nee? want ik ben ok om gewoon ff het uit te praten enzo en dat iedereen het ook snapt eigenlijk....?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo slapen, morgenochtend is het wel voorbij toch?
quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zo zie je maar hoe goed je leest. De afgelopen paar berichten die je van me quote gingen over tabak, maar dat heb je niet eens gelezen.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
heel ander onderwerp weer, maar mss heeft het raakpunten?
Ik denk het nietquote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Als je niet oppast, dan wordt het ditquote:Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan hier even geen gepaste smiley voor vinden ..........................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat willen we niet![]()
We snappen het,en door.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee? want ik ben ok om gewoon ff het uit te praten enzo en dat iedereen het ook snapt eigenlijk....?
Je hebt je punt allang gemaaktquote:Op woensdag 3 april 2024 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee? want ik ben ok om gewoon ff het uit te praten enzo en dat iedereen het ook snapt eigenlijk....?
quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JawelJa het heeft wel raakvlakken maar het valt me een beetje van je tegen. Ik wil wel andere smileys delen in dm? Wat denk je? Maar kan het zo ook wel delen. Zelf denk ik meer deze richting opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of
maar doe er maar mee wat je wil, ik heb je gewaarschuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je blijft drammen gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:16 schreef kree het volgende:
zo mooi is hier want we moeten het allemaal eens zijn en is het vrede/. maar punt is dat hoeven we dus niet.? Het gaat om snappen van elkaar dus wel en dat moet wel ff duidelijk zijn denk?
als dat maar duidelijk isquote:Op woensdag 3 april 2024 23:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zolang je blijft drammen gaat dat niet lukken.
middenpunt vinden is okquote:Op woensdag 3 april 2024 23:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zolang je blijft drammen gaat dat niet lukken.
Een consensus.quote:
Goffer.quote:
idd, kan ook zijn we hebben beide niet gelijk of ff andere mening erover dus?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ik ben ok om het daarop te houden en alle lieve vrede dan ermee. Maargoed als er nog dingen zijn waarover discussie is, ook primaquote:
Eindelijkquote:Op woensdag 3 april 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben ok om het daarop te houden en alle lieve vrede dan ermee. Maargoed als er nog dingen zijn waarover discussie is, ook prima
Ik denk dat ik nu ga slapen.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree, kan je het nog eens uitleggen voor @:shii ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |