Pfoe, doe een beetje van die knul deze kant op. Als ik die van mij niet vertel dat ze deo moeten gebruiken, doen ze dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:25 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tienjarige pubert geloof ik ook al zo'n beetje vanaf dat hij kan bewegen, tussen het poezelig knuffelen door. Ik ben heel benieuwd hoe dat de komende jaren gaat.
De eerste after shave is binnen, dus ik denk dat we op rand van de afgrond staan.
Zijn het echt van die zware geuren? Dat is leuk met al die 6jarige in 1 lokaal.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
Die “aftershave” van die 6 jarigen bij mij is wel een enorme aanslag op mn reukvermogen. Vrij heftige en penetrante geur wel.
Goooorrrr.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
Die “aftershave” van die 6 jarigen bij mij is wel een enorme aanslag op mn reukvermogen. Vrij heftige en penetrante geur wel.
Een van de kinderen die gebruikt denk ik de aftershave van z’n vader. Echt niet te hachelen. En een ander kind heeft op zich wel een lekker kindergeurtje.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:40 schreef exode het volgende:
[..]
Zijn het echt van die zware geuren? Dat is leuk met al die 6jarige in 1 lokaal.![]()
Verloofde heeft altijd groep 7 of 8 en heeft meerdere deo spuiten klaar staan....en zegt dan subtiel tegen leerlingen 'Misschien is het handig dat je even naar het toilet loopt met een busje deo'.
B gebruikt al meer dan een jaar deo, redelijk geurloze van Nivea. En soms pakt ie 1 van de Loveli mini deo's van ons. Anders is het echt een stinkende beer.
Aaaw, dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:39 schreef Amsel het volgende:
Ik kreeg laatst een loveli deo cadeau (als onderdeel van een relax-setje hè, niet als hint dat ik stink) en die bevalt me goed!
Hier is de 9-jarige thuis omdat ze helemaal kapot was van de emoties bij de hpv-prik vanochtend. Ze mocht in het speciale kamertje voor bange kinderen, ze hebben enorm de tijd genomen voor haar, maar alsnog grote paniek. Nu met een dekentje en een reep chocola op de bank bijkomen dus.
Ik kan me daar heel erg aan ergeren. Pubers snappen niet dat als je geen oortjes of koprelefoon gebruikt dat iedereen mee kan gebieten van datgene wat jij doet. Net zoals je telefoon niet op de hardste stand hoeft. Muziek hoeft ook niet aan als je onder de douche staat en de hele bovenverdieping verplicht is om mee te genieten. Je na 22 uur niet meer op discord meedoet met een gesprek omdat je als je gefrustreerd raakt vergeet dat er al mensen liggen te slapen. Rekening houden met een ander is gewoon lastig. Soms wil ik dan geen rekening meer houden met een puber, maar dat kan dan ook weer niet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef Nijna het volgende:
Loveli deo, helpt goed tegen puberzweetlucht(bij volwassenen werkt het ook trouwens
)
@:amsel wat sneu dat ze zo paniek had. Op de bank met chocolade helpt vast een beetje
Mijn puber maakt beneden aan de keukentafel haar huiswerk, heel gezellig wel... ware het niet dat er muziek aan gaat en dat ik na een half uur echt overprikkeld begin te raken.
Als ik er wat van zeg krijg ik een grote pubermond, afspraken geprobeerd te maken over koptelefoon oid opzetten, ze vertikt het gewoon.
Ik vraag me af of ik nou zo'n zeurouder ben...
Ze is sowieso niet zo heel erg voor rede vatbaar, hartstikke leuk pubers...
Beide dames hier hebben vaak hun oortjes in.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef Vicky het volgende:
Oh daar heb ik hier helemaal geen last van gelukkig.
Beiden lopen regelmatig met koptelefoon/oortjes.
Ja same. Heel fijnquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef exode het volgende:
Ik hou van Loveli, ik stink gewoon niet meer, zelfs niet na mijn sportsessies![]()
Snap ik.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beide dames hier hebben vaak hun oortjes in.
Mijn huis is zo klein en gehorig, dat trek ik echt niet hoor om de hele dag door verschillende geluiden te horen
Als het muziek zou zijn, vind ik het één ding. Vaak zijn het youtubeshorts of filmpjes.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het ook wel ongezellig als iedereen met oortjes in moet lopen en er helemaal geen muziek aan mag staan. Is er geen muziek die op een redelijk volume aan kan die jullie allebei kunnen handelen?
Dat idd, tiktok, brawlstars, reels, youtube en youtubeshorts. En dan het liefst alles weer snel doorswipen en kort luisteren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het muziek zou zijn, vind ik het één ding. Vaak zijn het youtubeshorts of filmpjes.
Daarnaast is het hier zo gehorig dat ik vaak met mijn noisecancelling oortjes in zit zonder dat ik wat luister om te voorkomen dat ik de volledige gesprekken van de puber boven hoef te horen. Inclusief gehinnik van het lachen en gegil
Maar ben zelf ook vrij snel overprikkeld en ik hoor ook echt alles![]()
https://vm.tiktok.com/ZIJn4maRC/quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik krijg rare okselbulten van Loveli. Dat hoop ik althans, anders kreeg ik om een onverklaarbare reden okselbulten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |