oepsquote:Op woensdag 3 april 2024 22:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Neeeeeee nu krijgen we daar weer een heel betoog over
Arme tabaksboeren,verdienen ook niks.quote:
Weet je wel hoe tabak gemaakt wordt? Mensen willen dat niet weten maar gewoon lekker goedkoop shag kunnen kopenquote:Op woensdag 3 april 2024 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Arme tabaksboeren,verdienen ook niks.
Ik ben een tijd drugsdealer geweest. Wist ook wel dat het slecht was maar easy money.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:00 schreef kree het volgende:
hmmms nou erover op, ik krijg het niet voor elkaar om jullie duidelijk te maken dat ik het niet met alles eens ben, maar ik er wel in werkte om gewoon salaris te verdienen?
Stuur mij tabakquote:Op woensdag 3 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een tijd drugsdealer geweest. Wist ook wel dat het slecht was maar easy money.
Heb je een YT filmpje toevallig?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niemand vraagt om meer informatie dus jullie willen allemaal onwetend blijven over al het leed dat achter tabaksproductie schuilt!
min of meer is het niet anders met visserij, alleen top meer legale manier en alles omzeilen, dat was mij wel duidelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een tijd drugsdealer geweest. Wist ook wel dat het slecht was maar easy money.
Kree, je vroeg niet om meer informatie aan mij over het leed achter de tabaksindustrie dus ik ga er nu van uit dat je het niet wil weten en er voor kiest om onwetend hier over te blijven terwijl je wel zo goedkoop mogelijk je tabak wil kopenquote:Op woensdag 3 april 2024 23:03 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer is het niet anders met visserij, alleen top meer legale manier en alles omzeilen, dat was mij wel duidelijk.
Lekker slipe.quote:
over vis industrie, vraag vooral en kan het onderbouwen met filmpjes en waarom enzo ik het niet eens ermee ben. maar alles wat ik hebt gaat aan ook collega's enzo hoe grappig ook maar kan die niet openbaar delen, want krijg ik alsnog gezeik dan mee denk. dus prive mss. maar nog ff voorzichtig ben ik daarmeequote:Op woensdag 3 april 2024 23:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kree, je vroeg niet om meer informatie aan mij over het leed achter de tabaksindustrie dus ik ga er nu van uit dat je het niet wil weten en er voor kiest om onwetend hier over te blijven
Je hebt mij geen informatie gevraagd dus je kiest ervoor om bewust onwetend te blijven zodat je goedkoop je tabak kan blijven kopenquote:Op woensdag 3 april 2024 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
over vis industrie, vraag vooral en kan het onderbouwen met filmpjes en waarom enzo ik het niet eens ermee ben. maar alles wat ik hebt gaat aan ook collega's enzo hoe grappig ook maar kan die niet openbaar delen, want krijg ik alsnog gezeik dan mee denk. dus prive mss. maar nog ff voorzichtig ben ik daarmee
quote:Op woensdag 3 april 2024 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon met het OV naar Duitsland. Is bijna graties.
Je praat tegen een muur, ben ik bang.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:09 schreef Shii het volgende:
Je bent het niet eens, maar je doet er zelf helemaal niks nada noppes mee en koopt gewoon het goedkoopste blikje vis. Wat wil je bereiken? Als je nou zegt, ik ga er iets mee doen en ik koop nooit meer vis of ik koop een bepaald merk, want dat is diervriendelijker, maar nee, zelfs dat niet.
Ja.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je praat tegen een muur, ben ik bang.
ik ga uit van wat ik zelf denk. en ok als ik dat dan vergelijk dan denk ik, tja het is niet de manier enzo grootschalig visvangst, dart is mijn punt. Maar kan er niet heel veel over delen, heb er mss nog wat foto's van die wel kunnenquote:Op woensdag 3 april 2024 23:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt mij geen informatie gevraagd dus je kiezt ervoor om bewust onwetend te blijven zodat je goedkoop je tabak kan blijven kopen
Het valt me echt tegen van je dat je er voor kiest om het slechte van de tabaksindustrie te negeren zodat je lekker goedkoop kan blijven roken, dat had ik niet verwacht van je maar ja zo zie je maar weerquote:Op woensdag 3 april 2024 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga uit van wat ik zelf denk. en ok als ik dat dan vergelijk dan denk ik, tja het is niet de manier enzo grootschalig visvangst, dart is mijn punt. Maar kan er niet heel veel over delen, heb er mss nog wat foto's van die wel kunnen
Een muur is flexibelerquote:Op woensdag 3 april 2024 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je praat tegen een muur, ben ik bang.
Jawelquote:Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan hier even geen gepaste smiley voor vinden ..........................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel ander onderwerp weer, maar mss heeft het raakpunten?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het valt me echt tegen van je dat je er voor kiest om het slechte van de tabaksindustrie te negeren zodat je lekker goedkoop kan blijven roken, dat had ik niet verwacht van je maar ja zo zie je maar weer
nee? want ik ben ok om gewoon ff het uit te praten enzo en dat iedereen het ook snapt eigenlijk....?quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga zo slapen, morgenochtend is het wel voorbij toch?
quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Zo zie je maar hoe goed je leest. De afgelopen paar berichten die je van me quote gingen over tabak, maar dat heb je niet eens gelezen.quote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
heel ander onderwerp weer, maar mss heeft het raakpunten?
Ik denk het nietquote:Op woensdag 3 april 2024 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Als je niet oppast, dan wordt het ditquote:Op woensdag 3 april 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan hier even geen gepaste smiley voor vinden ..........................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat willen we niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |