Is trouwens wel vaker,ik heb ook weleens een functie gekregen met een formulier,mes en pen en veel succes.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. nouja dit is waar ik ff twijfels bij hebt? weest gerust het was mij ook opgevallen en wat aan te moeten doen. Maar ik ben het met dat soort dingen ook niet eens dus, zeker niet met onder spanning dingen of veilig stellen. maar heb het aangegeven
Hey Bally.quote:
kweet het en ik trok ook nog mespatronen eruit met punt tangen omdat dat toen nog normaal was.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is trouwens wel vaker,ik heb ook weleens een functie gekregen met een formulier,mes en pen en veel succes.
Barbaarquote:Op donderdag 4 april 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het en ik trok ook nog mespatronen eruit met punt tangen omdat dat toen nog normaal was.
Maar ben er beetje op terug gekomen wel nu onderhand.
Dat soort dingen,of een machine niet helemaal op stop zetten want snel snel.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het en ik trok ook nog mespatronen eruit met punt tangen omdat dat toen nog normaal was.
Maar ben er beetje op terug gekomen wel nu onderhand.
Plastic rubber pak aan he.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:24 schreef kree het volgende:
tis heel simpel he, zeker zo met Elektro dingen. Je moet je zelf ervan overtuigen, is het veilig voor mij en anderen. En alles uitsluiten dat er geen gevaar is..... Dan pas is het ok voor jou om wat te doen.
En die regel aanhouden lijkt simpel, in de praktijk zoeken we naar snellere manieren enzym, maar is niet het goeie idee.
De vonken springen ervan afquote:Op woensdag 3 april 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lichtelijk
Een beladen situatie als je het mij vraagt.
bv dus he, maar hoewel ik denk ja dit is overdreven, ik hou ze toch aan, want ui9teindelijk gaat het om veiligheid. en kost t maar ff half uur langer ofzo.......quote:
Of je laat het je opblaaspop doenquote:Op donderdag 4 april 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
bv dus he, maar hoewel ik denk ja dit is overdreven, ik hou ze toch aan, want ui9teindelijk gaat het om veiligheid. en kost t maar ff half uur langer ofzo.......
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op donderdag 4 april 2024 00:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb dus een zwerende vinger.
En die klopt.
Die klopt als een zwerende vinger
Lekker slipe.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 00:31 schreef kree het volgende:
als iemand hier nu nog vlamboog filmpje post,,, en dat is dus als alles mis gaat voor een elektromonteur,,, dan kan ik nog slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zo is er meer te zien dus he, dus onderschat niet, als elektromonteur daar moet je voor zorgen dat die dingen dus niet gebeuren.Do what you love, love what you do!
Bij ons thuis werd heel veel zelf geknutseld.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:38 schreef kree het volgende:
Ik denk echt en zie hier een paar die iig iets weten van Elektro enzo, die het snappen, ik post het niet eens om drama te maken. maar wel om te zeggen, als je nou niet weet wat je precies doet, ga er niet zelf aan knutselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |