quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan hoop ik niet dat zijn vrouw naar dit programma kijkt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
Fokke ziet eruit alsof hij een vrouw heeft en in de avond naar een bos of parkeerplaats gaat voor de mannen
Hij is homo, maar valt ook op vrouwen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat zijn vrouw naar dit programma kijkt.
Nee dit kan nietquote:
Ha ja, succes met dat warme badquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:39 schreef DKUp het volgende:
Deze is speciaal voor @:Pisces29
Good luck prinses
Roots uit het Zuidenquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
En het erge is dat ik dit feilloos na kan doen
Nee ik kan alle dialecten bijna. Niks zo leuk als mensen nadoen.quote:
Nee nee nee. Jij mag niet meer kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:40 schreef Mortaxx het volgende:
jeetje als je deze vrouw zit wil je toch geen 60 worden
kom op dit is toch dor houtquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee nee nee. Jij mag niet meer kijken.
Alsof dit een weerspiegeling van de maatschappij is.quote:
Matje?quote:
Tegen een extreem Limburgs accent kan ik ook niet goed tegen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Debieltjes uit het zuiden
Sorry @:felagund maar het zit diep
In ook nog.quote:
Buikje vetquote:
't Zand dit dat, zelf jaren lang veel naar Callantsoog geweest, ken de omgeving op mijn duimpjequote:
In welke provincie woon jij nu? Mag via dm. Of skippen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
't Zand dit dat, zelf jaren lang veel naar Callantsoog geweest, ken de omgeving op mijn duimpje
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Je zou dit een accent maar de hele dag moeten aanhoren..
Gaat soms hand in handquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom praten homo's altijd over kinderen en het geloof
Tot zo!quote:
Voelde hem al aankomen toen ik haar binnen zag lopenquote:
gewoon voor een nachtje kan toch bestquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voelde hem al aankomen toen ik haar binnen zag lopen
Maarja ben 38 dus beetje slechtmaar ziet er wel leuk uit.
Zij is wel een godsgeschenk en spontaan?quote:
Ja dat wel, is in ieder geval legaal.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon voor een nachtje kan toch best
Leuk om hem eens in een andere omgeving te zien?quote:
Haarquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk om hem eens in een andere omgeving te zien?
Allebei stil, past welquote:
Als je na het neuken moet vragen: wat wil je worden later is ze te jong.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon voor een nachtje kan toch best
Hij corrigeerde haar toen ze Limburgs dialect praatte.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Wat deed die kale nou ? Dat heb ik even gemist
Dat is niet die kalequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij corrigeerde haar toen ze Limburgs dialect praatte.
Ik zit niet op te letten.quote:
Dit is nu idd echt treurnis Mortaxxquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en dan ben je 60 maar dit jaar echt op vakantie hoor!
Wat een treurnis
Neukte idd allesquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
volgens mij zat hij daar voor de hoertjes
Communicatie bij defensie en voor de rest full time toedeloedokie-mannetje.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Wat deed die kale nou ? Dat heb ik even gemist
Lekker manquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Communicatie bij defensie en voor de rest full time toedeloedokie-mannetje.
Levchenko?quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Coltrui lijkt op een voetballer uit het Oostblok
Hij is tien keer spontaner dan haar maar hij was de kneus volgens ons bad. Lol.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Welke vragen moet je stellen tijdens een date.
![]()
Och meiske toch.
Nee geen concrete naam, gewoon het uiterlijk een beetje.quote:
Het is echt een schat. Maar zó sociaal ongemakkelijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef Salina het volgende:
Welke vragen moet je stellen tijdens een date.
![]()
Och meiske toch.
Zal wel stukje opvoeding zijn idd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is echt een schat. Maar zó sociaal ongemakkelijk
Zonder stem misschien wel een beetjequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:07 schreef RipCity het volgende:
half in de 40. Als je het zelf maar gelooft he
Het bad is divers qua meningenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is tien keer spontaner dan haar maar hij was de kneus volgens ons bad. Lol.
Nep, een achttienjarig meisje dat nog nooit verliefd is geweest doet echt niet hier aan mee, zonder dat er iets anders achter steekt.quote:
Maar we hebben er daar wel meer van gezien. Zowel jongens als meisjes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nep, een achttienjarig meisje dat nog nooit verliefd is geweest doet echt niet hier aan mee, zonder dat er iets anders achter steekt.
daten moet je ook wel lerenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje. Kan ze ook geen praatje maken met mensen buiten het daten om?
ja die gaat het ook lastig krijgen bij sollicitatiegesprekken etc.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje. Kan ze ook geen praatje maken met mensen buiten het daten om?
Als je normaal met mensen kunt praten kun je dit ook op een date.quote:
niet iedereen kan van nature normaal met mensen pratenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je normaal met mensen kunt praten kun je dit ook op een date.
Maar dom een date na 1 bericht als je niet sociaal handig bent, zou niks voor haar zijn.
Alleen maar !quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Present! Heb ik nog leuke mannen gemist?
Hier ben ikquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Present! Heb ik nog leuke mannen gemist?
We verwelkomen haar op Fok!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet iedereen kan van nature normaal met mensen praten
Ballenbak bij de Ikea. Genoeg mogelijkheden.quote:
In dit warme bad gaan we een goed gesprek niet uit de weg hoor.quote:
Dit bad is te heet voor haarquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
In dit warme bad gaan we een goed gesprek niet uit de weg hoor.
Een MENSENMENSquote:
dankjewel makkerquote:
Geweldige dierenquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
die vrouw lijkt wel een beetje op een toekan
ik werk voor een toekanquote:
Niet eens 1x theequote:Op dinsdag 2 april 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
1 x thee en nul contact meer
Zoals de Limburgers
ja of aangifte doenquote:
@Sapstengelquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Haha wie zei ook weer iets over zichzelf filmen in de gym
ken ik gelukkig nietquote:
Tot morgen hopelijk!quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm, ondanks dat er blijkbaar leuke Limburgers meededen ga ik toch niet terug kijken
Hopelijk tot morgen!
bij mij is het ook steeds meer een middelbare school aan het worden. We worden oudquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja doet iedereen tegenwoordig. Die tiktok generatie heeft de gym verpest met hun gedrag.
Ik wacht er nog opquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
SOW. 1m30 maar wel mooi!
@:kingroland
Screenshot???
Hotel op Curaçaoquote:
Zegt hij 20 sec nadat ze in beeld wasquote:
Ja inderdaad. Ach leeftijd kan ik wel hebben, maar dat filmen of met zijn 5-en bij de benchpress ouwehoeren is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bij mij is het ook steeds meer een middelbare school aan het worden. We worden oud
Ah, die is verhuisd zo te zien. Ik ken alleen het (hoge) oude hotel in Punda.quote:
Oh nee dat is allang niet meer zo, dit zit bij Kontiki Beach/Mambo/Sea Aquarium als dat je wat zegt. Mensen willen toch strand en dat bij de stad had alleen een zwembad en niet echt een mogelijkheid tot strand zo bij de haveningang.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, die is verhuisd zo te zien. Ik ken alleen het (hoge) oude hotel in Punda.
We worden gewoon besodemieterd door BNNVARAquote:Op woensdag 3 april 2024 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ze rommelen met de intro’s. Klopt niet allemaal meer.
Lekker kop haar deed het hemquote:Op woensdag 3 april 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dacht dat dit wel iemand voor jou is.
Foto uit de gym of we trappen er niet in straksquote:
Ordi met ordiquote:
stuur wel eentje van het post workout flexen in de kleedkamerquote:Op woensdag 3 april 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Foto uit de gym of we trappen er niet in straks
Dat horloge net zo trouwens.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schrok van de ketting
Om hem aan te doen
Questo è veroquote:
Sodeju zegquote:Op woensdag 3 april 2024 19:36 schreef DKUp het volgende:
Uiterlijk maakt niet uit
You get what you fucking deserve
Ja? Hoezo dat?quote:
Get jij ook wat je deserved?quote:
Dit kan echt nietquote:
Lekker koppelen aan een Aziaat met white skin fetishquote:Op woensdag 3 april 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor domme meme om elke dag zonnebrand te dragen
dagelijks een klein beetje sunlight exposure is juist goedquote:Op woensdag 3 april 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat voor domme meme om elke dag zonnebrand te dragen
Alsof dat lichaam ineens geweldig wordt. Sorry.quote:
...quote:Op woensdag 3 april 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof dat lichaam ineens geweldig wordt. Sorry.
Ja daarom. Is ineens zo'n ding onder dermatologen en van die skincare obsessed figuren, elke dag zonnebrand want het is goed ofzo. Heb het denk ik al zo'n 10 jaar niet op gedaan. Inb4 huidkanker.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dagelijks een klein beetje sunlight exposure is juist goed
Biceps pompen en dan nog steeds heel mager. Wat is daar mooi aan? Alles gewoon slank vind ik dan mooier.quote:
oh gelukkig train ik m'n hele lichaamquote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Biceps pompen en dan nog steeds heel mager. Wat is daar mooi aan? Alles gewoon slank vind ik dan mooier.
Kom je wel eens op het strand dan? Ik slijt 40-45 flessen per jaar.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom. Is ineens zo'n ding onder dermatologen en van die skincare obsessed figuren, elke dag zonnebrand want het is goed ofzo. Heb het denk ik al zo'n 10 jaar niet op gedaan. Inb4 huidkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |