Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Gelijk een echt kappertje gepakt zie ik
foeiquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook dat ze geluk had gehad en werd half gelyncht
Jaren 70 mannequin look is hip hèquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:08 schreef Soury het volgende:
Geraldine heeft het klerenhangertje nog in haar jasje laten zitten
nou is 40 min rijden waar hij woontquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zei gisteren ook dat ze geluk had gehad en werd half gelyncht
quote:
Zo rolt FOK!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:11 schreef Rhosyn het volgende:
Geraldine ziet er altijd prachtig uit. Nu heeft ze een saai zwart jasje aan en wordt er hier gezegd dat ze er een keer goed uit ziet.![]()
What the fuck!!!
7,5 k na belasting.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf het zeggen ty de slimste met zijn 15k
Beter dan niks.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
30%, dus iets meer dan 10K... is best aardig.
Meningen, geen feiten. Ik vind haar er nu mooi uit zien. Normaal ziet ze er uit alsof de Zak van Max een niesbui heeft gehad...quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:11 schreef Rhosyn het volgende:
Geraldine ziet er altijd prachtig uit. Nu heeft ze een saai zwart jasje aan en wordt er hier gezegd dat ze er een keer goed uit ziet.![]()
What the fuck!!!
Plus nog een vergoeding voor het verblijven in het huis toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
30%, dus iets meer dan 10K... is best aardig.
Jepquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Plus nog een vergoeding voor het verblijven in het huis toch?
Ja... dat ook nog. Iets van 100 euro per dag toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Plus nog een vergoeding voor het verblijven in het huis toch?
Blijf het een superjong vinden....Gekke is terwijl hij klaar is er steeds meer volgelingen bij krijgt.....quote:
Hoe zetten we Tom zo slecht mogelijk weg showquote:
Dat was inderdaad een bijzondere vraag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef tassie127 het volgende:
Ze vroegen aan Tyron: wie gaat vanavond die finale plaats winnen? Zouden er dan toch 2 uit gaan?
BB zei aan het begin 1 van jullie gaat het huis verlatenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef tassie127 het volgende:
Ze vroegen aan Tyron: wie gaat vanavond die finale plaats winnen? Zouden er dan toch 2 uit gaan?
ja afgelopen donderdag geloof ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Adat231 het volgende:
heeft jimmy deze week nou zijn vliegtuigje gekregen?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Adat231 het volgende:
heeft jimmy deze week nou zijn vliegtuigje gekregen?
En toch, zie ik liever dat iemand anders dat doet, dan wanneer iemand zichzelf erop zet.quote:
Nah echt hé?? Dit is toch bizar??quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zetten we Tom zo slecht mogelijk weg show
Ah dat had ik niet gehoord, was net uit de kamer toen de live begonquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB zei aan het begin 1 van jullie gaat het huis verlaten
sjoe wel nog?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat woord kan ik net als vrouwtje niet meer horen
Ja ik denk dat hij ook had kunnen winnen. Maar ik snap zijn keuze zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Blijf het een superjong vinden....Gekke is terwijl hij klaar is er steeds meer volgelingen bij krijgt.....
Ze kunnen er altijd van maken dat er 2 gelijk aantal stemmen hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef tassie127 het volgende:
Had niet anders verwacht eerlijk gezegdquote:
Huilt niet hard genoeg in de dbkquote:
Dat klopt . Er zijn ook mensen die zichzelf daarop hebben gezetquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, zie ik liever dat iemand anders dat doet, dan wanneer iemand zichzelf erop zet.
dat is al weken duidelijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat BB Glenn of Ash als winnaar van BB naar voren wil schuiven
Dat is het enige wat ik jammer vind : BB heeft duidelijk voorkeuren en die personen krijgen alle ruimte en aandacht en worden helemaal in de watten gelegd . Dat stoort me enormquote:
Ik kijk de tv uitzendingen niet maar heb wel het idee dat hij heel apart neergezet wordt. Vreemd.quote:
Uhu..quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:18 schreef maryo55 het volgende:
Het is toch zo dat ik Ash niet slecht over Tom hoor praten. Verwonderd dat hij zo reageert.
De Tom fans roepen steeds dat Ash Tom steeds zwart maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |