How Lovelyquote:Op donderdag 4 april 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik nu even wat punten halen, kom ik weer wat plekken hoger
Ja wij wisselen af goed? Ik eerst dan jijquote:Op donderdag 4 april 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
ik moet eerst punten hebben, ben er net weer
Dan achter aan sluiten in de rij er zijn er nog heel wat voor uquote:Op donderdag 4 april 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
ik moet eerst punten hebben, ben er net weer
Goed ideequote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wij wisselen af goed? Ik eerst dan jij
Ik ga voor spek, de bonen laat maarquote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij mag nie meer mee doen alleen voor spek en bonen
Altijd weer die mensen voor mij man3quote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan achter aan sluiten in de rij er zijn er nog heel wat voor u
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga voor spek, de bonen laat maar
Speklap en bonen?quote:Op donderdag 4 april 2024 18:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij mag nie meer mee doen alleen voor spek en bonen
Als jij nou vannacht 8 uur stilte pakt. Pak ik hem nuquote:Op donderdag 4 april 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd weer die mensen voor mij man3
Ja en je hebt wel wat heel leuks gemist vanmorgenquote:Op donderdag 4 april 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd weer die mensen voor mij man3
Vannacht slaap ikquote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als jij nou vannacht 8 uur stilte pakt. Pak ik hem nu
quote:Op donderdag 4 april 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je hebt wel wat heel leuks gemist vanmorgenmaar ik ga het niet meer vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |