quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
We willen je niet onder druk zetten.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
helemaal vergeten, waarom doet niemand een mention :s
@Pisces29 onthouden voor volgende keer!quote:Op donderdag 4 april 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
helemaal vergeten, waarom doet niemand een mention :s
Het kwam heel onnatuurlijk over, dus misschien dat het in andere settingquote:Op donderdag 4 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud hij is maar ik zou afhaken als ik rond de 20 was. Wat een jongetje.
quote:Op donderdag 4 april 2024 19:52 schreef Salina het volgende:
brand manager en back-end developer.
Als dit geen neuken wordt.
Wel in de lijn van meer volwassen haais dit seizoen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijken me wel prima haais, goed gematcht qua uiterlijk ook wel.
Vluchten voor het hogewater misschienquote:Op donderdag 4 april 2024 19:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
gevlucht uit limburg naar rotterdam, tilt op halfweg
Van de verkeerde kant geweestquote:
Dat vroeg ik mij ook af.quote:
niks mis meequote:
Onzin iets ja. Als je vind dat je teveel gas geef kan je toch ook zelf wat terug nemen?quote:Op donderdag 4 april 2024 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
ach jezus dat tegengas, ga lekker vragen aan je pa.
En jezelf anders voordoen voor iemand die niet bij je past? Wat een kul.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Onzin iets ja. Als je vind dat je teveel gas geef kan je toch ook zelf wat terug nemen?
Dat is wat anders natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En jezelf anders voordoen voor iemand die niet bij je past? Wat een kul.
Hij moet gewoon een zachtaardig meisje zoekenquote:Op donderdag 4 april 2024 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
Kom op Raymon je eerste date in 10 jaar en dan gaat het zo
Geldquote:
Bleggghhhquote:Op donderdag 4 april 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik vind ambitie altijd wel aantrekkelijk.
Die boodschap heeft Feyenoord nog niet begrepenquote:
En ondertussen zware Alcoholist zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
geen sterk tijdens werk roept ie ook steeds![]()
potje ganzenborden?quote:
Hij had toch echt alcoholproblemen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
En ondertussen zware Alcoholist zijn
potje schaken/backgammon, meer niet zo eigquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef Salina het volgende:
Hebben jullie affiniteit met gamen of met gaymen?
de techno is na 2001 uitgestorvenquote:
Nee je noemt het gewoon techno feesten.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de techno is na 2001 uitgestorven
Sorry, ik stel mezelf ook vaak teleurquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Echt niet te begrijpen dat je kwarktaart niet lekker vind![]()
Waarom moet hij meedrinken? Rot toch op stelletje halve garen,quote:Op donderdag 4 april 2024 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
geen sterk tijdens werk roept ie ook steedswanneer weer Max achter de bar
Als je niet oppast stap je op je eigen hond.quote:
ja en depressie oidquote:Op donderdag 4 april 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij had toch echt alcoholproblemen?
Alhoewel, dan zou je waarschijnlijk niet achter de bar staan.
Vandaar ook al die “pas op de hond” bordjes.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je niet oppast stap je op je eigen hond.
Zullen ze dat ook zo op het einde aan ons meedelen?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef Salina het volgende:
Deze gaan echt een potje back-end ketsen hoor vanavond.
Boh.
Zoek je dan op straat van die beestjes?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik speel gewoon Fortnite en PokemonGO. Iemand in dit topic moet het doen!
Eenzaamheid is een langzame sloperquote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij wilt alleen een maatje heb ik het idee
Bij pokemon-go wel, maar volgens mij is die rage lang en breed over.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoek je dan op straat van die beestjes?
Ik twijfel nog steeds of hij niet gelogen heeft over zijn leeftijd.quote:
Denk het wel. Ook typisch net geen 70.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of hij niet gelogen heeft over zijn leeftijd.
Pocket monsters!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoek je dan op straat van die beestjes?
Oké misschien als je gewoon lopend onderweg bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pocket monsters!
Ik ben alleen niet enthousiast genoeg, ik ga niet op straat lopen alleen om Pokemon te vangen.
Heb je er ook nooit gesprekken over gehad? Vreemdquote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik uit de kast kwam als hetero
Dit is toch slap geouwehoer en nul chemiequote:Op donderdag 4 april 2024 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mannen zijn wel makkelijker te peilen
Ik vind ze de leukste van de avond!quote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
Haai en Haai hebben in ieder geval een normaal gesprek
Preciesquote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze de leukste van de avond!
ik ookquote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind ze de leukste van de avond!
De haais hebben wel het beste gesprekquote:Op donderdag 4 april 2024 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is toch slap geouwehoer en nul chemie
Het contrast is zo grootquote:Op donderdag 4 april 2024 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De haais hebben wel het beste gesprek
De rest is gewoon dramatisch inderdaadquote:
Met de voetballers en de haaisquote:
Als je 20+ bent scheelt dat wat meer dan 30+/40+quote:Op donderdag 4 april 2024 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
ze is 3 jaar ouder waarom gaf je vragen of leeftijd een dingetje is
Emotieloze bakkesquote:Op maandag 8 april 2024 19:25 schreef DKUp het volgende:
Haai haai
Misschien heeft iemand wel een tatoeage in het gezicht als BergwijnGENOT
@:Pisces29
Nieuwe aflevering nog steedsquote:
TENKSquote:
Haai haaiquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef Haags het volgende:
Vrienden van het goede leven!
Ik kijk eventjes mee.
Nee denk he took niet. Groene trui is qua karakter compleet anders, althans dat is mijn eerste indrukquote:
Ik denk dat zowel bril als groen dit niet als mets ziet, of juist wel als ze een tegenpool zoeken.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die jongen in het groen is toch veel te hip
Prinses
Qua uiterlijk ook wel te verschillend denk ikquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel bril als groen dit niet als mets ziet, of juist wel als ze een tegenpool zoeken.
Hall0n Haaschsquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef Haags het volgende:
Vrienden van het goede leven!
Ik kijk eventjes mee.
Tja ach de makers GENOTquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel bril als groen dit niet als mets ziet, of juist wel als ze een tegenpool zoeken.
Mag weleens andersom, altijd moeten mannen dat zijn, nu mogen vrouwen dat ookquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Luca zoekt iemand die stevig tegenwicht kan bieden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Luca walst over iedereen heen anders. Ze noemen hem 'de neushoorn'.quote:Op maandag 8 april 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag weleens andersom, altijd moeten mannen dat zijn, nu mogen vrouwen dat ook
quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef Salina het volgende:
Hoe kom je daar terecht?HeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg
MooiSOONY
Je wilt hem ook kopen?quote:
Herken je iemand?quote:
Nee, het is in alle opzichten walgelijk.quote:Op maandag 8 april 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel als het een andere kleur was?
Ik zou lachen als een hyena maar helaasquote:Op maandag 8 april 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als hij Daddyvibes zou hebben, zou het misschien een optie zijn.
Ik vind dates van iets oudere mensen vaak wat leuker, waarschijnlijk omdat ik me daar beter in kan inleven.quote:
Hebben wat meer te vertellen enzulks.quote:Op maandag 8 april 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dates van iets oudere mensen vaak wat leuker, waarschijnlijk omdat ik me daar beter in kan inleven.
Dan was het land morgen te kleinquote:Op maandag 8 april 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht dat vader en dochter samen op date gingen.
Gewoon een switch gemaakt, meer niet.quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ze was voor Ajax en de sfeer in de Kuip. Ik heb duidelijk iets verkeerd verstaan.
Successupporterquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Tot 8 jaar terug Ajax-fan en nu met een Feyenoord-sjaaltje zwaaien.
quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Ik had het goed verstaan? Wat een gek.quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
je moet je hele leven bij 1 club zitten?quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Vooruitziende blik had zequote:
Ja, dan snap ik dat je niet voor Ajax bent.quote:
Net als je hele leven bij dezelfde liefdespartnerquote:Op maandag 8 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet je hele leven bij 1 club zitten?
Oh, niets moet in het leven.quote:Op maandag 8 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet je hele leven bij 1 club zitten?
Eensquote:Op maandag 8 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Mooie blauwe ogen heeft die jongen met broccoli haar
Laat die eierbal maar lekker in groningen.blijvenquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je in de randstad ergens een eierbal eten?
Zal bestquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |