abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213146138
Ik ga er bijna even van huperen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 9 april 2024 @ 12:58:55 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_213146381
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:25 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tienjarige pubert geloof ik ook al zo'n beetje vanaf dat hij kan bewegen, tussen het poezelig knuffelen door. Ik ben heel benieuwd hoe dat de komende jaren gaat.
De eerste after shave is binnen, dus ik denk dat we op rand van de afgrond staan.
Pfoe, doe een beetje van die knul deze kant op. Als ik die van mij niet vertel dat ze deo moeten gebruiken, doen ze dat gewoon niet. :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213146582
Juul heeft een Frozen geurtje die ze elke ochtend opspuit, B is enorm van de geur douchegel maar toen ik vroeg of hij ook een geurtje wilde zei hij 'Zo sjiek ben ik niet mam!'

Maar goed, onze net 10 jarige zit dus al in de puberteit, fysiek en qua buien. Gisteren had ie weer Freerun les en je ziet gewoon dat hij de 12 tot 14 jarige inhaalt qua lengte en spieropbouw. Dat vind ik toch wel enorm wennen. Gelukkig is ie ook nog gek op knuffelen.
pi_213146632
T is bijna 15 maar houdt ook nog steeds van knuffelen. Soms ligt ze nog in d'r bed, kijk ik om het hoekje en dan wil ze dat ik bij d'r kom liggen want ze wil knuffelen.
Ze komt ook regelmatig een kusje geven. ❤️

Vervolgens gaat ze met d'r vriendinnen shoppen en stuurt ze foto's van superleuke kleding en dan is ze echt weer een pubermeid ❤️
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 april 2024 @ 13:27:07 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213146710
Die “aftershave” van die 6 jarigen bij mij is wel een enorme aanslag op mn reukvermogen. Vrij heftige en penetrante geur wel.
pi_213146856
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
Die “aftershave” van die 6 jarigen bij mij is wel een enorme aanslag op mn reukvermogen. Vrij heftige en penetrante geur wel.
Zijn het echt van die zware geuren? Dat is leuk met al die 6jarige in 1 lokaal. >:)

Verloofde heeft altijd groep 7 of 8 en heeft meerdere deo spuiten klaar staan....en zegt dan subtiel tegen leerlingen 'Misschien is het handig dat je even naar het toilet loopt met een busje deo'.

B gebruikt al meer dan een jaar deo, redelijk geurloze van Nivea. En soms pakt ie 1 van de Loveli mini deo's van ons. Anders is het echt een stinkende beer.
pi_213147322
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
Goooorrrr.
Deo doet mijne wel al een tijdje maar een geurtje mocht ie totnogtoe niet, behalve af en toe die van ons.
Lesbische gays die we zijn, hebben wij allebei een mannengeur, dus hij kon dan nog kiezen ook :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 09-04-2024 14:54:00 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:39:18 #208
344469 Amsel
zonder t
pi_213147391
Ik kreeg laatst een loveli deo cadeau (als onderdeel van een relax-setje hè, niet als hint dat ik stink }:| ) en die bevalt me goed!

Hier is de 9-jarige thuis omdat ze helemaal kapot was van de emoties bij de hpv-prik vanochtend. Ze mocht in het speciale kamertje voor bange kinderen, ze hebben enorm de tijd genomen voor haar, maar alsnog grote paniek. Nu met een dekentje en een reep chocola op de bank bijkomen dus.
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:45:02 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213147435
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:40 schreef exode het volgende:

[..]
Zijn het echt van die zware geuren? Dat is leuk met al die 6jarige in 1 lokaal. >:)

Verloofde heeft altijd groep 7 of 8 en heeft meerdere deo spuiten klaar staan....en zegt dan subtiel tegen leerlingen 'Misschien is het handig dat je even naar het toilet loopt met een busje deo'.

B gebruikt al meer dan een jaar deo, redelijk geurloze van Nivea. En soms pakt ie 1 van de Loveli mini deo's van ons. Anders is het echt een stinkende beer.
Een van de kinderen die gebruikt denk ik de aftershave van z’n vader. Echt niet te hachelen. En een ander kind heeft op zich wel een lekker kindergeurtje.
En verder zijn het meestal gewoon zeepgeurtjes. Bv Zwitsal of een ander zeepje. In ieder geval niet iets waarvan je het raam open wil zetten.
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:45:33 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213147441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:39 schreef Amsel het volgende:
Ik kreeg laatst een loveli deo cadeau (als onderdeel van een relax-setje hè, niet als hint dat ik stink }:| ) en die bevalt me goed!

Hier is de 9-jarige thuis omdat ze helemaal kapot was van de emoties bij de hpv-prik vanochtend. Ze mocht in het speciale kamertje voor bange kinderen, ze hebben enorm de tijd genomen voor haar, maar alsnog grote paniek. Nu met een dekentje en een reep chocola op de bank bijkomen dus.
Aaaw, dat is niet leuk.
pi_213148519
Loveli deo, helpt goed tegen puberzweetlucht *O* (bij volwassenen werkt het ook trouwens :+ )

@Amsel wat sneu dat ze zo paniek had. Op de bank met chocolade helpt vast een beetje :*

Mijn puber maakt beneden aan de keukentafel haar huiswerk, heel gezellig wel... ware het niet dat er muziek aan gaat en dat ik na een half uur echt overprikkeld begin te raken.
Als ik er wat van zeg krijg ik een grote pubermond, afspraken geprobeerd te maken over koptelefoon oid opzetten, ze vertikt het gewoon.
Ik vraag me af of ik nou zo'n zeurouder ben...

Ze is sowieso niet zo heel erg voor rede vatbaar, hartstikke leuk pubers... :')
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 april 2024 @ 17:00:06 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_213148712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef Nijna het volgende:
Loveli deo, helpt goed tegen puberzweetlucht *O* (bij volwassenen werkt het ook trouwens :+ )

@:amsel wat sneu dat ze zo paniek had. Op de bank met chocolade helpt vast een beetje :*

Mijn puber maakt beneden aan de keukentafel haar huiswerk, heel gezellig wel... ware het niet dat er muziek aan gaat en dat ik na een half uur echt overprikkeld begin te raken.
Als ik er wat van zeg krijg ik een grote pubermond, afspraken geprobeerd te maken over koptelefoon oid opzetten, ze vertikt het gewoon.
Ik vraag me af of ik nou zo'n zeurouder ben...

Ze is sowieso niet zo heel erg voor rede vatbaar, hartstikke leuk pubers... :')
Ik kan me daar heel erg aan ergeren. Pubers snappen niet dat als je geen oortjes of koprelefoon gebruikt dat iedereen mee kan gebieten van datgene wat jij doet. Net zoals je telefoon niet op de hardste stand hoeft. Muziek hoeft ook niet aan als je onder de douche staat en de hele bovenverdieping verplicht is om mee te genieten. Je na 22 uur niet meer op discord meedoet met een gesprek omdat je als je gefrustreerd raakt vergeet dat er al mensen liggen te slapen. Rekening houden met een ander is gewoon lastig. Soms wil ik dan geen rekening meer houden met een puber, maar dat kan dan ook weer niet natuurlijk :{

(Maar hier beneden geen oortjes in krijg je gewoon commentaar van mij en dan is het of oortjes in of uit die telefoon. )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213149210
Oh daar heb ik hier helemaal geen last van gelukkig.
Beiden lopen regelmatig met koptelefoon/oortjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213149471
Ze weten hier dat beneden het geluid uit moet, dus zit de een met oortjes en de ander met een koptelefoon.
Oudste, 13, start nu met puberen, maar eigenlijk valt t wel mee * klopt af*. Meer dan wat rollende ogen, zuchten en een deur die iets harder dicht gedaan wordt dan wenselijk is het niet echt. Ze spuit wel rijkelijk met parfum/bodymist/deo. Ik heb daar zelf niet zo'n last van, want ik heb geen reukvermogen. Maar soms slaat t me wel op de keel.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 april 2024 @ 18:07:45 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213149576
Ik vind het ook wel ongezellig als iedereen met oortjes in moet lopen en er helemaal geen muziek aan mag staan. Is er geen muziek die op een redelijk volume aan kan die jullie allebei kunnen handelen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213149704
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef Vicky het volgende:
Oh daar heb ik hier helemaal geen last van gelukkig.
Beiden lopen regelmatig met koptelefoon/oortjes.
Beide dames hier hebben vaak hun oortjes in.
Mijn huis is zo klein en gehorig, dat trek ik echt niet hoor om de hele dag door verschillende geluiden te horen :')
:)
pi_213149717
Oh en hier ook fan van Loveli. Ik wil niks anders meer. Voor mezelf en voor de middelste.

De oudste heeft mazzel, die heeft Aziatische zweet-genen. Die heeft echt geen deo nodig om geur te maskeren of iets.
pi_213149930
Ik krijg rare okselbulten van Loveli. Dat hoop ik althans, anders kreeg ik om een onverklaarbare reden okselbulten :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213150110
Ik hou van Loveli, ik stink gewoon niet meer, zelfs niet na mijn sportsessies O-)

Maar ik vind het bewerkelijke dingen, B kan het niet zelf fatsoenlijk onder zijn oksels smeren. Dus altijd met hulp.
pi_213150368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef exode het volgende:
Ik hou van Loveli, ik stink gewoon niet meer, zelfs niet na mijn sportsessies O-)

Ja same. Heel fijn
pi_213150379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef mignonne het volgende:

[..]
Beide dames hier hebben vaak hun oortjes in.
Mijn huis is zo klein en gehorig, dat trek ik echt niet hoor om de hele dag door verschillende geluiden te horen :')
Snap ik.
A heeft earbuds, T heeft een koptelefoon van Fresh 'n Rebel.
Ik gebruik alleen oortjes of buds als ik een podcast luister. De radio staat hier eigenlijk bijna nooit aan. Ik denk er vaak niet aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:11:41 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_213150557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het ook wel ongezellig als iedereen met oortjes in moet lopen en er helemaal geen muziek aan mag staan. Is er geen muziek die op een redelijk volume aan kan die jullie allebei kunnen handelen?
Als het muziek zou zijn, vind ik het één ding. Vaak zijn het youtubeshorts of filmpjes.
Daarnaast is het hier zo gehorig dat ik vaak met mijn noisecancelling oortjes in zit zonder dat ik wat luister om te voorkomen dat ik de volledige gesprekken van de puber boven hoef te horen. Inclusief gehinnik van het lachen en gegil ;)
Maar ben zelf ook vrij snel overprikkeld en ik hoor ook echt alles :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213151253
Ik heb inmiddels de codeer-playlist van mijn oudste gejat. Daar zit zulke lekkere muziek in :D
En zij luisteren ook lekker naar onze 'oude' muziek.
Maar over het algemeen houden we aardig rekening met elkaar, dus weinig gedoe daarmee.
pi_213151817
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Als het muziek zou zijn, vind ik het één ding. Vaak zijn het youtubeshorts of filmpjes.
Daarnaast is het hier zo gehorig dat ik vaak met mijn noisecancelling oortjes in zit zonder dat ik wat luister om te voorkomen dat ik de volledige gesprekken van de puber boven hoef te horen. Inclusief gehinnik van het lachen en gegil ;)
Maar ben zelf ook vrij snel overprikkeld en ik hoor ook echt alles :@
Dat idd, tiktok, brawlstars, reels, youtube en youtubeshorts. En dan het liefst alles weer snel doorswipen en kort luisteren.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:04:45 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213152515
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik krijg rare okselbulten van Loveli. Dat hoop ik althans, anders kreeg ik om een onverklaarbare reden okselbulten :')
https://vm.tiktok.com/ZIJn4maRC/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')