Het weer valt alleen wat tegen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:17 schreef WillemsJ het volgende:
Ik moet zeggen dat Suzuka echt een mooi circuit is.
Gelukkig is de race uit het natte seizoen gehaald.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer valt alleen wat tegen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is de race uit het natte seizoen gehaald.
Akkoord.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:17 schreef WillemsJ het volgende:
Ik moet zeggen dat Suzuka echt een mooi circuit is.
Start om 7:00. Dat is exact 10 minuten nadat mijn jongste zich meestal meldt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Het zou zondag wel eens kunnen gaan druppen. Wie gaat er toch een wekkertje zetten?
Ik, als echte F1-fan!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Het zou zondag wel eens kunnen gaan druppen. Wie gaat er toch een wekkertje zetten?
De dagen dat ik kan uitslapen en na 7 uur wakker ben geworden kan ik me ook niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Start om 7:00. Dat is exact 10 minuten nadat mijn jongste zich meestal meldt.
Prachtig kinderen, je mist niks van de Formule 1.
Je krijgt er ook heel veel voor terug. Zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De dagen dat ik kan uitslapen en na 7 uur wakker ben geworden kan ik me ook niet eens meer herinneren![]()
Het genoegen van ouder worden. Ofzoiets. Net zoals alle andere gebreken
is dat een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Gewrichtspijn, rugpijn, slechtere gezondheid, vergeetachtigheid, een bril... allemaal dingen!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je krijgt er ook heel veel voor terug. Zeggen ze.
Ze zeggen alleen nooit wat en wanneer.
Dat is gewoon omdat je een ouwe lul bent.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewrichtspijn, rugpijn, slechtere gezondheid, vergeetachtigheid, een bril... allemaal dingen!
oude ziel jaquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je een ouwe lul bent.
daar ook al?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer valt alleen wat tegen.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gebeurt hier wel eens, als die een knuffel geeftquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Ik baal alleen van die kutregenbanden omdat bij een beetje regen al snel met de rode vlag gezwaaid wordtquote:
Ik nog niet gelukkig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je een ouwe lul bent.
Meestal gevolgd door de vraag:"papa mag ik....."quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het gebeurt hier wel eens, als die een knuffel geeft
Ik ben wel wakker rond die tijdquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:30 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zou Stroll en Sargeant nemen in de managerquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:03 schreef Sally het volgende:
Waren de VT's een (klein) beetje representatief voor de prestaties, denken jullie?
Ik heb ze niet live kunnen kijken.
(edit: wat vonden jullie specifiek van Haas, en Aston Martin?)
ligt aan het slechte weer, de afgelopen periodequote:Op vrijdag 5 april 2024 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo kom je eigenlijk wel over altijd.
Dan doen ze botten pijn natuurlijk. Dat is ook naar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ligt aan het slechte weer, de afgelopen periode
En toen gewoon normaal?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou Stroll en Sargeant nemen in de manager
In de manager zijn we concurrentenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
En toen gewoon normaal?![]()
Wat een trollerige reactie eigenlijk
Uiteraard heb ik de samenvattingen gezien
En ik vraag naar hoe representatief de VT-rondjes waren.quote:
Toch (weer) even een lans breken voor Stroll.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de naam van Mick in deze context niet helemaal op zijn plek. Dat is toch echt net een andere categorie, net als Stroll. Geen (sub)toppers, maar ook niet zo slecht als Sargeant of Goatifi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |