ja alle leuke zijn er uitgeflikkerd door BB , om die ****** er maar in te houdenquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
OK dan nog blijft de BBNLBE wel het meest saaie BB ding van de wereld op dit moment ...
Ja inderdaad alles om die Tom er maar in te houden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja alle leuke zijn er uitgeflikkerd door BB , om die******* er maar in te houden
Ik zit te wachten op de stem die ze komt wekkenquote:
zaterdag dotquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de stem die ze komt wekken
Ondertussen is Tom druk bezig met sinaasappelen persen.
Ja, denk nu helemaal valt geen spel meer te spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zaterdag dot
dan worden ze meestal rond half 9/ 9 uur gewekt
zal vandaag niet anders zijn
In de poll van Salarrr heeft Tom 29 procent en Randy 26 procent en Glenn 45quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
De halve finale vanavond, ook al niet spannend, Randy gaat naar huis
O liggen ze zo dicht bij elkaar, dan gaat het nog spannend wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
In de poll van Salarrr heeft Tom 29 procent en Randy 26 procent en Glenn 45
#TeamTomquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef PinkLow het volgende:
Ik wil op Glenn stemmen, maar ik vind Tom de laatste dagen niet zo heel lief, dus tactisch wil ik op Randy stemmen...
Maar Tom kan ook heel lief zijn..
Jeetje lastig deze ronde hoor
Gewoon stemmen op wat jou gevoel zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef PinkLow het volgende:
Ik wil op Glenn stemmen, maar ik vind Tom de laatste dagen niet zo heel lief, dus tactisch wil ik op Randy stemmen...
Tom deze ronde door helpen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef PinkLow het volgende:
Ook al is hij soms wat nukkigquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tom deze ronde door helpen.
Hij was gisteren weer gewoon zijn gezellige zelf.
Bizar als de butler dit gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Als je een finale Glenn Ash tom krijgtquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:41 schreef happyme28 het volgende:
Vind ook dat Randy het niet verdient. Hij staat nu dichtbij omdat hij stemmen van Ty en Ashley krijgt maar in de finale redt hij het niet.
Die stemmen gaan zo goed als door de helft ivm stemmen van Ashley. Tom heeft nog steeds de beste kans als hij overleeftquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Bizar als de butler dit gaat winnen.
Precies.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een finale Glenn Ash tom krijgt
dan wordt het spannend
Als die oproep van die Belgische voetballer effect heeft kan de poll van Salar er zo maar eens naast gaan zitten. Ik verwacht dat de 1,8 miljoen volgers van die voetballer niet op de poll van Salar zullen stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat Fans elkaar de hersenen in slaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik stem toch op Randy.
Het is een tegenstem.
Een stem tegen dominantie en brutaliteit.
Een stem tegen fanatiek schreeuwende fans die hun geluid willen doordrukken. Die elkaar slaan met stokken en baas boven baas de media willen doen geloven dat zij gelijk hebben. Dat hun idool BB moet winnen.
Als het een cartoon was zou je de fans van Ashley en Tom elkaar de hersens in zien slaan in zo'n enorme stofwolk.
En even verderop staat de winnaar met de beker.
Wat poëtisch zo op de vroege morgenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik stem toch op Randy.
Het is een tegenstem.
Een stem tegen dominantie en brutaliteit.
Een stem tegen fanatiek schreeuwende fans die hun geluid willen doordrukken. Die elkaar slaan met stokken en baas boven baas de media willen doen geloven dat zij gelijk hebben. Dat hun idool BB moet winnen.
Als het een cartoon was zou je de fans van Ashley en Tom elkaar de hersens in zien slaan in zo'n enorme stofwolk.
En even verderop staat de winnaar met de beker.
Ik stem op een persoon.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat jij vindt dat Fans elkaar de hersenen in slaan
Stem je op iemand die stemmen krijgt van team Ash
dus het hele epistel was voor niksquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik stem op een persoon.
Fuck fans en teams en media.
Maar je "straft" personen om wat de fans doen... alsof hun daar wat aan kunnen doenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik stem op een persoon.
Fuck fans en teams en media.
Zaterdag hé.quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:03 schreef greysbones het volgende:
BB heeft weer alle tijd
krijgen we een uitslaaprecord?
normaal 9 uur(op zaterdag)quote:Op zaterdag 6 april 2024 09:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaterdag hé.
Vanavond wel live op tv zonder walletjes onder de ogen.
Spannende dag voor de 2, wel of misschien niet naar de finaleweek.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Tom is echt van de vlotte vandaag
Nu ook al klaar met douchen. Maakt ook netjes de douchecabine droog
Aan de ene kant wil ik deze ronde op Tom stemmenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:53 schreef Ireth het volgende:
De insta van Heisa roept ook op om op Tom te stemmen zie ik net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |