SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=7035]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een goeie plaat.
Rottumerplaat.Yea, she's on crack.
waar zit ik naar te kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 15:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
lekker, de FA Cup heb ik gewonnen, op de PS4 FIFA 23, met Nottingham Forest
finale tegen Manchester United, na verlenging 4-3
Ruben Alcaraz matchwinner
DzekoGOD mijn topscorer
nu nog proberen kampioen in de premier league worden, en een europa league finale tegen AC Milan
TonijnSTEAK met broccolirijstquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
pizzaquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lasagnequote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier schrik ik vanquote:
ristorante pizza pollo. Nutriscore b dus harstikke gezond!quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier schrik ik van
Wat voor pizza?
Gelukkig. Dit loopt goed af!quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ristorante pizza pollo. Nutriscore b dus harstikke gezond!
Die nutriscore vergelijkt enkel met dezelfde soort producten kwam ik laatst achterquote:Op zaterdag 6 april 2024 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ristorante pizza pollo. Nutriscore b dus harstikke gezond!
dus een pizza pollo is gezonder dan een pizza kip?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die nutriscore vergelijkt enkel met dezelfde soort producten kwam ik laatst achter
Daar heb je dus geen zak aan.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee broodjes shoarma meester gemaakt.
Smerig varken. Ik hoop dat je jezelf in de spiegel kunt kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee broodjes shoarma meester gemaakt.
BBQ maatquote:Op zaterdag 6 april 2024 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vieze vuile papzakquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBQ maat(Alleen maar saté geklapt)
Uiteindelijk ben je ook maar een kuddediertje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BBQ maat(Alleen maar saté geklapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |