ja alle leuke zijn er uitgeflikkerd door BB , om die ****** er maar in te houdenquote:Op vrijdag 5 april 2024 23:12 schreef chufi het volgende:
OK dan nog blijft de BBNLBE wel het meest saaie BB ding van de wereld op dit moment ...
Ja inderdaad alles om die Tom er maar in te houden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja alle leuke zijn er uitgeflikkerd door BB , om die******* er maar in te houden
Ik zit te wachten op de stem die ze komt wekkenquote:
zaterdag dotquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de stem die ze komt wekken
Ondertussen is Tom druk bezig met sinaasappelen persen.
Ja, denk nu helemaal valt geen spel meer te spelen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zaterdag dot
dan worden ze meestal rond half 9/ 9 uur gewekt
zal vandaag niet anders zijn
In de poll van Salarrr heeft Tom 29 procent en Randy 26 procent en Glenn 45quote:Op zaterdag 6 april 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
De halve finale vanavond, ook al niet spannend, Randy gaat naar huis
O liggen ze zo dicht bij elkaar, dan gaat het nog spannend wordenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:27 schreef PinkLow het volgende:
[..]
In de poll van Salarrr heeft Tom 29 procent en Randy 26 procent en Glenn 45
#TeamTomquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef PinkLow het volgende:
Ik wil op Glenn stemmen, maar ik vind Tom de laatste dagen niet zo heel lief, dus tactisch wil ik op Randy stemmen...
Maar Tom kan ook heel lief zijn..
Jeetje lastig deze ronde hoor
Gewoon stemmen op wat jou gevoel zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef PinkLow het volgende:
Ik wil op Glenn stemmen, maar ik vind Tom de laatste dagen niet zo heel lief, dus tactisch wil ik op Randy stemmen...
Tom deze ronde door helpen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef PinkLow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |