abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213077317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 20:22 schreef Qarrad het volgende:

[..]
De toestanden met omgekochte politici, de complotstront die uit die mondjes valt, de hordes wappies zijn jou ontgaan?
Ik denk dat het plaatje wel duidelijk is toch. :P

Er zijn altijd complottheorien (nergens meer dan in dit conflict, trouwens) en omkopingen. Maar waar Russische propaganda inderdaad door de overgrote meerderheid terzijde wordt geschoven, is die van Hamas stukken aantrekkelijker lijkt wel. Ik heb dat altijd raar gevonden. Sympathie voor de underdog is begrijpelijk maar dit zijn geen leuke underdogs zoals de Cubanen...
Intolerant voor intolerantie
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 3 april 2024 @ 21:55:28 #92
485843 crew  Jippie
pi_213077480
Willen jullie stoppen met het elkaar persoonlijk afzeiken om een andersluidende mening dan die van jezelf?

We gaan elkaar niet dom noemen of aanspreken op godsdienst of afkomst.

Persoonlijke aanvallen worden genote en verwijderd, ook al heb je 4 uur over een post gedaan, dus denk na wat je hier post.
pi_213077582
twitter

Als dit klopt is dit een groot gebaar
pi_213077688
Supreme leader of Iran

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213077859
Gaan ze gehoor geven aan de oproep?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 3 april 2024 @ 22:29:42 #96
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213077919
quote:
2s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
Supreme leader of Iran

[ x ]
Ik kan trouwens tussen alle meningen niet meer goed terugvinden of het nu echt het consulaat/ambassadegebouw is geweest of een belendend gebouw. Het staat overal verwarrend geformuleerd of als een bot feit geschreeuwd.
pi_213077972
hamas voorwaarden voor een seize-fire op dit moment:
quote:
permanent ceasefire, comprehensive and complete withdrawal of the enemy out of the Gaza Strip, the return of all displaced people to their homes, allowing all aid needed for our people in Gaza, rebuilding the Strip, lifting the blockade and achieving an honorable prisoner exchange deal
hebben nog even benadrukt dat dit hun minimale eisen zijn. lol.
is er nog iemand die denkt dat hamas graag wil dat de oorlog stopt?
pi_213078294
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Lol, nee.

Islamitische wereld en zich verenigen? :')

De laatste keer duurde dat zes dagen. :D
pi_213078544
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213078634
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
#FuckIran
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213078638
Deze activistische huisartsen post in Rotterdam _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 4 april 2024 @ 00:31:43 #102
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213078643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Welke eis in die tekst is om de oorlog voort te zetten?
pi_213078651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
pi_213078667
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213078678
Mooie actie

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_213078680
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2024 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Dit is al maanden bekend. Toen dit nieuws naar buiten kwam werd reageerd door IDF soldaten die hadden gediend bij een eerdere operatie in Gaza zo van, "oh dat was bij ons de opdracht back in the day, dus dat verbaast me niks"
-Rabia Al-Basri
pi_213078749
twitter
pi_213078780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:19 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Bewijs! :')
pi_213078807
quote:
82s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bewijs! :')
Ik zie iemand die zingt als een kanariepietje nadat die -waarschijnlijk- met het bewijsmateriaal tegen hem is geconfronteerd en snapt dat hij er gloeiend bij is. Niet veel anders dan een politieverhoor. Ik zie geen angstreflexen.

Dus zeg het maar. Zie je iemand die is gemarteld of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 01:44:45 ]
pi_213078821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie iemand die zingt als een kanariepietje nadat die -waarschijnlijk- met het bewijsmateriaal tegen hem is geconfronteerd en snapt dat hij gloeiend bij is. Niet veel anders dan een politieverhoor. Ik zie geen angstreflexen.

Dus zeg het maar. Zie je iemand die is gemarteld of niet?
Dat is het punt niet. Dit filmpje bewijst helemaal niets over wat er in dat ziekenhuis gaande was. Net zo min als er 'bewijzen' waren dat 1300 medewerkers van UNRWA actieve Hamas-leden waren.
pi_213078822
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is het punt niet. Dit filmpje bewijst helemaal niets over wat er in dat ziekenhuis gaande was. Net zo min als er 'bewijzen' waren dat 1300 medewerkers van UNRWA actieve Hamas-leden waren.
Waarom niet?
pi_213078827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom niet?
Waarom wel? Een getuigenverklaring/ bekentenis wordt in een rechtszaak nooit zomaar als bewijs geaccepteerd. Dan zullen ze toch echt met meer moeten komen net als bij hun claim over UNWRA.

Je begrijpt toch wel dat dit als propagandafimpje bedoeld is :?
pi_213078839
quote:
82s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom wel? Een getuigenverklaring/ bekentenis wordt in een rechtszaak nooit zomaar als bewijs geaccepteerd. Dan zullen ze toch echt met meer moeten komen net als bij hun claim over UNWRA.
Uiteraard. Maar dit zal ook niet het enige zijn Ik hoop dat je niet zo naef bent om te denken dat zo'n verhoor anderhalve minuut duurt en dat alles direct en ongefilterd openbaar wordt gemaakt.

En het is geen propaganda. Het is psy-ops. Het is een hoge pief van Hamas die zingt. De overgebleven Hamassers zien dit ook. Die weten wie dit is. En die lui moeten snel gaan beslissen of ze zichzelf kapot laten schieten door de IDF, of dat ze misschien moeten gaan doen wat hij deed en leven.
pi_213078846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:58 schreef Ulx het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar dit zal ook niet het enige zijn Ik hoop dat je niet zo naef bent om te denken dat zo'n verhoor anderhalve minuut duurt en dat alles direct en ongefilterd openbaar wordt gemaakt.

En het is geen propaganda. Het is psy-ops. Het is een hoge pief van Hamas die zingt. De overgebleven Hamassers zien dit ook. Die weten wie dit is. En die lui moeten snel gaan beslissen of ze zichzelf kapot laten schieten door de IDF, of dat ze misschien moeten gaan doen wat hij deed en leven.
Waarom uberhaupt zo'n filmpje op Twitter zetten? Ik hoop dat je niet zo naief bent om daar dan allerlei conclusies uit te trekken.
pi_213079058
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 00:49 schreef egayalS het volgende:

[..]
Dit is al maanden bekend. Toen dit nieuws naar buiten kwam werd reageerd door IDF soldaten die hadden gediend bij een eerdere operatie in Gaza zo van, "oh dat was bij ons de opdracht back in the day, dus dat verbaast me niks"
Exactly. Alles wat binnen de kill zone ligt telt als hamas en mag afgeschoten worden.
pi_213079065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 01:19 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Het is overduidelijk dat Isral de basis voorzieningen gewoon wil afbreken en hiervoor excuses zoekt. Ze willen een zo groot mogelijk lijden veroorzaken. Dat ziekenhuis is kamer voor kamer tot de grond afgebroken. De beelden die uit dat ziekenhuis komen liegen er niet om.
pi_213079144
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom uberhaupt zo'n filmpje op Twitter zetten? Ik hoop dat je niet zo naief bent om daar dan allerlei conclusies uit te trekken.
quote:
9s.gif Op donderdag 4 april 2024 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Um. lol? :D
pi_213079443
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2024 06:36 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
[..]
Um. lol? :D
:D gloeiende gloeiende @Kijkertje

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 07:54:46 ]
pi_213079446
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom zou zo’n Hamas leider berhaupt zichzelf gevangen laten nemen. Ik zweer het je Isral heeft het allemaal in scne gezet, is gewoon fake, ja toch?
pi_213079511
quote:
10s.gif Op donderdag 4 april 2024 07:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]
:D gloeiende gloeiende @:Kijkertje
Ik vond het al zo raar, want de helft van alle tweets die ze post zijn getuigenverklaringen. Toch mooi om die hypocrisie eens duidelijk te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')