Kinderarbeidquote:Op maandag 8 juli 2024 15:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is nog zijn echte eigen dochter ook. Leer dat kind normaal praten ipv dat je d'r in reclames laat spelen
Je mag niet meedansen met die kikker?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
Tjitjiwablablabla...Kruidvat did it again
Kind doet me denken aan een kleine @DJMOquote:Op maandag 8 juli 2024 11:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
Daar heb ik zininnin/zin in-in/sinninin.
Komt gewoon veel te vaak, het grote struikelblok.
Een kleine @DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
quote:Op maandag 15 juli 2024 12:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind doet me denken aan een kleine @:DJMO
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een kleine @:DJMO is toch hetzelfde als zwarte neger?
Over een reclame met een meisje dat ik eruit vind zien als een kleine Mo.quote:
Stomme kutdeuntje gaat niet uit mijn hoofd en ik wil niet met kikkers dansenquote:Op maandag 15 juli 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je mag niet meedansen met die kikker?
Ik heb gegoogeld op bacardi reclame kut muziek en toen kwam ik op dit topic uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 09:25 schreef magikmichael het volgende:
De reclame van Bacardi...
I love it i love it i love it
Tssss...quote:Op maandag 15 juli 2024 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Stomme kutdeuntje gaat niet uit mijn hoofd en ik wil niet met kikkers dansen
Dat houd in dat je een smak geld neerlegd en dan advies krijgt van een klaas vaakquote:Op donderdag 27 juni 2024 17:54 schreef tong80 het volgende:
Professioneel slaapadvies. Wat houdt dat in![]()
Enter Sandman?quote:Op zondag 21 juli 2024 00:12 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Dat houd in dat je een smak geld neerlegd en dan advies krijgt van een klaas vaak
Nog wat geraspte kopkaas op je lasagne?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:16 schreef TLC het volgende:
Die reclame waar een naakte vent een ovenschaal voor zijn pielemuis houdtDan kun je tig vaatwastabletjes in de afwasmachine stoppen dan nog zou ik er niet meer van eten
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook in het Duits.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:52 schreef King_Merc het volgende:
Oh en natuurlijk, "Ik wist niet dat je roos hebt"
Zag laatst de auditie voor ET. De hoofdrolspeler werd gelijk aangenomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:01 schreef TLC het volgende:
Met alle respect voor degene die de ziekte hebben, maar de reclame waar een man bij het graf van zijn kind staat.. je ziet ook dat hij probeert te acteren met zo n vreemde rare blik in zn ogen
Daarna hoor je Erik de Zwart
?? Ich wusste nicht das du Rosen hast.quote:
Die hele statiegeld "reclame"campagne is met meel in de mond gemaakt: het moet vooral geen succes worden. Idem voor dat logo.quote:
Het is een gemiste kans dat er geen 2e vakantiereclame gemaakt is door het Kruidvat waarbij een van die dochters met een vakantievriendje aan komt zetten en dat dan de condooms en/of zwangerschapstesten in de aanbieding blijken te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:02 schreef Charmian het volgende:
Tjitjiwablablabla...Kruidvat did it again
Overduidelijk van die Amerikaanse reclame over Nederland (en de rest van de wereld) uitgestort.quote:Op zondag 23 juni 2024 17:30 schreef karr-1 het volgende:
"5 sterren van Lisa..." of "5 sterren van Sanne...." uitgesproken op een toon alsof ze een orgasme aan het krijgen zijn.....
Een van de redenen waarom ik eigenlijk nooit iets bij Amazon koop....
Dochters zijn een beetje te jong voor die gemiste kans,quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het is een gemiste kans dat er geen 2e vakantiereclame gemaakt is door het Kruidvat waarbij een van die dochters met een vakantievriendje aan komt zetten en dat dan de condooms en/of zwangerschapstesten in de aanbieding blijken te zijn.
Dan kan dat over een paar jaar alsnog. Ik let niet ook niet zo op die dochters, meer op de moederquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dochters zijn een beetje te jong voor die gemiste kans,. Anders was het inderdaad wel een leuke geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook irritant: een of andere reclame voor een Samsung tablet of telefoon waar dan een informatiebord in een niet-Engelse taal over een vogel o.i.d. gescand wordt en dat je dan op het scherm de Engelse vertaling ziet.
Wat heb ik daar als Nederlander aan?
Wat dacht je van ondertitelde Nederlandse reclames? Meestal afwasproducten of tandverzorging.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Overduidelijk van die Amerikaanse reclame over Nederland (en de rest van de wereld) uitgestort.
Daar zijn er veel meer van trouwens.
Ook irritant: reclames waar geen Nederlands woord meer in voor komt.
Mensen die veel op een bankstel zitten en weinig bewegen hebben een fatbike nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:07 schreef TLC het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een bankstel te maken heeft met een fatbike ?
Je hele huid verneuken met 100 tatoeages maar je zogenaamd wel druk maken over een rimpeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef tong80 het volgende:
Roxane Hazes. Iets met gezichtscrême. Ik zou het dan links laten liggen.
Correctie: Het is een reclame van Grolsch niet van Heinekenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:28 schreef CofyFerkeert het volgende:
Er is een nieuwe bierreclame op youtube, volgens mij is ie van Heineken.
Zo'n gast op zo'n feestje, tegen zo'n meid 'zoenen?' En dan zie je heel groot Heineken in beeld, heeft geen hol met bier te maken.
Ik vind het maar een rare reclame
Sowieso weer je dat je bezeikt wordt met de prijs als je al een fatbike kado krijgt bij aankoop van een bankstel...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mensen die veel op een bankstel zitten en weinig bewegen hebben een fatbike nodig.
Vrouwenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
En die reclame van allways discreet blijft ranzig met die twee tuthola's en dat ze n gesprek hebben tijdens n yogales en dat ze bang is dat haar vagina ontploft of zo, wtf is dat voor gespreksstof![]()
![]()
...en dat een van die tuthola's een heel pak Always Discreet, met felgekleurde verpakking, in haar locker op de sportschool heeft, die ze heel ostentatief laat zien aan haar collega-tuthola.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef TLC het volgende:
En die reclame van allways discreet blijft ranzig met die twee tuthola's en dat ze n gesprek hebben tijdens n yogales en dat ze bang is dat haar vagina ontploft of zo, wtf is dat voor gespreksstof![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |