Heb hier overal hoeren horren, maar voor het geval er een door de verdedigingslinie breekt, heb ik mijn oude vertrouwde electrische vliegenmepper liggenquote:Op zondag 7 april 2024 13:24 schreef tralalala het volgende:
Het stikt hier al van de wespen, dat belooft wat.
Stinkt het ja?quote:
Wespen zijn uitermate nuttige insecten. Je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 13:24 schreef tralalala het volgende:
Het stikt hier al van de wespen, dat belooft wat.
Niet nuttig in mijn omgeving, genoeg andere plekken waar ze terecht kunnen.quote:Op zondag 7 april 2024 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wespen zijn uitermate nuttige insecten. Je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn.
Ze worden pas laat in de zomer allicht wat vervelend. Vooral niet stressen, ze doen niks. Maar we wapperen ze altijd weg.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet nuttig in mijn omgeving, genoeg andere plekken waar ze terecht kunnen.
Ik bel zo de ongediertebestrijder als ik een nest zie.quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze worden pas laat in de zomer allicht wat vervelend. Vooral niet stressen, ze doen niks. Maar we wapperen ze altijd weg.
Te dicht bij of in huis is dat wel slim ja. Ze vreten door alles heen binnenshuis.quote:Op zondag 7 april 2024 16:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik bel zo de ongediertebestrijder als ik een nest zie.
Ik had een nest 2 cm naast de voordeur. Ik heb het zelf opgelost.quote:Op zondag 7 april 2024 16:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik bel zo de ongediertebestrijder als ik een nest zie.
Met de Flammenwerfer van Hans?quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een nest 2 cm naast de voordeur. Ik heb het zelf opgelost.
Een poedertje.quote:
Soms komt alles samen.quote:
Ik vind het uitermate irritante k*t beesten. Als ik ze dood kan maken, dan doe ik dat. Kan bij een beet ook allergische reactie krijgen en heb dat dus 1x heel erg gehad. Sindsdien echt een afkeer tegen die beesten. Probeer ze altijd naar de grond te meppen en dan laten lijdenquote:Op zondag 7 april 2024 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wespen zijn uitermate nuttige insecten. Je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn.
Ik was jaren geleden een keerquote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate irritante k*t beesten. Als ik ze dood kan maken, dan doe ik dat. Kan bij een beet ook allergische reactie krijgen en heb dat dus 1x heel erg gehad. Sindsdien echt een afkeer tegen die beesten. Probeer ze altijd naar de grond te meppen en dan laten lijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |