quote:
Nope. Hij zei wat ik net schreef. Hij ging op Alice stemmen en niet op Jimmy. Als hij daardoor Jimmy zo ver had gekregen om niet op hem te stemmen dan had Jimmy op de bank gezeten en niet hij. Het is gewoon een uitgekookte.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem tegen Jimmy horen zeggen op de stream dat hij altijd Alice zou shaven
Een sport setje..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
wat heeft Alice aan? sorry maar dit broekje is wel een beetje overdreven. je ziet letterlijk alles zitten
Ze kunnen er wel mooi van meegenietenquote:
En dan Jimmy die van te voren heeft zitten verrekenen hoe hij moest stemmen om te zorgen dat hij er niet op zou komen. Ze spelen allemaal voor hun zelf en als je uit zo'n kleine vijver moet vissen zijn je maatjes de lul.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope. Hij zei wat ik net schreef. Hij ging op Alice stemmen en niet op Jimmy. Als hij daardoor Jimmy zo ver had gekregen om niet op hem te stemmen dan had Jimmy op de bank gezeten en niet hij. Het is gewoon een uitgekookte.
Scheelt stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
wat heeft Alice aan? sorry maar dit broekje is wel een beetje overdreven. je ziet letterlijk alles zitten
Ik vind voetbal een sneue Tokkiesportquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel mooi van meegenieten
Eehhmm.. je ziet haar nu voor de eerste keer??quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy stond er in ieder geval niet glashard over te liegen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan Jimmy die van te voren heeft zitten verrekenen hoe hij moest stemmen om te zorgen dat hij er niet op zou komen. Ze spelen allemaal voor hun zelf en als je uit zo'n kleine vijver moet vissen zijn je maatjes de lul.
Ashley heeft ook Tom genomineerd terwijl ze gezegd had dat niet te doen.
dit broekje is wel heel extreem.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. je ziet haar nu voor de eerste keer??![]()
Ze loopt altijd zo??
Schijnbaar heeft Alice net mogen spelen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Alle houden jullie eens je mond dicht, oh krijgen we nu SL voor het coin spel ook al?
Kwam door zijn autisme.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy stond er in ieder geval niet glashard over te liegen.
ze is aangekomen daar ookquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef kiki2024 het volgende:
Ik heb hem vaker horen zeggen dat hij altijd Alice veilig zou stellen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope. Hij zei wat ik net schreef. Hij ging op Alice stemmen en niet op Jimmy. Als hij daardoor Jimmy zo ver had gekregen om niet op hem te stemmen dan had Jimmy op de bank gezeten en niet hij. Het is gewoon een uitgekookte.
Klopt, en Tom wel of hij was van gedachten veranderd. Geen idee. Blijft iig een feit dat hij niet boos was om de nominatie. En daar begon deze hele discussie over..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jimmy stond er in ieder geval niet glashard over te liegen.
Dat heb ik met Dartsquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind voetbal een sneue Tokkiesport
Hij had idd gezegd tegen Jimmy dat hij deze keer niet op hem ging stemmen.. is op stream geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem vaker horen zeggen dat hij altijd Alice veilig zou stellen.
Maar goed ik kijk niet 24 uur per dag de streams misschien heeft hij later wel anders gezegd
Dat zal het zijn. Maar wel raar dat je er dan niets in de Cos over leest. Terwijl alles altijd zo uitgebreid besproken wordt. Mijn post daarover gisteren werd ook compleet genegeerd terwijl ik toch anders heel veel reacties krijg.quote:
Alexis had enigszins nog klasse..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:40 schreef basicsaint het volgende:
Ashley is een beetje de Alexis van BB. Vreselijk mens, maar wel vermakelijk.
Er is niets zo veranderlijk als de bewoners daar. Het ene moment is het zus en het andere moment is het zo.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had idd gezegd tegen Jimmy dat hij deze keer niet op hem ging stemmen.. is op stream geweest.
Ik kom net thuisquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:38 schreef Paul het volgende:
Waarom zijn jullie niet zelf buiten ipv kijken naar mensen buiten 🤣😁🤣😁
Dan heb je meer dan ik gehoord. Tom is de eerste daar die ik hoorde beloven dat hij niet op iemand ging stemmen en het toch deed en daarna zelfs kwaad was dat Jimmy op hem had gestemd. Terwijl Jimmy wel tegen hem had gezegd dat hij waarschijnlijk op Tom ging stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets zo veranderlijk als de bewoners daar. Het ene moment is het zus en het andere moment is het zo.
Ze hebben elkaar daar volgens mij allemaal beloofd wel of niet te stemmen en doen het toch
Ze spelen allemaal een spelletje daar.. de één nog valser dan de ander en van de ene vindt men het wel leuk en is alles van geoorloofd en van de ander weer nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niets zo veranderlijk als de bewoners daar. Het ene moment is het zus en het andere moment is het zo.
Ze hebben elkaar daar volgens mij allemaal beloofd wel of niet te stemmen en doen het toch
Ik kan niet vinden wat er gaande is in de arenaquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel mooi van meegenieten
Het is ook een spel, het hoort er allemaal bij.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal een spelletje daar.. de één nog valser dan de ander en van de ene vindt met het wel leuk en is alles van geoorloofd en van de ander weer niet
Ja maar dat is alleen als het over iemand anders gaat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Maar wel raar dat je er dan niets in de Cos over leest. Terwijl alles altijd zo uitgebreid besproken wordt. Mijn post daarover gisteren werd ook compleet genegeerd terwijl ik toch anders heel veel reacties krijg.
Even naar boven scrollen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden wat er gaande is in de arena
Iemand hier?
Dat is zeker zoquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een spel, het hoort er allemaal bij.
Winkel bedoel je?quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat mogen ze toch altijd laat naar de keuken
Arme Randy , ik hoop dat al wat eerder gaat drinkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:51 schreef lojanda het volgende:
Randy gaat naar het winkeltje vandaag.. hij moet vooral veel alcohol meenemen
Zo te zien geen speciale pakketjes en ook geen drank..quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Arme Randy , ik hoop dat al wat eerder gaat drinken
Ik zie het voorals nog niet staanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:51 schreef lojanda het volgende:
Randy gaat naar het winkeltje vandaag.. hij moet vooral veel alcohol meenemen
Zal je net ook zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo te zien geen speciale pakketjes en ook geen drank..
Daar heeft ze niet meer aan gedachtquote:
Jimmy heeft wel de drama in zijn bloed zittenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat Jimmy niet naar de winkel mag, vind hem altijd leuk in de winkel
Hij maakt er altijd wel een leuk momentje van.. hij geniet er ook echt vanquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat Jimmy niet naar de winkel mag, vind hem altijd leuk in de winkel
Jammer weer hoorquote:
BB zal hem er nu op wijzen waarschijnlijk..quote:
Ah zo, wij mogen het niet meer zien dus wie weet of hij nog wel gaat zienquote:
Ja he, vind het altijd wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij maakt er altijd wel een leuk momentje van.. hij geniet er ook echt van
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah zo, wij mogen het niet meer zien dus wie weet of hij nog wel gaat zien
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB zal hem er nu op wijzen waarschijnlijk..
Ja erg jammer en zo heeft hij het gewionquote:
Was toen met Ash ook , dus er zal wel wat worden besprokenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:01 schreef tassie127 het volgende:
Stel ik expres mijn boodschappen uit om naar het winkeltje te kijken mogen we het weer niet zien
Ja ik wacht nog even tot hij terug komt om te zien wat hij heeft gepaktquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was toen met Ash ook , dus er zal wel wat worden besproken
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:03 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog even tot hij terug komt om te zien wat hij heeft gepakt
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was toen met Ash ook , dus er zal wel wat worden besproken
Hij heeft alleen dat bordje in zijn mandje. Ik denk dat ze willen besparen op tasjes en alles door de draaideur komt.quote:
Dat zat vorige keer ook bij het BB pakketquote:
Dat had ik idd al verwacht naamdag er verder niks lag. En ja alcohol zit in het pakket maar er lag dus niks extra’squote:Op zaterdag 6 april 2024 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft alleen dat bordje in zijn mandje. Ik denk dat ze willen besparen op tasjes en alles door de draaideur komt.
Nee voorzichtig hoor. Je ligt zo uit de gratiequote:
Waarschijnlijk weer te lui om de bbq aan te steken en alles weer in de pan gooien..quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:06 schreef tassie127 het volgende:
Zal weer lekker haasten worden dan als ze vanavond nog moeten bbqen en zich klaar maken voor de live
Dat lig ik al jarenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee voorzichtig hoor. Je ligt zo uit de gratie
Ze begonnen al over de pan idd en Tom ze we hebben geen hout meerquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer te lui om de bbq aan te steken en alles weer in de pan gooien..
Of het moet zijn dat BB nu heeft gezegd dat het ook echt op de bbq moet worden gemaakt.
Ze zijn met al het extra’s blij natuurlijk.. zoveel bijzonders hebben ze normaal niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:08 schreef mazaru het volgende:
Leuk dat ze nou wel allemaal enthousiast zijn
Ja, zag het net al, dacht dat iedereen die in de coinmeter moest doen?quote:
Ja volgens mij ook maar jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zag het net al, dacht dat iedereen die in de coinmeter moest doen?
Met dat vorige BBQ pakket was er maar een klein ploegje blij. Toen werd er ook gesuggereerd dat de winkel was veranderd omdat Ashley kwamquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zijn met al het extra’s blij natuurlijk.. zoveel bijzonders hebben ze normaal niet.
Dat moet iedereen ook.. behalve Ashley natuurlijk. Die mag doen wat ze zelf wilquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zag het net al, dacht dat iedereen die in de coinmeter moest doen?
Nou dat vind ik niet zo gek gedacht hoor. Ik vond het wel opvallend en dan zeker ook omdat ze er gratis een Paaspakket bij kreeg met allemaal chocoladequote:Op zaterdag 6 april 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dat vorige BBQ pakket was er maar een klein ploegje blij. Toen werd er ook gesuggereerd dat de winkel was veranderd omdat Ashley kwam
Ze heeft in ieder geval wijn, daar zeurt ze al dagen omquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo gek gedacht hoor. Ik vond het wel opvallend en dan zeker ook omdat ze er gratis een Paaspakket bij kreeg met allemaal chocolade
Misschien was het wel Pasen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet zo gek gedacht hoor. Ik vond het wel opvallend en dan zeker ook omdat ze er gratis een Paaspakket bij kreeg met allemaal chocolade
Ze is er alleen niet zo heel erg goed inquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Ash doet de strijk voor Glenn denk wat hij vanavond aan doet
Het was pasen....quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik herkende je nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wijn, daar zeurt ze al dagen om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh nou kan ze ook al weer niet strijken,en ze loopt heel de dag om week om wijn te zeurenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was pasen....
dus ik denk dat iedereen die die dag in het winkeltje zou zijn geweest, dit paaspakket had meegekregen.
dat om wijn zeuren kan ik me voorstellen. BB is dit jaar wel heel erg karig met de drankquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:21 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh nou kan ze ook al weer niet strijken,en ze loopt heel de dag om week om wijn te zeuren
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werk weer gedaan, tot 1600 uur staat online, nu eerst een terrasje pakken in de zon ....![]()
Randy gaat shoppen - 6 april 2024.Groot gelijk.. geniet er vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ben incognitoquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik herkende je nietwat een druktemaker
Nou denk het juist niet stonden ze toen nog niet ergens onderaan?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
Arme Randy, die gaat zich kapot schrikken mbt Ajax...![]()
Moet toch weer van een persoon benoemd worden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat om wijn zeuren kan ik me voorstellen. BB is dit jaar wel heel erg karig met de drank
Klopt.. hij is in woorden leuker dit jaar maar hij houdt de hand goed op de knipquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
dat om wijn zeuren kan ik me voorstellen. BB is dit jaar wel heel erg karig met de drank
Qua stand is het idd beter, maar verder is de chaos alleen maar groter.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:23 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Nou denk het juist niet stonden ze toen nog niet ergens onderaan?
Ja gelukkig wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Qua stand is het idd beter, maar verder is de chaos alleen maar groter.
Jammer wel ja , ergens snap ik hun angst om problemen te krijgen na al dat gedoe in andere programma'squote:Op zaterdag 6 april 2024 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen zouden ze wel denkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer wel ja , ergens snap ik hun angst om problemen te krijgen na al dat gedoe in andere programma's
Maar dit is wel weer het andere uiterste
Tom 'De moment strijker' heeft gisteren de hele dag zijn spul lopen strijken en vanmorgen alles al ingepakt, Glenn is nu aan het inpakkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter voorkomen dan genezen zouden ze wel denken
De genomineerde zijn druk aan het koffer pakken
Volgens mij had Tom het al eerder vanmiddag gedaan
Dat hebben ze nog niet echt gezegd.. wel dat er geen hout meer is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:29 schreef Angelique61 het volgende:
Doen ze het op de BBQ of gaat het in de pan?
Misschien zit dat er wel bijquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog niet echt gezegd.. wel dat er geen hout meer is.
BB is vast hout aan het sprokkelen want het duurt lang voordat ze het pakket krijgen.. ik verwacht dat het toch zo gewoon de pan in gaatquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien zit dat er wel bij![]()
Wel leuk zo BBQ op de laatste dag voor de finale week
Ook niet handig voor de liveshow.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
BB is vast hout aan het sprokkelen want het duurt lang voordat ze het pakket krijgen.. ik verwacht dat het toch zo gewoon de pan in gaat
Dan mogen ze dat ding nu wel al schoonmaken/aansteken anders staan ze tijdens de live nog te bbq-enquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:29 schreef Angelique61 het volgende:
Doen ze het op de BBQ of gaat het in de pan?
Beter even iemand langs de Mac of beter nog langs de Burger King kunnen sturen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ook niet handig voor de liveshow.
Te weinig tijd en iedereen stinkt.
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan mogen ze dat ding nu wel al schoonmaken/aansteken anders staan ze tijdens de live nog te bbq-en
er is nog geen geur tvquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ook niet handig voor de liveshow.
Te weinig tijd en iedereen stinkt.
Mijn oudste zus had ook een fontein in de tuin, moest continu zeiken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:41 schreef Ireth het volgende:
Ik vond die fonteintjes erg leuk, maar weet nu zeker dat ik er zelf geen 1 wil...
* Ireth gaat maar weer eens naar de wc...
En er zat nog speciaal rooster bijquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:45 schreef Ireth het volgende:
Het wordt dus idd een pan-bbq![]()
Hoor Tom en Glenn zeggen dat het voor de bbq nu al te laat is![]()
Er zijn maar 5 worstjes![]()
Kunnen die stagiaires niet tellen ofzo?
Jim zegt nu ook dat er geen tijd is voor echt bbq-en..quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En er zat nog speciaal rooster bij
Lol.quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezellig toch?
En dan extra vlees omdat er 1 naar huis gaat.
Ik vind dat ook niet mooi hoor. Vind het een beetje te koop lopen met je lichaam.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Vind het echt geen porem Alice in dar pakje..Van achteren zie je dat haar string incl. Broekje helemaal tussen haar billen verdwijnt..En van voren drukt ze de weinige borsten die ze heeft helemaal plat.. Vind de verhoudingen niet mooi..Maar oke dat ben ik
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Vind het echt geen porem Alice in dar pakje..Van achteren zie je dat haar string incl. Broekje helemaal tussen haar billen verdwijnt..En van voren drukt ze de weinige borsten die ze heeft helemaal plat.. Vind de verhoudingen niet mooi..Maar oke dat ben ik
Ze is saai als de hel, dus denkt ze waarschijnlijk punten te scoren door, laten we zeggen, bepaalde fysieke eigenschappen ietwat te accentueren.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Haha, dat schrijft de grootste fan van ****** met haar 30 kilo plastiek in dat lijf!quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is saai als de hel, dus denkt ze waarschijnlijk punten te scoren door, laten we zeggen, bepaalde fysieke eigenschappen ietwat te accentueren.
Jij zal het niet eens zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens.
en dan die holle rug, om die kont nog beter uit te laten komen. Hele slechte houding
Dat as nog in de kookpot durft met al dat plastic.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, dat schrijft de grootste fan van Succubus met haar 30 kilo plastiek in dat lijf!
Jaloerse vrouw gespotquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens.
en dan die holle rug, om die kont nog beter uit te laten komen. Hele slechte houding
Vast jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
al kreeg ik geld toe dan zou ik nog niet willen ruilen
Dat is toch raarquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
Gezellig. 2e barbecue daar op een inductiekookplaat.
Nog nooit zo'n saaie groep gezien met hun maaltijdkeuzes.
Ze hebben geluk dat Jimmy er isquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:34 schreef spapaars het volgende:
Gezellig. 2e barbecue daar op een inductiekookplaat.
Nog nooit zo'n saaie groep gezien met hun maaltijdkeuzes.
Vind dit soort pakjes bij elke vrouw niks. Het is jammer dat het normaal is gemaakt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:04 schreef Hznootje het volgende:
Ze gaan wel gezellig buiten eten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch raar
ze hebben de hele dag niets te doen, en gaan dan nu weer alles in een pan smijten en hap/slik naar binnen werken
prachtig weer buiten, mooie BBQ en dan toch binnen alles in een pan gooien
Ik denk dat Alice alleen saai is voor mensen die de bombarie en drama van mensen als Ashley top vinden. Dat vind ik juist weer heel vermoeiend (zacht uitgedrukt) en iemand als Alice juist erg tof, kan je veel betere en positievere gesprekken mee hebben en genoeg lol. Alleen tja, geen rare nare acties idd dus als je daar van houdt zal het al snel saai zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is saai als de hel, dus denkt ze waarschijnlijk punten te scoren door, laten we zeggen, bepaalde fysieke eigenschappen ietwat te accentueren.
Even de wijn halen..quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:39 schreef schizolientje het volgende:
Hare majesteit zit al aan tafel en wacht op de bediening
Dat hebben ze zeker, die kan echt van niets iets lekkers makenquote:
Ja de rest kan geen hamburger of worst bakken..quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker, die kan echt van niets iets lekkers maken
quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is treurig gesteld met de kookkunsten van de meeste bewoners . onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar als je kijkt over de het koken wat hij gedaan heeft met weinig middelenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:45 schreef spapaars het volgende:
[..]kant en klare hamburgers in de pan.
Tja niemand kreeg de kans om te koken. Herinner me nog in het begin dat hij boos werd dat er iemand anders wilde koken..quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar als je kijkt over de het koken wat hij gedaan heeft met weinig middelen
Dat bedoel ik niet, alleen dat hij van niets iets kon maken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja niemand kreeg de kans om te koken. Herinner me nog in het begin dat hij boos werd dat er iemand anders wilde koken..
Ik zou deze BB-editie de paprikavreters noemen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu, maar als je kijkt over de het koken wat hij gedaan heeft met weinig middelen
Dat weet je niet he.Of iemand anders dat wel of niet kan kregen de kans niet...Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, alleen dat hij van niets iets kon maken.
Ja was wel heel veel met paprika, volgens mij gaan ze straks thuis allemaal last van hun darmen krijgen als ze weer gevarieerd kunnen etenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zou deze BB-editie de paprikavreters noemen.
Bwa, Alice haar gesprekken zijn niet altijd van hoog niveau hoor. Meer oppervlakkig en van buiten geleerde phrases.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice alleen saai is voor mensen die de bombarie en drama van mensen als Ashley top vinden. Dat vind ik juist weer heel vermoeiend en iemand als Alice juist erg tof, kan je veel betere en positievere gesprekken mee hebben en genoeg lol. Alleen tja, geen rare nare acties idd dus als je daar van houdt zal het als snel saai zijn.
wie weet heeft ze vroeger weinig gehadquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:53 schreef Angelique61 het volgende:
Alice als ze eet schieten der ogen van links naar rechts bang dat ze te laat is
Was dat echt zo erg? Dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja niemand kreeg de kans om te koken. Herinner me nog in het begin dat hij boos werd dat er iemand anders wilde koken..
Ik weetutquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:52 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ook ook ook ik ik ik ook ook overal doorheen RARA
Dat kanquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:54 schreef danilel het volgende:
[..]
wie weet heeft ze vroeger weinig gehad
Tja, ze moet hamsteren voor haar poep hequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:53 schreef Angelique61 het volgende:
Alice als ze eet schieten der ogen van links naar rechts bang dat ze te laat is
Vanaf toen is het er wel een beetje ingeslopen dat Jimmy kookte en iedereen vind het wel best inmiddels.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Was dat echt zo erg? Dat heb ik dan gemist![]()
De meesten hadden gewoon geen fantasie en konden ook nog eens niet koken . Weet wel dat hij een keer not amused was toen Danny het koken wilde overnemen, maar Danny wilde toen met alles shinen , (paar weken geleden toen hij van die rare dingen riep mbt nomineren.
De meesten waren allang blij met Jimmy's kookkunsten
dat is goed voor haar nederlandse poep, haar eigen belgische poep zal een nepperd moeten zijnquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:57 schreef spapaars het volgende:
Hele bakken worden leeg gekiept op haar bord.
[ afbeelding ]
Je bent een trouwe volger lees ik.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef danilel het volgende:
[..]
dat is goed voor haar nederlandse poep, haar eigen belgische poep zal een nepperd moeten zijn
Randy kan volgens mij wel lekker koken. maar ik heb me toch wel verwonderd over het gebrek aan fantasie van een aantal mensen. Misschien is 'iedereen' ook wat overdrevenquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vanaf toen is het er wel een beetje ingeslopen dat Jimmy kookte en iedereen vind het wel best inmiddels.
Maar nu word er aangenomen dat niemand kan koken en dat betwijfel ik...
Veel variatie heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Randy kan volgens mij wel lekker koken. maar ik heb me toch wel verwonderd over het gebrek aan fantasie van een aantal mensen. Misschien is 'iedereen' ook wat overdreven
Vreselijk jaquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Veel variatie heb ik niet gezien.
De eerste week met die supermarkt aten ze elke dag pizza.
Volgens mij herinner ik me die keer ook. Jim zou koken met Dilano maar werd toen bruut de keuken uitgewerkt door bepaalde personen en daar was ie toen boos over. Omdat ie gewoon weg geduwd werd de keuken uit...quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit voorval iddquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik me die keer ook. Jim zou koken met Dilano maar werd toen bruut de keuken uitgewerkt door bepaalde personen en daar was ie toen boos over. Omdat ie gewoon weg geduwd werd de keuken uit...
(Of wij hebben het allebei over een andere keer, maar deze herinner ik me iig)
dat was met die pompoenenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik me die keer ook. Jim zou koken met Dilano maar werd toen bruut de keuken uitgewerkt door bepaalde personen en daar was ie toen boos over. Omdat ie gewoon weg geduwd werd de keuken uit...
Ashley vind ik prachtig als RLS-kandidaat, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, dat schrijft de grootste fan van ****** met haar 30 kilo plastiek in dat lijf!
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley vind ik prachtig als RLS-kandidaat, maar meer ook niet.
Ik heb een pesthekel aan tattoos, neptieten, nepwenkbrauwen, nepnagels, nep-bleektandjes etc.
Dan nog liever een kerel, zou ik bijna zeggen.
Ik zei ook niet per se hóóg niveau. Maar wel gewoon prima niveau en hoger dan een hoop mensen die belangrijke zaken afdoen als onzin. Je kunt met haar iig over het leven en wat basispsychologie praten/beetje filosoferen en het leven waarderen enz. Positiviteit. En je kunt verwachten dat het puur en oprecht is, met altijd positieve intenties. Er zit niks slechts in haar. Daar is ze ook gewoon consequent in dus het is puur. Én genoeg lol.quote:Op zaterdag 6 april 2024 17:54 schreef jooba het volgende:
[..]
Bwa, Alice haar gesprekken zijn niet altijd van hoog niveau hoor. Meer oppervlakkig en van buiten geleerde phrases.
En haar schrale nasale ééntonige stem erbij.....
(maar een tof meisje hoor)
Interessante uitspraakquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley vind ik prachtig als RLS-kandidaat, maar meer ook niet.
Ik heb een pesthekel aan tattoos, neptieten, nepwenkbrauwen, nepnagels, nep-bleektandjes etc.
Dan nog liever een kerel, zou ik bijna zeggen.
Was met Halloween en de pompoensoep, toen heeft ie het tegen Ka en Ash gezegd en die zijn toen gewoon de keuken uitgegaan. Ze pikten nl zijn tv-momentje inquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uiteraard degene die op basis van protocol voor hoort te gaan.quote:
Boekenwijsheid van een meiske van net 20 jaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:54 schreef jooba het volgende:
[..]
Bwa, Alice haar gesprekken zijn niet altijd van hoog niveau hoor. Meer oppervlakkig en van buiten geleerde phrases.
En haar schrale nasale ééntonige stem erbij.....
(maar een tof meisje hoor)
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uiteraard degene die op basis van protocol voor hoort te gaan.
Nou vind Ashley af en toe ook zwaar politiek correct ouwehoeren...zou ook zo uit een "praten voor dummies" kunnen komen...quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boekenwijsheid van een meiske van net 20 jaar
Leuke praat maar het komt gewoon wat gemaakt over
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Oh sorry, het mag natuurlijk alleen over Ashley gaan als het negatief neigt
Omdat ze Glenn wilde saven en Jim omdat hij haar gegund had om de ticket te winnen. en ja dan blijft er niet veel over. Ze kon er 2 saven en de andere bewoners 1quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan Jimmy die van te voren heeft zitten verrekenen hoe hij moest stemmen om te zorgen dat hij er niet op zou komen. Ze spelen allemaal voor hun zelf en als je uit zo'n kleine vijver moet vissen zijn je maatjes de lul.
Ashley heeft ook Tom genomineerd terwijl ze gezegd had dat niet te doen.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou vind Ashley af en toe ook zwaar politiek correct ouwehoeren...zou ook zo uit een "praten voor dummies" kunnen komen...
Uit de panquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:13 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze bbq? of wat is het? broodjes enz.. dacht eerst shoarma
panQquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:13 schreef Sestra666 het volgende:
En veel gekaart en gehangen ... rummikubbendquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:20 schreef Ireth het volgende:
- we hebben gestreden
- we hebben afgezien
Ik zei wel bijna hè.quote:
En geslapenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En veel gekaart en gehangen ... rummikubbend
Nee, van BBQ worden ze moe en de kleertjes gaan ervan stinken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:13 schreef Sestra666 het volgende:
Ja ik snap het ook niet. Had verwacht Tom op 1 en dan spannend tussen Randy en Glenn. En dan vind ik persoonlijk Randy leuker dan Glenn. Prima gast maar behoorlijk saai.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had het al gezien en nooit verwacht. We krijgen dus weer een saaie Belg als winnaar.
Ik vermoed dat de asley fans voor hem zijn gegaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik had het al gezien en nooit verwacht. We krijgen dus weer een saaie Belg als winnaar.
Dat is te vroeg geconcludeerdquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor. Maar met Ty en Rabdy-stemmers zou Tom het kunnen redden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
quote:
wat een domper als Glenn wint. hij sjokt alleen door het huis met zijn slippers, loopt mee met Ashley..nooit zelf gestreden maar zich achter Ashley en Danny verscholen, en ik kan totaal niet om hem lachen...saai, geen persoonlijkheid en 0 humor. en nog arrogant ook, je had die kop van hem moeten zien toen jimmy er als favoriet uit kwam, die man denkt echt dat hij heel wat is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet echt de tijd om uitgebreid te gaan bbq-en met de live om 20:00quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, van BBQ worden ze moe en de kleertjes gaan ervan stinken.
Vooralsnog zitten er nu 2 ned.. dames nog in het spel..quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is te vroeg geconcludeerd
2 mannelijke belgen in finale WEEK
maar ook 1 ned vrouw in de Finale WEEK
en 1 nl man in de Finale WEEK
2 belgen, 2 nl zoals al verwacht was
FINALE ZELF is pas zaterdag 13 april
En terecht. Glenn is een van de enige die Ash altijd gesteund heeft en vooral altijd weer op haar plaats gezet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de asley fans voor hem zijn gegaan
Nee hoor, dan weten dat alvast maar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:33 schreef woxxel2 het volgende:
Vinden jullie het echt nog spannend?
De winnaar is toch al duidelijk als het maar kan.
Ashley gaat de finale winnen
op haar plaats gezet lol. 1x in de badkamer en daarna nooit weerquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En terecht. Glenn is een van de enige die Ash altijd gesteund heeft en vooral altijd weer op haar plaats gezet.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:33 schreef woxxel2 het volgende:
Vinden jullie het echt nog spannend?
De winnaar is toch al duidelijk als het maar kan.
Ashley gaat de finale winnen
Tom heeft bijna 30% aan eigen stemmen. Glenn 45% samengesteld uit eigen en Ashley stemmers. Dat meenemende is het nog geen gelopen race.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Het zou wel bij dit jaar passen, als top blunder in een jaar vol blunders.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat een domper als Glenn wint. hij sjokt alleen door het huis met zijn slippers, loopt mee met Ashley..nooit zelf gestreden maar zich achter Ashley en Danny verscholen, en ik kan totaal niet om hem lachen...saai, geen persoonlijkheid en 0 humor. en nog arrogant ook, je had die kop van hem moeten zien toen jimmy er als favoriet uit kwam, die man denkt echt dat hij heel wat is.
als Tom gaat is dat echt heel lachwekkend. hij staat sinds dag 1 al ijzersterk en nu opeens van een randy verliezen? dit seizoen is meest doorgestoken kaart ever en walgelijk om te zienquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:36 schreef freaky40 het volgende:
Het is nog geen gelopen race, lees op FB dat het tussen Tom en Randy gaat.
O ja ik vergeet alicequote:Op zaterdag 6 april 2024 18:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vooralsnog zitten er nu 2 ned.. dames nog in het spel..
Gisteren stond Randy een sketch te doen over Ashley en haar clubje. Glenn staat erbij en lacht.. Niet doorhebben dat ie eigenlijk totaal voor lul gezet werdt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:32 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
wat een domper als Glenn wint. hij sjokt alleen door het huis met zijn slippers, loopt mee met Ashley..nooit zelf gestreden maar zich achter Ashley en Danny verscholen, en ik kan totaal niet om hem lachen...saai, geen persoonlijkheid en 0 humor. en nog arrogant ook, je had die kop van hem moeten zien toen jimmy er als favoriet uit kwam, die man denkt echt dat hij heel wat is.
Alice stemmers zijn op tom gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom heeft bijna 30% aan eigen stemmen. Glenn 45% samengesteld uit eigen en Ashley stemmers. Dat meenemende is het nog geen gelopen race.
ja ik zag het. haha wat een domboquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gisteren stond Randy een sketch te doen over Ashley en haar clubje. Glenn staat erbij en lacht.. Niet doorhebben dat ie eigenlijk totaal voor lul gezet werdt.
Hoezo ijzersterk? Dat weten we toch helemaal niet? Hij heeft 1x op de bank gezetenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:37 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als Tom gaat is dat echt heel lachwekkend. hij staat sinds dag 1 al ijzersterk en nu opeens van een randy verliezen? dit seizoen is meest doorgestoken kaart ever en walgelijk om te zien
ik volg de polls al sinds dag 1 dus dat weet ik wel, en dat Halloween ding had hij ook gewonnen door stemmersquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoezo ijzersterk? Dat weten we toch helemaal niet? Hij heeft 1x op de bank gezeten
Huh?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bout moet ontkalkt worden hij spuugt bruine vlekken
Moet ashley niet aan der metamorfose beginnen?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn verhuisd van buiten liggen naar op bed liggen
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:44 schreef Polleke1234 het volgende:
Toch maar even zes keer op Randy gestemd.
Ashley? Of bedoel je Alice?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moet ashley niet aan der metamorfose beginnen?
Ash is zo klaar..Poephoofd is al oranje nog even die fluorescerende oranje lippenstift op en klaar is ze.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze had aan Glenn gevraagd of hij haar haren wilde krullenquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ohw oké ij dacht al wat mis ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jimmy was shirt strijken van Tom en toen kwam er bruin water uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |