SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
What can change the nature of a man?
Ik vind die niet zo.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer jongens, volgende week beter!
Bedankt, maar welke TT had je?quote:Op donderdag 4 april 2024 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer jongens, volgende week beter!
Het is echt echt echt niet te filmen, je zit er de hele tweede helft op te wachtenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:52 schreef Scorpie het volgende:
Echt weer zo’n domme tyfusactie. Om echt ziek van te worden, wat een kneuzenkermis.
God straft meteenquote:Op donderdag 4 april 2024 22:39 schreef Wotte het volgende:
Klaas imitatiedrol achtergelaten in het Feyenoordtopic.
Dat zal ze leren.
Ik heb wel een zwak voor die club op een of andere manier.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
Toch mooi een punt gepakt tegen het grote kowet.
Het is vooral realistisch zijn. Iedereen met een beetje verstand van voetbal weet dat AZ, FC Twente, Feyenoord en PSV een veel betere selectie hebben. Als je dan ook nog eens lange tijd moet doen zonder Brobbey, Bergwijn en Berghuis, in principe je beste drie spelers, is plek 5 het maximaal haalbare.quote:
Tja zou mooie oplossing zijn maar niet realistisch denk.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:23 schreef -XOR- het volgende:
Haggie wordt er toch wel uitgeflikkerd bij ManU, haal die maar binnen voor een jaartje of 4.
Mwah, voor Ten Hag gaat er ook niet veel anders in de markt zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja zou mooie oplossing zijn maar niet realistisch denk.
Kunnen we zondag gewoon niet op komen dagen?
Ik teken voor een gelijkspelquote:Op donderdag 4 april 2024 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, maar ik zou het prima vinden.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, voor Ten Hag gaat er ook niet veel anders in de markt zijn.
Alsof dat een slachtpartij wordt. Feyenoord slaat ook geen deuk in een pakje boter tegen fucking Volendam.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk tot op het bot gemotiveerd die wedstrijd in. Dat gaat gewoon 5 of 6-0 worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een slachtpartij wordt. Feyenoord slaat ook geen deuk in een pakje boter tegen fucking Volendam.
Ja maar 'De klassieker is een wedstrijd op zich'. Ja, die kennen we vanuit het verleden
Voor Feyenoord zit het seizoen er al een tijdje op, al zal de klassieker nog wel de nodige motivatie geven, zo vaak doet die winkans zich ook weer niet voor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een slachtpartij wordt. Feyenoord slaat ook geen deuk in een pakje boter tegen fucking Volendam.
Ja maar 'De klassieker is een wedstrijd op zich'. Ja, die kennen we vanuit het verleden
Met een 0-4 in Amsterdam is dat patroon dit seizoen ook wel aardig doorbroken lijkt mij. Ik verwacht nu wel echt een overwinning voor Feyenoord al is het historisch vaak niet zo veel inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2024 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moah. Scoren ook weinig laatste wedstrijden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk tot op het bot gemotiveerd die wedstrijd in. Dat gaat gewoon 5 of 6-0 worden.
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten. Van Rhijn is meer te vergelijken met een Hato dan met een Martha of Gooijer. Ik denk echt dat die laatsten binnen 3 jaar bij de amateurs voetballen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:17 schreef AmaninFull het volgende:
Edit: Martha en Gooijer hebben werkelijk in niets laten zien dat ze in Ajax 1 thuishoren. Misschien dat ze over een paar jaar bij een club uit het rechterrijtje ballen of de typische Belgiëtransfer maken à la Van Rhijn.
Ik snap wel dat zelfs Gaaei nu voorkeur krijgt boven Gooijer, ook al levert Gaaei nog voldoende ballen zo netjes bij de tegenstander in.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten. Van Rhijn is meer te vergelijken met een Hato dan met een Martha of Gooijer. Ik denk echt dat die laatsten binnen 3 jaar bij de amateurs voetballen.
Gaaei is echt 10x beter dan Gooijer. Gaaei is daadwerkelijk een profvoetballer. Weliswaar geen Ajax-materiaal maar wel iemand die in de eredivisie meekan. Gooijer zou ook bij Fortuna de slechtste speler zijn. Gooijer en Martha zijn exemplarisch voor de staat van de club als geheel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat zelfs Gaaei nu voorkeur krijgt boven Gooijer, ook al levert Gaaei nog voldoende ballen zo netjes bij de tegenstander in.
Dat lijkt me toch wat stug, al kijk ik het nooit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten.
Hebben een wat bredere (sub)top en onderin betalen ze wat beter. Sowieso gaat daar niemand Martha of Gooijer kopen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wat stug, al kijk ik het nooit.
Martha vind ik echt niks maar zo'n Gooijer kan nog wel wat worden maar dan mid eredivisie niveau zo'n beetje, al zit Ajax daar zelf nu ook op.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben een wat bredere (sub)top en onderin betalen ze wat beter. Sowieso gaat daar niemand Martha of Gooijer kopen.
De Belgische competitie is nooit beter geweest. Alleen eind jaren 70 gelijkwaardig. Net zoals het nu gelijkwaardig is door een mindere Nederlandse periode. Bij ons is Luuk de Jong straks spits van de landskampioen en bij FC Antwerp momenteel Vincent Jansen. Dat zegt genoeg. Anderlecht is de laatste jaren het huidige Ajax.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Belgische competitie is beter dan de Nederlandse, die zitten echt niet op zulk soort rotzooi te wachten. Van Rhijn is meer te vergelijken met een Hato dan met een Martha of Gooijer. Ik denk echt dat die laatsten binnen 3 jaar bij de amateurs voetballen.
Qua punten en doelsaldo heeft het er alle schijn van dat het in ieder geval het slechtste Ajax in 60 jaar gaat zijn ja.quote:
De enige spitsen uit de eredivisie die de laatste jaren succesvol zijn in grote competities, zijn Openda en Isak, dat is niet veel.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Belgische competitie is nooit beter geweest. Alleen eind jaren 70 gelijkwaardig. Net zoals het nu gelijkwaardig is door een mindere Nederlandse periode. Bij ons is Luuk de Jong straks spits van de landskampioen en bij FC Antwerp momenteel Vincent Jansen. Dat zegt genoeg. Anderlecht is de laatste jaren het huidige Ajax.
Beetje flauwe vergelijking. Laatste 5 jaar (2018-2023) was de Eredivisie absoluut sterker. Dit seizoen, met een genivelleerde Eredivisie en een bizar slecht Ajax is dat inderdaad wat twijfelachtiger. Maar dan nog is het hooguit gelijkwaardig hoor. Laten we niet overdrijven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De enige spitsen uit de eredivisie die de laatste jaren succesvol zijn in grote competities, zijn Openda en Isak, dat is niet veel.
Aantal doelpunten voor is dan weer niet heel slecht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Qua punten en doelsaldo heeft het er alle schijn van dat het in ieder geval het slechtste Ajax in 60 jaar gaat zijn ja.
Absoluut sterker valt zeker niet hard te maken, van 2018-2022 was de eredivisie beter, momenteel is het moeilijk inschatten, maar ik wil er eigenlijk geen Eredivisie-JPL discussie van maken. Het gaat me er meer om dat je de rommel van Ajax aan de straatstenen niet kwijtraakt, spelers als Martha en Gooijer zijn niet te vergelijken met pakweg een Denswil, laat staan Van Rhijn. Ik heb echt betere spelers naar de amateurs zien terugvallen dan Gooijer en Martha.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje flauwe vergelijking. Laatste 5 jaar (2018-2023) was de Eredivisie absoluut sterker. Dit seizoen, met een genivelleerde Eredivisie en een bizar slecht Ajax is dat inderdaad wat twijfelachtiger. Maar dan nog is het hooguit gelijkwaardig hoor. Laten we niet overdrijven.
Er is altijd wel weer een gek die er intrapt toch? Verder helemaal mee eens dat de 'supertalenten' bar weinig voorstellen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Absoluut sterker valt zeker niet hard te maken, van 2018-2022 was de eredivisie beter, momenteel is het moeilijk inschatten, maar ik wil er eigenlijk geen Eredivisie-JPL discussie van maken. Het gaat me er meer om dat je de rommel van Ajax aan de straatstenen niet kwijtraakt, spelers als Martha en Gooijer zijn niet te vergelijken met pakweg een Denswil, laat staan Van Rhijn. Ik heb echt betere spelers naar de amateurs zien terugvallen dan Gooijer en Martha.
In dit soort spelers trapt niemand meer, iedereen ziet wat een complete matigheid het bij Ajax is en dat die twee jeugdbackjes er helemaal niets van kunnen en zelfs in de KKD al niets waren. Waarom zou pakweg een excelsior dan toehappen? Fitz-Jim zat daar vooral op de bank en die is veel talentvoller.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een gek die er intrapt toch? Verder helemaal mee eens dat de 'supertalenten' bar weinig voorstellen.
Lijkt me wel ja, al schijnt het in 1965 ook zoiets geweest te zijn, toen kwam Michels en de rest is geschiedenis.quote:
Je overdrijft wel weer een beetje, maar dat zo'n Martha komt bovendrijven begrijp ik ook niet, het is dat Vos tijd in hem heeft gestoken om er een back van te maken want bij jong al te licht voor rechtsbuiten bevonden, maar zelfs zo'n jongen komt elders nog wel aan de bak.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In dit soort spelers trapt niemand meer, iedereen ziet wat een complete matigheid het bij Ajax is en dat die twee jeugdbackjes er helemaal niets van kunnen en zelfs in de KKD al niets waren. Waarom zou pakweg een excelsior dan toehappen? Fitz-Jim zat daar vooral op de bank en die is veel talentvoller.
Ik geloof in 1964 bijna gedegradeerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Qua punten en doelsaldo heeft het er alle schijn van dat het in ieder geval het slechtste Ajax in 60 jaar gaat zijn ja.
Lukako ? Speelt toch niet bij een klein clubje.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De enige spitsen uit de eredivisie die de laatste jaren succesvol zijn in grote competities, zijn Openda en Isak, dat is niet veel.
Nee toen kwam Cruijffiequote:Op vrijdag 5 april 2024 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, al schijnt het in 1965 ook zoiets geweest te zijn, toen kwam Michels en de rest is geschiedenis.
Openda en Isak uit de eredivisie, Malen mag daar op zich ook wel bij al zou ik dat niet een pure spits (meer) willen noemen. De Belgische competitie werd onveilig gemaakt door Victor Osimhen, Jonathan David, Victor Boniface, maar vooral de categorie daaronder is gevoelsmatig beter. Lukaku wil ik niet meer meetellen, die is daar al meer dan een decennium weg.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lukako ? Speelt toch niet bij een klein clubje.
1965 was dat. Het dieptepunt sinds 1965 is overigens 57 punten behaald in 1999. Lijkt me stug dat ze dat dit jaar nog halen. 12 uit 18.quote:
Hier komen we ook wel weer uit hoor, even los van Ajax dat gewoon kanjerslecht is vind ik het verder ook een saai seizoen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1965 was dat. Het dieptepunt sinds 1965 is overigens 57 punten behaald in 1999. Lijkt me stug dat ze dat dit jaar nog halen. 12 uit 18.
Kortom, het is het slechtste seizoen in 59 seizoenen Ajax.Iets om trots op te zijn.
PSV kan trouwens het hoogste puntenaantal ooit (93 in 1972) nog evenaren.
Je zal maar een record aantal punten halen als PSV zijnde, in het beste seizoen van Ajax ooit.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1965 was dat. Het dieptepunt sinds 1965 is overigens 57 punten behaald in 1999. Lijkt me stug dat ze dat dit jaar nog halen. 12 uit 18.
Kortom, het is het slechtste seizoen in 59 seizoenen Ajax.Iets om trots op te zijn.
PSV kan trouwens het hoogste puntenaantal ooit (93 in 1972) nog evenaren.
Saai ? Eén van de meest spraakmakende seizoenen ooit. Ajax op de laatste plaats, wedstrijden die worden gestaakt door een leeg bierglas of aansteker, in Volendam pleuren ze elkaar het dorp uit etc....Het niveau van Ajax is slecht, het niveau van de Eredivisie in z'n algemeen is nooit slechter geweest. Daar moeten we het momenteel van hebben. Toen Roda tweede werd hadden ze hun beste seizoen ooit. Schakelden bijna Milan uit. Maar ja, Ajax was de beste van Europa.....Ik heb nu een paar maanden ESPN. De laatste tijd dringt pas echt tot me door hoe laag het niveau momenteel is. Dit is geen opa spreekt. Dat maakt het zo triest.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier komen we ook wel weer uit hoor, even los van Ajax dat gewoon kanjerslecht is vind ik het verder ook een saai seizoen.
Gelukkig hebben we dit soort users nog. Dan valt het allemaal nog wel mee.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:56 schreef trein2000 het volgende:
Hahahahahahhahagahahahhagahahahahwhshshagsg hef de tent maar op
Vertel. Of was dit een makkelijk scoren, openvraag zonder vraagteken?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja lekker de beurs op.
Wie zijn idee was het hahahaha
Lees het nieuws over Van Praag evenquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel. Of was dit een makkelijk scoren, openvraag zonder vraagteken?
Oe ja. Sorry. Het viel samen. FF genieten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lees het nieuws over Van Praag even
Het hoogtepunt van de dag ook weer gehadquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:56 schreef trein2000 het volgende:
Hahahahahahhahagahahahhagahahahahwhshshagsg hef de tent maar op
quote:"Je moet als bestuurder en als commissaris weten dat jij te allen tijde die melding moet doen. En als hij dat niet weet, dan is hij misschien ook niet zo geschikt voor deze functie", reageert VEB-directeur Gerben Everts.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)-eigen-ajax-aandelen
[..]
Iedere Nederlander dient de wet te kennen! Dus zijn eigen weerwoord heeft ie alvast onmogelijk gemaaktquote:Voor de camera van de NOS zei Van Praag deze week over zijn gesprek met Kroes: "Hij zei dat het allemaal niet zo erg was en dat hij de regels niet kende. Maar als je zo actief bent op de beurs en je wordt CEO van een beursgenoteerd bedrijf... Iedere Nederlander dient de wet te kennen, handel met voorkennis is een misdrijf", aldus Van Praag toen.
Die vent moet gewoon oprotten natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:09 schreef Tarado het volgende:
Handig is het niet maar dit zal wel overwaaien.
De bron hiervan lijkt me in ieder geval redelijk makkelijk te radenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan dit onze vriend Kroes nog wat hoop geven toch te mogen blijven bij de club?
Nee, is niet te vergelijken, als zelfstandig adviseur zou wel kunnen maar niet in een officiele functie.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan dit onze vriend Kroes nog wat hoop geven toch te mogen blijven bij de club?
Dus het lijkt er meer op dat zowel de RVC als Kroes mogen oprotten?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, is niet te vergelijken, als zelfstandig adviseur zou wel kunnen maar niet in een officiele functie.
Nou ja. Normaliter kom je hier misschien nog wel mee weg. Maar dit gaat om de RvC-voorzitter die net de CEO op landelijke TV helemaal afgebrand heeft omdat hij de tegels niet kende. Dat lijkt me onhoudbaar, ook al is de zwaarte van de overtreding van een heel ander gewicht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent moet gewoon oprotten natuurlijk
Wat mij betreft hoeft hij niet te blijven zitten hoor, maar dit is gewoon niet zo ernstig.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent moet gewoon oprotten natuurlijk
Ik vind dat de RVC weg moet, maar dan eerst de mensen die Mislintat hebben aangenomen en vervolgens Van Praag en die KLM man, ben even z'n naam kwijt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus het lijkt er meer op dat zowel de RVC als Kroes mogen oprotten?
Van Praag is toch ook een bejaarde mafketel. Zou daar ook wel een keer klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat de RVC weg moet, maar dan eerst de mensen die Mislintat hebben aangenomen en vervolgens Van Praag en die KLM man, ben even z'n naam kwijt.
Je kan het niet in 1 keer doen.
Weet ik maar wat Trein zegt dusquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft hij niet te blijven zitten hoor, maar dit is gewoon niet zo ernstig.
Zeker, maar je kan een volledige RVC niet wegsturen want dan verlies je de controle, ik meen dat dan de ondernemingskamer leden kan aanwijzen en dat wil je natuurlijk niet als (groot)aandeelhouder.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Praag is toch ook een bejaarde mafketel. Zou daar ook wel een keer klaar mee zijn.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zult gewoon vandaag ook met uitkomsten van onderzoek naar Mislintat komen. En dan per direct een gerenommeerd bedrijf een screening doen van alle medewerkers bij Ajax. Van RvC-voorzitter tot en met koffiejuffrouw op De Toekomst.
Dan regel je het zo dat op de volgende aandeelhouders vergadering de boel meteen rond komt. Dus de opvolgers moeten klaar staan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, maar je kan een volledige RVC niet wegsturen want dan verlies je de controle, ik meen dat dan de ondernemingskamer leden kan aanwijzen en dat wil je natuurlijk niet als (groot)aandeelhouder.
Het lijkt makkelijker dan het is, beter is om overeen te komen dat ze zelf opstappen zoals met Eringa en ik kan me ook niet voorstellen dat zo'n Mosman er nog zin in heeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan regel je het zo dat op de volgende aandeelhouders vergadering de boel meteen rond komt. Dus de opvolgers moeten klaar staan.
Het is een compleet andere situatie dan bij Alex Koers idd maar dat snapt het gros waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft hij niet te blijven zitten hoor, maar dit is gewoon niet zo ernstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |