Zeg je nu dat ik toch beter naar de verfilmingen/verserien van zijn werk kan kijken?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zijn erg veel fans van, maar mij greep het niet heel erg. Ik leende 'm ook van iemand, dan zit er druk op om 'm uit te lezen. Kan ook meespelen
Oh The Hellbound Heart was een erg vermakelijk boekje wel. Weet niet of Weerwereled is verfilmd eigenlijkquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik toch beter naar de verfilmingen/verserien van zijn werk kan kijken?
SPOILER: PDFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Prophet Song kostte me nogal wat moeite om er in te komen. Maar het was absoluut de moeite waard.quote:
Wat is Bah, Humbug in het Nederlandsquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:01 schreef Mrs.Peel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nu niet in de buurt van het boek, maar Scrooge vindt alles onzin. Dus ik denk "Onzin!"quote:Op maandag 30 december 2024 13:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat is Bah, Humbug in het Nederlands
Bah -> Gatver/bahquote:Op maandag 30 december 2024 13:24 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat is Bah, Humbug in het Nederlands
Dat boek ooit bij de kringloop gekocht maar ik voel mezelf hier echt te dom voor om aan te beginnenquote:
Ik heb wiskunde gestudeerd maar doe er nu niks meer mee, en mis het wel een beetje. Maar een textbook ga je ook niet voor de lol lezen. Hopelijk is dit een beetje een goede mix van uitdagend en interessant voor mij.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat boek ooit bij de kringloop gekocht maar ik voel mezelf hier echt te dom voor om aan te beginnen
Ja dan zal dat je vast wel kunnen bekoren inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde gestudeerd maar doe er nu niks meer mee, en mis het wel een beetje. Maar een textbook ga je ook niet voor de lol lezen. Hopelijk is dit een beetje een goede mix van uitdagend en interessant voor mij.
Ik loot meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet gekocht, gratis af te halen via Feesboek:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Er staat gratis af te halen via feestboek.quote:
Ze zijn al opgehaald hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Er staat gratis af te halen via feestboek.
Standaard reactie daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |