Wel weer goed voor de paddestoeltjes.quote:Op zondag 7 april 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Het gaat vanavond na zessen alweer regenen zie ik net
Rest van de week weer vooral grijs, en soms ook nat.
Ja, daar trapt dus niemand in. De eerstvolgende voorzichtige kou komt pas eind november ofzo weer.quote:
Ik huil al bij de gedachte.quote:Op zondag 7 april 2024 12:51 schreef quirina het volgende:
Als het nou nog een keer gaat vriezen krijgen we slechte appels peren pruimen perziken en kersen.
Dan gaat de bloesem teveel kapot.
quote:Op zondag 7 april 2024 12:55 schreef quirina het volgende:
Er komt kou aan zegt de Telegraaf
Weersomslag op komst: kou en mogelijk zelfs sneeuw nadert ons vanuit Noordpool
2027 twee keer in Spanjequote:Op zondag 7 april 2024 13:09 schreef TLC het volgende:
Ik wil ook een totale zonsverduistering zien, 2083 ga ik niet halen![]()
![]()
![]()
Laat je bij je dood invriezen. Misschien kunnen we je weer tot leven wekken dan.quote:Op zondag 7 april 2024 13:09 schreef TLC het volgende:
Ik wil ook een totale zonsverduistering zien, 2083 ga ik niet halen![]()
![]()
![]()
Lekker tussen de friet en de chickenwingsquote:Op zondag 7 april 2024 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laat je bij je dood invriezen. Misschien kunnen we je weer tot leven wekken dan.
Vlieg donderdag mooi ff naar Mallorca voor een week. 20-22 gradenquote:Op zondag 7 april 2024 12:53 schreef quirina het volgende:
De kiwis uit Italiė zijn trouwens ook niet te vreten, komt ook door slechte oogsten in nieuw Zeeland . Klimaatverandering is feit. Red de bijen, ga op de a 10 zitten, niet meer vliegen.
Stook de hoogovens aan help,
Gaan vervolgens weer alle insecten die daarop landen dood van alle bestrijdingsmiddelen op hun planten. Worden de fruitstruiken en -bomen niet meer bestoven. Alles nog duurder.quote:Op zondag 7 april 2024 12:58 schreef quirina het volgende:
Alle bloemen naar de kloot’n, moet ik weer naar de intratuin
Daarom biologisch moestuinieren incl bloemen zonder bestrijdingsmiddelenquote:Op zondag 7 april 2024 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaan vervolgens weer alle insecten die daarop landen dood van alle bestrijdingsmiddelen op hun planten. Worden de fruitstruiken en -bomen niet meer bestoven. Alles nog duurder.
Heb hier overal hoeren horren, maar voor het geval er een door de verdedigingslinie breekt, heb ik mijn oude vertrouwde electrische vliegenmepper liggenquote:Op zondag 7 april 2024 13:24 schreef tralalala het volgende:
Het stikt hier al van de wespen, dat belooft wat.
Stinkt het ja?quote:
Wespen zijn uitermate nuttige insecten. Je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 13:24 schreef tralalala het volgende:
Het stikt hier al van de wespen, dat belooft wat.
Niet nuttig in mijn omgeving, genoeg andere plekken waar ze terecht kunnen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wespen zijn uitermate nuttige insecten. Je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn.
Ze worden pas laat in de zomer allicht wat vervelend. Vooral niet stressen, ze doen niks. Maar we wapperen ze altijd weg.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet nuttig in mijn omgeving, genoeg andere plekken waar ze terecht kunnen.
Ik bel zo de ongediertebestrijder als ik een nest zie.quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze worden pas laat in de zomer allicht wat vervelend. Vooral niet stressen, ze doen niks. Maar we wapperen ze altijd weg.
Te dicht bij of in huis is dat wel slim ja. Ze vreten door alles heen binnenshuis.quote:Op zondag 7 april 2024 16:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik bel zo de ongediertebestrijder als ik een nest zie.
Ik had een nest 2 cm naast de voordeur. Ik heb het zelf opgelost.quote:Op zondag 7 april 2024 16:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik bel zo de ongediertebestrijder als ik een nest zie.
Met de Flammenwerfer van Hans?quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een nest 2 cm naast de voordeur. Ik heb het zelf opgelost.
Een poedertje.quote:
Soms komt alles samen.quote:
Ik vind het uitermate irritante k*t beesten. Als ik ze dood kan maken, dan doe ik dat. Kan bij een beet ook allergische reactie krijgen en heb dat dus 1x heel erg gehad. Sindsdien echt een afkeer tegen die beesten. Probeer ze altijd naar de grond te meppen en dan laten lijdenquote:Op zondag 7 april 2024 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wespen zijn uitermate nuttige insecten. Je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn.
Ik was jaren geleden een keerquote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate irritante k*t beesten. Als ik ze dood kan maken, dan doe ik dat. Kan bij een beet ook allergische reactie krijgen en heb dat dus 1x heel erg gehad. Sindsdien echt een afkeer tegen die beesten. Probeer ze altijd naar de grond te meppen en dan laten lijden
In bed?quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Niet nuttig in mijn omgeving, genoeg andere plekken waar ze terecht kunnen.
Deze mannen wetenquote:Op zondag 7 april 2024 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
Muggen, vliegen en wespen, die motherfuckers gaan eraan als ze me lastig vallen![]()
Die gaan maar ergens anders nuttig lopen te wezen.
Was maar een spatje. Dat helpt niet tegen de verdroging die ik vandaag in de weilanden zag. Tussen het zompige zag ik verontrustend veel opgedroogde stukkenquote:
Wespen eten muggen en vliegen. Tem ze en laat ze voor je werkenquote:Op zondag 7 april 2024 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
Muggen, vliegen en wespen, die motherfuckers gaan eraan als ze me lastig vallen![]()
![]()
Spinnen in huis heb ik geen problemen mee, zolang het die spinnen zijn met die iele lichaampjes zijn met die lange poten die altijd in de hoek van een plafond zit.
Zo'n groot exemplaar wat de kuierlatten neemt in de woonkamer daar gaat maat 44 overheen
*pakt brandende hoepelquote:Op zondag 7 april 2024 20:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wespen eten muggen en vliegen. Tem ze en laat ze voor je werken
Die iele spinnetjes in het hoekje bij het plafond, meestal de Grote trilspin, moet je niet onderschatten.quote:Op zondag 7 april 2024 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
![]()
Spinnen in huis heb ik geen problemen mee, zolang het die spinnen zijn met die iele lichaampjes zijn met die lange poten die altijd in de hoek van een plafond zit.
Zo'n groot exemplaar wat de kuierlatten neemt in de woonkamer daar gaat maat 44 overheen
Ik binnen een level 1? Wat?quote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De extended forecast is er alweer: https://www.estofex.org/
Dat risico ben ik bereid te nemen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik had een enorm gat in de voorgevel naast de voordeur.quote:
Lekker zweten in bed straks.quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Het is vies warm in mijn huis
Had vandaag iets minder moeten onderschatten
Het is niet eens zo heel warm, ik ben gewoon niets meer gewendquote:Op zondag 7 april 2024 22:32 schreef quirina het volgende:
Knal de airco aan!
Het klimaat is toch al verloren
Ja, maar dat is gewoon echt klote ook. Dan moet je wel. Die vreten zo je huis binnen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een enorm gat in de voorgevel naast de voordeur.![]()
Vond het wel sneu om te zien, ontelbare dode wespen.
Beestjes.
Is weer leuk om naar te kijken ja. Lekker frisgroen nuquote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef INViCTuS het volgende:
Wel mooi dat alles versneld groen wordt en in bloei komt. Natuur is dan zoveel mooier
Hans en Grietje ookquote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon echt klote ook. Dan moet je wel. Die vreten zo je huis binnen.
Ja.quote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef INViCTuS het volgende:
Wel mooi dat alles versneld groen wordt en in bloei komt. Natuur is dan zoveel mooier
Hier wel wat zonnig hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hier nu, uiteraard, weer grijs.
Eerstvolgende dag dat er een beetje zon staat ingetekend is woensdag.
Daarna zaterdag.
Dat lijkt me iets te vroeg, over een week gaan we weer onder de 10 graden.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Temperatuur wel prima, 16 graden nu.
De lange broeken nu definitief opgeborgen tot eind september of zo.
Ik heb ook dal dagen jeukogen...quote:Op maandag 8 april 2024 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
2 keer binnen 3 dagen door de wasstraat.Enige nadeel van de lente (naast hooikoorts): poederige bomen en vogelpoep.
Machtig mooi om in alle rust naar te kijken en luisterenquote:Op maandag 8 april 2024 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop insecten in de uiterwaarden, overal kwetterende en tjilpende vogels
Mensen die overal de kantjes vanaf lopen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zult maar net je auto gewassen hebben
@:Pisces29
Ik heb serieus nog nooit een auto gewassen/door de wasstraat gegaan in mijn leven. De vrouw misschien max 2x per jaar denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die overal de kantjes vanaf lopen.M’n auto moet er elke dag netjes uitzien.
Mooi voor jou. Ik ben wat verzorgder. Je rijdt misschien ook een oud stuk blik.quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Auto moet mij dienen, niet andersom. Hecht echt 0 waarde aan dat stuk blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |