Het weer valt alleen wat tegen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:17 schreef WillemsJ het volgende:
Ik moet zeggen dat Suzuka echt een mooi circuit is.
Gelukkig is de race uit het natte seizoen gehaald.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer valt alleen wat tegen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is de race uit het natte seizoen gehaald.
Akkoord.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:17 schreef WillemsJ het volgende:
Ik moet zeggen dat Suzuka echt een mooi circuit is.
Start om 7:00. Dat is exact 10 minuten nadat mijn jongste zich meestal meldt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Het zou zondag wel eens kunnen gaan druppen. Wie gaat er toch een wekkertje zetten?
Ik, als echte F1-fan!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Het zou zondag wel eens kunnen gaan druppen. Wie gaat er toch een wekkertje zetten?
De dagen dat ik kan uitslapen en na 7 uur wakker ben geworden kan ik me ook niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Start om 7:00. Dat is exact 10 minuten nadat mijn jongste zich meestal meldt.
Prachtig kinderen, je mist niks van de Formule 1.
Je krijgt er ook heel veel voor terug. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De dagen dat ik kan uitslapen en na 7 uur wakker ben geworden kan ik me ook niet eens meer herinneren![]()
Het genoegen van ouder worden. Ofzoiets. Net zoals alle andere gebreken
is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Gewrichtspijn, rugpijn, slechtere gezondheid, vergeetachtigheid, een bril... allemaal dingen!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt er ook heel veel voor terug. Zeggen ze.
Ze zeggen alleen nooit wat en wanneer.
Dat is gewoon omdat je een ouwe lul bent.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewrichtspijn, rugpijn, slechtere gezondheid, vergeetachtigheid, een bril... allemaal dingen!
oude ziel jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je een ouwe lul bent.
daar ook al?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer valt alleen wat tegen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gebeurt hier wel eens, als die een knuffel geeftquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Ik baal alleen van die kutregenbanden omdat bij een beetje regen al snel met de rode vlag gezwaaid wordtquote:
Ik nog niet gelukkig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je een ouwe lul bent.
Meestal gevolgd door de vraag:"papa mag ik....."quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gebeurt hier wel eens, als die een knuffel geeft
Ik ben wel wakker rond die tijdquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zou Stroll en Sargeant nemen in de managerquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
Waren de VT's een (klein) beetje representatief voor de prestaties, denken jullie?
Ik heb ze niet live kunnen kijken.
(edit: wat vonden jullie specifiek van Haas, en Aston Martin?)
ligt aan het slechte weer, de afgelopen periodequote:Op vrijdag 5 april 2024 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kom je eigenlijk wel over altijd.
Dan doen ze botten pijn natuurlijk. Dat is ook naar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt aan het slechte weer, de afgelopen periode
En toen gewoon normaal?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou Stroll en Sargeant nemen in de manager
In de manager zijn we concurrentenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
En toen gewoon normaal?![]()
Wat een trollerige reactie eigenlijk
Uiteraard heb ik de samenvattingen gezien
En ik vraag naar hoe representatief de VT-rondjes waren.quote:
Toch (weer) even een lans breken voor Stroll.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de naam van Mick in deze context niet helemaal op zijn plek. Dat is toch echt net een andere categorie, net als Stroll. Geen (sub)toppers, maar ook niet zo slecht als Sargeant of Goatifi.
Stroll heeft dan ook wel al die tijd een veel betere auto gehad dan Mick. Ik denk dat ze redelijk gelijkwaardig zijn en beide een plek in de F1 verdienen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch (weer) even een lans breken voor Stroll.(sorry voor de woordspeling, kon het niet laten)
Stroll heeft 3 podiums en een pole position. Diverse hoger aangeslagen coureurs kunnen daar alleen maar van dromen en Mick is daar zeker nooit ook maar in de buurt gekomen.
Natuurlijk vind ook ik Lance een beetje een flapdrol, die niet in z'n spiegels kijkt en vaak een beetje ongemotiveerd rondrijdt, maar als hij wil kan 'ie het wel. Zeker in de regen. Of anders gezegd: het probleem van Lance is niet dat hij het niet kan, maar dat hij er gewoon geen zin in heeft en ook niet hoeft, omdat hij een gegarandeerd zitje heeft.
Dat weten alleen de teams. En Sargeant heeft hem in de muur gezet, maar dat is het ook wel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik vraag naar hoe representatief de VT-rondjes waren.
Begreep dat het ook een tijd stilgelegen heeft?
Dat is wel aardig representatief.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Sargeant heeft hem in de muur gezet
Lance is vooral ontzettend dapper in de regen. Durft enorm veel. Hoe die bij de start door de spray iedereen voorbij durft te gaan, dat is wel indrukwekkend hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:30 schreef opgebaarde het volgende:
Lance kan het in de regen soms. Niet altijd. Ik weet niet of ik het me goed herinner maar Zandvoort was niet best en de overige keren was die niet beter dan Alonso (?)
Interessant r, leuk dat je die start aanhaalt. Daar pakt hij inderdaad structureel veel plekken. Dapper is een mooi woord, dat kan het zomaar zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lance is vooral ontzettend dapper in de regen. Durft enorm veel. Hoe die bij de start door de spray iedereen voorbij durft te gaan, dat is wel indrukwekkend hoor.
Of hij goed of gek is onder die omstandigheden durf ik alleen niet te zeggen.
gekquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lance is vooral ontzettend dapper in de regen. Durft enorm veel. Hoe die bij de start door de spray iedereen voorbij durft te gaan, dat is wel indrukwekkend hoor.
Of hij goed of gek is onder die omstandigheden durf ik alleen niet te zeggen.
Ja, dat kan. Toch gaat het vaak goed. Vol tussen de muur en tegenstanders met nauwelijks zicht. Dat zijn zeldzame momenten van klasse die ik onder die omstandigheden vrijwel bij geen enkele andere coureurs zie.quote:
toch gaat het verhoudingsgewijs ook vaak foutquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Toch gaat het vaak goed. Vol tussen de muur en tegenstanders met nauwelijks zicht. Dat zijn zeldzame momenten van klasse die ik onder die omstandigheden vrijwel bij geen enkele andere coureurs zie.
Hij heeft wel talent maar ontbreekt wat aan commitment denk ik, ik schat Alonso hoog in hoor maar die is ook al een tijd over z'n top heen, als je daar door zoek gereden wordt heb je niks in F1 te zoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Toch gaat het vaak goed. Vol tussen de muur en tegenstanders met nauwelijks zicht. Dat zijn zeldzame momenten van klasse die ik onder die omstandigheden vrijwel bij geen enkele andere coureurs zie.
Maar onder andere omstandigheden. Het lijkt wel of hij onder relatief eenvoudige omstandigheden meer fouten maakt als onder uitdagende, maar misschien heb ik de verkeerde momenten in beeld.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch gaat het verhoudingsgewijs ook vaak fout
(vaker als bij andere coureurs met dezelfde ervaring )
Ik denk dat Alonso nog altijd bij de vijf beste coureurs op de grid hoort. Ben het dus niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel talent maar ontbreekt wat aan commitment denk ik, ik schat Alonso hoog in hoor maar die is ook al een tijd over z'n top heen, als je daar door zoek gereden wordt heb je niks in F1 te zoeken.
in vrij standaard situaties zie je hem inderdaad rookie fouten makenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar onder andere omstandigheden. Het lijkt wel of hij onder relatief eenvoudige omstandigheden meer fouten maakt als onder uitdagende, maar misschien heb ik de verkeerde momenten in beeld.
Hij oogt wat gemakzuchtig en ongeïnteresseerd vaak.
Ja, dat dus. Gek ventje.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
in vrij standaard situaties zie je hem inderdaad rookie fouten maken
en in bijv een regen race iets doen wat er maar weinig kunnen
ik ook niet inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Alonso nog altijd bij de vijf beste coureurs op de grid hoort. Ben het dus niet helemaal met je eens.
Dat zegt meer over de rest dan over Alonso, ik heb hem ook hoog zitten maar het kan niet zo zijn dat Hamilton over z'n top is en Alonso niet dus dan komt Lance gewoon tekort.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Alonso nog altijd bij de vijf beste coureurs op de grid hoort. Ben het dus niet helemaal met je eens.
Hoezo kan dat niet dan?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over Alonso, ik heb hem ook hoog zitten maar het kan niet zo zijn dat Hamilton over z'n top is en Alonso niet dus dan komt Lance gewoon tekort.
Omdat Alonso nog ouder is dan Hamilton, op een gegeven moment wordt het echt wel minder, dan kan je nog steeds beter zijn dan vele anderen maar ik ga er vanuit dat Alonso niet meer z'n topniveau heeft.quote:
Rare redenatie. Hoe goed de rest is is niet zo relevant als er nog een zwik coureurs minder is dan Stroll. Ik zou niet weten wie er nu geen plekje heeft omdat alle coureurs vanaf Stroll naar beneden in de F1 zitten. Dan heb je het al snel over een coureur of 8 die beter zouden moeten zijn dan wat er nu rondrijdt?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest dan over Alonso, ik heb hem ook hoog zitten maar het kan niet zo zijn dat Hamilton over z'n top is en Alonso niet dus dan komt Lance gewoon tekort.
ik denk dat niet alleen leeftijd bepalend isquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat Alonso nog ouder is dan Hamilton, op een gegeven moment wordt het echt wel minder, dan kan je nog steeds beter zijn dan vele anderen maar ik ga er vanuit dat Alonso niet meer z'n topniveau heeft.
Ik vind het bewonderingswaardig van z'n vader hoor maar als je zoon eigenlijk alleen Hulkenberg als teammaat heeft verslagen en Sirotkin meen ik en het verder af heeft moeten leggen tegen Massa, Perez, Vettel en nu Alonso dan kom je gewoon tekort en dat in z'n 8e jaar F1 dus het is geen kwestie meer van ervaring opdoen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rare redenatie. Hoe goed de rest is is niet zo relevant als er nog een zwik coureurs minder is dan Stroll. Ik zou niet weten wie er nu geen plekje heeft omdat alle coureurs vanaf Stroll naar beneden in de F1 zitten. Dan heb je het al snel over een coureur of 8 die beter zouden moeten zijn dan wat er nu rondrijdt?
Ik denk het zeker wel maar het is ook afhankelijk hoe hoog je op je top was, Lance z'n top ligt vooralsnog een stuk lager.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat niet alleen leeftijd bepalend is
Hij heeft het af moeten leggen tegen drie wereldkampioenen en een vice-wereldkampioen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het bewonderingswaardig van z'n vader hoor maar als je zoon eigenlijk alleen Hulkenberg als teammaat heeft verslagen en Sirotkin meen ik en het verder af heeft moeten leggen tegen Massa, Perez, Vettel en nu Alonso dan kom je gewoon tekort en dat in z'n 8e jaar F1 dus het is geen kwestie meer van ervaring opdoen.
Niks tegen Stroll verder en er zijn er wel meer waarvan ik vind dat ze genoeg tijd hebben gehad.
Alonso weet ook met minder materiaal het maximale aeruit te halen. Dat kan Hamilton niet, die moet in de beste auto zitten voor resultaten anders is het 3x niks. Of in Alonso's woorden "This guy only know how to race at the front"quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldkampioenen aan het einde van hun carriere, verder prima dat hij meehobbelt in het F1 circus maar hij is niet goed genoeg en daar gaat het toch om.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij heeft het af moeten leggen tegen drie wereldkampioenen en een vice-wereldkampioen.
Ja, dan ben je automatisch brandhout.
Klopt, dat zie je nu met Russell vs Hamilton, al begrijp ik bij die laatste ook nog wel weer dat hij na 7 titels niet tot z'n tandvlees gaat voor P5.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Alonso weet ook met minder materiaal het maximale aeruit te halen. Dat kan Hamilton niet, die moet in de beste auto zitten voor resultaten anders is het 3x niks. Of in Alonso's woorden "This guy only know how to race at the front"
Niet goed genoeg waarvoor? Om kampioen te worden?quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldkampioenen aan het einde van hun carriere, verder prima dat hij meehobbelt in het F1 circus maar hij is niet goed genoeg en daar gaat het toch om.
Dus bij gebrek aan beter is het prima dat hij meedoet? Ik vind dat wel jammer net als ik het jammer vind dat Hulkenberg, Bottas en Magnussen nog rondrijden om er maar een paar te noemen, dan zie ik liever wat jonge talenten het proberen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet goed genoeg waarvoor? Om kampioen te worden?
Nee, dat niet. Maar nogmaals, wie zitten er thuis op de bank die beter zijn dan Stroll en alle F1 coureurs die nog minder zijn?
Het is moeilijk Stroll in te schatten. Hij kan soms best aaardige dingen doen om het de race erop als een rookie te verprutsen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet goed genoeg waarvoor? Om kampioen te worden?
Nee, dat niet. Maar nogmaals, wie zitten er thuis op de bank die beter zijn dan Stroll en alle F1 coureurs die nog minder zijn?
Stroll zou niet meer in F1 rondrijden als zijn pa geen team gekocht had, naar mijn mening, hij zal ook altijd in F1 blijven rondrijden zolang zijn pa eigenaar is van AMR.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:07 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is moeilijk Stroll in te schatten. Hij kan soms best aaardige dingen doen om het de race erop als een rookie te verprutsen.
Dat is de kern ja. Want als er niet beter is dan wordt het dus minder.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus bij gebrek aan beter is het prima dat hij meedoet? Ik vind dat wel jammer net als ik het jammer vind dat Hulkenberg, Bottas en Magnussen nog rondrijden om er maar een paar te noemen, dan zie ik liever wat jonge talenten het proberen.
Eens, maar er is op dit moment gewoon niet zoveel jonge aanwas. Het talent dat er was heeft het allemaal tot de F1 geschopt. Leclerc, Max,Russel,Norris,Albon, Sainz jr.... al zou ik graag zien dat Antonelli en Lawson een kans krijjgen, maar dan heb je het ook wel gehad. En een paar "talenten" hebben het niet waar kunnen maken, Stoffel Vandoorne, Nyck de Vries, Mick Schumacher om een paar voorbeelden te noemen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stroll zou niet meer in F1 rondrijden als zijn pa geen team gekocht had, naar mijn mening, hij zal ook altijd in F1 blijven rondrijden zolang zijn pa eigenaar is van AMR.
Qua talent heeft hij niet voldoende in huis naar mijn mening, Schumacher jr. idem.
Ik weet wel hoe F1 werkt maar dat betekent dat ik het er mee eens moet zijn, ik blijft toch wel kijken hoorquote:Op vrijdag 5 april 2024 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is de kern ja. Want als er niet beter is dan wordt het dus minder.
Ik denk namelijk niet dat er 5/6 talenten rondrijden die beter zijn dan de 5/6 slechtste rijders in de F1.
En dat ik dat denk is niet zo relevant, maar de kenners bij de teams denken dat ook. Anders zouden er wel meer talenten een kans krijgen.
Ik zie Ric, Bottas, Hulk en Mag ook liever vertrekken. Maar dan wel vervangen door jongens die beter zijn, of dat op korte termijn kunnen worden. En zoveel zijn die er echt niet met de middelen om in de F1 te komen.
Nu noem je wel een paar namen die gefaald hebben, terwijl er ook nog coureurs rondrijden die ook matig presteerden hun eerste seizoen, maar daar niet op zijn afgestraft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:21 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eens, maar er is op dit moment gewoon niet zoveel jonge aanwas. Het talent dat er was heeft het allemaal tot de F1 geschopt. Leclerc, Max,Russel,Norris,Albon, Sainz jr.... al zou ik graag zien dat Antonelli en Lawson een kans krijjgen, maar dan heb je het ook wel gehad. En een paar "talenten" hebben het niet waar kunnen maken, Stoffel Vandoorne, Nyck de Vries, Mick Schumacher om een paar voorbeelden te noemen.
Zo makkelijk is het allemaal niet, zon zitje daar zijn doorgaans miljoenen mee gemoeid dus ik snap best datze niet zomaar iemand laten rijden.
Voordeel van deze oudgedienden is wel hun ervaring. Gunstig voor de teams die minder last hebben wat brokken betreft, maar ook hebben de races minder incidenten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is de kern ja. Want als er niet beter is dan wordt het dus minder.
Ik denk namelijk niet dat er 5/6 talenten rondrijden die beter zijn dan de 5/6 slechtste rijders in de F1.
En dat ik dat denk is niet zo relevant, maar de kenners bij de teams denken dat ook. Anders zouden er wel meer talenten een kans krijgen.
Ik zie Ric, Bottas, Hulk en Mag ook liever vertrekken. Maar dan wel vervangen door jongens die beter zijn, of dat op korte termijn kunnen worden. En zoveel zijn die er echt niet met de middelen om in de F1 te komen.
Tja... ik vind persoonlijk Ocon bijvoorbeeld ook niet goed genoeg voor de F1, maar ik bepaal niet hequote:Op vrijdag 5 april 2024 19:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nu noem je wel een paar namen die gefaald hebben, terwijl er ook nog coureurs rondrijden die ook matig presteerden hun eerste seizoen, maar daar niet op zijn afgestraft.
[..]
Voordeel van deze oudgedienden is wel hun ervaring. Gunstig voor de teams die minder last hebben wat brokken betreft, maar ook hebben de races minder incidenten.
Hoe vaak stond een stroll niet achterstevoren? F1 is nu eenmaal het podium waar de aandacht naar toe gaat en met de aandacht het geld en de mensen die het hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Tja... ik vind persoonlijk Ocon bijvoorbeeld ook niet goed genoeg voor de F1, maar ik bepaal niet he. Latifi en Maze(s)pin hebben ook seizoenen lang kunnen rondrijden en iedereen weet wat voor brokkenpiloten dat waren.
Ja, maar dan is het dus gelul om maar te roepen dat Stroll weg moet omdat hij het niveau niet heeft. Binnen het huidige veld is hij dus gewoon F1 materiaal. We hebben veel beroerdere coureurs gehad door de jaren heen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe F1 werkt maar dat betekent dat ik het er mee eens moet zijn, ik blijft toch wel kijken hoor
Niet zo vaak eigenlijk. Stroll doet meer hem gelijk in de muur parkeren dan spinnenquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoe vaak stond een stroll niet achterstevoren? F1 is nu eenmaal het podium waar de aandacht naar toe gaat en met de aandacht het geld en de mensen die het hebben.
Hij is een potentiële wereldkampioen volgens Alonsoquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Niet zo vaak eigenlijk. Stroll doet meer hem gelijk in de muur parkeren dan spinnen
Nou zal dat ongetwijfeld iets te maken hebben met wie Alonso's salaris betaalt, maar Stroll is ook absoluut niet de beroerdste F1 coureur allertijden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is een potentiële wereldkampioen volgens Alonso
Uiteraard. Anders haal je geen podiumplekken en een polepositionquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou zal dat ongetwijfeld iets te maken hebben met wie Alonso's salaris betaalt, maar Stroll is ook absoluut niet de beroerdste F1 coureur allertijden.
Dat vind ik dus niet, maar dat geldt dus niet voor hem alleen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het dus gelul om maar te roepen dat Stroll weg moet omdat hij het niveau niet heeft. Binnen het huidige veld is hij dus gewoon F1 materiaal. We hebben veel beroerdere coureurs gehad door de jaren heen.
Maar ja, dan stuur je Sargeant, Ricciardo, Bottas, KMag, Hulk, Zhou, Stroll dus en wellicht ook Yuki (?) weg en die vervang je door 8 jonge coureurs en Indycar-talent. Zou idd best tof zijn om te zien, maar ik garandeer je dat minstens de helft van die nieuwelingen ook weer door het ijs zakt c.q. een beetje in het achterveld blijft hangen. Wat doe je dan het jaar er op? En hoe lang duurt het dan voordat je denkt "Hmmm, misschien was die Stroll toch nog zo slecht niet... Deed in ieder geval af en toe nog iets bijzonders in de regen"?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, maar dat geldt dus niet voor hem alleen.
Natuurlijk maar ik vind het wel een verschil of je in je 8e jaar geen potten breekt of in je 2e jaar, bij Yuki bijvoorbeeld zag je wel een ontwikkeling en nog steeds.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar ja, dan stuur je Sargeant, Ricciardo, Bottas, KMag, Hulk, Zhou, Stroll dus en wellicht ook Yuki (?) weg en die vervang je door 8 jonge coureurs en Indycar-talent. Zou idd best tof zijn om te zien, maar ik garandeer je dat minstens de helft van die nieuwelingen ook weer door het ijs zakt c.q. een beetje in het achterveld blijft hangen. Wat doe je dan het jaar er op? En hoe lang duurt het dan voordat je denkt "Hmmm, misschien was die Stroll toch nog zo slecht niet... Deed in ieder geval af en toe nog iets bijzonders in de regen"?
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Wordt spannend hè deze kwaliquote:Op zaterdag 6 april 2024 07:50 schreef Zorro het volgende:
Ben ik verdorie wakker. Ws helemaal niet het plan, maar ja als je al een uur ligt te draaien en niet meer in slaap komt kun je maar net zo goed opstaan he.
Hoeveel Max voor de rest staat?quote:
Earl Greyskequote:
Kleine kans.quote:
Welke mushroom heb jij opgegeten?quote:
"Suck my balls" Kevinquote:
de hell!!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi kijken tijdens de zwemtraining van de kleine. Lekker in de hete chloor lucht.
Wel je kleine in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi kijken tijdens de zwemtraining van de kleine. Lekker in de hete chloor lucht.
daar hebben ze meestal badpersoneel voorquote:
De jongste hier (inmiddels 27) heeft een jaar over watergewenning gedaan, hij was nooit zo snel (zwemles in België, dichterbij dan Nederland).quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rus weer met een goeie actiequote:
Boeiequote:Op zaterdag 6 april 2024 08:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en George kunnen hier inderdaad niks aan doen. Je wordt gereleased door een mechanic.
Zijn ze blind?quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en George kunnen hier inderdaad niks aan doen. Je wordt gereleased door een mechanic.
Klopt. Boeit nogaquote:
Nee door headrest zie je eigenlijk bijna niks. Vandaar dat je moet vertrouwen op je mechanic.quote:
P6quote:
Alonso jaquote:
We are checking.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
racepace schijnt wel goed te zijn
Drink dat sowieso nietquote:
please, confirmedquote:
Moet nodig worden verwijderdquote:
wanneer hebben we 4 week rust tussendoor? dan gaat hij meteen op maandag zn blinde darm laten verwijderenquote:
verstandigquote:
zomerquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer hebben we 4 week rust tussendoor? dan gaat hij meteen op maandag zn blinde darm laten verwijderen
dat wordt een Belgisch ziekenhuis dusquote:
Gewoon goedquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:14 schreef Managarm het volgende:
Nu vraag je je af hoe goed de racepace is van Red Bull, als ze in de kwalificatie er zo ver voor zitten.
Of Nederlands ziekenhuis dan kan ie gelijk door naar Zandvoortquote:
Sargeant heeft de fragiele williamsquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:15 schreef greysbones het volgende:
Albon is wel aan het smijten met die fragiele williams
Zhou die iets spannends zou doenquote:
I knowquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sargeant heeft de fragiele williams
Tja, als je dat doet dan moeten de banden gewisseld worden en dat is een groot risico bij Kick Sauber.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wordt spannend voor Ricciardo, maar misschien heeft-ie mazzel en pakt-ie P15.
In Miami toch?quote:
wow waar heeft RIC last van?quote:
Ik heb gisteravond de rant over Stroll van RPM gekeken in zijn nieuwste videoquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:20 schreef Perox het volgende:
Had Stroll nou updates en Alonso niet? Ik hoorde zoiets tijdens de vrije trainingen.
Nee, Stroll had eerder updates en Alonso heeft ze nu ook.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:20 schreef Perox het volgende:
Had Stroll nou updates en Alonso niet? Ik hoorde zoiets tijdens de vrije trainingen.
Hij is Zhou klaar.quote:
Klopt, vrijdag waren die van Alonso waren nog onderweg, weet niet niet of die er inmiddels ook opzitten.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:20 schreef Perox het volgende:
Dat is precies zijn probleem.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stroll boeit het waarschijnlijk niet eens
What else is newquote:Stroll.
Bij F1tv hadden ze het er wel over dat Alonso met updates reed.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt, vrijdag waren die van Alonso waren nog onderweg, weet niet niet of die er inmiddels ook opzitten.
Poh, ik ook hoor: Fuck Albers.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christijan met zijn power oversteer
Hij heeft er ECHT veel verstand van. Want hij weet Engelse termen.
Damn 👀quote:
Perez heeft er eerder zin inquote:
Zonde van het stoeltje die man. Maar goed. Is ook formule 1.quote:
Max z'n Q1-tijd was al sneller dan pole vorig jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:26 schreef Peterselieman het volgende:
Tijd van Zhou was vorig jaar P8 op de startopstelling, zoveel sneller gaat het dit jaar
Max zat te simracen tijdens de ronde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max maar 0.012 sneller dan Perez??? Wat is er aan de hand!
was ie aan het uplocken?quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef Managarm het volgende:
[..]
Max zat te simracen tijdens de ronde.
Max had veel last van verkeer in het snelle gedeelte van de baanquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:30 schreef Tijn het volgende:
Als het verschil tussen Perez en Verstappen maar twaalf duizendsten is, dan zit er meer in bij Max
Niet meer dan terecht. Ricci bakt er echt HE LE MAAL niks van.quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:37 schreef Jane het volgende:
Lekker voor RIC dat Lawson al klaar staat in z'n garage om z'n plek in te nemen.
gewoon eruit gooien die RICquote:Op zaterdag 6 april 2024 08:37 schreef Jane het volgende:
Lekker voor RIC dat Lawson al klaar staat in z'n garage om z'n plek in te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |