Kan me herinneren dat het vorig jaar in de voorlaatste week ook nog koude oorlog was. Danny die ervan overtuigd was dat er een stemafspraak was gemaakt om op hem te stemmen maar die was er niet. Uiteindelijk had je het clubje binnen en buiten. Pas na zaterdag werd het beter. Gezien het feit dat de grootste splijtzwam van dit jaar niet genomineerd is kan deze ellende zich nog wel eens doortrekken naar volgende week. Met rechtvde meest toxic editie ooitquote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef Koos1958 het volgende: Jimmy wil met Tom zitten. Gaat hij dan vertellen aan Tom wat hij allemaal over hem achter zijn rug voor lelijks heeft verteld op de streams
Dus een fandag wordt nooit door BB georganiseerd.. of door het schuim of oudbewonersquote:Op donderdag 4 april 2024 19:13 schreef marky het volgende:
[..]
Danny en Chay zijn er mee bezig. Er schijnt dit jaar voor de bewoners ook geen eindfeest te zijn. Ze mogen ook maar een iemand meenemen naar de finaleshow. Oud bewoners van vorig jaar gaan ook naar Amsterdam om er in ieder geval te zijn en te zorgen als er echt geen feest is ze toch nog ergens met zijn alle kunnen feesten.
Ja heel eng voor iemand van 41quote:Op donderdag 4 april 2024 19:21 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy voelt zich snel in de steek gelaten
Maar is het zo raar dat Jimmy daar teleurgesteld over was? Ik begrijp dat wel hoor..quote:Op donderdag 4 april 2024 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat maakt Tom niet uit. Wel dat hij Tom afgelopen week steeds verweten heeft dat hij Alice boven hem verkozen heeft.
Hij koos dilano boven tomquote:Op donderdag 4 april 2024 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is het zo raar dat Jimmy daar teleurgesteld over was? Ik begrijp dat wel hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |