Dat hebben ze nog wel een keertje doodgeleuterd jaquote:Op donderdag 4 april 2024 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er nou trouwens nog in een aflevering gesproken over Eus en zijn videootje? Hij was er maandag ineens maar er werd geloof ik niks over gezegd. Of heb ik wat gemist?
Je hebt gemist dat hij er een week eerder ook zat.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is er nou trouwens nog in een aflevering gesproken over Eus en zijn videootje? Hij was er maandag ineens maar er werd geloof ik niks over gezegd. Of heb ik wat gemist?
Wat ik niet zo goed begrijp is dat er gesteld wordt dat er D66-rechters zijn die soft zijn. Groepsbelediging is bij wet verboden. Ik snap niet zo goed wat daar niet aan te begrijpen valt. Kennelijk wordt het op de één of andere manier dus toch niet zo erg gevonden dat ervan uitgegaan wordt dat een rechter daar toch wel niet op veroordeeld.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Niet alle ruimte, in bepaalde gevallen wel ruimte voor interpretatie. Waarom je dat niet wil accepteren begrijp ik niet zo goed.
Waar jij vandaan haalt dat ik groepsbelediging geen enkel probleem vind weet ik overigens niet, dat lijkt me een zeer vrije vertaling van hetgeen wat ik zei.
Wat is groepsbelediging? Daar zit marge in, dat wordt anders ervaren. Ook binnen de kaders van de wet, dat is het hele eieren eten. Dan kan je net pech hebben met een rechter.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp is dat er gesteld wordt dat er D66-rechters zijn die soft zijn. Groepsbelediging is bij wet verboden. Ik snap niet zo goed wat daar niet aan te begrijpen valt. Kennelijk wordt het op de één of andere manier dus toch niet zo erg gevonden dat ervan uitgegaan wordt dat een rechter daar toch wel niet op veroordeeld.
Goed verwoord. Denk dat Johan de spijker op zijn kop sloeg. Eus is te trots om toe te geven dat ie fout zat, maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op vrijdag 5 april 2024 00:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog wel een keertje doodgeleuterd ja
Die is veels te leuk om aseksueel te zijn, onnatuurlijk is het.quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Olcay
Thanks, ga ik nog eens opzoeken als dat nog lukt. Wil toch wel weten hoe hij zich hier uitlulde...quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat hij er een werk eerder ook zat.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Thanks, ga ik nog eens opzoeken als dat nog lukt. Wil toch wel weten hoe hij zich hier uitlulde...
Alleen die reality-soap met Ruud de Wild he.... dat zit me nog een beetje dwars, want:quote:Op vrijdag 5 april 2024 07:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Olcay
Mooi. Al die gemaakte vrolijkheid.quote:
Ruud de Wild kan iig nog iets.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Alleen die reality-soap met Ruud de Wild he.... dat zit me nog een beetje dwars, want:
a) Ruud de Wild.... ik bedoel: Ruud de fokking Wild![]()
b) dat ze dachten dat hun leven interessant was..![]()
Dat moest van Gijp.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar programmaatje, eerst een kwartier over squirten en satisfyers
Eensquote:Op vrijdag 5 april 2024 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Thijs kun je toch prima een keer aan tafel zetten. Kan Helene een keer thuisblijven, die zit er zovaak.
Helene mag sowieso thuis blijven. Ze is saai en nietszeggend. Op zondag ook trouwens.quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Thijs kun je toch prima een keer aan tafel zetten. Kan Helene een keer thuisblijven, die zit er zovaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |