quote:Op woensdag 3 april 2024 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn de beelden daarvan nog ergens terug te zien?
Beterschap.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
Nou maandag operatie
De enige keer in mijn leven dat ik niet naar een Feyenoord-Ajax kon gaan werd het 6-2
Inzetten maar
Lipo?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
Nou maandag operatie
De enige keer in mijn leven dat ik niet naar een Feyenoord-Ajax kon gaan werd het 6-2
Inzetten maar
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Stay strong, Quilindschy.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
Nou maandag operatie
Inzetten maar
Je hebt gelijk dit was niet chique van mijquote:Op woensdag 3 april 2024 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hier niet @:scrummie zijn integriteit in twijfel trekken.
https://www.bol.com/nl/nl(...)st/9300000153365153/quote:Op woensdag 3 april 2024 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
Chinese restaurants in verlaten dorpen zijn sowieso de bom.
Excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dit was niet chique van mij
Sorry @:scrummie
Goed idee.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:41 schreef KingRoland het volgende:
We beginnen deze ochtend met koffie wit
Gewoon een dikke punt appeltaartquote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vijfhonderd gram magere kwark, dat is toch geen vreten op de vroege ochtend.
Ik zie een Brabander; niet geklikt.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon een dikke punt appeltaart
Dan kan ik linea recta door naar de wc.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gewoon aanlengen met wat water en zero siroop en je hebt het binnen een minuutje weg. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 09:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon aanlengen met wat water en zero siroop en je hebt het binnen een minuutje weg. Helemaal niks mis mee.
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.quote:
Skin in the game!quote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.
Erg verstandig maat. Als je nu nog dat walgelijke plakje kaas achterwege laat, dan begint het nog ergens op te lijkenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik 250gr Griekse yoghurt met muesli en een handje blauwe bessen.
Heb jij nog tips voor @Tjacka die moet een beetje aansterken.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg verstandig maat. Als je nu nog dat walgelijke plakje kaas achterwege laat, dan begint het nog ergens op te lijken
Jazekerquote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor @:tjacka die moet een beetje aansterken.
Ja voeding, bedoelde ik. Wat ben je toch een fluitketel.quote:
Bruhquote:Op donderdag 4 april 2024 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voeding, bedoelde ik. Wat ben je toch een fluitketel.
Gewoon meer vreten. @Oriente kan hem daar alles over vertellen. Begin met 7 witte bolletjes met beleg. 's Avonds een flink bord spaghetti met kaas en meatballs.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor @:tjacka die moet een beetje aansterken.
Ja bruh, kom door met die voedingtips.quote:
Vanaf nu bij jij een persona non grata in Italië én deze SCquote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snij mijn spaghetti altijd.
Nee zo vies is @Tjacka niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Gewoon meer vreten. @:Oriente kan hem daar alles over vertellen. Begin met 7 witte bolletjes met beleg. 's Avonds een flink bord spaghetti met kaas en meatballs.
Hihihi. Bommetje gegooid in deze SC. Tijd om weer te verdwijnen.quote:
@Salina heeft vieze maaltijdsuggesties. Ik pak het meteen aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef Oriente het volgende:
Noem je mij nou vies(niet dat ik eet wat Saline post)
Dat was toch al het geval?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf nu bij jij een persona non grata in Italië én deze SC
@Salinequote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Saline heeft vieze maaltijdsuggesties. Ik pak het meteen aan.
En, wat heb je geadviseerd?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Was bezig met het werken aan een adviesrapport
Ouwe lul.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Hihihi. Bommnetje gegooid in deze SC. Tijd om weer te verdwijnen.
Autocorrect stelt je nooit teleur.quote:
Saline heeft gewoon geen smaak.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Salina heeft vieze maaltijdsuggesties. Ik pak het meteen aan.
Mobiel fokken.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Autocorrect stelt je nooit teleur.
MDMA @Calandquote:
In de auto werkt dat toch wel fijn, ja.quote:
Ik zou gewoon op het verkeer letten.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de auto werkt dat toch wel fijn, ja.
Gooi jij jezelf ook maar weg dan.quote:
Hoe is het met je kast gegaan. Staat ie?quote:
Hij is zelf een kastquote:Op donderdag 4 april 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je kast gegaan. Staat ie?
Dan moet je toch wel 1.95m zijn?quote:
Ja, deuren moeten er nog wel in. Vannacht tot 00:45 bezig geweest, wekker ging om 05:00quote:Op donderdag 4 april 2024 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met je kast gegaan. Staat ie?
quote:Op donderdag 4 april 2024 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Salina heeft vieze maaltijdsuggesties. Ik pak het meteen aan.
Wow wat, ik word gedominiseerd.quote:
Breek jij je spaghetti ook voordat het de pan in gaat?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik snij mijn spaghetti altijd.
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breek jij je spaghetti ook voordat het de pan in gaat?
Wanneer ben je uit Purmerend weggegaan makker?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger was ik een proleet maatje
Reuzebenieuwd: hoe ben je ontsnapt aan het zijn van een proleet? Wat heb je daar voor moeten doen?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vroeger was ik een proleet maatje
Dat zijn mensen die standrechtelijk geëxecuteerd moeten worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breek jij je spaghetti ook voordat het de pan in gaat?
Je bent een walgelijk mens.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik breek mijn spaghetti altijd voordat ik het in de pan gooi (anders past het niet)
Ik schaam me daar ook helemaal niet voor.
Wat veel droeviger is, is dat ik voor macaroni smac gebruik.
Mokerdikke big dat je daar in je fauteuil geplakt zit.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik breek mijn spaghetti altijd voordat ik het in de pan gooi (anders past het niet)
Jij bent een buitengewoon minderwaardig mens, weet je dat?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Ik accepteer je zoals je bent.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Dat moest ik even opzoeken. Nee, dit wil je niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een collega kwam net trakteren op een McKroket.
Dat kan ik niet weigeren natuurlijk.
Dan is de vraag natuurlijk: was hij warm, lauw of koud?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een collega kwam net trakteren op een McKroket.
Dat kan ik niet weigeren natuurlijk.
Gisteren bij de tandarts geweest.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk: was hij warm, lauw of koud?
Stokeren is wel het nieuwe paradepaardje van de tandartsen, heb ik het idee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gisteren bij de tandarts geweest.
Ik kreeg complimenten voor mijn stokergedrag
Ik denk dat ik de volgende controle over een jaar laat doen, als je het gewoon dagelijks bijhoudt kan er maar weinig mis gaan.
Lief van je.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van(je bent de enige hier die me accepteert zoals ik ben, dus ik ga je nu geen vet zwijn noemen natuurlijk)
Ja toch wel lauw, maar goed.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan is de vraag natuurlijk: was hij warm, lauw of koud?
Ik vind jou ook erg goed in stokenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende controle over een jaar laat doen, als je het gewoon dagelijks bijhoudt kan er maar weinig mis gaan.
Ik vind je toch wel minder stoken dan voorheen maar dat weet de tandarts natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, mijn mondhygiënist ging het de eerste keer ook helemaal voordoen, die was er echt heel druk mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stokeren is wel het nieuwe paradepaardje van de tandartsen, heb ik het idee.
Grappig bruggetje van een kroket naar de tandarts.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer logisch, dat doe ik natuurlijk ook.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Wat is er mis met jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Dit moet regionale spreektaal zijnquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Nu ga ik opzoeken wat stokeren is
Blijkbaar heb ik wel een normale tandarts
Caland kent z’n apotheker niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
Ik werd net gebeld om mijn medicijnengebruik door te nemen
Toen ik zei dat ik niet wist wat mijn apotheker is omdat ik daar nooit ben geweest begreep ze gelukkig dat het gesprek kort gehouden kon worden
Gooi er dan gelijk plakjes kaas op.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:49 schreef GGMM het volgende:
Je hebt toch gewoon een vaste apotheker die voornamelijk in de nachturen bezorgt?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
Toen ik zei dat ik niet wist wat mijn apotheker is omdat ik daar nooit ben geweest begreep ze gelukkig dat het gesprek kort gehouden kon worden
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat juist jij geen normale tandarts hebt. Sorry, Calandquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Caland het volgende:
Moest wel eens dingen ophalen voor mijn oma maar ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan een ibuprofen van de kruidvat.quote:
Dat weet ik toen we dit onderwerp een jaar geleden bespraken. Maar je kent heus wel een apotheker.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest wel eens dingen ophalen voor mijn oma maar ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan een ibuprofen van de kruidvat.
Ja maar ik weet niet hoe die heet. Ze hebben blijkbaar een naam in plaats van gewoon de straatnaamquote:Op donderdag 4 april 2024 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik toen we dit onderwerp een jaar geleden bespraken. Maar je kent heus wel een apotheker.
Ik wil zo’n pleister nog wel een keer uitproberen.quote:
Tijdens hardlopen!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil zo’n pleister nog wel een keer uitproberen.
Wat doe je erin?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over medicijnen gesproken.
Ik pak nog maar even een kopje koffie.
Zeker.quote:
Ik zal jou eens uitproberenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we allemaal die pleister uitproberen.
Met je houten stoker zeker.quote:
Van het moment dat ik op sta tot het moment dat ik naar bed ga.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Loop jij nog? (met een paracetamolletje op)
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:34 schreef GGMM het volgende:
Ik slik ook nooit iets. Heb letterlijk nog nooit een paracetamol op.
Aanstelgedrag vind ik dat.
De hele dag door achter elkaar?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van het moment dat ik op sta tot het moment dat ik naar bed ga.
Ik durf geen excuses meer te geven.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hele dag door achter elkaar?
Maar ik heb het uiteraard over hardlopen.
Temperatuur is nu al heerlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf geen excuses meer te geven.
Maar morgen ga ik weer hardlopen!
Vanavond moet ik voetbal kijken!quote:
Ziek figuurquote:Op donderdag 4 april 2024 15:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met twee lappen krentenbrood en kaas.
Dat is godverdomme lekkerquote:Op donderdag 4 april 2024 15:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik lunch nu met twee lappen krentenbrood en kaas.
Nee gewoon boter.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is godverdomme lekker
Met een beetje Groningse mosterd er nog op?
Elkaar uitschelden moet tot op zekere hoogte kunnen maar nu ga je te verquote:
Je Marokkaanse apotheker heb je maar verzwegenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Caland het volgende:
Dat soort rare meldingen krijgen alleen FOK!kers uit het zuiden te zien.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
BLIJVEN DONEREN MENSEN
Gek, want ik woon in het westen.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat soort rare meldingen krijgen alleen FOK!kers uit het zuiden te zien.
Heb je wel breedband internet dan?quote:Op donderdag 4 april 2024 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek, want ik woon in het westen.
Revolut ofzo heb ik wel eens gebruiktquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:40 schreef Scrummie het volgende:
Iemand hier wel eens prepaid creditcard gebruikt? Zoja; wat is een goede?
Tnx maat.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Revolut ofzo heb ik wel eens gebruikt
Dat werkte prima
Kijk jij ook zo uit naar de @Coco voorspelling voor de klassieker?quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Inmiddels betaling gedaan via Revolut. Wat een geweldige tip @:GGMM, bedankt maat.
Niet echt eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk jij ook zo uit naar de @:Coco voorspelling voor de klassieker?
Vertel ons ALLES.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
onlo jr. op schandalige wijze alsnog kampioen geworden @:maxi-mus @:Caland @:Lange_Lans
Zó schandalig dat het niet gevierd wordt. Maar ze zijn het wel
Dit gaat echt een heel lang verhaal worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandaliger ga je het niet mee maken. Maar dus wel kampioen![]()
Zeker. Maar dat is ook het eerste wat hij zelf zei. Waardeloos om op zo'n manier 'kampioen' te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onlo jr is dus eigenlijk morele verliezer want ander ploeg was beter. Duidelijk!
Alsnog gefeliciteerd denk ik
Grappig wel, ik kan mij voorstellen dat z'n vader zou staan te springen van vreugde om zo'n kampioenschap.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat is ook het eerste wat hij zelf zei. Waardeloos om op zo'n manier 'kampioen' te worden.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat echt een heel lang verhaal worden.
Komt ie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandaliger ga je het niet mee maken. Maar dus wel kampioen![]()
Neuh. Ik vind het vooral leuk dat ze eindelijk gepromoveerd zijn omdat ze daar eigenlijk al 3 fases tegenaan zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig wel, ik kan mij voorstellen dat z'n vader zou staan te springen van vreugde om zo'n kampioenschap.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het vooral leuk dat ze eindelijk gepromoveerd zijn omdat ze daar eigenlijk al 3 fases tegenaan zitten.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat echt een heel lang verhaal worden.
Komt ie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schandaliger ga je het niet mee maken. Maar dus wel kampioen
Dus die ploeg die 5e stond staat nu in de eindranking gewoon met 1 wedstrijd minder gespeeld (en 3 zekere punten)? Of die wedstrijd telt wel mee maar de punten die ze er mee verdiend hebben niet? Koekoek.
Wow. Ik zou woedend zijn als ik hun was. Wat zeg ik; ziédend.
Maar alsnog gefelicteerd maat."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het vooral leuk dat ze eindelijk gepromoveerd zijn omdat ze daar eigenlijk al 3 fases tegenaan zitten.
Cameraman van Groundhog Dayquote:Op vrijdag 5 april 2024 11:15 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus die ploeg die 5e stond staat nu in de eindranking gewoon met 1 wedstrijd minder gespeeld (en 3 zekere punten)? Of die wedstrijd telt wel mee maar de punten die ze er mee verdiend hebben niet? Koekoek.
Wow. Ik zou woedend zijn als ik hun was. Wat zeg ik; ziédend.
Maar alsnog gefelicteerd maat.
Het leven blijft soms gehuld in mysteries amice.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Onlogisch Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer je 'geen proleet' meer bent.
Jeetje. Spanning ende sensatie genot.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:03 schreef onlogisch het volgende:
Ik voel dat het weer gezellig gaat worden in het Ajax-topic
quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland
"If you go to Google and type in 'I want to buy cocaine' or 'child s*x' nothing appears." "But if you type in 'free football' it appears... One is considered a serious crime, but the other is not, and it's the same thing."
https://www.marca.com/fut(...)a4741d6778b4578.html
De spaanse Michael van Praag.quote:Op vrijdag 5 april 2024 18:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Javier Tebas, the gift that keeps on giving.
Waar die LOI-cursussen al niet goed voor zijn. Je ontmoet zo nog eens iemand!quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:04 schreef Coco het volgende:
@:tong80 heeft kennisgemaakt met @:klaasweetalles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7035]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een goeie plaat.
Rottumerplaat.Yea, she's on crack.
waar zit ik naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekker, de FA Cup heb ik gewonnen, op de PS4 FIFA 23, met Nottingham Forest
finale tegen Manchester United, na verlenging 4-3
Ruben Alcaraz matchwinner
DzekoGOD mijn topscorer
nu nog proberen kampioen in de premier league worden, en een europa league finale tegen AC Milan
TonijnSTEAK met broccolirijstquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
pizzaquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lasagnequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier schrik ik vanquote:
ristorante pizza pollo. Nutriscore b dus harstikke gezond!quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier schrik ik van
Wat voor pizza?
Gelukkig. Dit loopt goed af!quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ristorante pizza pollo. Nutriscore b dus harstikke gezond!
Die nutriscore vergelijkt enkel met dezelfde soort producten kwam ik laatst achterquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ristorante pizza pollo. Nutriscore b dus harstikke gezond!
dus een pizza pollo is gezonder dan een pizza kip?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nutriscore vergelijkt enkel met dezelfde soort producten kwam ik laatst achter
Daar heb je dus geen zak aan.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee broodjes shoarma meester gemaakt.
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee broodjes shoarma meester gemaakt.
BBQ maatquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vieze vuile papzakquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBQ maat(Alleen maar saté geklapt)
Uiteindelijk ben je ook maar een kuddediertje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBQ maat(Alleen maar saté geklapt)
Hier mist een woordje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.
Je bent dronken joh gek.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef Bezsen het volgende:
Wtf
Ik kan niet meer lezen
Excuses aan journalistiekstudent @:Alaphilippe_
quote:
Wat is er aan de handquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen raken niet uitgepraat over de teloorgang van het forumbeest.
100%quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je ook maar een kuddediertje.
En niet meer logisch nadenken, met je gehaat op satéquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:17 schreef Bezsen het volgende:
Wtf
Ik kan niet meer lezen
Excuses aan journalistiekstudent @:Alaphilippe_
quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En niet meer logisch nadenken, met je gehaat op saté
Overdag heb ik me de tering gewerkt. Bij thuiskomst heb ik mezelf beloond met een Karmelietje die me denderende moeheid heeft opgeleverd. Nu nog een beetje voorwerk aan het doen voor een tentamen, maandag. Straks lekker slapen, en morgen weer eens met de vriendjes en vriendinnetjes meeten in Amsie Ams.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Wat brengt de zaterdagavond?
Ik moet hem toch stellen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overdag heb ik me de tering gewerkt. Bij thuiskomst heb ik mezelf beloond met een Karmelietje die me denderende moeheid heeft opgeleverd. Nu nog een beetje voorwerk aan het doen voor een tentamen, maandag. Straks lekker slapen, en morgen weer eens met de vriendjes en vriendinnetjes meeten in Amsie Ams.
Ik lees nog steeds niks terug over wanneer het neuken begint.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Overdag heb ik me de tering gewerkt. Bij thuiskomst heb ik mezelf beloond met een Karmelietje die me denderende moeheid heeft opgeleverd. Nu nog een beetje voorwerk aan het doen voor een tentamen, maandag. Straks lekker slapen, en morgen weer eens met de vriendjes en vriendinnetjes meeten in Amsie Ams.
Een zuinige 3-1 voor Feyenoord. Er worden weer fatalistische voorstellingen gemaakt, maar in de praktijk valt het vaak mee.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet hem toch stellen.
WAT VERWACHT JE VAN DE KLASSIEKER?
En dat met de wanprestatie die Feyenoord tegen Volendam heeft geleverd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een zuinige 3-1 voor Feyenoord. Er worden weer fatalistische voorstellingen gemaakt, maar in de praktijk valt het vaak mee.
Ik heb donderdagavond ook gewerkt, dus niets kunnen zien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat met de wanprestatie die Feyenoord tegen Volendam heeft geleverd.
Wees blij dat die marteling je bespaard is gebleven.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond ook gewerkt, dus niets kunnen zien.
Ik heb al genoeg voetbalmartelingen gehad, dit seizoen. Ik ben er immuun voor.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat die marteling je bespaard is gebleven.
Wel zonde, ik heb precies alle zeven goals van Feyenoord gemist afgelopen donderdag, maar dat probleem hadden meerdere mensen geloof ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dat met de wanprestatie die Feyenoord tegen Volendam heeft geleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 7 april 2024 10:43 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier vandaag @:caland
Dat de beste maar mag winnen vandaagIk zit thuis met mijn voet omhoog helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag zelfs niet drinkenVBL SC influencer
Left, right, behind
Jicht?quote:Op zondag 7 april 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit thuis met mijn voet omhoog helaas
Mag zelfs niet drinken
Oh sorryquote:Op zondag 7 april 2024 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit thuis met mijn voet omhoog helaas
Mag zelfs niet drinken
Lasagnequote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Rösti's en aardappelkroketjes uit de airfryer met bonen en schnitzel.quote:
Volgende keer beter.quote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dat je reactie zou zijn.
Gemiste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |