abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213146138
Ik ga er bijna even van huperen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 9 april 2024 @ 12:58:55 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_213146381
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:25 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tienjarige pubert geloof ik ook al zo'n beetje vanaf dat hij kan bewegen, tussen het poezelig knuffelen door. Ik ben heel benieuwd hoe dat de komende jaren gaat.
De eerste after shave is binnen, dus ik denk dat we op rand van de afgrond staan.
Pfoe, doe een beetje van die knul deze kant op. Als ik die van mij niet vertel dat ze deo moeten gebruiken, doen ze dat gewoon niet. :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213146582
Juul heeft een Frozen geurtje die ze elke ochtend opspuit, B is enorm van de geur douchegel maar toen ik vroeg of hij ook een geurtje wilde zei hij 'Zo sjiek ben ik niet mam!'

Maar goed, onze net 10 jarige zit dus al in de puberteit, fysiek en qua buien. Gisteren had ie weer Freerun les en je ziet gewoon dat hij de 12 tot 14 jarige inhaalt qua lengte en spieropbouw. Dat vind ik toch wel enorm wennen. Gelukkig is ie ook nog gek op knuffelen.
pi_213146632
T is bijna 15 maar houdt ook nog steeds van knuffelen. Soms ligt ze nog in d'r bed, kijk ik om het hoekje en dan wil ze dat ik bij d'r kom liggen want ze wil knuffelen.
Ze komt ook regelmatig een kusje geven. ❤️

Vervolgens gaat ze met d'r vriendinnen shoppen en stuurt ze foto's van superleuke kleding en dan is ze echt weer een pubermeid ❤️
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 april 2024 @ 13:27:07 #205
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213146710
Die “aftershave” van die 6 jarigen bij mij is wel een enorme aanslag op mn reukvermogen. Vrij heftige en penetrante geur wel.
pi_213146856
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
Die “aftershave” van die 6 jarigen bij mij is wel een enorme aanslag op mn reukvermogen. Vrij heftige en penetrante geur wel.
Zijn het echt van die zware geuren? Dat is leuk met al die 6jarige in 1 lokaal. >:)

Verloofde heeft altijd groep 7 of 8 en heeft meerdere deo spuiten klaar staan....en zegt dan subtiel tegen leerlingen 'Misschien is het handig dat je even naar het toilet loopt met een busje deo'.

B gebruikt al meer dan een jaar deo, redelijk geurloze van Nivea. En soms pakt ie 1 van de Loveli mini deo's van ons. Anders is het echt een stinkende beer.
pi_213147322
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
Goooorrrr.
Deo doet mijne wel al een tijdje maar een geurtje mocht ie totnogtoe niet, behalve af en toe die van ons.
Lesbische gays die we zijn, hebben wij allebei een mannengeur, dus hij kon dan nog kiezen ook :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 09-04-2024 14:54:00 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:39:18 #208
344469 Amsel
zonder t
pi_213147391
Ik kreeg laatst een loveli deo cadeau (als onderdeel van een relax-setje hè, niet als hint dat ik stink }:| ) en die bevalt me goed!

Hier is de 9-jarige thuis omdat ze helemaal kapot was van de emoties bij de hpv-prik vanochtend. Ze mocht in het speciale kamertje voor bange kinderen, ze hebben enorm de tijd genomen voor haar, maar alsnog grote paniek. Nu met een dekentje en een reep chocola op de bank bijkomen dus.
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:45:02 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213147435
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:40 schreef exode het volgende:

[..]
Zijn het echt van die zware geuren? Dat is leuk met al die 6jarige in 1 lokaal. >:)

Verloofde heeft altijd groep 7 of 8 en heeft meerdere deo spuiten klaar staan....en zegt dan subtiel tegen leerlingen 'Misschien is het handig dat je even naar het toilet loopt met een busje deo'.

B gebruikt al meer dan een jaar deo, redelijk geurloze van Nivea. En soms pakt ie 1 van de Loveli mini deo's van ons. Anders is het echt een stinkende beer.
Een van de kinderen die gebruikt denk ik de aftershave van z’n vader. Echt niet te hachelen. En een ander kind heeft op zich wel een lekker kindergeurtje.
En verder zijn het meestal gewoon zeepgeurtjes. Bv Zwitsal of een ander zeepje. In ieder geval niet iets waarvan je het raam open wil zetten.
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:45:33 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213147441
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 14:39 schreef Amsel het volgende:
Ik kreeg laatst een loveli deo cadeau (als onderdeel van een relax-setje hè, niet als hint dat ik stink }:| ) en die bevalt me goed!

Hier is de 9-jarige thuis omdat ze helemaal kapot was van de emoties bij de hpv-prik vanochtend. Ze mocht in het speciale kamertje voor bange kinderen, ze hebben enorm de tijd genomen voor haar, maar alsnog grote paniek. Nu met een dekentje en een reep chocola op de bank bijkomen dus.
Aaaw, dat is niet leuk.
pi_213148519
Loveli deo, helpt goed tegen puberzweetlucht *O* (bij volwassenen werkt het ook trouwens :+ )

@Amsel wat sneu dat ze zo paniek had. Op de bank met chocolade helpt vast een beetje :*

Mijn puber maakt beneden aan de keukentafel haar huiswerk, heel gezellig wel... ware het niet dat er muziek aan gaat en dat ik na een half uur echt overprikkeld begin te raken.
Als ik er wat van zeg krijg ik een grote pubermond, afspraken geprobeerd te maken over koptelefoon oid opzetten, ze vertikt het gewoon.
Ik vraag me af of ik nou zo'n zeurouder ben...

Ze is sowieso niet zo heel erg voor rede vatbaar, hartstikke leuk pubers... :')
Fake it till you make it...
  dinsdag 9 april 2024 @ 17:00:06 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_213148712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 16:34 schreef Nijna het volgende:
Loveli deo, helpt goed tegen puberzweetlucht *O* (bij volwassenen werkt het ook trouwens :+ )

@:amsel wat sneu dat ze zo paniek had. Op de bank met chocolade helpt vast een beetje :*

Mijn puber maakt beneden aan de keukentafel haar huiswerk, heel gezellig wel... ware het niet dat er muziek aan gaat en dat ik na een half uur echt overprikkeld begin te raken.
Als ik er wat van zeg krijg ik een grote pubermond, afspraken geprobeerd te maken over koptelefoon oid opzetten, ze vertikt het gewoon.
Ik vraag me af of ik nou zo'n zeurouder ben...

Ze is sowieso niet zo heel erg voor rede vatbaar, hartstikke leuk pubers... :')
Ik kan me daar heel erg aan ergeren. Pubers snappen niet dat als je geen oortjes of koprelefoon gebruikt dat iedereen mee kan gebieten van datgene wat jij doet. Net zoals je telefoon niet op de hardste stand hoeft. Muziek hoeft ook niet aan als je onder de douche staat en de hele bovenverdieping verplicht is om mee te genieten. Je na 22 uur niet meer op discord meedoet met een gesprek omdat je als je gefrustreerd raakt vergeet dat er al mensen liggen te slapen. Rekening houden met een ander is gewoon lastig. Soms wil ik dan geen rekening meer houden met een puber, maar dat kan dan ook weer niet natuurlijk :{

(Maar hier beneden geen oortjes in krijg je gewoon commentaar van mij en dan is het of oortjes in of uit die telefoon. )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213149210
Oh daar heb ik hier helemaal geen last van gelukkig.
Beiden lopen regelmatig met koptelefoon/oortjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213149471
Ze weten hier dat beneden het geluid uit moet, dus zit de een met oortjes en de ander met een koptelefoon.
Oudste, 13, start nu met puberen, maar eigenlijk valt t wel mee * klopt af*. Meer dan wat rollende ogen, zuchten en een deur die iets harder dicht gedaan wordt dan wenselijk is het niet echt. Ze spuit wel rijkelijk met parfum/bodymist/deo. Ik heb daar zelf niet zo'n last van, want ik heb geen reukvermogen. Maar soms slaat t me wel op de keel.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 april 2024 @ 18:07:45 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213149576
Ik vind het ook wel ongezellig als iedereen met oortjes in moet lopen en er helemaal geen muziek aan mag staan. Is er geen muziek die op een redelijk volume aan kan die jullie allebei kunnen handelen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213149704
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 17:43 schreef Vicky het volgende:
Oh daar heb ik hier helemaal geen last van gelukkig.
Beiden lopen regelmatig met koptelefoon/oortjes.
Beide dames hier hebben vaak hun oortjes in.
Mijn huis is zo klein en gehorig, dat trek ik echt niet hoor om de hele dag door verschillende geluiden te horen :')
:)
pi_213149717
Oh en hier ook fan van Loveli. Ik wil niks anders meer. Voor mezelf en voor de middelste.

De oudste heeft mazzel, die heeft Aziatische zweet-genen. Die heeft echt geen deo nodig om geur te maskeren of iets.
pi_213149930
Ik krijg rare okselbulten van Loveli. Dat hoop ik althans, anders kreeg ik om een onverklaarbare reden okselbulten :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_213150110
Ik hou van Loveli, ik stink gewoon niet meer, zelfs niet na mijn sportsessies O-)

Maar ik vind het bewerkelijke dingen, B kan het niet zelf fatsoenlijk onder zijn oksels smeren. Dus altijd met hulp.
pi_213150368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:43 schreef exode het volgende:
Ik hou van Loveli, ik stink gewoon niet meer, zelfs niet na mijn sportsessies O-)

Ja same. Heel fijn
pi_213150379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:14 schreef mignonne het volgende:

[..]
Beide dames hier hebben vaak hun oortjes in.
Mijn huis is zo klein en gehorig, dat trek ik echt niet hoor om de hele dag door verschillende geluiden te horen :')
Snap ik.
A heeft earbuds, T heeft een koptelefoon van Fresh 'n Rebel.
Ik gebruik alleen oortjes of buds als ik een podcast luister. De radio staat hier eigenlijk bijna nooit aan. Ik denk er vaak niet aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:11:41 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_213150557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het ook wel ongezellig als iedereen met oortjes in moet lopen en er helemaal geen muziek aan mag staan. Is er geen muziek die op een redelijk volume aan kan die jullie allebei kunnen handelen?
Als het muziek zou zijn, vind ik het één ding. Vaak zijn het youtubeshorts of filmpjes.
Daarnaast is het hier zo gehorig dat ik vaak met mijn noisecancelling oortjes in zit zonder dat ik wat luister om te voorkomen dat ik de volledige gesprekken van de puber boven hoef te horen. Inclusief gehinnik van het lachen en gegil ;)
Maar ben zelf ook vrij snel overprikkeld en ik hoor ook echt alles :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213151253
Ik heb inmiddels de codeer-playlist van mijn oudste gejat. Daar zit zulke lekkere muziek in :D
En zij luisteren ook lekker naar onze 'oude' muziek.
Maar over het algemeen houden we aardig rekening met elkaar, dus weinig gedoe daarmee.
pi_213151817
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]
Als het muziek zou zijn, vind ik het één ding. Vaak zijn het youtubeshorts of filmpjes.
Daarnaast is het hier zo gehorig dat ik vaak met mijn noisecancelling oortjes in zit zonder dat ik wat luister om te voorkomen dat ik de volledige gesprekken van de puber boven hoef te horen. Inclusief gehinnik van het lachen en gegil ;)
Maar ben zelf ook vrij snel overprikkeld en ik hoor ook echt alles :@
Dat idd, tiktok, brawlstars, reels, youtube en youtubeshorts. En dan het liefst alles weer snel doorswipen en kort luisteren.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:04:45 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213152515
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik krijg rare okselbulten van Loveli. Dat hoop ik althans, anders kreeg ik om een onverklaarbare reden okselbulten :')
https://vm.tiktok.com/ZIJn4maRC/
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:07:53 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213152563
Hier staat de radio aan vanaf het moment dat de eerste persoon opstaat totdat de laatste naar bed gaat
pi_213152674
Wij hebben echt vrijwel nooit muziek aan. Alleen in de auto naar werk soms, een als het danstijd is. Wel hebben we altijd de tv aan staan, behalve tijdens het eten.

Zoon vindt DJ-en wel geweldig. Op de BSO hebben ze een DJ set en daar staat hij dan als een echte DJ muziek op te draaien en mee te springen. Het is wel vooral Snappie de kleine krokodil en Automatisch, veel meer variatie heb ik hem nog niet horen draaien :D Ik heb gekeken om zo'n zelfde set op zijn verlanglijstje te zetten voor zijn verjaardag, maar dat ding viel heel dik buiten zijn verjaardagsbudget, zelfs als hij aan iedereen geld zou vragen :D
pi_213153242
quote:
Als ik zo de top 40 hoor of van collega’s-met-pubers meekrijg wat de muzieksmaak van de gemiddelde puber is, dan zou ik die oordopjes echt hélemaal prima vinden :')

Mijn oplossing is trouwens precies het tegenovergestelde. Ik doe zelf een noise-cancelling koptelefoon op en dan heb ik lekker geen last van alle filmpjes/liedjes/fluiten/irritante YouTube stemmetjes van de kinderen _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_213153349
Zoon is gek op jaren 80 muziek, geen idee hoe dát nou komt O-) Toto O+ ,Survivor, Bon Jovi, Michael Jackson, A-HA... En idd die stomme filmpjes :') Nu is er ook weer één met het nummer True faith van New Order erachter. En dan zet ik het origineel op :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:56:29 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213153388
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:52 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon is gek op jaren 80 muziek, geen idee hoe dát nou komt O-) Toto O+ ,Survivor, Bon Jovi, Michael Jackson, A-HA... En idd die stomme filmpjes :') Nu is er ook weer één met het nummer True faith van New Order erachter. En dan zet ik het origineel op :+
Goed opgevoed qua muzieksmaak :Y die jongen :D O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213153449
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:52 schreef Mushanga71 het volgende:
T ook!
Ze is gek op rock muziek. Favoriete nummer is Back in Black van AC/DC.
En op d'r uitvaart wil ze Highway to hell.
Ze houdt helemaal niet van de hedendaagse muziek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_213153565
Ik heb graag de radio aan op de achtergrond. Kind kan echt bepaalde liedjes eindeloos op repeat zetten, maar vindt de radio ook prima. En als vriend thuiskomt, gaat de radio uit, want die raakt er overprikkeld door. Helemaal prima wat mij betreft.
pi_213153996
Mijn zusje zong afgelopen weekend ‘Great gig in the sky’ tijdens een uitvoering van de volledige albums van The Wall en The Dark Side of the Moon van Pink Floyd.
Helaas weten mijn kinderen dat nog niet echt te waarderen -O-

De uitvoering was overigens zo prachtig dat ik de hele voorstelling kippenvel had en af en toe een traantje moest wegpinken. Goede muziek kan je echt raken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 9 april 2024 @ 23:09:58 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213154266
Muziek O+ M. weet de top 10 van de top 2000 op te noemen, zingt Piano Man van Billy Joel (fonetisch uiteraard) mee, alles van Son Mieux, herkent Freddy Mercury, George Michael en Keane. Ik zeg: opvoeding geslaagd.

Ook alles van KvK gaat er in als zoete koek trouwens. Vind ik zelf ook best leuk.
pi_213154317
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Goed opgevoed qua muzieksmaak :Y die jongen :D O+
Qua muziek wel :D
Dochter was net vier toen ze in de auto zat, al headbangend op Angela van Toto O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 22:01 schreef Vicky het volgende:

[..]
T ook!
Ze is gek op rock muziek. Favoriete nummer is Back in Black van AC/DC.
En op d'r uitvaart wil ze Highway to hell.
Ze houdt helemaal niet van de hedendaagse muziek.
Ook een goeie muzieksmaak :D
Muziek van nu is ook mwah. Hoewel Europapa nu soms ook door de kamer schalt :')
If they say
  dinsdag 9 april 2024 @ 23:27:17 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213154358
Ze worden gedrilld door Europapa :D Ik hoor zooveel kinderen dat zingen.

Ik vind huidige muziek wel echt leuk. Harry Styles, S10, Froukje, Goldband, Son Mieux. M. krijgt het ook allemaal mee. Maar ik heb ook een oude ziel qua muziek.

Afijn, ik kan niet stoppen over muziek. Doe ik toch nu :P
pi_213154394
B houdt van keiharde techno en Juul alles wat zoet is, al zingt ze nu al wekenlang 'I'm a barbie girl'.

Mijn muzieksmaak is niet in hokjes te plaatsen geloof ik, ja als ratjetoe met een toefje wansmaak. :)
pi_213154400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 23:27 schreef Quoi het volgende:
Ze worden gedrilld door Europapa :D Ik hoor zooveel kinderen dat zingen.

Ik vind huidige muziek wel echt leuk. Harry Styles, S10, Froukje, Goldband, Son Mieux. M. krijgt het ook allemaal mee. Maar ik heb ook een oude ziel qua muziek.

Afijn, ik kan niet stoppen over muziek. Doe ik toch nu :P
Het is ook best wel een oorwurm :D Eerste keer dat ik het hoorde, vond ik het blegh, maar nu is het best te pruimen :D
Ik luister eigenlijk weinig muziek tegenwoordig dus de muziek van nu ontgaat me zo'n beetje.
If they say
pi_213154414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 23:36 schreef exode het volgende:
B houdt van keiharde techno en Juul alles wat zoet is, al zingt ze nu al wekenlang 'I'm a barbie girl'.

Mijn muzieksmaak is niet in hokjes te plaatsen geloof ik, ja als ratjetoe met een toefje wansmaak. :)
Barbie girl! Ja, die kennen wij ook uit ons hoofd :'( _O-
If they say
pi_213155299
Dat een 2-jarige inde auto vanaf de achterbank 'hekje muziek' eist.

Dat wordt de map met Green Day, nirvana, Metallica etc aanzetten. Hekje=herrie

Al zijn 'who the f#ck is Alice' en 'ik ben een zeehond' ook favoriete meezingers in de auto :D

D probeert nu, met zijn pianoleraar, het liedje Natural van Imagine Dragons te spelen. Moet hij zelf noot voor noot uitzoeken wat de volgende is. En dan de akkoorden erbij. Dat is ook best een lekker nummer.

[ Bericht 12% gewijzigd door Deepfreeze op 10-04-2024 17:00:58 ]
  woensdag 10 april 2024 @ 08:19:51 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_213155519
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 07:39 schreef Deepfreeze het volgende:
'ik ben een zeehond'
Fijn dat meer mensen dat hoogstandje kunnen waarderen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf woensdag 10 april 2024 @ 08:34:36 #242
148247 taxibabe
pi_213155614
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 07:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat een 2-jarige inde auto vanaf de achterbank 'hekje muziek' eist.

Dat wordt de map met Green Day, nirvana, Metallica etc aanzetten.

Al zijn 'who the f#ck is Alice' en 'ik ben een zeehond' ook favoriete meezingers in de auto :D

D probeert nu, met zijn pianoleraar, het liedje Natural van Imagine Dragons te spelen. Moet hij zelf noot voor noot uitzoeken wat de volgende is. En dan de akkoorden erbij. Dat is ook best een lekker nummer.
Mijn 4 jarige is ook dol op muziek, vooral Imagine Dragons. Het begon met Believer, maar nu meerdere nummers. Natural vond hij ook mooi, tot hij per ongeluk een stukje van de clip zag. Nu vind hij dat liedje minder leuk, wat ik erg jammer vind.
  woensdag 10 april 2024 @ 08:34:53 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_213155620
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:43 schreef LeSage het volgende:

[..]
Als ik zo de top 40 hoor of van collega’s-met-pubers meekrijg wat de muzieksmaak van de gemiddelde puber is, dan zou ik die oordopjes echt hélemaal prima vinden :')

Mijn oplossing is trouwens precies het tegenovergestelde. Ik doe zelf een noise-cancelling koptelefoon op en dan heb ik lekker geen last van alle filmpjes/liedjes/fluiten/irritante YouTube stemmetjes van de kinderen _O_
Ik doe dat dus ook, maar desondanks ben ik van mening dat mijn pubers moeten leren dat je rekening houdt met anderen en dat je dus oortjes of een koptelefoon draagt. Net zoals je, als je buiten bent, geen muziek aan doet zodat de buren mee kunnen genieten en dergelijke ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213155660
De meeste muziek die de kinderen willen horen is van die vage shizzle. Met rare stemmen of geluiden er tussendoor. Met af en toe een fatsoenlijk nummer er tussendoor. Muziek gaat hier dus met de koptelefoon over het algemeen. In de auto een liedje opzetten mag, maar dan wel iets fatsoenlijks niet die vage shit. Dan kan ik me echt niet concentreren.

Ik heb sowieso niet veel muziek op, ik raak dan op een gegeven moment ook overprikkeld. In de auto zo meestal ook de radio aan, dat er tussendoor nog wat gezegd wordt ipv nummer achter nummer. Dat lukt me op een gegeven moment niet meer, word ik helemaal iebelig van, van alleen maar muziek.
pi_213155680
quote:
Het is deels het volume, maar ook vaak nummers op herhaling en na een half uur begint het op te lopen en als ik er dan in blijf zitten kom ik op een punt dat ik niet meer heel redelijk kan vragen of het nu dan echt uit mag.
Helemaal feest is als mijn man dan ook nog iets zit te kijken met ook het geluid aan.
Ik hoor alles en dan door elkaar versnelt het proces alleen maar :{ . En hoe meer ik richting overprikkeld ga, hoe minder ik kan hebben.
Ik ga ook zelf wel met mn koptelefoon met anc op zitten (helaas sneuvelde het ding afgelopen weekend, hebben de hoofdband gespalkt en geplakt, dus nog even testen of het afdoende werkt zo qua afsluiten), of ik vlucht maar naar de zolder.

Maar ik wil ook niet altijd maar weg moeten, omdat de rest met hun geluidjes zit.
Overigens heeft de oudste altijd oordopjes in ^O^

@Clubsoda, ik krijg bultjes als ik teveel smeer. Heel dun werkt beter hier.

Zelfde ervaring met loveli als @exode en @mignonne ik ruik mezelf gewoon niet meer. Zelfs zonder sporten kon ik een trui vaak maar een dag aan en dan moest 'ie echt gewassen.
Nu kan ik mn truien een dagje uithangen en dan kunnen ze zo nog een ronde (of meer) mee. Echt een uitkomst dat spul.
Fake it till you make it...
  woensdag 10 april 2024 @ 08:53:44 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_213155763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 08:42 schreef Nijna het volgende:

Maar ik wil ook niet altijd maar weg moeten, omdat de rest met hun geluidjes zit.

Dit. Als ik niet in de woonkamer kan zitten, kan ik naar de keuken vluchten, het toilet of de badkamer bezet houden of in bed gaan liggen. Geen andere plekken dus waar je rustig en comfortabel kan zitten (nee, ook het toilet niet, want maar één aanwezig in huis :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 april 2024 @ 08:58:48 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213155793
Ahja, dan snap ik 't al beter. Hier staat de tv niet veel aan (bij het ontbijt in het weekend, als wij aan het koken zijn en voor onszelf 's avonds als de kinderen in bed leggen). Daar zou ik wel overprikkeld van raken, maar muziek maakt mij juist wat meer ontspannen en gefocust ofzo. Natuurlijk niet tiktokfilmpjes, youtube-geneuzel en steeds maar korte stukjes.

Mijn 5-jarige wil graag Frozen, K3, liedjes die ik op zangles deed (en die ik dus meezing, heb ik een playlistje van gemaakt) en alles wat vrolijk is. Ze houdt niet zo van zware muziek of dramatische dingen, maar een beetje gezellig rock kan ze goed hebben.

Mijn jongste wil alleen maar Gabby's poppenhuis' afspeellijst en europapa... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 10 april 2024 @ 09:03:18 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_213155828
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 08:58 schreef Tink89 het volgende:
Ahja, dan snap ik 't al beter. Hier staat de tv niet veel aan (bij het ontbijt in het weekend, als wij aan het koken zijn en voor onszelf 's avonds als de kinderen in bed leggen). Daar zou ik wel overprikkeld van raken, maar muziek maakt mij juist wat meer ontspannen en gefocust ofzo. Natuurlijk niet tiktokfilmpjes, youtube-geneuzel en steeds maar korte stukjes.

Mijn 5-jarige wil graag Frozen, K3, liedjes die ik op zangles deed (en die ik dus meezing, heb ik een playlistje van gemaakt) en alles wat vrolijk is. Ze houdt niet zo van zware muziek of dramatische dingen, maar een beetje gezellig rock kan ze goed hebben.

Mijn jongste wil alleen maar Gabby's poppenhuis' afspeellijst en europapa... -O-
In de auto heb ik bijna altijd muziek aan. Dat is of mijn eigen spotify of de playlist die ik samen met de jongens deel (en dan is er dus af en toe een liedje dat gewoon prut is, maar meestal valt het wel mee). Jongste wil nog wel eens een ABBA-playlist en we luisteren ook nog zeer regelmatig K3 en Kinderen voor Kinderen omdat als puber de teksten van K3 ineens veel interessanter worden en KvK, tja, is KvK. Overigens wel voornamelijk de liedjes uit mijn jeugd, want de huidige liedjes kan ik niet meezingen :D

Mijn credo is: als je samen in een huis leeft, moet je rekening met elkaar houden. Als ik op mijn computer of telefoon bezig ben en er zijn anderen in huis, dan heb ik dus ook gewoon een koptelefoon op. Enige uitzondering is als iemand echt televisie wil kijken, dan heeft de rest dat maar te slikken. Maar dan gaat het inderdaad om een serie of een film en vaak sluiten er dan meer mensen aan waardoor het al geen probleem meer is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213156197
De huidige KvK liedjes zijn wel echt een stuk leuker dan die van vroeger. Daar zitten liedjes tussen die echt lekker vrolijk zijn, minder kinderkoor maar gewoon muziek. Giga groen, reis mee en het hele Koningsspelen repertoire. Al is ochtendhumeur hier in huis ook heel populair :D
pi_213156245
Dochter is grote fan van Eurovisie-liedjes. Vooral Maneskin vond ze leuk, en Go_A. Europapa vond ze maar vreemd.
En veel Disney-filmliedjes zoals Encanto, Wish enz.

KvK hebben we laatst geluisterd, maar ze vond alle liedjes hetzelfde klinken (zijn ze ook wel qua ritme eigenlijk), en ze houdt niet van liedjes die over problemen gaan. Boeken ook niet, het moet spannend zijn met niet te veel geëmmer over ruzies en persoonlijke issues.

Man loopt hier de hele dag met oordoppen op, want die luistert eindeloos veel media (podcasts, maar ook heel veel 'grappige' Tiktoks enz.).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')