Van de een krijg je een mes en een ander geeft je .....quote:Op donderdag 4 april 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij zou mij helpen maar je hebt een mes in mijn rug gesteekt woosboest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de een krijg je een mes en een ander geeft je .....
Ik heb ook dubbel gelegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nietquote:Op donderdag 4 april 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij zou mij helpen maar je hebt een mes in mijn rug gesteekt woosboest
Ik hoop dat ik het vergeet als hij weer postquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ok. Wist niet dat je boos werd
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het vergeet als hij weer post
Nee dan zal je dag en nacht hier moeten zitten.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Toch wil ik stiekem ff wel inhalen maar ik begrijp dat dat niet haalbaar is?
Dan zit ze al op mijquote:Op donderdag 4 april 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan zal je dag en nacht hier moeten zitten.
Kan toch niet ff gaat maar ff kantklossenquote:Op donderdag 4 april 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan zal je dag en nacht hier moeten zitten.
Al hobbelend en bolkend de nachten doorquote:
FF zit vaak in de nachten en dan graai je makkelijker punten binnen, mits Kree er niet isquote:Op donderdag 4 april 2024 17:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan toch niet ff gaat maar ff kantklossen
Wilde ik zondag op maandag ook was foknkapotquote:Op donderdag 4 april 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FF zit vaak in de nachten en dan graai je makkelijker punten binnen, mits Kree er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |