Dat was wel een enorm beroerde bargast zeg.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:29 schreef Dutch_view het volgende:
Hans krijgt gelukkig geen tijd meer voor een verhaaltje.
Als je goed met je buren overweg kunt kun je prima over straat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:29 schreef DrDentz het volgende:
Linkse grachtengordel types als Babs willen een multiculturele samenleving, dan nu niet janken dat je niet meer over straat kunt
De Clarks? Die zijn opgedoekt wegens ouderdomquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:34 schreef timmmmm het volgende:
Waar is de andere huisband eigenlijk gebleven
Genee --quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:44 schreef kibo het volgende:
Genee +
Gijp --
Derksen -
Hendriks -
Thijs ++
Junk -
Dacht dat hij zou zeggen koffertje van Christine le Duc heb ik staanquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:44 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gijp ook met ze domme opmerking dat hij zijn koffertje klaar heeft staan
Wordt ook saai en enorm voorspelbaar.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dacht dat hij zou zeggen koffertje van Christine le Duc heb ik staan
Snap ook wel dat die daar geen zin in heeft met zo'n kale randdebiel naast hem die elke minuut de meest walgelijke onzin kan uitkramen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Thijs kun je toch prima een keer aan tafel zetten. Kan Helene een keer thuisblijven, die zit er zovaak.
Die zit er te vaak en heeft zelfs een eigen nietszeggend programmaquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Thijs kun je toch prima een keer aan tafel zetten. Kan Helene een keer thuisblijven, die zit er zovaak.
Barbara Barend is geweldig. De enige met verstand van zaken als vrouw tussen de omhooggevallen hockeysters. Het blad samen met haar pa Helden is ook geweldig.quote:
Wat deed de rechts extremist ?quote:
En zonder palestijnse vlag ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:14 schreef Specularium het volgende:
Mensen die kankerjoden roepen met een Palestijnse vlag zijn vooral kritisch op de regering van Israėl.
Begintquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:14 schreef JOO het volgende:
Johan Derksen begint nu echt seniel te worden.
Nogmaals, ik durfde het een jaar geleden al te beweren. Het is te genant dat zo iemand spreektijd krijgt.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen met z’n opvattingen kan eigenlijk echt niet meer. Lange tijd geleden dat Wilfried weer eens tegengas durft te geven.
Inderdaad. Stel je voor dat Herman Brood nog had geleeft.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu aan het kijken, klinkt als een veelbelovende show. Tot nu toe lijkt Hans me een waardeloos mens. Een junk een podium geven omdat ie het bij een band deed
En nep. Inclusief haar tieten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Helene mag sowieso thuis blijven. Ze is saai en nietszeggend. Op zondag ook trouwens.
Als Marco Borsato gecanceld wordt omdat hij aan de billen van een jong meisje heeft gezeten dan zou Herman nu de doodstraf krijgenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel je voor dat Herman Brood nog had geleeft.
Derksen is de reden dat ik al 10 jaar niet meer kijk naar dit programma. Vrije meningsuiting is een groot goed maar gelukkig ben ik niet verplicht om naar onzinnig gelul te luisteren.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen met z’n opvattingen kan eigenlijk echt niet meer.
Haha, grapjas. Dus je buren beheersen alle straten.. Als dat klopt moet je inderdaad je buren te vriend houden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je goed met je buren overweg kunt kun je prima over straat.
Nou, meteen weer in dienst nemen.quote:Op maandag 8 april 2024 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
KPMG-onderzoek: bij Ajax ontslagen Sven Mislintat niet schuldig aan belangenverstrengeling
Sven Mislintat heeft zich niet schuldig gemaakt aan belangenverstrengeling en malversaties. Dat concludeert KPMG na een uitgebreid onderzoek dat door Ajax was ingesteld na het ontslag van de technisch directeur in september van het vorig jaar. ‘De werkwijze van Mislintat roept weliswaar vragen op, maar er is geen grond voor aansprakelijkheidsstelling’
https://www.ad.nl/nederla(...)trengeling~a77cec37/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op welke specifieke opvattingen doel je precies?quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
Derksen met z’n opvattingen kan eigenlijk echt niet meer. Lange tijd geleden dat Wilfried weer eens tegengas durft te geven.
Ik vermoed z'n antiesemitistische.quote:Op maandag 8 april 2024 20:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op welke specifieke opvattingen doel je precies?
I know. Deed een Johantje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Zij verzekerde in de laatste aandeelhoudersvergadering in november dat het transferproces goed is verlopen. Nu blijkt dat er van alles is misgegaan. Er was nauwelijks overleg met de scouting en andere betrokkenen. Lenderink heeft gewoon gelogen. Zij gaat de bietenbrug op bij de vergadering in mei.”
Everts verwacht dat de bestuursraad van de vereniging Ajax, die als grootaandeelhouder een stevige vinger in de pap heeft, zich evenmin zal neerleggen bij de conclusies van de rvc. “Dat weet ik wel zeker. Je kan de beerput niet verkopen als een doofpot.”
https://www.parool.nl/aja(...)nste-plank~bd87b595/
[ Bericht 2% gewijzigd door ikweethetookniet op 08-04-2024 20:34:12 ]
Ik wist niet dat yvonne bij KPMG werktequote:Op maandag 8 april 2024 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Het kost een vermogen en is helemaal niets
Het zijn geen rondjes die ze fietsen. Je verwart wielrennen met formule 1.quote:Op maandag 8 april 2024 21:51 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom toch iedere keer dat geouwehoer over rondjes fietsen. Lekker boeiend. Het is toch geen sportprogramma meer.
Valentijn het kijkcijferkanonquote:‘Kijkcijferkanon’ bezorgt Vandaag Inside enorme boost: ‘Dit is wel extra hoog’
Valentijn Driessen heeft maandagavond andermaal zijn waarde bewezen voor Vandaag Inside. Tina Nijkamp vertelde vorige week dat de verslaggever van De Telegraaf de ‘populairste’ gast is in het programma van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp en dat hij vrijwel nooit onder de miljoen kijkcijfers scoort. Dat is maandagavond weer bewezen, want volgens Nijkamp scoorde VI met 1.136.000 kijkers de hoogste lineaire kijkcijfers van dit jaar.
“Valentijn scoort sowieso nooit onder de miljoen, maar dit is wel extra hoog”, schrijft Nijkamp, die zag dat Driessen wel gezelschap had van twee andere gasten die kijkers trekken. “Wat ook helpt zijn de populaire barkruk gasten Bas Nijhuis en Roxane Knetemann.” Vandaag Inside hoeft in het klassement van de kijkcijfers enkel het Journaal en Half Acht Nieuws voor zich te dulden. Veronica Offside beleefde daarentegen opnieuw een beroerde avond. Het programma dat eveneens wordt gepresenteerd door Genee staat wederom niet in de top 60 en trok minder dan 250.000 kijkers.
Ramptoeristen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:20 schreef Dutch_view het volgende:
1.136.000 kijkers gister, hoogste aantal dit jaar
quote:Haar leiderschap is authentiek. Zij heeft lef en dat zal zij nodig hebben bij de moeilijke opdracht die voor haar ligt.
Als ik het goed had begrepen gister is het pas volgende week dinsdag en niet vandaagquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Geenvanavond
![]()
https://www.shownieuws.nl(...)sbedreigende-ingreep
Hopelijk wel een update en een telefoontje
Dat zou best kunnen want …. Mijn usernamequote:Op dinsdag 9 april 2024 20:34 schreef Dutch_view het volgende:
Als ik het goed had begrepen gister is het pas volgende week dinsdag en niet vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |