een nieuwe week, een nieuwe blessure..
Toch knap hoe PSV met een halve B elftal kampioen heeft weten te spelenMaar het zat allemaal mee dit seizoen!
Aandelen van kopen danquote:Op donderdag 11 april 2024 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee over het algemeen niet zo fan van Phillips producten. Veelal van Japanse makelij.
Meer dat ze dan op die platte kar naar het stadhuisplein gesleept worden, je had het bij wijze van spreken ook kunnen doen in Emmen qua vergelijkbare stedelijke allure.quote:
Liever ergens op een afgelegen parkeerplaats inderdaad omdat anders de stad weer kort en klein geslagen wordt.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meer dat ze dan op die platte kar naar het stadhuisplein gesleept worden, je had het bij wijze van spreken ook kunnen doen in Emmen qua vergelijkbare stedelijke allure.
De 5e stad van NL vergelijken met een boerendorp in Drenthequote:Op donderdag 11 april 2024 21:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meer dat ze dan op die platte kar naar het stadhuisplein gesleept worden, je had het bij wijze van spreken ook kunnen doen in Emmen qua vergelijkbare stedelijke allure.
Ik zeg dat het stadhuisplein de stedelijke allure heeft van pakweg Emmen. Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 5e stad van NL vergelijken met een boerendorp in Drenthe![]()
Ah oke, eens dat het een lelijk gebied is, zal niemand ontkennen. De 3e/4e ster wordt straks iig gevierd op een meer stedelijke stadhuisplein: https://studio040.nl/nieu(...)huisplein-eruit-zienquote:Op donderdag 11 april 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zeg dat het stadhuisplein de stedelijke allure heeft van pakweg Emmen. Daar is geen woord aan gelogen.
Geenszins noem ik Eindhoven. Je moet eens leren lezen.
Idd, is voor dagjesmensen joh. Beetje 3 uur staan wachten op zo'n vol plein waar je niet kan bewegen. In het stadion het moment zelf is aardig maar daarna al wel weer klaar mee. Maar leuk feestje voor de mensen die het wel iets vinden en goed voor de omzet etc.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:20 schreef Wotte het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind het op een of andere manier altijd maar een gare bedoening als PSV kampioen wordt.
Ik zag het ja. Je zou het niet zeggen maar het lijkt wat te worden. Deed me een beetje aan de Roermond fashion outlet denken dat plein. Of Purmerend.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ah oke, eens dat het een lelijk gebied is, zal niemand ontkennen. De 3e/4e ster wordt straks iig gevierd op een meer stedelijke stadhuisplein: https://studio040.nl/nieu(...)huisplein-eruit-zien
En jij bent welkom aangezien jij als ajacied de komende jaren niks te vieren hebt
Wat maakt het uit je bent kampioenquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Babadi zeer waarschijnlijk klaar voor het seizoen.Lang, Saibari, Babadi, Bella-Kotchap. Prima rijtje.
Er schijnen nog meer seizoenen aan te komen. Zou eens fijn zijn als we een jaartje zonder langdurige blessures door kunnen komen, en aangezien het jaar in jaar uit zo gaat zou het niet verkeerd zijn om eens kritisch naar de medische staf en trainingsmethodes te kijken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt het uit je bent kampioen
Is toch vrij normaal heb niet het idee dat psv nou zoveel meer blessures heeft dan Ajax of Feyenoord?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er schijnen nog meer seizoenen aan te komen. Zou eens fijn zijn als we een jaartje zonder langdurige blessures door kunnen komen, en aangezien het jaar in jaar uit zo gaat zou het niet verkeerd zijn om eens kritisch naar de medische staf en trainingsmethodes te kijken.
Saibari, Veerman, Bella-Kotchap, Babadi zijn allemaal langdurig geblesseerd geraakt op de training. Ik heb geen idee wat ze daar doen, maar dit lijkt mij niet normaal.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal heb niet het idee dat psv nou zoveel meer blessures heeft dan Ajax of Feyenoord?
Ook veel te vaak jongens die zogenaamd hersteld zijn die heel snel weer uitvallen. Gaat wel degelijk iets mis.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch vrij normaal heb niet het idee dat psv nou zoveel meer blessures heeft dan Ajax of Feyenoord?
Ik heb de cijfers niet paraat, maar het voelt in ieder geval niet zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen idee of het helemaal klopt maar psv heeft 15 blessures gehad volgens FC update. Ajax 16, Feyenoord 21 en AZ 12.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers niet paraat, maar het voelt in ieder geval niet zo
De hoeveelheid blessures zegt natuurlijk ook iets over de lengte van de blessure, daar heb je helemaal gelijk in. Maakt verder ook weinig uit, uiteindelijk is het dit jaar niet beslissend geweest, maar ik zou wel graag zien dat PSV hier wat dieper induikt, het is ieder jaar feest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:16 schreef fetX het volgende:
@:gotenssj wordt met de neus op de feiten gedrukt.
Een dikke portemonnee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie nog tips voor het parkeren bij dichtbij het stadion voor vanmiddag?
Is OV een optie voor je? Zou mijn advies zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie nog tips voor het parkeren bij dichtbij het stadion voor vanmiddag?
Uiteraard maar lees hier altijd dat psv zoveel blessures heeft maar dat valt dus eigenlijk wel mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 00:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is ook niet zo’n relevante statistiek omdat het (soms) moeilijk te bepalen is in hoeverre een blessure pech is. Stengs een goed voorbeeld, die krijgt een schandalige tackle waardoor zijn knie geblesseerd raakt, maar überhaupt zijn blessuregevoeligheid aan die knie is waardoor hij nooit de absolute top heeft gehaald en haalbaar was voor Feyenoord.
Parkeergarage Langs het Spoor, prima betaalbaar, heel veel verdiepingen en dus altijd ruimte (ook enorm veel laadplekken) en nog geen 10 min naar het stadion lopenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Hoeveelheid blessures is 1 ding natuurlijk maar de lengte van de blessure en hoe belangrijk die speler is voor het elftal telt natuurlijk ook mee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard maar lees hier altijd dat psv zoveel blessures heeft maar dat valt dus eigenlijk wel mee.
Het blijft altijd moeilijk te bepalen, ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Lang zelf weer graag mee wilde doen en misschien iets te snel op OK heeft gedrukt want het is een mooi seizoen waar je bij wil zijn en bij Ajax bijvoorbeeld Brobbey wat teveel werd gepusht om te spelen vanuit de technische staf waardoor het over het randje ging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoeveelheid blessures is 1 ding natuurlijk maar de lengte van de blessure en hoe belangrijk die speler is voor het elftal telt natuurlijk ook mee.
Bij PSV is het vaak dit seizoen dat een blessure niet ernstig “lijkt” of zo naar buiten wordt gebracht maar dat het vervolgens erg lang duurt voordat die speler weer terug is. En ook lijkt het alsof de spelers op de trainingen veel blessures oplopen.
Dit ja. Het is combi van factoren en bij PSV zijn echt niet meer blessures als bij andere teams. Hooguit valt het wat meer op als het bepalende spelers zijn, maar ook dat is bij PSV niet uitzonderlijk dit jaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft altijd moeilijk te bepalen, ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een Lang zelf weer graag mee wilde doen en misschien iets te snel op OK heeft gedrukt want het is een mooi seizoen waar je bij wil zijn en bij Ajax bijvoorbeeld Brobbey wat teveel werd gepusht om te spelen vanuit de technische staf waardoor het over het randje ging.
Overal behalve mathildelaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Trudoplein en straten eromheenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Station Best en stoptrein.quote:Op zaterdag 13 april 2024 08:58 schreef Solispolar het volgende:
Mee eens, kuttijd dit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:28 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kuttijd weer 16.30![]()
Het zit niet mee wat dat betreft dit seizoen![]()
Er gaat niets boven zaterdagavond en zondagmiddag wedstrijden
Toch heerlijk juist? Vrouw laat je shoppen, jij lekker stadion en nog een hele avond vrij erna ook. 3/4 uur zaterdagmiddag is top. Waarom vinden mensen het op zondagmiddag wel leuk maar zaterdags niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:28 schreef leolinedance het volgende:
Wat een kuttijd weer 16.30![]()
Het zit niet mee wat dat betreft dit seizoen![]()
Er gaat niets boven zaterdagavond en zondagmiddag wedstrijden
16:30 op zaterdag is een toptijd. Daarna lekker uit eten en nog de hele avond voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch heerlijk juist? Vrouw laat je shoppen, jij lekker stadion en nog een hele avond vrij erna ook. 3/4 uur zaterdagmiddag is top. Waarom vinden mensen het op zondagmiddag wel leuk maar zaterdags niet?
Beste back van de Eredivisie en dat is niet eens spannend. Eigenlijk al veel te goed voor de Eredivisie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop echt dat we Dest kunnen vastleggen, zal wel een utopie zijn, maar die past uitstekend in ons team.
Waarvan akte. Wat een actie weer voor die 6-0.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste back van de Eredivisie en dat is niet eens spannend. Eigenlijk al veel te goed voor de Eredivisie.
Ik vind hem alleen niet zo'n goeie back, verdedigend gezien dan, aanvallend ga ik wel met je mee maar dat verdedigende is de reden dat hij bij PSV zit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste back van de Eredivisie en dat is niet eens spannend. Eigenlijk al veel te goed voor de Eredivisie.
Dat mag jij natuurlijk vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind hem alleen niet zo'n goeie back, verdedigend gezien dan, aanvallend ga ik wel met je mee maar dat verdedigende is de reden dat hij bij PSV zit.
Tarado en de rest van de wereld, op wat PSV'ers na dan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden.
Moeilijk toegeven dat iedereen er in de zomer en begin van het seizoen flink naast zat blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heerlijk die afgunst. Super mooi. Fluitend kampioen, maar de spelers zijn eigenlijk allemaal prut.
Dat zeg ik toch niet, hij heeft toch al in het buitenland gespeeld, als het daar heel goed was gegaan dan zat hij nu niet bij PSV.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heerlijk die afgunst. Super mooi. Fluitend kampioen, maar de spelers zijn eigenlijk allemaal prut.
Dat geldt voor driekwart van de Eredivisie. En dat hij bij Barça en Milan geen succes was wil niet zeggen dat hij niet, ook verdedigend, de Eredivisie voorbij is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet, hij heeft toch al in het buitenland gespeeld, als het daar heel goed was gegaan dan zat hij nu niet bij PSV.
Was in het begin nog niet zo enthousiast over hem maar die is het hele seizoen eigenlijk alleen maar beter geworden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik hoop echt dat we Dest kunnen vastleggen, zal wel een utopie zijn, maar die past uitstekend in ons team.
Beste spits in de Eredivisie. Wel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat, Pepi gaat niet nog een jaar met 10 minuutjes per wedstrijd doen lijkt mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Luukinho 26 goals en 12 assists![]()
Wat een legend
Concurrentiestrijd aangaan met Luukinhoquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beste spits in de Eredivisie. Wel benieuwd hoe dat volgend jaar gaat, Pepi gaat niet nog een jaar met 10 minuutjes per wedstrijd doen lijkt mij.
Sowieso de goal/assist stats van PSV zijn bizar. En hier en daar ook verrassend. Zo is Teze statistisch niet minder dan de alom geprezen Dest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Luukinho 26 goals en 12 assists![]()
Wat een legend
Verdiend veel meer credits idd, is wmb de beste RB van NL. De meest complete.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso de goal/assist stats van PSV zijn bizar. En hier en daar ook verrassend. Zo is Teze statistisch niet minder dan de alom geprezen Dest.
Kan totaal niet aan de binnenkant spelen, is als wingback ook niet veel, 0 scorend vermogen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdiend veel meer credits idd, is wmb de beste RB van NL. De meest complete.
Hopelijk ook komend seizoen bij PSV te bewonderen (ook omdat je anders teveel basisspelers kwijtraakt).. daarna voor de hoofdprijs verkopen.
Daarom is het geen CV meer, de slaapmomentje waar jij het over hebt (slecht positie kiezen) heeft ie steeds minder..quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan totaal niet aan de binnenkant spelen, is als wingback ook niet veel, 0 scorend vermogen.
Meest complete, wel weer gelachen.
Beetje een dom backie die het in een prima team wel aardig doet. Compleet is wel een heel ander uiterste, zit er niet voor niets bij oranje niet bijquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daarom is het geen CV meer, de slaapmomentje waar jij het over hebt (slecht positie kiezen) heeft ie steeds minder..
Het is nu een echte moderne back.. Met kracht eroverheen knallen en dan met een heerlijke voorzet, of slimme pass iemand vrijzetten. Ook ijzersterk in de 1 tegen 1 duels. Je onderschat hem behoorlijk.
Jij zit hem het hele jaar al af te katten manquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verdiend veel meer credits idd, is wmb de beste RB van NL. De meest complete.
Hopelijk ook komend seizoen bij PSV te bewonderen (ook omdat je anders teveel basisspelers kwijtraakt).. daarna voor de hoofdprijs verkopen.
Ajacieden en fFeyenoorders hebben altijd een streepje voor in Oranje, invloed van de media.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje een dom backie die het in een prima team wel aardig doet. Compleet is wel een heel ander uiterste, zit er niet voor niets bij oranje niet bij
quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij zit hem het hele jaar al af te katten man
Veerman en Wieffer zijn compleet andere voetballersquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajacieden en fFeyenoorders hebben altijd een streepje voor in Oranje, invloed van de media.
Zie een Wieffer die na een paar leuke potje werd opgeroepen terwijl Veerman zich zogenaamd maar moest blijven bewijzen.
We zullen uiteindelijk zien wie het beter gaat doen in het buitenland. Geert of Teze..
Niks met clubvoorkeur te maken dat ik Teze beter vind, was bijv ook altijd fan van Malacia in zn Feyenoord tijd.
Weer een positie waar Feyenoord een betere speler heeft. Die worden vast fluitend kampioen, want ze hebben ook nog een betere trainer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Veerman en Wieffer zijn compleet andere voetballers
Verder snap ik de niet keuze voor Teze wel. Zoals ik al zei kan totaal niet aan de binnenkant spelen, tegenwoordig behoorlijk belangrijk voor een back. Daar zijn Timber en Geertruida een stuk beter in. Als wingback is Frimpong een paar klassen beter. Kan je hem nog het beste vergelijken met Dumbfries en die heeft ook terecht een paar streepjes voor op non-voetballer Teze. Die zowel centraal als back niet echt top is.
Gaat er mij meer om dat Teze compleet noemen wel heel ver gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weer een positie waar Feyenoord een betere speler heeft. Die worden vast fluitend kampioen, want ze hebben ook nog een betere trainer.
Feyenoord goden
Dat maakt weinig uit als het er om gaat wanneer iemand opgeroepen wordt voor Oranje.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder snap ik de niet keuze voor Teze wel. Zoals ik al zei kan totaal niet aan de binnenkant spelen, tegenwoordig behoorlijk belangrijk voor een back. Daar zijn Timber en Geertruida een stuk beter in. Als wingback is Frimpong een paar klassen beter. Kan je hem nog het beste vergelijken met Dumbfries en die heeft ook terecht een paar streepjes voor op non-voetballer Teze. Die zowel centraal als back niet echt top is.
Nee hoor, het is vrij evident dat Veerman concurreert met compleet andere voetballers voor dat plekje in Oranje dan Wieffer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit als het er om gaat wanneer iemand opgeroepen wordt voor Oranje.
Klopt. Mijn punt is dat PSVers , in vergelijking met Feyenoorders, en vooral ajacieden meer moeten doen voordat ze worden opgeroepen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik snap de keuze voor Gertrude boven Teze ook prima. Binnen het spel van PSV heb je meer aan Teze, omdat het naar binnen komen van Geert nog meer drukte in het centrum oplevert en dat zou bij PSV niet werken. Bij Oranje speelt dat minder omdat je daar een enorm tekort aan scorend vermogen hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat maakt weinig uit als het er om gaat wanneer iemand opgeroepen wordt voor Oranje.
Nou ben ik het er niet per se mee eens dat Feyenoorders sneller opgeroepen worden overigens. Ajacieden daarintegen wel, Taylor, Rensch, Hato, en de lijst gaat maar door.
Je doet net alsof we overlopen van wereldklasse kwaliteit op het middenveld. Denk dat de enige echt goede middenvelder ook nog eens op de positie van Wieffer speeltquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, het is vrij evident dat Veerman concurreert met compleet andere voetballers voor dat plekje in Oranje dan Wieffer.
Sowieso heb je met Dumfries en Frimpong 2 van de beste rechtsbacks ter wereld, of je nou Geertruida of Teze bent, spelen ga je niet doen. Ik vind Geertruida ook beter, samen met Hancko de enige die bij PSV in de basis zouden spelen van onze Rotterdamse vrienden denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik snap de keuze voor Gertrude boven Teze ook prima. Binnen het spel van PSV heb je meer aan Teze, omdat het naar binnen komen van Geert nog meer drukte in het centrum oplevert en dat zou bij PSV niet werken. Bij Oranje speelt dat minder omdat je daar een enorm tekort aan scorend vermogen hebt.
Wieffer in de selectie begrijp ik wat minder van, maar over het algemeen zijn het inderdaad vooral Ajacieden die na een halve goede wedstrijd tegen RKC al naar Oranje mogen.
Dat denk ik niet van Geertruida, maar goed. Hancko wel, maar CV is dan ook onze zwakste positie (verdedigend gezien).quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso heb je met Dumfries en Frimpong 2 van de beste rechtsbacks ter wereld, of je nou Geertruida of Teze bent, spelen ga je niet doen. Ik vind Geertruida ook beter, samen met Hancko de enige die bij PSV in de basis zouden spelen van onze Rotterdamse vrienden denk ik zo.
Traunerquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:59 schreef PSVCL het volgende:
Zou alleen Hancko en Trauner inruilen voor Boscagli en Ramalho, de rest mogen ze houden
Geertruida als CV. Stuk beter dan onze Braziliaanse vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet van Geertruida, maar goed. Hancko wel, maar CV is dan ook onze zwakste positie (verdedigend gezien).
Ik ben een fan van een luie voetballer als Veerman, maar die concurreert meer met de Koopmeiners en Timbers van deze wereld waar Wieffer meer met De RoonAids en Schouten concurreert (en De Jong daar gewoon gaat spelen natuurlijk)quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je doet net alsof we overlopen van wereldklasse kwaliteit op het middenveld. Denk dat de enige echt goede middenvelder ook nog eens op de positie van Wieffer speelt
Hancko voor Boscagli. Trauner voor Ramalho (ontloopt elkaar niet zoveel maar Trauner is wat stabieler)quote:Op zaterdag 13 april 2024 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Trauner
Dan echt liever Boscagli.
Euh... Ok... Heel erg benieuwd. Niet dat ik ooit een shirt zal kopen, maar het lijkt me met dit soort kleuren ingewikkeld om iets te maken dat nog 'PSV' uitstraalt en geen bonte kermis wordt.quote:
Omdat de maat niet groter gaat dan XXL of omdat je het voor paupers is?quote:Op maandag 15 april 2024 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Euh... Ok... Heel erg benieuwd. Niet dat ik ooit een shirt zal kopen, maar het lijkt me met dit soort kleuren ingewikkeld om iets te maken dat nog 'PSV' uitstraalt en geen bonte kermis wordt.
Een zwart wit shirt met het oude (zwart wit) logo in verwerkt? hopelijk geen regenboog bullshit..quote:Op maandag 15 april 2024 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Euh... Ok... Heel erg benieuwd. Niet dat ik ooit een shirt zal kopen, maar het lijkt me met dit soort kleuren ingewikkeld om iets te maken dat nog 'PSV' uitstraalt en geen bonte kermis wordt.
Daar lopen dan ook alleen maar kampers in, die rekenen dat doorgaans contant afquote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef ISVV het volgende:
Die shirts zijn ook veel te duur. Ik wilde laatst eens kijken voor een trainingspak van PSV, gewoon voor een luie zondag of voor 's avonds op de bank. Schrok me echt de tering, 150 euro of zo.
Een L past prima, dat laatste dus.quote:Op maandag 15 april 2024 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat de maat niet groter gaat dan XXL of omdat je het voor paupers is?
Tja, hoe betrouwbaar is dit? Die gast die dit zegt is die vent van "IK HEB SCHULDEN STAAN BEN MIJN WIJF VERLOREN"?. Niet dat ie daar de rest van zijn leven op afgerekend moet worden, maar dan nog.quote:Op maandag 15 april 2024 22:33 schreef PSVCL het volgende:
Gaat nergens meer over idd.
Memphis terug naar PSV? vanaf 43:04
Nog altijd minder dan de aRENa en de Kuip (lol)quote:PSV mikt op een uitbreiding van het Philips-stadion met ongeveer 10.000 plekken. De Eindhovense club heeft een onderzoek laten uitvoeren door Hypercube, een specialist voor economische vraagstukken op het gebied van sport en mobiliteit.
"Hypercube bekeek in een scenariostudie de club vanuit verschillende perspectieven, waaronder het technische beleid, de commerciële groei en de personeelsbegroting. Ook de jeugdopleiding, het vrouwenvoetbal, de ontwikkelingen op de UEFA-coëfficiëntenlijst en de demografische ontwikkeling in de regio zijn betrokken in het onderzoek", aldus de koploper van de Eredivisie. "De resultaten vormen een waarheidsgetrouwe basis voor interne besluitvorming en geven een concreet beeld van de groeipotentie van de club."
Volgens Hypercube is er in het stadion ruimte tot groei. Volgens het bedrijf is het stadion gunstig gelegen en stijgt het zogenoemde 'toeschouwerspotentieel' tot 2040 tot wel 10 procent.
Met hulp van externe adviseurs wordt gewerkt aan een kostencalculatie voor de stadionuitbreiding, aldus de club. Momenteel kunnen er iets meer dan 35.000 mensen in het stadion. "Vooruitkijken is belangrijk. Wij willen ambitie uitstralen en onze rvc daagt ons daar in uit. We delen dezelfde visie. Daarmee zeg ik niet dat we morgen het stadion gaan uitbreiden naar 45.000 plaatsen. Daarvoor zijn nog vele stappen te maken", aldus algemeen directeur Marcel Brands.
Hoef je tenminste niet de 60e minuut het stadion uit om op tijd thuis te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog altijd minder dan de aRENa en de Kuip (lol)
Hij is wel betrouwbaar, had het oa ook goed met de contractverlenging van Babadi.quote:Op dinsdag 16 april 2024 10:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tja, hoe betrouwbaar is dit? Die gast die dit zegt is die vent van "IK HEB SCHULDEN STAAN BEN MIJN WIJF VERLOREN"?. Niet dat ie daar de rest van zijn leven op afgerekend moet worden, maar dan nog.
Overigens is die Tommie VDL wel een baas hoor. En ik viel van mijn stoel toen ik hoorde dat MrBavaria Tarek heet en een Marokkaanse achternaam heeft, wtf🤣
Schrale haring dusquote:Op dinsdag 16 april 2024 06:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een L past prima, dat laatste dus.
Mocht je (of iemand anders) ooit iets uit die fanwinkel willen kopen: DM me even voor 50% korting (serieus).quote:Op maandag 15 april 2024 22:27 schreef ISVV het volgende:
Die shirts zijn ook veel te duur. Ik wilde laatst eens kijken voor een trainingspak van PSV, gewoon voor een luie zondag of voor 's avonds op de bank. Schrok me echt de tering, 150 euro of zo.
Was Mr. Bavaria ook niet die gast met dat filmpje waar hij in het begin net doet alsof hij een Amsterdammer?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is wel betrouwbaar, had het oa ook goed met de contractverlenging van Babadi.
Moet altijd wel lachen om MrBavariavolgens mij is het een halve of kwart Egyptenaar.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was Mr. Bavaria ook niet die gast met dat filmpje waar hij in het begin net doet alsof hij een Amsterdammer?
Edit: ja dus
https://www.tiktok.com/@:433nl/video/7225597264658517274
knettergek die psversquote:Sensatie in Brazilië: legendarische spits Romario (58) gaat weer voetballen
De Braziliaan Romario heeft besloten op 58-jarige leeftijd zijn voetbalschoenen weer aan te trekken. De wereldkampioen van 1994 wil América de Rio de Janeiro, de club waarvan hij voorzitter is, helpen. De legendarische centrumspits maakte bijna vijftien jaar geleden een einde aan zijn voetbalcarrière.
En dat ik een schriele haring ben. Hij weet het ook allemaal niet meer.quote:Op woensdag 17 april 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
User LitmanenAFCA suggereert nu al twee keer dat @:BehoorlijkKritisch viesdik is.
Het is een zwaar seizoen geweest voor ons makker.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat ik een schriele haring ben. Hij weet het ook allemaal niet meer.
Als jij en @LitmanenAFCA een keer mee naar de Febo willen, dan krijgen jullie wel een kroket van me.quote:Op woensdag 17 april 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een zwaar seizoen geweest voor ons makker.
Doen we gewoon een diagonaaltje tochquote:Op woensdag 17 april 2024 12:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als jij en @:litmanenafca een keer mee naar de Febo willen, dan krijgen jullie wel een kroket van me.
Voor mijn Amsterdamse vrienden maak ik graag drie kruisjes.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen we gewoon een diagonaaltje toch
Altijd al geweten dat je wel een schatje bent.quote:Op woensdag 17 april 2024 14:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voor mijn Amsterdamse vrienden maak ik graag drie kruisjes.
Ach... Destochjammerquote:Op zondag 21 april 2024 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
En we schrijven weer een blessure op de training bij.
Seizoen voor Dest waarschijnlijk voorbij.
PSV zou wel gek zijn, laat hem maar lekker bij Barca herstellen.quote:Op zondag 21 april 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Een nieuwe week , een nieuwe blessure![]()
Triest voor Dest, aan de andere kant is de kans groter dat ie dan nog een jaartje blijft..
Begrijp dat je dat zegt als ajaciedquote:Op zondag 21 april 2024 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV zou wel gek zijn, laat hem maar lekker bij Barca herstellen.
Heeft niks met Ajacied te maken maar met een zware knieblessure die hem waarschijnlijk het hele jaar gaat kosten, als je hem dan liever die miljoenen betaalt, ook goed.quote:Op zondag 21 april 2024 17:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Begrijp dat je dat zegt als ajacied![]()
Als je hem wekelijks 90 min ziet spelen zou PSV juist gek zijn om hem nu laten gaan terwijl de kans aanwezig is dat ie (helaas) door een blessure nog een jaartje blijft
Half jaartje Dest is ook mooi meegenomenquote:Op zondag 21 april 2024 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niks met Ajacied te maken maar met een zware knieblessure die hem waarschijnlijk het hele jaar gaat kosten, als je hem dan liever die miljoenen betaalt, ook goed.
Wat denk jezelf.quote:Op zondag 21 april 2024 18:45 schreef ISVV het volgende:
Zou het realistisch zijn om Kokcu te halen als opvolger van Veerman? Misschien wil Benfica wel van 'm af
Doe eens niet zo bijdehand. Hij heeft het daar zwaar, geen idee hoeveel vertrouwen ze nog in 'm hebben. En wij hebben dadelijk geld zat. Geen idee wat ie waard is.quote:
Buiten het feit dat hij mokerduur was voor Benfica, en wij zo'n transfersom nooit kunnen betalen, heb je ook nog eens de bijkomstigheid dat hij door en door Feyenoorder is. De kans is dan wel heel erg klein dat hij dan naar PSV zou komen, mocht hij al terug naar Nederland winnen.quote:Op zondag 21 april 2024 18:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand. Hij heeft het daar zwaar, geen idee hoeveel vertrouwen ze nog in 'm hebben. En wij hebben dadelijk geld zat. Geen idee wat ie waard is.
Financiële aspect zou kunnen. Dat door en door Feyenoorder (of Ajacied of PSV'er) horen we wel vaker, dat blijkt in de praktijk niet altijd veel waard.quote:Op zondag 21 april 2024 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij mokerduur was voor Benfica, en wij zo'n transfersom nooit kunnen betalen, heb je ook nog eens de bijkomstigheid dat hij door en door Feyenoorder is. De kans is dan wel heel erg klein dat hij dan naar PSV zou komen, mocht hij al terug naar Nederland winnen.
Als die verkocht gaat worden dan waarschijnlijk voor een prijs hoger dan waarvoor die gekomen is. Ik las laatst iets van 40 miljoen. Hij heeft vooral de pech dat Schmidt zoals bij iedereen bekend (behalve schijnbaar bij Kokcu zelf) veel rouleert. Kwa statistieken 5 goals en 9 assists (in nog geen 2000 minuten) doet die het nog niet eens heel beroerd daar.quote:Op zondag 21 april 2024 19:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Financiële aspect zou kunnen. Dat door en door Feyenoorder (of Ajacied of PSV'er) horen we wel vaker, dat blijkt in de praktijk niet altijd veel waard.
quote:Op zondag 21 april 2024 18:45 schreef ISVV het volgende:
Zou het realistisch zijn om Kokcu te halen als opvolger van Veerman? Misschien wil Benfica wel van 'm af
Ah oké, ik dacht dat ze zwaar ontevreden waren en van hem af wilden voor minder dan de aankoopprijs. Zou me niet verbazen als PSV dat aangedurfd had. Maar las het op een Benfica-forum net nadat ie uit de selectie gezet was, van iemand waarvan anderen zeiden dat ie normaal gesproken betrouwbare info heeft. Maar als wat jij zegt klopt dan is het totaal onrealistisch.quote:Op maandag 22 april 2024 22:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als die verkocht gaat worden dan waarschijnlijk voor een prijs hoger dan waarvoor die gekomen is. Ik las laatst iets van 40 miljoen. Hij heeft vooral de pech dat Schmidt zoals bij iedereen bekend (behalve schijnbaar bij Kokcu zelf) veel rouleert. Kwa statistieken 5 goals en 9 assists (in nog geen 2000 minuten) doet die het nog niet eens heel beroerd daar.
Doe eens niet zo ontzettend stoer en denigrerend. Het was maar een hersenspinsel, zie hierboven mijn gedachtegang.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij deze los je PSVCL officieel af als dé topicdebiel van PSV![]()
Jezus Christus ter paard, net wanneer je denkt al het slechte PSV nieuws wel gehad te hebben. Het houdt nooit op met die middelmatige verdedigers bij ons.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:31 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
In September gewoon weer met Ramalho In de basis
Boscagli kan nog wel wat met de bal.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:43 schreef PSVCL het volgende:
Ramalho is prima om erbij te houden, een ervaren kracht en leider. Is ook een van de redenen waarom je dit seizoen zo weinig tegendoelpunten hebt geïncasseerd. Is een beetje ondergewaardeerd door de achterban, op basis van een paar foutjes en beeldvorming van buitenaf, Boscagli maakt ook fouten maar daar hoor je niemand over.
Ramalho
De helft van zijn passes verdwijnt in niemandsland terwijl ie het ook gewoon simpel kan houden(is wel minder geworden de laatste maanden).. alleen de mooie lange passes die aankomen worden altijd uitgelicht.quote:
Uhm. Ok. Goed antwoord, duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
VBL / FC Barcelona Topic #50: Xavi adios. Next pls! Het mag aleen niks koste
Wel benieuwd of het een jongen of meisje isquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet leuk voor hem
Ik wens hem dan ook een spoedig herstel toe
It's a bruvquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel benieuwd of het een jongen of meisje is
Hopelijk kan PSV geen waardige vervanger vinden zodat de competitie wat spannender is dan dit jaar.quote:
Waarvoor? Koningsnacht?quote:Op woensdag 24 april 2024 09:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk hebben jullie allemaal vrijdag een vrije dag?
- Brands denkt dat de noord-, oost- en westkant van het Philips Stadion in aanmerking kan komen voor een verbouwing. ,,De zuidkant is ingewikkelder, denken we.quote:
Hij ligt er wel de helft van het seizoen uit. Eerste helft zul je daar ook iemand moeten hebben.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:55 schreef Solispolar het volgende:
Misschien alleen maar goed. Nu is de kans dat hij blijft wat mij betreft groter. Een fitte Dest zou 100% een stap hogerop gaan maken.
Uhh ja dan moet je wel ff terugrijden, want je bent al op de A50 voor die schaal in handen kan zijnquote:Op donderdag 25 april 2024 01:12 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vandaag gaan we de schaal ophalen in Heerenveen, netjes terug in de bus en daarna voorgoed in het Eindhovense.
![]()
![]()
nummer 25
![]()
![]()
De bus in Deventer parkeren en een tweede helft meepikken.quote:Op donderdag 25 april 2024 01:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh ja dan moet je wel ff terugrijden, want je bent al op de A50 voor die schaal in handen kan zijn
En dat niet alleen. Het percentage spelers dat na een kruisbandblessure nooit meer op het oude niveau komt is verschrikkelijk hoog. Zeker bij snelle, explosieve spelers.quote:Op donderdag 25 april 2024 00:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij ligt er wel de helft van het seizoen uit. Eerste helft zul je daar ook iemand moeten hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 07:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Het percentage spelers dat na een kruisbandblessure nooit meer op het oude niveau komt is verschrikkelijk hoog. Zeker bij snelle, explosieve spelers.
Leuke gok als je hem transfervrij kunt vastleggen, maar voor 10 miljoen transfersom en een paar miljoen salaris en tekengeld in combinatie met een meerjaren contract vind ik het een heel groot risico.
Maar je kan hem ook heel het volgend seizoen afschrijven, dat moet je toch niet willen danquote:Op donderdag 25 april 2024 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.
Je gaat toch geen speler kopen die wellicht nooit meer dit niveau gaat halen. Sterker nog voor het eerst in zijn carrière iets van niveau laat zien.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Barcelona zal vast wel willen zakken in prijs nu, een geblesseerde speler voegt bij hen ook niets toe en dan gaat die transfervrij weg. Salaris zal wel behoorlijk zijn, maar dat kun je mitigeren door een korter contract af te sluiten (3 jaar ipv 5 oid). Een betere back dan Dest ga je niet vinden, dus snap het wel als daar een risico op genomen gaat worden.
Alleen gratis misschien interessant, als hij dat zelf ook wil uiteraard want hij kan zelf ook denken, ik pak nog lekker dat salaris van Barca een jaar, fit worden en transfervrij.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
tja, dat weet ik niet. Er staat 6-9 maanden voor, opzich een grote kans dat hij gewoon mee kan doen volgend jaar natuurlijk, niveau is dan wel een grote vraag.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je kan hem ook heel het volgend seizoen afschrijven, dat moet je toch niet willen dan
In principe zou je zeggen van niet, maar het is niet alsof hij een 11-voudige beenbreuk opgelopen heeft. Spelers komen tegenwoordig vaker wel dan niet goed terug van een kruisband blessure volgens mij, en als je dan (voor eredivisie begrippen) zo’n topper vast kan leggen.. Dat lijkt mij een risico waard, ipv dat je weer op zoek kan naar de volgende Mwene of Max. Zoals hierboven gezegd, het moet al met al geen 20 miljoen gaan kosten, maar als je incl. salaris bijv een risico van 8-10 miljoen neemt? Gelukkig hoef ik er niet over te beslissenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat toch geen speler kopen die wellicht nooit meer dit niveau gaat halen. Sterker nog voor het eerst in zijn carrière iets van niveau laat zien.
Kruisband, dus reken maar op einde kalenderjaar. Dan heb je hem er met wedstrijdfit worden in het meest gunstige geval in februari ergens er weer bij.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
tja, dat weet ik niet. Er staat 6-9 maanden voor, opzich een grote kans dat hij gewoon mee kan doen volgend jaar natuurlijk, niveau is dan wel een grote vraag.
Nou ga ik er ook wel vanuit dat PSV geen 20 miljoen in die jongen gaat investeren met de kans dat hij niet op niveau terug komt. Een eventuele kleine transfersom + salaris zou ik echter wel begrijpen.
[..]
Dat is ruim 1/3de van de competitie dat hij nog mee zou kunnen doen, er zijn slechtere scenarios denkbaar. Maar ik ben het wel met je eens opzich, qua niveau en echt toevoegen op hoog niveau ben je hem waarschijnlijk een heel seizoen kwijt inderdaad. Lastige keuze, zal vooral liggen aan wat Barcelona doet denk ik. Als die vasthouden aan 10 miljoen gaat het niet gebeuren, als die onder de 5 zakken zie ik PSV het wel doen gezien de socials en Brands z’n optreden afgelopen weekend.quote:Op donderdag 25 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kruisband, dus reken maar op einde kalenderjaar. Dan heb je hem er met wedstrijdfit worden in het meest gunstige geval in februari ergens er weer bij.
Ik dacht vanochtend ook even "Hmmm, Heerenveen uit, dat zal wel weer pittig worden".quote:Op donderdag 25 april 2024 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV doorkruist zo weer al mijn voorspellingen. Wel op een zeer prettige manier natuurlijk.
"Die spelen ook nog voor de punten dus dat wordt weer zenuwlijen!"quote:Op donderdag 25 april 2024 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend ook even "Hmmm, Heerenveen uit, dat zal wel weer pittig worden".
Ik denk dat je hem dan precies een half seizoen zou missen. Richting februari (zoals hierboven beschreven werd) is niet het meest gunstige scenario qua tijd, dat zou wat langer zijn dan gemiddeld zelfs. Ik denk dat Dest zeker dat gokje wel waard is. Maar goed, ben benieuwd waar ze bij PSV mee gaan komen omtrent deze casusquote:Op donderdag 25 april 2024 15:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is ruim 1/3de van de competitie dat hij nog mee zou kunnen doen, er zijn slechtere scenarios denkbaar. Maar ik ben het wel met je eens opzich, qua niveau en echt toevoegen op hoog niveau ben je hem waarschijnlijk een heel seizoen kwijt inderdaad. Lastige keuze, zal vooral liggen aan wat Barcelona doet denk ik. Als die vasthouden aan 10 miljoen gaat het niet gebeuren, als die onder de 5 zakken zie ik PSV het wel doen gezien de socials en Brands z’n optreden afgelopen weekend.
Ik snap de reacties wel dat het een risico is en dat je het niet zou moeten willen, maar ga maar een back van dat kaliber zoeken die haalbaar is. Kans dat hij niet op hetzelfde niveau terug komt is natuurlijk aanwezig, maar ik heb wel het idee dat veel spelers op hetzelfde niveau terug komen de laatste jaren. Al zullen er ongetwijfeld ook gevallen bij zitten die veel van hun acceleratie en bewegelijkheid kwijt zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:47 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem dan precies een half seizoen zou missen. Richting februari (zoals hierboven beschreven werd) is niet het meest gunstige scenario qua tijd, dat zou wat langer zijn dan gemiddeld zelfs. Ik denk dat Dest zeker dat gokje wel waard is. Maar goed, ben benieuwd waar ze bij PSV mee gaan komen omtrent deze casus
Dat is het ook voor Heerenveen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend ook even "Hmmm, Heerenveen uit, dat zal wel weer pittig worden".
Lastig? PSV heeft toch een koopoptie?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
Tillman is echt een fantastische speler. Kopen zal wel heel lastig worden. Desnoods nog maar een jaar huren. Echt genieten.
Als hij er zin in heeft wel ja. Eerste keer dat hij in de regen goed speelt. Het is een beetje een Pereiro, aan alles zie je dat hij ongelooflijk goed is, het talent druipt er van af. Maar alleen als hij zin heeft komt het er uit en dat is voorlopig, vind ik, nog niet constant genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef tompsv18 het volgende:
Tillman is echt een fantastische speler. Kopen zal wel heel lastig worden. Desnoods nog maar een jaar huren. Echt genieten.
Bayern kan die koopoptie weer annuleren als ze PSV een paar miljoen betalen. Deden ze bij Rangers ook.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Lastig? PSV heeft toch een koopoptie?
Oh echt? Dat is karig zeg.. dan heeft zo'n koopoptie sowieso geen zin aangezien het 'risico' voor de verhurende ploeg dan vrijwel 0 is.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bayern kan die koopoptie weer annuleren als ze PSV een paar miljoen betalen. Deden ze bij Rangers ook.
Tja, anders zijn dit soort spelers niet meer haalbaar blijkbaar. Moet idd nog constanter worden, maar de tweede seizoenshelft en zeker de laatste tijd vind ik ‘m echt geweldig spelen. Ziet er allemaal zo makkelijk uit. En inmiddels ook alweer 9 goals en 15 assists alle competities.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is karig zeg.. dan heeft zo'n koopoptie sowieso geen zin aangezien het 'risico' voor de verhurende ploeg dan vrijwel 0 is.
En bij Dest dan? De verhurende club kan hier flink genaaid worden. Krijg je een speler terug met een langdurige blessure (als PSV de optie niet neemt).quote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is karig zeg.. dan heeft zo'n koopoptie sowieso geen zin aangezien het 'risico' voor de verhurende ploeg dan vrijwel 0 is.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
Het zou eens tijd worden dat Luuk scoort ook he
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 25 april 2024 20:22 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
En bij Dest dan? De verhurende club kan hier flink genaaid worden. Krijg je een speler terug met een langdurige blessure (als PSV de optie niet neemt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2024 21:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Puur genieten van elk beeld nu. PeterGOD die in de lucht wordt gegooid, onvergetelijk
Je hebt wel een jaar een speler die anders niet haalbaar zou zijn en je vangt nog een paar miljoen als Bayern die optie afkoopt.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef ISVV het volgende:
Ik wil iedereen in dit topic, ook de Feyenoorders en Ajacieden, feliciteren met ons kampioenschap! Er komen nog meer mooie jaren aan.Ik wil niet stoken @De_Pel maar ik had dit niet gepikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of in woorden van ons aller @klaasweetalles , de eredivisie KAPOET gespeeld.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
De Eredivisie helemaal tot pulp gespeeld. 103 doelpunten voor en nog 4 wedstrijden te gaan. Boszgod.
quote:Op donderdag 25 april 2024 20:34 schreef ISVV het volgende:
Ik wil iedereen in dit topic, ook de Feyenoorders en Ajacieden, feliciteren met ons kampioenschap! Er komen nog meer mooie jaren aan.Naja er zijn ergere feyenoorders die ik trouwens ook iets ergs gun maar goed laten we het gezellig houden. Gefeliciteerd met de titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
@RamboDirk @de_boswachterquote:Op donderdag 25 april 2024 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ellie laat uwen pener zien @:zipportal
Thanks.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:39 schreef alopio het volgende:
Gefeliciteerd met de titel PSV vrienden. Dat de strijd volgend jaar maar weer tussen Rotterdam en Eindhoven mag gaan.
Maar voorlopig wel zonder onze Amsterdamse vrienden. Laat die nog maar wat jaren bungelenquote:Op vrijdag 26 april 2024 08:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thanks.
Beetje strijd zou wel lekker zijn ja.
Weer? Feyenoord heeft het dit jaar gewoon ontzettend vroeg al laten liggen.. het voelde voor mij vanaf +/- januari gewoon als 'wachten' op de titel, of had je serieus nog de indruk dat Feyenoord kampioen ging worden? Feyenoord is dit seizoen toch geen serieuze concurrent geweest voor PSV? Het is meer dat de ploegen buiten de top 6 dusdanig slecht zijn dat Feyenoord op basis van punten altijd 'close' is gebleven.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:39 schreef alopio het volgende:
Gefeliciteerd met de titel PSV vrienden. Dat de strijd volgend jaar maar weer tussen Rotterdam en Eindhoven mag gaan.
Nergens voor nodig hoor. Doe mij maar een seizoen waarin alle records gebroken worden. Kijkt lekker relaxed, als je na 10 minuten al 3-0 voor staat.quote:Op vrijdag 26 april 2024 08:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Thanks.
Beetje strijd zou wel lekker zijn ja.
Godver. Geef ik eens een welgemeende felicitatie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 09:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Weer? Feyenoord heeft het dit jaar gewoon ontzettend vroeg al laten liggen.. het voelde voor mij vanaf +/- januari gewoon als 'wachten' op de titel, of had je serieus nog de indruk dat Feyenoord kampioen ging worden? Feyenoord is dit seizoen toch geen serieuze concurrent geweest voor PSV? Het is meer dat de ploegen buiten de top 6 dusdanig slecht zijn dat Feyenoord op basis van punten altijd 'close' is gebleven.
De Eredivisie bestond dit seizoen echt uit eilanden. Een top 1, daaronder Feyenoord en daaronder een redelijk spannende strijd waarin Twente uiteindelijk toch wel het meest stabiel bleef. Eigenlijk was/is de spannendste strijd om de plekken 4 t/m 6.
Eigenlijk was er maar 1 team wat ver boven de rest uitstak. Feyenoord was een sterke 2e, wel op gepaste afstand van een oppermachtig PSV.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Godver. Geef ik eens een welgemeende felicitatie.
Maar ja je hebt gelijk, het was geen echte strijd. Dat komt omdat jullie natuurlijk een bizar goed seizoen hebben. Normaal gesproken is het met het punten aantal wat Feyenoord haalt gewoon een spannende strijd natuurlijk, je mag er vanuit gaan dat als beide teams weer dit niveau halen het volgend jaar gewoon weer spannend is. En buiten dat zijn er maar 2 teams die er echt bovenuit steken en dat zijn PSV en Feyenoord.
Feyenoord natuurlijk ook qua spel, maar goed. En leuk die quote maar die kan je ook vinden van spelers die dat over Feyenoord zeggen. Voetballend gezien steken die 2 clubs ver boven de rest uit. Waarvan PSV idd een nog sterker seizoen heeft en terecht de kampioen gaat worden. En daar past niets anders bij dan oprechte felicitatie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 11:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eigenlijk was er maar 1 team wat ver boven de rest uitstak. Feyenoord was een sterke 2e, wel op gepaste afstand van een oppermachtig PSV.
[ afbeelding ]
Dat had Roda midden jaren 90 met Ajax. Dan heb je idd pech.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Godver. Geef ik eens een welgemeende felicitatie.
Maar ja je hebt gelijk, het was geen echte strijd. Dat komt omdat jullie natuurlijk een bizar goed seizoen hebben. Normaal gesproken is het met het punten aantal wat Feyenoord haalt gewoon een spannende strijd natuurlijk, je mag er vanuit gaan dat als beide teams weer dit niveau halen het volgend jaar gewoon weer spannend is. En buiten dat zijn er maar 2 teams die er echt bovenuit steken en dat zijn PSV en Feyenoord.
Je zag in de onderlinge duels duidelijk dat ze in open wedstrijden niet veel voor elkaar onder doen. Waar PSV het verschil maakt is dat ze ook de kutwedstrijden tegen busparkeer clubs redelijk eenvoudig winnen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Feyenoord natuurlijk ook qua spel, maar goed. En leuk die quote maar die kan je ook vinden van spelers die dat over Feyenoord zeggen. Voetballend gezien steken die 2 clubs ver boven de rest uit. Waarvan PSV idd een nog sterker seizoen heeft en terecht de kampioen gaat worden. En daar past niets anders bij dan oprechte felicitatie.
Alsof er een strijd was dit jaar.quote:Op vrijdag 26 april 2024 07:39 schreef alopio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |