ja met de aardlek die het binnen 0,3 msec uitschakelt...quote:
nou en als je weet beetje van weet Elektro en denk ik. ja dan weet je het ook in industrie.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel een beetje spanning in je posts
Met iets andere afloop ook.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja met de aardlek die het binnen 0,3 msec uitschakelt...
Het is anders in industrie wel, en iig ik neem daar niet onwijs risico mee, want aardlek zitten er niet dan wss en duurt het toch ff wat langer.
Hoog- of laagspanning?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
ja nouja klopt heeeeee? ik weet het dan ook nog ook, maar het is echt linke shit wel als je erover na gaat denken. Tis niet ff schokje, maar gelijk echt dodelijk mss wel.quote:
daarom zouden we al veel meer betaald moeten worden, maargoed/. Lol ik neem het niet heel simpel; hoor, want genoeg ongelukken gebeuren hiermee dus.quote:
Lichtelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 23:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad van dit ging net goed?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:58 schreef kree het volgende:
zeg maar, het is onderschat wel Elektro, het is in feite simpel, maar net als bij alle andere vakken, jee moet zo goed oppassen dat je het goed doet wel.
voor mezelf wel en dat ik opneuker kreeg. maar was meer in huis installaties enzo. en ja dat sucks en is ook gelijk overtrokken wss door aanwijzingen enzo.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je weleens gehad van dit ging net goed?
Die komen toch eerst onder begeleiding?quote:Op donderdag 4 april 2024 00:03 schreef kree het volgende:
echt vind sowieso dat ze te snel mensen in dienst nemen,en die het dan wel kennen ofzo....... het is ;link wel als je niet weet wat je doet.
in theorie wel ja, in praktijk heb ik er nu ff mijn twijfels over. maar zouden ze nooit aan mogen zitten zonder iemand erbij idd......quote:Op donderdag 4 april 2024 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die komen toch eerst onder begeleiding?
Geruststellend wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
in theorie wel ja, in praktijk heb ik er nu ff mijn twijfels over. maar zouden ze nooit aan mogen zitten zonder iemand erbij idd......
Kortsluiten zeg maar...quote:Op donderdag 4 april 2024 00:09 schreef kree het volgende:
maar kom hier in kritisch zijn naar bedrijf. en dat is gevaarlijk openbaar denk/.
Weet ik heb dit intern ook gevraagd en gezegd. dus zal opgelost worden, maar idd ik denk ja (en niet alleen ik maar ook collega). kun je niet maken, maar is management om iets handig te doen en om te kort op te lossen.
hmmms. nouja dit is waar ik ff twijfels bij hebt? weest gerust het was mij ook opgevallen en wat aan te moeten doen. Maar ik ben het met dat soort dingen ook niet eens dus, zeker niet met onder spanning dingen of veilig stellen. maar heb het aangegevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |