Jong of oud? Fenegriek, boerenkaas of komijn? 30, 40 of 80 plus? En met een dipje?quote:
Of met chili, of tuinkruiden, of misschien zelfs wel plantaardig?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jong of oud? Fenegriek, boerenkaas of komijn? 30, 40 of 80 plus? En met een dipje?
Oude Wapenaer, wat op zijn minst lijkt op Goudse als het dat niet al is. Plenty plus, maar geen dip. Ook geen kaasblokjes meer inmiddelsquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jong of oud? Fenegriek, boerenkaas of komijn? 30, 40 of 80 plus? En met een dipje?
Hey Billie wanneer doen we weer een random afterparty?quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:24 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, jullie hebben nog een lijstje tegoed
De meest gedraaide eurovisiesongfestivalliedjes 2024 in de plaatselijke gay bar, tot april:
1. Joost Klein - Europapa
2. Nemo - The Code
3. Super Rob and Erika Norwich - My AI
4. Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim
5. Mustii - Before The Party's Over
De hele dag worstelen om boven te komen lijkt mij bijzonder vermoeiend. Dus snap wel dat die wil slapen.quote:
Zeggen de roodhuiden nog steeds ugh?quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga voor een oude klassieker. Peter Pan
Vooral na het roken van die vieze vredespijp.quote:
Oef, ik verwacht al weken dat ik een keer een zaterdagavond tijd heb. Voor zover ik weet heb ik de 13de in de avond tijd! Leuk, zin in.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey Billie wanneer doen we weer een random afterparty?
quote:
De avond begint net zeggen en dan Disney-films gaan kijken is toch niet zo heel indrukwekkend hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga voor een oude klassieker. Peter Pan
Ik moet morgenochtend toch werken dus vroeg in vroeg in bed liggenquote:Op zaterdag 6 april 2024 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik neem aan dat iedereen netjes in bed ligt intussen.
Heel goed, met de kippen op stok en vroeg uit de veren.
Om welke film gaat het?quote:Op zaterdag 6 april 2024 01:51 schreef NailQueen het volgende:
Ben van een van de oudste films naar een van de recente films gegaan. Het is cute maar eerder een musical dan een disneyfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |