Haai haaiquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef Haags het volgende:
Vrienden van het goede leven!
Ik kijk eventjes mee.
Nee denk he took niet. Groene trui is qua karakter compleet anders, althans dat is mijn eerste indrukquote:
Ik denk dat zowel bril als groen dit niet als mets ziet, of juist wel als ze een tegenpool zoeken.quote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die jongen in het groen is toch veel te hip
Prinses
Qua uiterlijk ook wel te verschillend denk ikquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel bril als groen dit niet als mets ziet, of juist wel als ze een tegenpool zoeken.
Hall0n Haaschsquote:Op maandag 8 april 2024 19:31 schreef Haags het volgende:
Vrienden van het goede leven!
Ik kijk eventjes mee.
Tja ach de makers GENOTquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel bril als groen dit niet als mets ziet, of juist wel als ze een tegenpool zoeken.
Mag weleens andersom, altijd moeten mannen dat zijn, nu mogen vrouwen dat ookquote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Luca zoekt iemand die stevig tegenwicht kan bieden denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Luca walst over iedereen heen anders. Ze noemen hem 'de neushoorn'.quote:Op maandag 8 april 2024 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mag weleens andersom, altijd moeten mannen dat zijn, nu mogen vrouwen dat ook
quote:
quote:Op maandag 8 april 2024 19:35 schreef Salina het volgende:
Hoe kom je daar terecht?HeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg
MooiSOONY
Je wilt hem ook kopen?quote:
Herken je iemand?quote:
Nee, het is in alle opzichten walgelijk.quote:Op maandag 8 april 2024 19:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wel als het een andere kleur was?
Ik zou lachen als een hyena maar helaasquote:Op maandag 8 april 2024 19:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als hij Daddyvibes zou hebben, zou het misschien een optie zijn.
Ik vind dates van iets oudere mensen vaak wat leuker, waarschijnlijk omdat ik me daar beter in kan inleven.quote:
Hebben wat meer te vertellen enzulks.quote:Op maandag 8 april 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind dates van iets oudere mensen vaak wat leuker, waarschijnlijk omdat ik me daar beter in kan inleven.
Dan was het land morgen te kleinquote:Op maandag 8 april 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik dacht dat vader en dochter samen op date gingen.
Gewoon een switch gemaakt, meer niet.quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ze was voor Ajax en de sfeer in de Kuip. Ik heb duidelijk iets verkeerd verstaan.
Successupporterquote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Tot 8 jaar terug Ajax-fan en nu met een Feyenoord-sjaaltje zwaaien.
quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Ik had het goed verstaan? Wat een gek.quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
je moet je hele leven bij 1 club zitten?quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef Salina het volgende:
Vooruitziende blik had zequote:
Ja, dan snap ik dat je niet voor Ajax bent.quote:
Net als je hele leven bij dezelfde liefdespartnerquote:Op maandag 8 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet je hele leven bij 1 club zitten?
Oh, niets moet in het leven.quote:Op maandag 8 april 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je moet je hele leven bij 1 club zitten?
Eensquote:Op maandag 8 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Mooie blauwe ogen heeft die jongen met broccoli haar
Laat die eierbal maar lekker in groningen.blijvenquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Kun je in de randstad ergens een eierbal eten?
Zal bestquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op maandag 8 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |