Is weer leuk om naar te kijken ja. Lekker frisgroen nuquote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef INViCTuS het volgende:
Wel mooi dat alles versneld groen wordt en in bloei komt. Natuur is dan zoveel mooier
Hans en Grietje ookquote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon echt klote ook. Dan moet je wel. Die vreten zo je huis binnen.
Ja.quote:Op maandag 8 april 2024 09:29 schreef INViCTuS het volgende:
Wel mooi dat alles versneld groen wordt en in bloei komt. Natuur is dan zoveel mooier
Hier wel wat zonnig hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hier nu, uiteraard, weer grijs.
Eerstvolgende dag dat er een beetje zon staat ingetekend is woensdag.
Daarna zaterdag.
Dat lijkt me iets te vroeg, over een week gaan we weer onder de 10 graden.quote:Op maandag 8 april 2024 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
Temperatuur wel prima, 16 graden nu.
De lange broeken nu definitief opgeborgen tot eind september of zo.
Ik heb ook dal dagen jeukogen...quote:Op maandag 8 april 2024 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
2 keer binnen 3 dagen door de wasstraat.Enige nadeel van de lente (naast hooikoorts): poederige bomen en vogelpoep.
Machtig mooi om in alle rust naar te kijken en luisterenquote:Op maandag 8 april 2024 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop insecten in de uiterwaarden, overal kwetterende en tjilpende vogels
Mensen die overal de kantjes vanaf lopen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je zult maar net je auto gewassen hebben
@:Pisces29
Ik heb serieus nog nooit een auto gewassen/door de wasstraat gegaan in mijn leven. De vrouw misschien max 2x per jaar denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die overal de kantjes vanaf lopen.M’n auto moet er elke dag netjes uitzien.
Mooi voor jou. Ik ben wat verzorgder. Je rijdt misschien ook een oud stuk blik.quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Auto moet mij dienen, niet andersom. Hecht echt 0 waarde aan dat stuk blik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |