Welke eis in die tekst is om de oorlog voort te zetten?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
hamas voorwaarden voor een seize-fire op dit moment:
[..]
hebben nog even benadrukt dat dit hun minimale eisen zijn. lol.
is er nog iemand die denkt dat hamas graag wil dat de oorlog stopt?
Daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
hamas voorwaarden voor een seize-fire op dit moment:
[..]
hebben nog even benadrukt dat dit hun minimale eisen zijn. lol.
is er nog iemand die denkt dat hamas graag wil dat de oorlog stopt?
Dit is al maanden bekend. Toen dit nieuws naar buiten kwam werd reageerd door IDF soldaten die hadden gediend bij een eerdere operatie in Gaza zo van, "oh dat was bij ons de opdracht back in the day, dus dat verbaast me niks"quote:
Bewijs!quote:
Ik zie iemand die zingt als een kanariepietje nadat die -waarschijnlijk- met het bewijsmateriaal tegen hem is geconfronteerd en snapt dat hij er gloeiend bij is. Niet veel anders dan een politieverhoor. Ik zie geen angstreflexen.quote:
Dat is het punt niet. Dit filmpje bewijst helemaal niets over wat er in dat ziekenhuis gaande was. Net zo min als er 'bewijzen' waren dat 1300 medewerkers van UNRWA actieve Hamas-leden waren.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie iemand die zingt als een kanariepietje nadat die -waarschijnlijk- met het bewijsmateriaal tegen hem is geconfronteerd en snapt dat hij gloeiend bij is. Niet veel anders dan een politieverhoor. Ik zie geen angstreflexen.
Dus zeg het maar. Zie je iemand die is gemarteld of niet?
Waarom niet?quote:Op donderdag 4 april 2024 01:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Dit filmpje bewijst helemaal niets over wat er in dat ziekenhuis gaande was. Net zo min als er 'bewijzen' waren dat 1300 medewerkers van UNRWA actieve Hamas-leden waren.
Waarom wel? Een getuigenverklaring/ bekentenis wordt in een rechtszaak nooit zomaar als bewijs geaccepteerd. Dan zullen ze toch echt met meer moeten komen net als bij hun claim over UNWRA.quote:
Uiteraard. Maar dit zal ook niet het enige zijn Ik hoop dat je niet zo naïef bent om te denken dat zo'n verhoor anderhalve minuut duurt en dat alles direct en ongefilterd openbaar wordt gemaakt.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom wel? Een getuigenverklaring/ bekentenis wordt in een rechtszaak nooit zomaar als bewijs geaccepteerd. Dan zullen ze toch echt met meer moeten komen net als bij hun claim over UNWRA.
Waarom uberhaupt zo'n filmpje op Twitter zetten? Ik hoop dat je niet zo naief bent om daar dan allerlei conclusies uit te trekken.quote:Op donderdag 4 april 2024 01:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dit zal ook niet het enige zijn Ik hoop dat je niet zo naïef bent om te denken dat zo'n verhoor anderhalve minuut duurt en dat alles direct en ongefilterd openbaar wordt gemaakt.
En het is geen propaganda. Het is psy-ops. Het is een hoge pief van Hamas die zingt. De overgebleven Hamassers zien dit ook. Die weten wie dit is. En die lui moeten snel gaan beslissen of ze zichzelf kapot laten schieten door de IDF, of dat ze misschien moeten gaan doen wat hij deed en leven.
Exactly. Alles wat binnen de kill zone ligt telt als hamas en mag afgeschoten worden.quote:Op donderdag 4 april 2024 00:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dit is al maanden bekend. Toen dit nieuws naar buiten kwam werd reageerd door IDF soldaten die hadden gediend bij een eerdere operatie in Gaza zo van, "oh dat was bij ons de opdracht back in the day, dus dat verbaast me niks"
Het is overduidelijk dat Israël de basis voorzieningen gewoon wil afbreken en hiervoor excuses zoekt. Ze willen een zo groot mogelijk lijden veroorzaken. Dat ziekenhuis is kamer voor kamer tot de grond afgebroken. De beelden die uit dat ziekenhuis komen liegen er niet om.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt zo'n filmpje op Twitter zetten? Ik hoop dat je niet zo naief bent om daar dan allerlei conclusies uit te trekken.
Um. lol?quote:
Waarom zou zo’n Hamas leider überhaupt zichzelf gevangen laten nemen. Ik zweer het je Israël heeft het allemaal in scène gezet, is gewoon fake, ja toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom uberhaupt zo'n filmpje op Twitter zetten? Ik hoop dat je niet zo naief bent om daar dan allerlei conclusies uit te trekken.
Ik vond het al zo raar, want de helft van alle tweets die ze post zijn getuigenverklaringen. Toch mooi om die hypocrisie eens duidelijk te zien.quote:
Natuurlijk niet die werken nooit samen dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 3 april 2024 22:25 schreef Ali_boo het volgende:
Gaan ze gehoor geven aan de oproep?
[ x ]
Dus deze gast is een Israeli?quote:Op donderdag 4 april 2024 04:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat Israël de basis voorzieningen gewoon wil afbreken en hiervoor excuses zoekt. Ze willen een zo groot mogelijk lijden veroorzaken. Dat ziekenhuis is kamer voor kamer tot de grond afgebroken. De beelden die uit dat ziekenhuis komen liegen er niet om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |