neu moet ze maar vragen, ik leg uit echt gewoon wat mij opviel en ook hoe ik erover denk. En goed als jullie hebben gelezen dan weet je wel hoe ik erover denk nu ook denkquote:Op woensdag 3 april 2024 23:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree, kan je het nog eens uitleggen voor @:shii ?
ok. iets zegt me dit is nooit het einde ervan, maar voor vanavond is het ok welquote:
Maar wel in Jip en Janneke taal graag.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree, kan je het nog eens uitleggen voor @:shii ?
morgen weer verderquote:Op woensdag 3 april 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ok. iets zegt me dit is nooit het einde ervan, maar voor vanavond is het ok wel
ik ben slecht in uitleggen hoor, daarom. en denk ook mss komt zo een filmpje van mij wel hard over. maarja tis maar waar je in of mee werkt he....... het is neit heel raar opzich. maar ok leg het later wel uit, ik sta in het midden met het idee of dit nu wel of niet goed is.quote:
En de evaluatie.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:27 schreef Shii het volgende:
Nou ik kijk nu al uit naar de latere toelichting en uitleg.
O is dat het?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben slecht in uitleggen hoor, daarom. en denk ook mss komt zo een filmpje van mij wel hard over. maarja tis maar waar je in of mee werkt he....... het is neit heel raar opzich. maar ok leg het later wel uit, ik sta in het midden met het idee of dit nu wel of niet goed is.
ja toch wel? het is ook waarin je werkt he? en dat is niet Perce het vak als je elktro doet dat je ook in vakgebieden komt waar Elektro dus nodig is. En dat varieert dus. hoef ik het niet mee eens te zijn, maar moet nog steeds wel mijn dingetjes doen he als elektromonteur.quote:
Jammer,anders had je dit zo in een talkshow kunnen vertellen.Daar al eens aan gedacht?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben slecht in uitleggen hoor, daarom. en denk ook mss komt zo een filmpje van mij wel hard over. maarja tis maar waar je in of mee werkt he....... het is neit heel raar opzich. maar ok leg het later wel uit, ik sta in het midden met het idee of dit nu wel of niet goed is.
Doe maar de groetjes.quote:
Zondequote:Op woensdag 3 april 2024 23:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bedankt, nu zit er cola op mijn monitor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |